Nyt PS3 bundle på vej
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33777
Udskrevet den: 03-November-2024 kl. 14:42
Emne: Nyt PS3 bundle på vej
Skrevet af: izebreaker
Emne: Nyt PS3 bundle på vej
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 01:40
http://www.mcvuk.com/news/29300/Sony-launches-new-bargain-PS3-bundle - http://www.mcvuk.com/news/29300/Sony-launches-new-bargain-PS 3-bundle
Ifølge dette nyhedssite kommer der d. 18/1-08 et nyt bundle til en pris på £349,- som er ca d.kr 3.500,-
|
Svar:
Skrevet af: Venomous
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 13:51
Problemet er bare at du ikke ved om det er noget sony har planer om det også skal til danmark.
Men fedt nok bundle hvis det er.
|
Skrevet af: henrik-t
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 15:49
Hvad er der fedt ved det (Sorry jeg disser ) , de skriver jo i kommentaren , at der var et bundel før jul til £349,- som indeholdte 60g versionen og ydermere at den kan fåes nogle steder der over til £339,- lige nu ,så dette er et tak op i pris...!!?
|
Skrevet af: micker
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 16:02
er du sikker på at det bundle kommer til Danmark?
For du kan finde en masse af de 'bundle-nyheder' på google. Og stortset ingen af dem kommer til danmark. Der er mange forskellige i USA og Japan, og også en del i England.
------------- Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio
PS3
|
Skrevet af: andefeldt
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 16:34
Jeg kan ikke helt finde ud af dette bundle.
Er det med alle de nævnte spil eller med 1 af de nævnte spil? Og er det med 1 eller 2 controllere?
Og ja, kommer det overhovedet til Danmark?
------------- Anders
|
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 16:50
andefeldt skrev:
Jeg kan ikke helt finde ud af dette bundle.
Er det med alle de nævnte spil eller med 1 af de nævnte spil? Og er det med 1 eller 2 controllere?
Og ja, kommer det overhovedet til Danmark?
|
2 Valgfrie spil - sikkert kun 1 controller, da rumble controlleren er på vej...
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet af: Ulrikwich
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 17:05
Hvis så bare der var nogle ordentlige spil til PS3...
|
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 17:44
Ulrikwich skrev:
Hvis så bare der var nogle ordentlige spil til PS3... |
Der er da nogle stykker efterhånden!
WarHawks - imho den bedste onlineshooter
Uncharted:Drakes Fortune - super adventure action
Rachet and Clank - Super platformespil
Og så er der alle de spil der ikke kun er på PS3.... COD4, Assasins Creed, Oblivion, MOH osv...
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet den: 12-Januar-2008 kl. 19:31
Man ved selvfølgelig ik om det bundle når til lille Danmark. Det fremgår ikke af nyheden, men derimod kun at Sony Europa står bag og derfor er det en mulighed.
Min egen PS3 er gået i stykker og jeg går nu og venter på at Elgiganten får nye på lager. Om det bliver et bundle eller bare maskinen er ik så vigtigt for mig når der ikke findes super indbydende spiltitler (Har allerede bla Uncharted)
|
Skrevet den: 13-Januar-2008 kl. 09:55
Gået i stykker? Hvad er der sket?
Er garantien udløbet?
------------- Anders
|
Skrevet den: 14-Januar-2008 kl. 01:27
1 uge efter vi havde fået vores PS3 stod der pludselig ved opstart "correct Harddrive not found" og der var ingen måde man kunne komme til at formattere. Overvejede at pille Harddisken ud og formattere på en pc men foretrak at indlevere maskinen fremfor at pille for meget selv
Håber snart at elmutanten disker op med flere PS3 - Lyder i det hele taget lidt underligt at Sony ik kan følge med efterspørgslen.
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 15:31
efter denne oplysning kommer der også et bundle til danmark.
et bundle med ps3 to spil efter eget valg. 3500kr i dk
http://www.t3danmark.dk/index.php?module=Pagesetter&func=viewpub&tid=1&pid=5918 - http://www.t3danmark.dk/index.php?module=Pagesetter&func =viewpub&tid=1&pid=5918
|
Skrevet af: Fabrin
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 18:51
Tja det lyder jo godt...
