Print side | Luk vindue

samsung lcd tv med ridser.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33391
Udskrevet den: 23-Maj-2024 kl. 14:35


Emne: samsung lcd tv med ridser.
Skrevet af: minimuh
Emne: samsung lcd tv med ridser.
Skrevet den: 06-Januar-2008 kl. 01:38
Hej  jeg er ny herinde, men har kigget på jeres side i et stykke tid(FED side) og fik så endelig taget mig sammen til at lave dette emne 

Nå men til sagen,, jeg har for godt 1½ år siden købt et 32" samsung lcd tv. jeg fik det dog returneret et års tid efter pga, højttaler problemer pixel fejl osv. men da det så kom hjem fra rep (tog godt 2½ uge) fik jeg det sat op igen, men opdagede så at det var godt og grundigt ridset nedenunder det må være sket ved reperationen:( men jeg gad ikke til at sende det til rep igen, da man ikke rigtig kunne se det fra synsvinkelen. men jeg har så lige fået et nyt tv bord men da jeg fik smækket tvet derop(tvet hænger nu på et langt metal rør) kan jeg pludselig begynde at se alle ridserne igen jeg tænkte så på om det er for sent at sende til rep igen, eller,,.?



-------------
- minimuh



Svar:
Skrevet af: Langemor84
Skrevet den: 06-Januar-2008 kl. 01:41

Det er vist desværre for sent. Det bliver i hvert fald umuligt at bevise, at det ikke er dig selv, der er kommet til at ridse det. Det er surt, men jeg tror ikke du kan gøre så meget andet end at vende dig til ridserne eller komme igang med tuschen

Og forresten: VELKOMMEN!



Skrevet af: kskruger
Skrevet den: 06-Januar-2008 kl. 01:51

Hvis dit tv har fået ridser efter en rep. så skal der med det samme gøres opmærksom på det. Ellers skal du ikke forvente, at få noget ud af en klage nu, efter at der er gået så lang tid. Du kommer nok til, at leve med de ridser desværre. 



Skrevet af: minimuh
Skrevet den: 06-Januar-2008 kl. 21:45
nej det har i nok ret i  men tak for de hurtige svar 

-------------
- minimuh


Skrevet af: Sigida
Skrevet den: 07-Januar-2008 kl. 11:04
altid inden man sender et produkt ind, vis det til sælgeren og lade ham studere, og når man modtager apparatet kigger man det igennem inden man forlader butikken, så vil din troværdighed være meget højere, sælgeren skal også skrive om der er synlige skader apparatet, f.eks. ridser..


Skrevet af: minimuh
Skrevet den: 07-Januar-2008 kl. 23:28
hmm, har du nok ret i sigida.. Men der var ikke skrevet noget om ridserne på leveringssedlen??

-------------
- minimuh


Skrevet af: Sigida
Skrevet den: 08-Januar-2008 kl. 02:23
jamen så skulle du have nævnt det nede i forretningen, så har du haft alt på din side...


Skrevet af: minimuh
Skrevet den: 08-Januar-2008 kl. 17:15
jaa, har du nok ret i men jeg fik tvet, pakket ind i en masse sorte sække og en pokkers masse tape 

-------------
- minimuh


Skrevet af: Sigida
Skrevet den: 08-Januar-2008 kl. 17:55
hehe ok ikk så godt, men som sagt det skader ikke at prøve... prøv og gå ned og fortælle sådan som det hele står til...


Skrevet af: klm
Skrevet den: 08-Januar-2008 kl. 22:41
Det er da surt..æv æv, det er irreterende at folk ikke kan passe på ens ting.. af samme årsag har jeg gemt org. embalage, hvor var det til rep. henne??

-------------
Panasonic Px70..


Skrevet af: minimuh
Skrevet den: 09-Januar-2008 kl. 22:50
Sigida: ja jeg regner også med at tage der ned inden længe,, det kunne jo være man var heldig??

klm: ja det er utroligt at de ikke bare kan behandle det ordenligt,. og det var i tdc i storcenternord 


-------------
- minimuh


Skrevet af: TapeConnection2
Skrevet den: 10-Januar-2008 kl. 21:15
Man kan jo også bare gemme sin emballage, i stedet for at tro at man kan
transportere et TV fra sit hjem, til en butik, til et værksted og hele vejen
tilbage igen, uden emballage og regne med det ikke får ridser.


Skrevet af: minimuh
Skrevet den: 10-Januar-2008 kl. 22:23
ja det er rigtigt nok smnlrsn, MEN det er bare, utrolig meget plads der ryger:( vi bor i et ret lille hus, hvor vi ikke bare kan have gamle papkasser stående ;)

-------------
- minimuh



Print side | Luk vindue