Print side | Luk vindue

Zepto lcd idag kl 16 til udsalg pris:

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33272
Udskrevet den: 30-Maj-2024 kl. 09:36


Emne: Zepto lcd idag kl 16 til udsalg pris:
Skrevet af: glade
Emne: Zepto lcd idag kl 16 til udsalg pris:
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 11:14
Zepto åbner butik i Field’s
I dag kl. 16.00 slår Zepto dørene op til sin første Concept Store beliggende i Field’s. Butikken skal fungere som udstillingsvindue for Zeptos notebooks samt ‘Helios’ - Zeptos nye high-end designer LCD-TV.

I anledning af åbningen af Zeptos Concept Store tilbyder vi en lang række af vores produkter til helt specielle ‘åbningspriser’. Priserne gælder dog kun ved køb i butikken:

Fladskærme (“først til mølle”) samt tilbehør
42” LCD TV Zview FULL HD...................................................
37” LCD TV Zview FULL HD...................................................
32” LCD TV Zview HD-Ready.................................................
Zepto Vægbeslag svingbart...................................................
Zepto Flat Wallmount................................................... ............
normalpris 8.999,-
normalpris 7.995,-
normalpris 5.495,-
normalpris 1.595,-
normalpris 375,-
SPAR 23%
SPAR 25%
SPAR 18%
SPAR 40%
SPAR 40%
intropris 6.995,-
intropris 5.995,-
intropris 4.495,-
intropris 957,-
intropris 287,-


-------------
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)



Svar:
Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 11:53

Et 42" "high-end" lcd tv til 7k.......

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 11:58

så må man jo bare håbe at man får en skærm med hjem når man betaler. vi ved vel alle hvem der er ansat i dette firma?  

(alfaview)



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

så må man jo bare håbe at man får en skærm med hjem når man betaler. vi ved vel alle hvem der er ansat i dette firma?  

(alfaview)

ja..eller håbe at de fleste boykotter dette skod foretagende.

lrev



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.


Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 12:41

Hehe

Irev der må jeg sgu lige tilslutte mig det udsagn. High-end til 7k - COME ON.

Det er åbenbart samme filosofi som Alfa View nu hvor ODL er startet hos Zepto... *Host host - CRAP - host host*



Skrevet af: Langemor84
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 13:00
Er jeg den eneste, der bare håber de igen bruger Frederik Fetterlein i deres reklamer. Han har altid været indbegrebet af succes og god kvalitet i min bog .


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

så må man jo bare håbe at man får en skærm med hjem når man betaler. vi ved vel alle hvem der er ansat i dette firma?  

(alfaview)

ja..eller håbe at de fleste boykotter dette skod foretagende.

lrev

ja. jeg ville hellere tage til japan eller usa og købe mine ting end at købe noget hos dem.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Luske
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 13:49

Jeg har ikke andet end gode erfaringer med deres laptops, så er da positiv overfor deres skærme.

Har I nogen erfaringer med dem?



Skrevet af: Langemor84
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 13:58
Oprindeligt skrevet af Luske Luske skrev:

Jeg har ikke andet end gode erfaringer med deres laptops, så er da positiv overfor deres skærme.

Har I nogen erfaringer med dem?

Jeg har også en af deres bærbare og den er såmænd fin nok. Men hvorfor skal de slå sig på fladskærme?? At de så oveni købet har ansat Alfaview "konkurs"-manden til at stå for deres LCD-salg er da fuldstændigt latterligt. Der må være nogen i landet, der kan det samme som ham, men uden den totalt plettede fortid (Alfaview, olieeventyr i USA osv.)



