Print side | Luk vindue

Kommer bluraysavings.com til Europa...?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33154
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 10:54

Emne: Kommer bluraysavings.com til Europa...?
Skrevet af: jr00
Emne: Kommer bluraysavings.com til Europa...?
Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 21:22

Hejsa,

Jeg ved det bliver lidt spekulativt, men jeg tillader mig at spørge alligevel. Er det nogle der har nogen ide om der snart kommer et blu-ray fremstød i Europa a la bluraysavings.com, hvor man gratis kan få 5 BD film når man køber en BD-afspiller. HD DVD havde jo et stykke tid et lignende tilbud kørende i USA før det kom til Europa for nogle uger siden. Er det nogle, der kan høre på vandrørene om et Blu-ray fremstød er på vej i Europa. Jeg har set at Sony tilbyder 6 film med S300, men hvad med de andre selskaber Samsung/Panasonic/Sharp osv.?

Svar:
Skrevet af: Gaco
Skrevet den: 02-Januar-2008 kl. 22:43

Man kan jo kun spekulere, jeg synes dog ikke der er store chancer for at vi får et helt så godt tilbud at se, men noget lignende kommer der højst sandsynligt. Jeg er også træt af at amerikanerne og englænderne bliver så forkælede mens vi kun i danmark har enkeltfilm til de typisk 270-300 kr. uden ligndende tilbud. Jeg skrev dog denne mail for et par dage siden til Moviezoo's ris/ros mailadresse og fik følgende svar tilbage:

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Gandalf Saxe [mailto:xxxxxx mailto:xxxxxx@gmail.com" target=_blank onclick="return top.js.OpenExtLinkwindow,event,this - @gmail.com ]
Sendt: 31. december 2007 15:17
Til: Moviezoo Support
Emne: Forslag

Kan I ikke lave nogle gode tilbud med Blu-ray film? Vi ser hele tiden vanvittig gode tilbud i England og USA hvor hver. 2. eller 3. film er gratis på udvalgte titler, og det er måske også lidt meget at forvente, men stadig et eller anden slags tilbud ville være rigtig fedt, og jeg ville med garanti købe mange, mange flere film hvis der kom noget der for alvor udkonkurrerede priserne hos konkurrerende webbutikker :D

- Gandalf Saxe

------------------------------------------------------------ -------------------------------

Hej Gandalf

Jo, der skal også nok komme lignende tiltag i løbet af 2008, men endnu har producenterne og de danske rettighedshavere ikke muliggjort dette.

Godt nytår.

Venlig hilsen
Olof Pape
E-handelskoordinator

Direkte tlf. 89282910
...................................
MovieZoo.dk
Klokkestøbervej 37 - 8800 Viborg
Tlf. 89282975 - DVS-Entertainment.dk

Skrevet af: hedberg
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 03:38

Resultatet er jo desværre at salget bare ikke kommer igang herhjemme. Jeg tror jeg har 2-3 titler der er købt i Danmark.

Resten af titlerne er købt i henholdsvis England, USA og Australien da jeg ganske enkelt nægter at betale 300 kr for en film på "tilbud" som de nu så smukt have dekoreret kassetterne med nede i Blockbuster.

Skrevet af: Gaco
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 03:58

Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Resultatet er jo desværre at salget bare ikke kommer igang herhjemme. Jeg tror jeg har 2-3 titler der er købt i Danmark.

Resten af titlerne er købt i henholdsvis England, USA og Australien da jeg ganske enkelt nægter at betale 300 kr for en film på "tilbud" som de nu så smukt have dekoreret kassetterne med nede i Blockbuster.

Ja da jeg så ordene "300 kr." og "tilbud" på samme sticker stod også bare WTF!

Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 07:28
Rygtet siger at Disney snart lancerer en 3-for-2 kampagne herhjemme.

Skrevet af: lahan
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af jr00 jr00 skrev:

Hejsa,

Jeg ved det bliver lidt spekulativt, men jeg tillader mig at spørge alligevel. Er det nogle der har nogen ide om der snart kommer et blu-ray fremstød i Europa a la bluraysavings.com, hvor man gratis kan få 5 BD film når man køber en BD-afspiller. HD DVD havde jo et stykke tid et lignende tilbud kørende i USA før det kom til Europa for nogle uger siden. Er det nogle, der kan høre på vandrørene om et Blu-ray fremstød er på vej i Europa. Jeg har set at Sony tilbyder 6 film med S300, men hvad med de andre selskaber Samsung/Panasonic/Sharp osv.?

Kunne være interssant hvis det også kom i Danmark. bluraysavings.com virker perfekt i USA/Canada, måske lidt for perfekt for de sendte mine BD'er til DK.

Skrevet af: hedberg
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Rygtet siger at Disney snart lancerer en 3-for-2 kampagne herhjemme.

Det lyder som en god start. Man må så bare håbe på at stk prisen ikke er 300 pr. stk for så syntes jeg ikke det er specielt interessant.

Skrevet af: Johannes
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Kunne være interssant hvis det også kom i Danmark. bluraysavings.com virker perfekt i USA/Canada, måske lidt for perfekt for de sendte mine BD'er til DK.

Så du fik altså tilsendt 5 gratis blu-rayfilm ? Noget du vil foreslå, at man gør ?

Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 14:34

Oprindeligt skrevet af Johannes Johannes skrev:

Så du fik altså tilsendt 5 gratis blu-rayfilm ? Noget du vil foreslå, at man gør ?

Næh for du vil næppe kunne se filmene da de sikkert er region A. Min afspiller er en region A.

Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 15:19

Næh for du vil næppe kunne se filmene da de sikkert er region A. Min afspiller er en region A.

Nu er der heldigvis mange region A film, som virker på region B afspillere. Jeg prøver sgu lykken ! :D

Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af Johannes Johannes skrev:

Nu er der heldigvis mange region A film, som virker på region B afspillere. Jeg prøver sgu lykken ! :D
Det vil jo max koste dig et frimærke.
Dog vil jeg tro de kræver en amerikansk kvittering samt en amerikansk stregkode.

Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 15:31

Dog vil jeg tro de kræver en amerikansk kvittering samt en amerikansk stregkode.

Ja du har nok ret. Jeg prøver sgu

Print side | Luk vindue