Print side | Luk vindue

Ps3 vs Blurayafspiller?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33223
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 13:09

Emne: Ps3 vs Blurayafspiller?
Skrevet af: Funch
Emne: Ps3 vs Blurayafspiller?
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 19:06
Er der nogen der har erfaringer med dette? Er Ps3 en ganske udemærket Bluray afspiller i forhold til dem man kan købe?

Svar:
Skrevet af: ZackGem
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 19:09

Nu afspiller jeg selv Blu-ray og HD-DVD via mit mediecenter.

Men efter hvad "folk" siger, så er PS3 faktisk i den bedre ende, hvad angår Blu-ray afspildning. At den så ikke ligefrem pynter ved siden at de andre hifi komponenter er så en anden sag :-s

Skrevet af: Sandal
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 19:11

Oprindeligt skrevet af ZackGem ZackGem skrev:

At den så ikke ligefrem pynter ved siden at de andre hifi komponenter er så en anden sag :-s

Det er der så heldig forskellige meninger om. Jeg synes den er ret lækker at se på og passer udemærket ind i mit setup.

-------------
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.

Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 19:15
Jeg har så absolut heller ikke noget imod hvordan min PS3 ser ud. Og den kan kun anbefales som Blu-ray afspiller; det eneste den ikke kan er DTS-HD (endnu), og det er der alligevel ingen andre afspilere på markedet der kan pakke ud.

Skrevet af: Halsted
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 19:49

PS3 er, når den ligger ned, ikke verdens kønneste maskine  men stående hjælper det lídt. Men jeg er enig med de andre, det er en glimrende Blu-ray afspiller.

/Halsted

Skrevet af: Funch
Skrevet den: 03-Januar-2008 kl. 20:13
ok tak for de mange svar

Print side | Luk vindue