Skrevet af: Luske
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 15:10

http://www.tweakup.dk/article/1322/dk/ - http://www.tweakup.dk/article/1322/dk/

De scorer 95 ud af 100 mulige point hos Tweak - det må da siges at være ok



Skrevet af: Langemor84
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af Luske Luske skrev:

http://www.tweakup.dk/article/1322/dk/ - http://www.tweakup.dk/article/1322/dk/

De scorer 95 ud af 100 mulige point hos Tweak - det må da siges at være ok

Nu er det sjovt nok også det eneste Tv de nogensinde har testet, så jeg ved ikke hvor god man kan sige den test er. Gad nok se hvad et lidt mere erfarent testpanel ville sige.... Men du kan jo købe det og så fortælle om hvad du syntes



Skrevet af: Luske
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 15:25

Oprindeligt skrevet af Langemor84 Langemor84 skrev:

Nu er det sjovt nok også det eneste Tv de nogensinde har testet, så jeg ved ikke hvor god man kan sige den test er. Gad nok se hvad et lidt mere erfarent testpanel ville sige.... Men du kan jo købe det og så fortælle om hvad du syntes

I dont know, jeg er helt ny indenfor ldc-verdenen, faldt bare over den positive test

Men hva med specs, er de helt af h til?



Skrevet af: Pizzabager
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af Luske Luske skrev:

http://www.tweakup.dk/article/1322/dk/ - http://www.tweakup.dk/article/1322/dk/

De scorer 95 ud af 100 mulige point hos Tweak - det må da siges at være ok

Lol hos tweak score alt over 90%, tror deres barometer går fra 90-100%.

måske lidt overdrevet, men synes bare alt man læser om derinde score højt..



Skrevet af: PeterBronx
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 15:51
Ved heller ikke meget om det, men prisen er da meget spændende, også på de lidt mindre. Er der ikke nogen der kan tage ud og kigge på dem i butikken i Fields, og så skrive lidt om dem? Sidder selv i Århus, så jeg kan desværre ikke (og derudover ved jeg ikke en skid om LCD-fjernsyn)
(og så evt. finde ud af, hvor længe tilbudene gælder)

mvh og god weekend
Peter


Skrevet af: PeterBronx
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 15:53
læste lige indlægget igen.
Gætter på, at det kun er i dag tilbudet gælder...


Skrevet af: Dest
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 16:40

Oprindeligt skrevet af PeterBronx PeterBronx skrev:

læste lige indlægget igen.
Gætter på, at det kun er i dag tilbudet gælder...

Forhørte mig tidligere på dagen hos dem og de kunne ikke oplyse mig om, hvor mange der præcis var, men det var få a la kø-tilbud.



Skrevet af: Abaddon
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 16:52
Jeg ville aldrig købe sådan en low budget LCD som ikke er i nærheden af at være high-end. Jeg kan kun sige at folk der køber det her får garanteret hvad de betaler for


Skrevet af: klander
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Dest Dest skrev:

Oprindeligt skrevet af PeterBronx PeterBronx skrev:

læste lige indlægget igen.
Gætter på, at det kun er i dag tilbudet gælder...

Forhørte mig tidligere på dagen hos dem og de kunne ikke oplyse mig om, hvor mange der præcis var, men det var få a la kø-tilbud.

Aha de ved ikke hvad de af tv at sælge på tilbud  de er sku nok udsolgt når man kommer 5 min efter de har åbent. De har nok 1 af hver model og så håber de at der er nogle der vil købe de andre..



-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt




Skrevet af: MeLViS
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 17:11

deres nye 40" til 20K er fandme flot.. gad godt se en test om billedekvali.



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Dest Dest skrev:

Oprindeligt skrevet af PeterBronx PeterBronx skrev:

læste lige indlægget igen.
Gætter på, at det kun er i dag tilbudet gælder...

Forhørte mig tidligere på dagen hos dem og de kunne ikke oplyse mig om, hvor mange der præcis var, men det var få a la kø-tilbud.

så kan man jo bare forudbetale og håbe at man får en skærm. nå nej. det gør man nok ikke.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: vasif
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 19:35
Havde selv et Alfaview, hvilket var sindsygt skod, selvom det dengang kostede 25.000 (50-tommer).. Hvis niveauet er den samme, ville jeg ikke overveje det. Er fuldt ud tilfreds med mit Philips 9831D.


