Print side | Luk vindue

Wii - Kan den ikke dansk?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=32735
Udskrevet den: 19-Februar-2025 kl. 11:12

Emne: Wii - Kan den ikke dansk?
Skrevet af: spoxy
Emne: Wii - Kan den ikke dansk?
Skrevet den: 27-December-2007 kl. 09:52

Vi har lige fået os en Wii og er temmelig forbavsede over, at man ikke kan vælge dansk som sprog. Er der nogen på forummet, som ved, om man kan få en dansk Wii?

Ligeledes er det spil, vi har købt (Super Mario Galaxy), heller ikke på dansk. Og det er jo ikke så smart, når man har mindre børn. Kan man overhovedet få danske spil til sin Wii?

Hilsen

Søren

-------------
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii

Svar:
Skrevet af: Nickell
Skrevet den: 27-December-2007 kl. 09:56

Hej Søren...

Mig bekendt findes der ingen konsoller på dansk, samt er der vist ikke (endnu!) udkommet nogen spil med dansk tale til Wii'en...

Din Wii er en genial konsol til børnene, du bliver bare nødt til at hjælpe dine børn igennem, hvilket jo så skaber kvalitetstid som mange efterlyser... ;)

God fornøjelse!

Skrevet af: vclarke
Skrevet den: 27-December-2007 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af Nickell Nickell skrev:

Hej Søren...

Mig bekendt findes der ingen konsoller på dansk, samt er der vist ikke (endnu!) udkommet nogen spil med dansk tale til Wii'en...

Din Wii er en genial konsol til børnene, du bliver bare nødt til at hjælpe dine børn igennem, hvilket jo så skaber kvalitetstid som mange efterlyser... ;)

God fornøjelse!

Så har du tilsyneladende ikke set en ps3, selv flere af spillene til den har mulighed for dansk.

Skrevet den: 27-December-2007 kl. 14:12

Hej Søren...

God fornøjelse!

Hej Nichell

Tak for dit svar. Og ja, det er en genial konsol. Er selv helt vild med den, men ville selvfølgelig have en dansk, hvis den fandtes.

Hilsen Søren

Skrevet den: 27-December-2007 kl. 20:23
vclarke: Og du har vist tilsyneladende ikke læst mit indlæg ordentligt igennem. Her skelner jeg mellem konsollen på dansk og spillene. Så nej, der er ingen konsol på dansk, men der findes enkelte danske spil til andre konsoller end Wii'en...

Skrevet af: vclarke
Skrevet den: 28-December-2007 kl. 16:38

vclarke: Og du har vist tilsyneladende ikke læst mit indlæg ordentligt igennem. Her skelner jeg mellem konsollen på dansk og spillene. Så nej, der er ingen konsol på dansk, men der findes enkelte danske spil til andre konsoller end Wii'en...

Så må jeg jo prøve igen. på PS3 ER PÅ DANSK!!! og alle mulige andre sprog.

Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 28-December-2007 kl. 16:57

Prøv igen, Einstein :)

Mit sprog på selve konsollen er dansk - ingen problem i det!

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 28-December-2007 kl. 17:02

Der er jo ingen penge i at udvikle den slags til vores lille bitte sprog, det er jo ubetydeligt i det store hele, det må man leve med.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: jesper christia
Skrevet den: 28-December-2007 kl. 17:17

HEJ SPOXY DER FINDES SPIL PÅ GADEN TIL WII ,- HUGO LEMON TWIST.CRASH BANDICOT. DOGS .CATS. LEGO STAR WARS THE COMPLETE SAGA. SE EVT.COOL SHOP....TJEK EVT OGSÅ WII NEWS ...HVIS DU ER ONLINE MED DIN WII ...VH EN GLAD WII FAN.....

Skrevet den: 28-December-2007 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af jesper christia jesper christia skrev:

HEJ SPOXY DER FINDES SPIL PÅ GADEN TIL WII ,- HUGO LEMON TWIST.CRASH BANDICOT. DOGS .CATS. LEGO STAR WARS THE COMPLETE SAGA. SE EVT.COOL SHOP....TJEK EVT OGSÅ WII NEWS ...HVIS DU ER ONLINE MED DIN WII ...VH EN GLAD WII FAN.....

Hej Jesper

Tak for det.

Hilsen Søren

Skrevet den: 28-December-2007 kl. 20:59

ja selv takkker´hved der er flerer på vej .....som evt. det nye cars spil ...god jagt

Skrevet den: 28-December-2007 kl. 21:02
how søren. tjæk også evt. wiinyt.dk

Skrevet den: 01-Januar-2008 kl. 15:53
ok, så må jeg dementere min påstand om at der ikke er dansk i PS3... anede ikke at den kunne det...

Print side | Luk vindue