Print side | Luk vindue

oplæring

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=32689
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 01:11

Emne: oplæring
Skrevet af: lærlingen
Emne: oplæring
Skrevet den: 26-December-2007 kl. 13:03
Hey alle.

som mit navn antyder har jeg virkelig meget at lære! derfor ville det være super fedt hvis i gad at hjælpe mig, omkring hd/BR. jeg ville gerne kunne kigge på en hddvd afspiller og så sige om den er god eller dårlig:)

hvis i kunne skrive de ting man skal kigge på og hvad de gør (f.eks. 1080 i og p), ville det være super fedt, eller evt henvise til en brugerguide til folk som ikke kender noget til emnet.

ved ikke om denne post ligger på det rigtige forum, ellers må en admin lige rygge den.

på forhånd tusind tak
Lærlingen

-------------
lær mig op, Obi wan-HD

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 26-December-2007 kl. 13:23

Det vil nok være en BD maskine du skal anskaffe, da de skiver er dem der er flest af i diverse udlejnings steder som f.eks Blockbuster. Panasonic og Sony har gode afspillere, og de kan køre diverse opløsninger såsom 720p/i og 1080p/i, pogressive er jo at foretrække.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: lærlingen
Skrevet den: 26-December-2007 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det vil nok være en BD maskine du skal anskaffe, da de skiver er dem der er flest af i diverse udlejnings steder som f.eks Blockbuster. Panasonic og Sony har gode afspillere, og de kan køre diverse opløsninger såsom 720p/i og 1080p/i, pogressive er jo at foretrække.

hmm.. forstod ikke helt hvad det svar betyder, for aner jo ikke hvad de ting der betyder?

-------------
lær mig op, Obi wan-HD

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 26-December-2007 kl. 16:46

I er halvbilled Scan, og P er helbilled Scan.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Print side | Luk vindue