Skrevet af: minusop
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 19:43
Er der nogen der rent faktisk har set skærmene hos Zepto idag...?


Skrevet af: Sigida
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 20:28
lol se da lige hvordan det er testet... gang amatør testing... de tester dvd med composite så er man da bare lost ;)


Skrevet af: Abaddon
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 21:00
DVD forbundet med composite??? WTF 


Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 21:28
Hehe fed test. Det med composite så jeg også lige...

Så er der også lige deres bud på hvad et CI slot er:

"Venstre side byder på en udgang til hovedtelefoner som er en composit-udgang til lyd (Højre + venstre), samt en mystisk port. Den mystiske port er angivet med teksten "Common Interface", og efter lidt graveri fandt vi frem til at den bruges til at opdatere firmwaren i fjernsynet med, hvis dette skulle blive nødvendigt."

Hvorfor kan man ikke flame dem på deres side!!!


Skrevet af: Skobbolop
Skrevet den: 04-Januar-2008 kl. 22:02
hahaha... "den mystiske port!"



Skrevet af: Sigida
Skrevet den: 05-Januar-2008 kl. 00:07
haha jeg skimmede den bare så det fik jeg ikk set... også den måde de låner fra flatpanels på ;).. tvet står sikkert også på butiksindstilling :P..


Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:01

Jeg Bestilte et Zepto Zview 42" fuld HD den 21/12 og fik det leveret den 27/12 .

Jeg er meget tilfreds med dette  tv , det har et skarpt og klart billede med et digitalt signal fra Energimidt Fiberbredbånd .

Det samme gælder med fjernsynets egen digitale modtager , det analoge signal er lidt mere "Grumset" men det var det også på det gamle tv .

Når jeg sammenligner med min svogers 50" plasma skærm fra Panasonic som han købte sidste år , så er Zeptos 42" LCD , meget bedre både i klarhed og farver .

Min nabo som har et 1/2 år gammelt  32" LCD fra samsung er overrasket over det gode billede på Zeptos skærm , han siger at billedet på vores tv er bedre end det er på hans Samsung .

Han overvejer ligefrem at flytte Samsungs 32" ind i soveværelset og købe en 42" fra Zepto .

Jeg er som sagt meget tilfreds med mit nye tv , men der er nok "Nogen" som ikke vil indrømme at et Zepto Zview 42" til 9000 kr måske har et billede som er ligeså godt som et mærkevare tv til 20-25000 som de måske har købt .

 



Skrevet af: Mollerup
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:05
Hvis du selv tror på det, har jeg bro du kan købe LOL


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:10

Hej Ole Pihl og tillykke med dit nye tv...Det vigtigste er at man selv er tilfreds med sit køb...

MVH



-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:26

                               Til Mollerup .

Der findes jo desværre nogen "Nørder" som kun tror på det de selv siger . Og at "De" alene ved hvad der er bedst .

Vi er heldigvis nogen stykker som ved at en høj pris ikke altid er lig med god kvalitet .

Jeg kan da godt se at et B&O Fjernsyn ser smart ud , men jeg vil ikke give 30-40000 for panelet alene , indmaden er jo noget de køber sig til af bla.Philips og nogle af komponenterne får de såmænd fremstillet i Kina , ved jeg fra en som arbejder på lageret hos B&O .

At du "Tror" et Zepto tv er noget lort kan jeg ikke lave om på .

Men jeg "Ved" at mit nye Zepto tv har et rigtigt godt billede og jeg er meget tilfreds med mit TV , det er vel hovedsagen.



Skrevet af: Mr. Pioneer
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:38

 

Men jeg "Ved" at mit nye Zepto tv har et rigtigt godt billede og jeg er meget tilfreds med mit TV , det er vel hovedsagen.

[/QUOTE]

problemet er bare at zepto ikke har noget godt billede, og nu er du blevet stædig og vil ikke erkende at du har købt noget skidt.