Jeg får min PS3 fra England i morgen med HDMI-kabel, Rainbow Six Vegas og Spiderman triologien (BluRay + danske undertekster) til 3507 kr ink. fragt...
------------- Mvh
Michael F. Hjort, Århus C
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
7.1 HarboSound Sat10+Sub10
|
Skrevet af: ttkthomsen
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 21:26
Fabrin skrev:
Tja det lyder jo godt...
Jeg får min PS3 fra England i morgen med HDMI-kabel, Rainbow Six Vegas og Spiderman triologien (BluRay + danske undertekster) til 3507 kr ink. fragt...
|
Det lyder da som et godt tilbud i hvilken netbutik har du købt den?
|
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 21:53
yep hvor har du handlet ,Fabrin
|
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 22:03
Jeg har handlet via Amazon.co.uk... De har også køb 3 BD'er og få den billigste gratis.
Og ved køb af en PS3 kan du få en af 6-8 titler for kun 200 kr (jeg valgte rainbow six vegas).
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 22:04
dobbelt bumper...
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet af: Bols
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 22:18
Hvis nu man køber PS3 i UK, er der så noget man skal være opmærksom på. Tænker på DVD formater, garanti, stik osv.
Har 'vundet' nogle ture derover indenfor den næste måned og kunne jo snildt have en i kufferten.
|
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 22:24
Man har EU rettigheder og det er region 2/B som dk. Det eneste du skal skifter er strømstikket - det du skal skifte til er det samme stik som du bruger til PC eller lignene...
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 22:26
Jeg troede ellers ikke, Amazon.co.uk måtte/ville sende elektronik til Danmark.
------------- Anders
|
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 22:36
De gør de nu meget godt
Kommer her i morgen med DHL - og bestilte i går! Så det gør de...
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 22:43
det var da den vilde forsendelses tid.. har du betalt mucho grande ekstra siden at den kommer efter kun 2 dage?
|
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 22:43
Fristende!
Overvejer lidt PS3 + HDMI + RainBow Six + Ekstra trådløs controller. Det bliver under 3500 inkl. levering!
------------- Anders
|
Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 23:00
nekolas skrev:
det var da den vilde forsendelses tid.. har du betalt mucho grande ekstra siden at den kommer efter kun 2 dage?
|
Nej kun normal forsendelse! Der står godt nok 3-7 dage... Men det går godt nok stærkt (og så har de dem på lager - ikke som i homo-dk )
Og som skrevet før 3507,- ink levering!
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 04:55
Fabrin skrev:
nekolas skrev:
|
Nej kun normal forsendelse! Der står godt nok 3-7 dage... Men det går godt nok stærkt (og så har de dem på lager - ikke som i homo-dk )
Og som skrevet før 3507,- ink levering! |
Bestilte du Spiderman trilogien ved siden af og 20£ extra for spil
|
Skrevet af: Infinity
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 08:19
Bundlet kommer også til Danmark jvf http://www.itsvar.dk/jcs/news/news.aspx?id=5918 - dette : "Tilbuddet skulle komme til England den 18. januar og lande i danske butikker i samme periode."
Nogen der kender eller kan beskrive de forskellige spil nævnt?
Genji, - ? Formula 1, - bilspil forskellige biler og baner Lair, - ? MotorStorm, - bilspil, rally, forskellige biler og baner Resistance, - Krigsspil SingStar (med mikrofoner), - Singalong show Ratchet & Clank, - ? Folklore, - ? Warhawk, - ? Uncharted. - ?
Yderliger beskrivelser vil være dejligt!
------------- mvh Infinity
|
Skrevet af: Olfred
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 08:37
Infinity skrev:
Bundlet kommer også til Danmark jvf http://www.itsvar.dk/jcs/news/news.aspx?id=5918 - dette : "Tilbuddet skulle komme til England den 18. januar og lande i danske butikker i samme periode."
Nogen der kender eller kan beskrive de forskellige spil nævnt?
