Print side | Luk vindue

Toshiba EP30 og King Kong

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=32911
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 15:29

Emne: Toshiba EP30 og King Kong
Skrevet af: SørenR
Emne: Toshiba EP30 og King Kong
Skrevet den: 29-December-2007 kl. 18:44

Hej alle

Jeg har netop fået mig en Toshiba EP30 og har opdateret (via cd) den til nyeste firmware version 1.3.

Jeg har store problemer med at afspille King Kong filmen. Halvdelen af gangene jeg ligger skiven i maskinen siger den at det ikke er dvd. Efter gentagene tænd/sluk kan vil pludselig godt acceptere skiven.

Helt galt går det så ca. 1 time og 28 min henne i filmen hvor billedet begynder at hakke, for til sidst at gå helt i sort. Selven skiven ser fin ud - ingen ridser eller lign.

Det er da temmelig belastende. Er der nogle derude med samme problemer ?  (har set Planet Earth og Jarhead på den uden problemer)

mvh Søren

-------------
Søren Riis

Svar:
Skrevet af: SørenR
Skrevet den: 30-December-2007 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af SørenR SørenR skrev:

Hej alle

Jeg har netop fået mig en Toshiba EP30 og har opdateret (via cd) den til nyeste firmware version 1.3.

Jeg har store problemer med at afspille King Kong filmen. Halvdelen af gangene jeg ligger skiven i maskinen siger den at det ikke er dvd. Efter gentagene tænd/sluk kan vil pludselig godt acceptere skiven.

Helt galt går det så ca. 1 time og 28 min henne i filmen hvor billedet begynder at hakke, for til sidst at gå helt i sort. Selven skiven ser fin ud - ingen ridser eller lign.

Det er da temmelig belastende. Er der nogle derude med samme problemer ?  (har set Planet Earth og Jarhead på den uden problemer)

mvh Søren

Efter lidt tøffen rundt på nettet har jeg fundet ud af, at hvis man initialisere afspilleren efter opdatering kan det muligvis afhjælpe problemerne. Husk dog, at alle indstillinger bliver sat tilbage til fabriksindstilling.

I hvert fald ser det ud som om King Kong virker nu

-------------
Søren Riis

Print side | Luk vindue