Skrevet af: Mollerup
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:40

Det er godt du er tilfreds med dit nye tv, men vil du tro på hvis en sage til dig at den lada han lige hade købt var bedre end en Audi?

Hvis det var et nyt super TV, tror du ikke det ville have vundet en masse test osv.

Jeg ser ikke B&O som noget specelt.

Der er mange LCD tv hvor det er hammeret op for Sharpnes og farver, nogle syntes det ser fedt ud, der har ikke så meget med virkligheden at gøre, men hvis det er det man kan lide så er det fint, man skal bare ikke bilde sig selv ind at det er et super TV.



Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:50
Hej Ole,
Helt ærligt drenge, lad nu være med at lynche manden på den måde. HVis Ole syntes han har gjort et rigtig godt køb og er rigtig tilfreds med hans køb, så er det jo bare dejligt.
Det vigtigste er sgu ikke hvad mærke og hvad prisen er på tv'et, men at man er glad for det. Og Ole, hvis du er glad for det og tilfreds med kvaliteten, så mange gange tillykke med det!!
Det er fedt at få nyt tv, især når det er 42"...

Med venlig hilsen


-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:52

Jeg har ikke sagt at det er et super tv jeg har købt .

Jeg har sagt at jeg er meget tilfreds når jeg sammenligner mit tv med tv som koster langt mere .

Min svoger gav 28000 for sit 50" plasma fra Panasonic og sammenligner jeg det med mit 42" fra Zepto så vinder Zepto på billed kvaliteten .



Skrevet af: Mr. Pioneer
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:55
Ja det er fint du er tilfreds med dit tv, men jeg bliver sku lidt mavesur når du skriver at Zepto har et bedre billede end et tv til 30.000 kr. så synes jeg lige du skulle slå et smut forbi en seriøs hifi forhandler og se et tv i den prisklasse (f.eks. Pioneer)  før du lukker sådan noget l..t ud. 


Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:56

                            

                                    Hej Asklepios .

Tillykke med den nye skærm .



Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:58
Jamen jeg er ikke uenig...  Hvis Oles svoger har et Panasonic hvor billedet står dårligere end hans Zepto, så er der sgu noget galt. For det skal det selvølgelig ikke, og det bør det heller ikke!!
Desuden kan det jo være at Ole er mere til billedet på LCD end plasma, der er der trodsalt også nogle der syntes.

Men ligefrem at gå så hårdt til ham er måske lige i overkanten, vi kan vel holde en god tone!?
På trods af at endnu en tråd herinde i dag er blevet lukket...

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 23:59
Hej Ole,
Jeg har ikke fået ny skærm, det er mange måneder siden!
Men kunne da godt tænke mig en ny...

MVH

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 00:07

Jeg har jo nok bevæget mig ind i løvens hule  , det er ikke fordi jeg vil fornærme nogen herinde .

Min svoger har tv signal via kabel og hvordan hans indstillinger er ved jeg ikke .

Jeg kan bare se at mit billede er bedre .

Men lad os få nogle som har Zepto Zview 42" fuld HD på banen .



Skrevet af: Mollerup
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 00:08
Jeg syntes ikke at, jeg er gået hårdt til ham, det jeg skriver er også for at advare andre, det kunne jo være nogle trode på ham og købte et, de ville blive slemt skuffet.


Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 00:12
Ikke for at skuffe dig Ole, men du skal nok ikke regne med nogen støtte.  
Til gengæld må jeg nok meddele dig med at du virkelig har gjort i nælderne! Du har lige irriteret plasma-panasonic-pioneer-fanboysne / mafiaen, det slipper man ikke ustraffet for.
Nej, det er sent... Beklager men kunne ikke lige lade være!

HVis din svoger har kabel og et panasonic, nu kan jeg ikke huske hvilken model og ved ikke hvem der leverer han kabel? Men så, for hans skyld, så har han lavet en fejl. IKKE FOR AT FORNÆRME DIG!! For helt ærligt, så mener mange at han har købt den bedste fladskærm til prisen, så derfor bør det stå super godt og skarpt. Så han bør nok lege lidt med indstillingerne...

