Print side | Luk vindue

Creative zen stone og itunes, hjælp

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Bærbare medie afspillere
Forumbeskrivelse: iPod, Creative o.lign. bærbare playere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=32656
Udskrevet den: 08-September-2024 kl. 04:27


Emne: Creative zen stone og itunes, hjælp
Skrevet af: H.Breddam
Emne: Creative zen stone og itunes, hjælp
Skrevet den: 25-December-2007 kl. 19:40
Dav og glædelig jul!

Nu melder de første problemer med julgaverne sig...
Jeg har fået en creative zen stone 1 gb i julegave, men da jeg slutter den til kommer den ikke frem i itunes (Hvilket jo er en af de fede features ved den). Er der nogle der ved hvad jeg skal gøre få at få itunes til at genkende den?



-------------
/Henrik Nissen
KISS VR-558 (kissdx), Sony KDL-32V2500, Noxon 2 audio (Twonky), CS-406, Ipod 5. 30gb m radio, logitech mm50



Svar:
Skrevet af: Skobbolop
Skrevet den: 26-December-2007 kl. 22:14
hvorfor vil du bruge iTunes med din stone?

mener da at stone er en UMS enhed hvor du ikke behøver at bruge software?

iTunes virker vel kun med iPods eller hva?


Skrevet af: Kurt Poulsen
Skrevet den: 26-December-2007 kl. 23:04
Jeg mener også at du ikke kan få ITunes til at spille sammen med andet en IPOD. Hvilket vil ikke er så underligt når det nu er Apple der laver begge dele. Følger der ikke et tilsvarende stykke software med fra Creative eller der findes måske noget på deres hjemmside?


Skrevet af: H.Breddam
Skrevet den: 27-December-2007 kl. 15:24
Jo stone er en UMS enhed og kan bruges både med og uden creatives medfølgende software. Men den kan også bruges med itunes... eller det burde den kunne
Jeg vil gerne kunne bruge den itunes, fordi jeg har en ipod som jo skal bruge itunes (eller mediamonkey og lignende) og fordi jeg har brugt itunes i lang tid og har defor alle mine spillelister, "sangvurderinger" og podcast i itunes biblioteket.

Jeg kan godt få den til at virke med andre programmer, men den må gerne virke med itunes, så er der nogle der ved, hvad jeg skal gøre?

-------------
/Henrik Nissen
KISS VR-558 (kissdx), Sony KDL-32V2500, Noxon 2 audio (Twonky), CS-406, Ipod 5. 30gb m radio, logitech mm50


Skrevet af: rasmustorp
Skrevet den: 28-December-2007 kl. 23:10

der ingen grund til at bruge itunes. bare install den cd der følger med

så går det hele som en leg :D

mvh




Print side | Luk vindue