Genji, - ? Formula 1, - bilspil forskellige biler og baner Lair, - ? MotorStorm, - bilspil, rally, forskellige biler og baner Resistance, - Krigsspil SingStar (med mikrofoner), - Singalong show Ratchet & Clank, - platform Folklore, - ? Warhawk, - online shooter Uncharted. - puzzle/action
Yderliger beskrivelser vil være dejligt! |
|
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 09:50
henrik-t skrev:
Fabrin skrev:
nekolas skrev:
|
Og som skrevet før 3507,- ink levering! | Bestilte du Spiderman trilogien ved siden af og 20£ extra for spil |
Bestilte det hele samlet, men man skal bruge en kode som står på siden (kode = PS3GAMEZ) for at få et af de udvalgte spil til £20.
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet af: romkuglen
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 11:10
Fabrin skrev:
Jeg har handlet via Amazon.co.uk... De har også køb 3 BD'er og få den billigste gratis.
Og ved køb af en PS3 kan du få en af 6-8 titler for kun 200 kr (jeg valgte rainbow six vegas). |
Hvis jeg vælger 3 stk. af Amazon.co.uk´s 3 til 2´s pris, så fremgår rabatten jo ikke når man skal til at tjekke ud. Hvorfor mon?
|
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 11:33
Jeg har samme problem og har skrevet til kundeservice, som ikke har svaret endnu (der står at de svarer indenfor 24 timer, så forventer svar senest kl 18).
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 16:17
romkuglen skrev:
Fabrin skrev:
Jeg har handlet via Amazon.co.uk... De har også køb 3 BD'er og få den billigste gratis. Og ved køb af en PS3 kan du få en af 6-8 titler for kun 200 kr (jeg valgte rainbow six vegas). |
Hvis jeg vælger 3 stk. af Amazon.co.uk´s 3 til 2´s pris, så fremgår rabatten jo ikke når man skal til at tjekke ud. Hvorfor mon? |
Som sagt kan jeg heller ikke få det til at virke, men ved at det virker på hmv.co.uk og play.com
Og nu tilbage til emnet
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet den: 17-Januar-2008 kl. 10:35
Har lige checket min netbank. Min PS3 sendes seperat - derfor seperat regning.
DEN har kostet mig: 2.591,17 kr. (tak til den lave pundsterling pris)
Og mit TV er færdig - det er bare en god dag...
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet af: Quarker
Skrevet den: 17-Januar-2008 kl. 12:23
Fabrin skrev:
Og mit TV er færdig - det er bare en god dag... |
Det kommer til at blive en god weekend
|
Skrevet den: 17-Januar-2008 kl. 12:37
Har er lige en lille beskrivelse af de spil som jeg kender til:
Formula 1, - Formel1 spil som dog er fra 2006 (tror jeg) eftersom Michael Schu. stadigvæk er med. Men hvis du er til Formel 1 er det et fedt spil. Eneste ulempe er at man ikke kan spille slit-screen.
MotorStorm, - Kanon bilspil. God grafik men konstante opdateringer og nye baner
Ratchet & Clank, - Bedste PS3 spil jeg har prøvet. Hvis du er til platform spil er dette et must.
Folklore, - Rollespil. Tiltalte ikke lige mig. Lidt for meget "japan" over det
Uncharted. - Rigtig godt actionspil/adventure. Klart også et af de bedste spil jeg har prøvet.
|
Skrevet den: 17-Januar-2008 kl. 13:10
Nemlig en rigtig god weekend.
Jeg skal nok ud og have mig Uncharted, det lyder som et super spil og muligvis Madden '08.
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet af: HQjben
Skrevet den: 17-Januar-2008 kl. 13:42
Fabrin skrev:
Og mit TV er færdig - det er bare en god dag... |
Det lyder til at blive en herlig weekend...
Hvor mange pund måtte du slippe? Når jeg putter den i indkøbskurven, står den til 279 pund, når jeg skal til at betale bliver den lavet om til 297 pund, kan det være rigtigt?
-Det var da på Amazon du købte??
|
Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 17-Januar-2008 kl. 13:52
er det ikke med fragt.?