MVH

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 00:16
Oprindeligt skrevet af Mollerup Mollerup skrev:

Jeg syntes ikke at, jeg er gået hårdt til ham, det jeg skriver er også for at advare andre, det kunne jo være nogle trode på ham og købte et, de ville blive slemt skuffet.


Jamen jeg er ikke uenig, jeg syntes bare ikke at denne tråd også skal blive lukket!  Nogle tråde tager nogle kedelige drejninger og hvor der bliver gået virkelig hårdt til den. Diskusionen bliver trukket langt ned under børnehaveklasse niveau, og der bliver skrevet nogle unødvendige kommentarer!
Det er sådan set bare det jeg syntes er synd...

Også fordi jeg ved hvordan Ole næsten kun kan forvente at få virkelig mange kommentarer med på vejen!

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: Mr. Pioneer
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 00:19
Ole Pihl du må ikke forveksle Panasonic med Prosonic


Skrevet af: Mollerup
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 00:29

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:


Til gengæld må jeg nok meddele dig med at du virkelig har gjort i nælderne! Du har lige irriteret plasma-panasonic-pioneer-fanboysne / mafiaen, det slipper man ikke ustraffet for.
Nej, det er sent... Beklager men kunne ikke lige lade være!


MVH

Og det er en mafia man skal passe på

Ole du skulle prøve at se noget fodbold på dit tv, det er LCD svarheder som regel meget tydlige.

Ole når du siger at det TV er meget bedre end et der koster 3 gange så meget og har fået meget gode anmeldser over alt, er det ikke det samme som at sige det er et super TV?



Skrevet af: Mollerup
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 00:35

Oprindeligt skrevet af Mr. Pioneer Mr. Pioneer skrev:

Ole Pihl du må have forvekslet Panasonic med Prosonic

hehe ja, man skulle tro det, men jeg tror ikke de laver så store TV 

Ole nyd dit nye tv, er der digital(HDMI) tilslutning eller analog med fibernet?

Nå det er sengetid, skal op og træne 3 timer for 6 dag i træk, sov godt.



Skrevet af: Voodoodolphins
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 01:59
Vi ved hvis alle hvor den her tråd er på vej hen, og personligt ser jeg ikke nogen grund til at man begynder at bore i hans udsagn mere end der er gjort i forvejen. Og Mollerup dit argument for at kører videre med det her:

"det jeg skriver er også for at advare andre, det kunne jo være nogle trode på ham og købte et, de ville blive slemt skuffet."

Bunder jo ikke i noget oprigtigt ønske, snare at du føler dig provokeret af det Ole skrev, så jeg synes i burde stoppe der her and go back on topic eller starte en anden tråd (selvfølgelig ikke en flame tråd)


Skrevet af: Abaddon
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 03:43
Jeg har en stærk mistanke om at ole pihl nok er ansat hos zepto, dette er bare min mening fordi det han siger er så latterligt langt ude.


Skrevet af: lahan
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 09:50

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Ikke for at skuffe dig Ole, men du skal nok ikke regne med nogen støtte.  
Til gengæld må jeg nok meddele dig med at du virkelig har gjort i nælderne! Du har lige irriteret plasma-panasonic-pioneer-fanboysne / mafiaen, det slipper man ikke ustraffet for.
Nej, det er sent... Beklager men kunne ikke lige lade være!

MVH

Jamen det kan sagtens være at Oles Zepto står væsentligt bedre end svogerens Panasonic.
I sidste uge oplevede jeg det samme, et Philips LCD(ikke topmodel) der stod ved siden af et PX70. Ingen tvivl om at Philipsen havde viste sort bedre end panasonicen. At panasonicen så sandsynligt var dårligt indstillet er der ingen tvivl om. Men de nye gode LCD'er har faktisk et sortniveau på højde med panasonic plasma.
Men det er korrekt det som Asklepios skriver, man træder let over plasma-panasonic-pioneer-fanboysne herinde.

