Print side | Luk vindue

kaos toshiba hd-dvd ep10 1999kr giganten

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33466
Udskrevet den: 22-Februar-2025 kl. 11:17

Emne: kaos toshiba hd-dvd ep10 1999kr giganten
Skrevet af: Flemming Larsen
Emne: kaos toshiba hd-dvd ep10 1999kr giganten
Skrevet den: 07-Januar-2008 kl. 13:51
jeg kommer lige ovre fra gigantens taastrup megacenter. og da de nu ikke har flere hd e1 så sælger de hd ep10 til samme pris 1999kr. såkaldt incl 5 film. gad vide om de skal af med deres lager ad hd-dvd. for en halv time siden havde de 8 stk tilbage. hvis der stadig er nogen som vil købe en hd-dvd.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Svar:
Skrevet af: hedberg
Skrevet den: 07-Januar-2008 kl. 15:05

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

jeg kommer lige ovre fra gigantens taastrup megacenter. og da de nu ikke har flere hd e1 så sælger de hd ep10 til samme pris 1999kr. såkaldt incl 5 film. gad vide om de skal af med deres lager ad hd-dvd. for en halv time siden havde de 8 stk tilbage. hvis der stadig er nogen som vil købe en hd-dvd.

Kunne godt forestille mig at de vil af med lageret af afspillere. Afhængig af udmeldingerne de næste par dage fra Universal, Paramount og HD-DVD gruppen så kan lagre af HD-DVD afspillere og film pludseligt blive meget billige - Specielt hvis flere kaster håndklædet i ringen.

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 07-Januar-2008 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Kunne godt forestille mig at de vil af med lageret af afspillere. Afhængig af udmeldingerne de næste par dage fra Universal, Paramount og HD-DVD gruppen så kan lagre af HD-DVD afspillere og film pludseligt blive meget billige - Specielt hvis flere kaster håndklædet i ringen.

det ser ud til at Paramount Pictures har udtalt at de fortsætter med hd-dvd. hvorimod universal ikke har udtalt sig endnu. så man kan håbe endnu at de blir blå.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Print side | Luk vindue