------------- Se mit udstyr her: http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!
|
Skrevet den: 17-Januar-2008 kl. 15:18
Fragten er angivet oppe i hjørnet til at være ca 10pund, men den er opkrævet seperat...
|
Skrevet den: 17-Januar-2008 kl. 15:29
Ja det er uden fragt - den bliver betalt af de andre ting jeg købte. De kommer med alm. post og PS3'er kom gratis med Air Express . Da det var amazon der delte mine handel i to og ikke mig...
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet den: 18-Januar-2008 kl. 19:57
Nogle der ved om man kan købe det omtalte bundle nogle steder i UK/DK?
|
Skrevet af: IseeU
Skrevet den: 18-Januar-2008 kl. 21:37
Arghhhhhh vil ha det bundle nuuuuu
|
Skrevet den: 18-Januar-2008 kl. 23:21
der kom et bundle fra elmutanten , fik min mail lige for lidt tid siden (nyheds brev, hvor bundle er med i.)
Her er link http://www.elgiganten.dk//is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK//El_DisplayProductInformation-Start?ProductSKU=PS3BURNPBUND - PS3 bundle
Men kun et spil og så det et af de nye , ,- måske dårlige og til 3499,-. ved ikke om det kan betale sig, eller man skal vente og se på mandag hvad bundles der ellers komme div. steder
|
Skrevet af: bruger udmeldt 5
Skrevet den: 19-Januar-2008 kl. 00:00
Burnout paradise demo'n er nu rimlig fin, og følelsen af hastighed er rimlig med i den her virtuelle verden, og især da flere veje er rigtig lange men ikke nødvendigvis "lige".
Så den bundle i elputanten er vel ok, for dem som vil have en ps3, med 30dages fuld returret. Gad vide hvorledes de takler den åbne æske med et åbent spil her? for dem tager de normalt ikke retur.
|
Skrevet den: 19-Januar-2008 kl. 00:00
Bilka har i næste uge samme tilbud som tidligere.
En PS3 + Pirates 3 på BD til 3299.
Ikke noget med et bundle med spil her. Der står heller ikke umiddelbart noget omkring begrænset antal i deres tilbudsavis, så gad vide om det betyder, at de har flere end 2 på lager denne gang?
Jeg vil nu hellere købe et bundle med 2 spil!
------------- Anders
|
Skrevet den: 19-Januar-2008 kl. 10:18
andefeldt skrev:
Jeg vil nu hellere købe et bundle med 2 spil!
|
Me TO
------------- Se mit udstyr her: http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!
|
Skrevet af: jcoop
Skrevet den: 19-Januar-2008 kl. 10:55
Nu er der et bundle tilbud i Elgiganten: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000EsVXBXcN?ProductID=MVzD4QFHETMAAAEXuu5Dbofh&CatalogCategoryID=hXnD4QFHdkwAAAEOiBA03xiY - http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000EsVXBXcN?ProductID=MV zD4QFHETMAAAEXuu5Dbofh&CatalogCategoryID=hXnD4QFHdkwAAAE OiBA03xiY
Men jeg er glad for jeg gav 3000 for min, så kan man selv vælge hvilket spil man vil have med, for 3500..
------------- [URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
Skrevet den: 19-Januar-2008 kl. 12:52
På amazon kan man få det tidligere nævnte bundle for 330 pund. Altså f.eks. RC TOD samt Uncharted
Jeg var i dag i den lokale Fona, her fortalte ekspedienten mig at bundlet ville ramme DK inden for et par uger.
Men lige præcis Burnout er et spil jeg rigtigt gerne vil have, så det kunne være man skulle overveje elgiganten?
|
Skrevet den: 19-Januar-2008 kl. 20:45
HQjben skrev:
På amazon kan man få det tidligere nævnte bundle for 330 pund. Altså f.eks. RC TOD samt Uncharted
Jeg var i dag i den lokale Fona, her fortalte ekspedienten mig at bundlet ville ramme DK inden for et par uger.