Det er muligt at Zepto laver et godt TV, men tilliden til netop det firma er nok ret lav, især herinde...



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Jeg Bestilte et Zepto Zview 42" fuld HD den 21/12 og fik det leveret den 27/12 .

Jeg er meget tilfreds med dette  tv , det har et skarpt og klart billede med et digitalt signal fra Energimidt Fiberbredbånd .

Det samme gælder med fjernsynets egen digitale modtager , det analoge signal er lidt mere "Grumset" men det var det også på det gamle tv .

Når jeg sammenligner med min svogers 50" plasma skærm fra Panasonic som han købte sidste år , så er Zeptos 42" LCD , meget bedre både i klarhed og farver .

Min nabo som har et 1/2 år gammelt  32" LCD fra samsung er overrasket over det gode billede på Zeptos skærm , han siger at billedet på vores tv er bedre end det er på hans Samsung .

Han overvejer ligefrem at flytte Samsungs 32" ind i soveværelset og købe en 42" fra Zepto .

Jeg er som sagt meget tilfreds med mit nye tv , men der er nok "Nogen" som ikke vil indrømme at et Zepto Zview 42" til 9000 kr måske har et billede som er ligeså godt som et mærkevare tv til 20-25000 som de måske har købt .

 

hej ole.

vær du bare glad for dit tv. det er dig der skal se på det. så kan det være ligemeget hvad andre synes om det.

tillykke med det.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Hancock
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Min svoger har tv signal via kabel og hvordan hans indstillinger er ved jeg ikke .

Jeg kan bare se at mit billede er bedre .

Hej Ole

Jeg vil også melde mig i koret der ønsker DIG tillykke med DIT valg af TV.
Det er trods alt det vigtigste !!

Med hvilket signal sammenligner du de to TV ?
Kører svogers Panasonic analogt eller digitalt ?
Og hvad med dit eget, er det analogt eller digitalt ?
Der er jo en verden til forskel.

Det er klart at dit LCD "vinder" øjets fulde opmærksomhed hvis du benytter dig at den indbyggede DTT modtager, og svoger kigger på et tarveligt analogt signal fra kabel-TV.
Jeg antager at der er ens vilkår når du foretager sammenligningen



-------------
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl


Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 15:10

Jeg kører med Digitalt signal via en Kreatel Set-top boks IP 1500 og fiber .

Der bliver dog snart mulighed for at skifte boks , nemlig en

http://www.motorola.com/mot/doc/6/6346_MotDoc.pdf - www.motorola.com/mot/doc/6/6346_MotDoc.pdf

Hvad angår min svogers tv signal ved jeg ikke om det er analogt eller digitalt , jeg ved bare at det er kabel-tv .

Jeg vil lige gentage at jeg ikke vil fornærme nogen herinde , jeg har bare skrevet lidt om mit indtryk af et Zepto Zviev 42" fuld HD .

Jeg tror at nogen måske sammenligner dette med de første modeller af Zepto TV , som vist nok ikke havde så godt et billede .



Skrevet af: Dest
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Mr. Pioneer Mr. Pioneer skrev:

problemet er bare at zepto ikke har noget godt billede, og nu er du blevet stædig og vil ikke erkende at du har købt noget skidt.

[/QUOTE]

Først.. tillykke med det nye TV. Rart at høre lidt erfaringer :-)

Men... gud fader bevares.... er da nogle der er værre herinde end nogle af de hjernedøde religiøse ekstremister der forpester verden. Skod udsagn at komme med for du lyder ikke til at vide en skid om Zepto. Luk du dig bare inde i din egen lille Pioneer boks og hyg dig der Mr. Pioneer med alle de andre plasma fanboys, der ikke er til at hugge eller stikke i her.

Giv nu lidt plads til andre brugere her på forummet og vis lidt tolerance, selvom nogle træder jer over tæerne. Det er sgu da vel ikke så slemt. Når alt kommer til alt er der sgu bare tale om et TV.



Skrevet af: Mr. Pioneer
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 20:14

Når alt kommer til alt er der sgu bare tale om et TV.

[/QUOTE]

Det citat siger det hele, hvis det er sådan du har det kan det kun være fordi du aldrig har oplevet en ordenlig plasma skærm for det er sku ikke bare et tv, men en billede oplevelse ud over det sædvanlige som man ikke kan sammenligne med det man får på en Zepto skærm.



Skrevet af: Dest
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 21:07

Jeg forsøger ikke at gøre Zepto's TV bedre end Pioneers plasma skærme. Problemet er, at du nedgør et TV, som sikkert er ganske fint for den pågældende bruger. Hvis du har indgående erfaring med Zepto's TV og ligefrem kan komme med uddybende konkrete forklaringer på, hvorfor billedet er dårligt så fint, men ellers en noget tom kommentar om, at billedet skulle være dårligt.

Er godt klar over, at TV'et sikkert ikke kan konkurrere med Pioneer, men sjovt som alle tråde skal gøres op i "andre TV" vs. Plasma (Pana + Pioneer).



Skrevet af: RuzzFrog
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af Mr. Pioneer Mr. Pioneer skrev:

Når alt kommer til alt er der sgu bare tale om et TV.

Det citat siger det hele, hvis det er sådan du har det kan det kun være fordi du aldrig har oplevet en ordenlig plasma skærm for det er sku ikke bare et tv, men en billede oplevelse ud over det sædvanlige som man ikke kan sammenligne med det man får på en Zepto skærm.

[/QUOTE]
Har du set skærmen selv, eller er det bare din mening. Du kan også købe en panasonic 42 til 9000,. er det også noget skidt.
Desuden synes jeg du skal slå lidt koldt vand i blodet, og lige trække vejret en gang. Vi snakker om en skærm der koster en tredje del af hvad din koster. Så hvis manden er tilfreds med hvad han har fået for pengene, og jeg regner med at han har kigget sig omkring hvad budgettet kunne blive til,  så er det vel  positivt  at han er tilfreds...

/Thomas


Skrevet af: Ole Pihl
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 22:22

Jeg arbejder ikke for Zepto , eller med elektronik i det hele taget .

Jeg arbejder såmænd hos det der hed P&T for nogle år siden , altså staten .



Skrevet af: Mr. Pioneer
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 22:37

 

[/QUOTE]
Har du set skærmen selv, eller er det bare din mening. Du kan også købe en panasonic 42 til 9000,. er det også noget skidt.
Desuden synes jeg du skal slå lidt koldt vand i blodet, og lige trække vejret en gang. Vi snakker om en skærm der koster en tredje del af hvad din koster. Så hvis manden er tilfreds med hvad han har fået for pengene, og jeg regner med at han har kigget sig omkring hvad budgettet kunne blive til,  så er det vel  positivt  at han er tilfreds...


Nu skal du forstå mig ret, jeg vil gerne undskylde for at have kaldt Zepto noget skidt (der ved jeg ganske enkelt for lidt om mærket til at kunne komme med sådan et statement), men jeg gjorde det fordi han sammenlignede zepto med et tv til 20-30.000kr. og i forhold til tv i den prisklasse mener jeg ikke at Zepto kan måle sig. Og som du siger det vigtigste er jo at han er tilfreds med sit køb, men en anden gang lad være med at sammenligne Zepto og Panasonic efter min mening er det som at sammenligne salt og peber. 