Men lige præcis Burnout er et spil jeg rigtigt gerne vil have, så det kunne være man skulle overveje elgiganten?
|
er der nogen ca. dato.?
|
Skrevet af: IseeU
Skrevet den: 19-Januar-2008 kl. 20:54
- Det må vel være omkring den 1 st.
Ellers køber jeg sku snart en
|
Skrevet af: K32A
Skrevet den: 22-Januar-2008 kl. 17:13
Hvis der ikke kommer et super-godt tilbud her i DK i denne måned, så bestiller jeg sgu fra Amazon.co.uk - og benytter mig af deres bundle med 2 spil til 329.99£ - Det er bare SÅ ærgeligt, at man ikke kan vælge at få Fifa08 med i det bundle :)
Forresten - skal man købe noget ekstra tilbehør med til ps3'eren, for at det skal kunne virke med et "oldschool" tv? - eller er det bare plug n play?
|
Skrevet den: 22-Januar-2008 kl. 18:44
Der er kommet bundle i EBgames - 3999,- for en PS3 + Rachet & Clank og Uncharted...
Mit "bundle" fra amazone er jeg sgu glad for (fik det i torsdags efter at have ventet i 3 dage!).
2600,- for ps3. 200,- for Rainbow Six. 200,- for HDMI kabel. 245,- for Spiderman triologien på BD og 70,- i fragt
Dejligt at jeg nåede at få den helt billige pund (den er ca. 10 % højere nu).
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet den: 22-Januar-2008 kl. 18:48
Fabrin skrev:
Der er kommet bundle i EBgames - 3999,- for en PS3 + Rachet & Clank og Uncharted...
|
er det ikke lidt dyrt?
|
Skrevet den: 22-Januar-2008 kl. 19:11
flemming larsen skrev:
Fabrin skrev:
|
er det ikke lidt dyrt? |
Jo - også derfor jeg er glad for min Men deres PS3 kostede før 3699,- mener jeg og i en kort periode forinden 3999,- kun for konsollen...
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet den: 22-Januar-2008 kl. 19:22
Fabrin skrev:
flemming larsen skrev:
Fabrin skrev:
|
er det ikke lidt dyrt?
|
Jo - også derfor jeg er glad for min Men deres PS3 kostede før 3699,- mener jeg og i en kort periode forinden 3999,- kun for konsollen...
|
ebgames er bare dyre i det hele taget.
|
Skrevet den: 22-Januar-2008 kl. 20:08
'amen dog :D .. Jeg regner med at bestille en ps3 + rachet &clank og nba08 fra amazon - og måske ryger der også lige en ekstra controller med, så kæresten også kan være lidt social med mig, hehe :D
|
Skrevet den: 22-Januar-2008 kl. 20:26
Jeg holder kun tilbage fra amerzon , PGA de 5 stk der her den sidset uge har skrevet deres drev var stået af i deres ps3.. gidder ikke det rod med at sende tilbage ,
Og jo jeg handler heller ikke i EBgames, der burde komme et bundle har på fredag mindst , med 2 spil til 3500,- ca
|
Skrevet den: 22-Januar-2008 kl. 20:28
henrik-t skrev:
Jeg holder kun tilbage fra amerzon , PGA de 5 stk der her den sidset uge har skrevet deres drev var stået af i deres ps3.. gidder ikke det rod med at sende tilbage ,
Og jo jeg handler heller ikke i EBgames, der burde komme et bundle har på fredag mindst , med 2 spil til 3500,- ca
|
Jeg troede rent faktisk, at der var sådan noget world-wide service, så det var ligegyldigt hvor man indleverede den igen??