Skrevet af: RuzzFrog
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af Mr. Pioneer Mr. Pioneer skrev:

 

[/QUOTE]
Har du set skærmen selv, eller er det bare din mening. Du kan også købe en panasonic 42 til 9000,. er det også noget skidt.
Desuden synes jeg du skal slå lidt koldt vand i blodet, og lige trække vejret en gang. Vi snakker om en skærm der koster en tredje del af hvad din koster. Så hvis manden er tilfreds med hvad han har fået for pengene, og jeg regner med at han har kigget sig omkring hvad budgettet kunne blive til,  så er det vel  positivt  at han er tilfreds...


Nu skal du forstå mig ret, jeg vil gerne undskylde for at have kaldt Zepto noget skidt (der ved jeg ganske enkelt for lidt om mærket til at kunne komme med sådan et statement), men jeg gjorde det fordi han sammenlignede zepto med et tv til 20-30.000kr. og i forhold til tv i den prisklasse mener jeg ikke at Zepto kan måle sig. Og som du siger det vigtigste er jo at han er tilfreds med sit køb, men en anden gang lad være med at sammenligne Zepto og Panasonic efter min mening er det som at sammenligne salt og peber. 



Ja mht. til sammenligningen mellem zeptoen og en skærm i 20-30 kilo klassen har du helt ret efter min mening. Og som du kender jeg heller ikke noget særligt til deres skærme.
Mht. til ikke at kunne sammenligne er det fordi det er lcd/plasma. Hvis de har sammen størrelse og koster ca. det samme, kan man da godt sammenligne eller?
Når det så er sagt, kunne jeg aldrig drømme om at købe en skærm af dem, efter at havde læste denne tråds start. Lyder til at de har ansat en af mændene bag alfa view. Så vidt jeg husker solgte de og modtog forudbetalinger efter de var gået konkurs. tænk at Zepto vil have en sådan mand ansat under deres navn... I må godt lige rette mig hvis jeg er galt på den mht til den sidste den...


Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Men det er korrekt det som Asklepios skriver, man træder let over plasma-panasonic-pioneer-fanboysne herinde.

Det er muligt at Zepto laver et godt TV, men tilliden til netop det firma er nok ret lav, især herinde...

Nogle er til design og brugervenlighed , andre er tilsyneladende mere specs og teknologifikserede.Men de fleste såkaldte "plasma fan boys" er nu nok i virkeligheden kræsne billedentusiaster, - og det er jo en helt anden sag. . . ! !

Som udgangspunkt får man hvad man betaler for.Men nogle gange resulterer et prisløft på 2-3 K  -  i et kvalitetsløft, der er meget, meget mere værd. . . 



Skrevet af: toolman
Skrevet den: 14-Januar-2008 kl. 04:23
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Men det er korrekt det som Asklepios skriver, man træder let over plasma-panasonic-pioneer-fanboysne herinde.

Det er muligt at Zepto laver et godt TV, men tilliden til netop det firma er nok ret lav, især herinde...

Nogle er til design og brugervenlighed , andre er tilsyneladende mere specs og teknologifikserede.Men de fleste såkaldte "plasma fan boys" er nu nok i virkeligheden kræsne billedentusiaster, - og det er jo en helt anden sag. . . ! !

Som udgangspunkt får man hvad man betaler for.Men nogle gange resulterer et prisløft på 2-3 K  -  i et kvalitetsløft, der er meget, meget mere værd. . . 

Hørt!!!



Skrevet af: lrev på jobbet
Skrevet den: 14-Januar-2008 kl. 08:22

Hej!

Der er bare nogle som ALTID vil mene at et LCD står bedre end et hvilket som helst plasma tv.De falder på halen over det umiddelbare mere "skarpe" lcd billede......og det er de da også i deres fulde ret til.Håber bare ikke at manden ynder at se SPORT på sit nye "ALFAVIEW"-for så stopper festen sgu.

Tillykke med dit nye tv.....håber at du bliver ved med at være glad for det.

Så må vi andre "fan-boy`s (Philips,Pioneer og Panasonic til dels-blot finde os i at vi skal betale noget mere for at få den samme oplevelse som dig.....desværre.

mvh

lrev

 

 



-------------
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.



Print side | Luk vindue