Og hvis der kommer et bundle i DK til 3500,- med to spil - så hopper jeg da også på den.
|
Skrevet af: tma86
Skrevet den: 23-Januar-2008 kl. 17:34
Skrevet af: ilumum
Skrevet den: 23-Januar-2008 kl. 21:21
Har snakket med en i sonycenteret her i århus, han siger at den bundle er lidt forsinket og han har ikke fået en dato på den endnu, så det er bare at vente lidt endnu...
|
Skrevet af: Ebolaebola
Skrevet den: 25-Januar-2008 kl. 23:00
Kom hjem fra Skotland i forgårs... i lufthavnens tax-free afdeling (i HMV)
havde de en PS3 inkl. to spil, to BD og HDMI-kabel for 298 pund (ca. 3000
kr). Jeg valgte Drake's Fortune + Lair og fik så Casino Royale og Spiderman
3 oven i. Okay bundle til okay pris! Jeg har kun tænkt mig at bruge den til
BD, så
jeg var nede i EB Games og bytte spillene til en fjernbetjening
------------- William Faulkner, mit nemesis.
|
Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 25-Januar-2008 kl. 23:48
Ebolaebola skrev:
Kom hjem fra Skotland i forgårs... i lufthavnens tax-free afdeling (i HMV)
BD, så
jeg var nede i EB Games og bytte spillene til en fjernbetjening |
Det var sgu da et skodbytte, fik du en Sony Bluetooth remote for de to spil ?
|
Skrevet den: 26-Januar-2008 kl. 00:21
Wow , var det i DK lufthavn eller...!!??
|
Skrevet af: Ebolaebola
Skrevet den: 26-Januar-2008 kl. 01:30
Hans j skrev:
Ebolaebola skrev:
Kom hjem fra Skotland i forgårs... i lufthavnens tax-
free afdeling (i HMV)
havde de en PS3 inkl. to spil, to BD og HDMI-kabel for 298 pund (ca.
3000
kr). Jeg valgte Drake's Fortune + Lair og fik så Casino Royale og
Spiderman
BD, så
jeg var nede i EB Games og bytte spillene til en fjernbetjening
| Det var sgu da et skodbytte, fik du en Sony Bluetooth remote
for de to spil ? |
Jeg kunne sikkert godt have fået mere for de spil ad andre veje, men jeg
gad helt ærligt ikke til at gøre mig de helt store anstrengelser for at
komme af med dem... i princippet har jeg ikke betalt noget for dem, så
alting taget i betragtning er jeg meget tilfreds. Jeg fik et tilgodebevis med
de tiloversblevne penge.
Ebolaebola skrev:
Wow , var det i DK lufthavn eller...!!?? |
Nej, det var i London (Gatwick).
------------- William Faulkner, mit nemesis.
|
Skrevet af: tinker
Skrevet den: 26-Januar-2008 kl. 16:10
Ebolaebola skrev:
Kom hjem fra Skotland i forgårs... i lufthavnens tax-
free afdeling (i HMV)
BD, så jeg var nede i EB Games og bytte spillene til en fjernbetjening
|
Nice one! Ebolaebola
|
Skrevet den: 26-Januar-2008 kl. 17:06
Skrevet den: 26-Januar-2008 kl. 22:21
Ja, det virker fint her og de var hurtige til at sende den.
------------- Mvh
Panasonic TH-42PZ70EA
MacBook
Playstation 3, Wii
Onkyo TX-SR705
|
Skrevet den: 26-Januar-2008 kl. 23:53
Hvad gav du for din?
------------- Mvh. Tommy
|
Skrevet af: MJ (udmeldt)
Skrevet den: 26-Januar-2008 kl. 23:55
Jeg har også kun gode erfaringer med Amazon.
Bemærk: Af og til er det ikke Amazon direkte du handler med, men en
"underbutik". Men det fremgår tydeligt.
Men er du sikker på de vil shippe en PS3? Har erfaret det kan være svært, at
få sendt en del elektronik til DK fra fx UK.
|
Skrevet den: 27-Januar-2008 kl. 19:13
Der var ihvertfald ingen problemer, da jeg bestilte den tidligere i dag.
Prøvede for et par dage siden, for sjov, at se hvor meget en Toshiba HD-DVD ville komme til at koste, og der kom den og sagde at jeg ikke kunne bestille den.
Så tror den går igennem, har fået ordrebekræftelse.
------------- Mvh. Tommy
|
Skrevet den: 27-Januar-2008 kl. 20:04
Okay - det er nok forskelligt hvad man kan få sendt.
|
Skrevet den: 29-Januar-2008 kl. 13:09
Så har jeg lige modtaget den, sendt i går fra UK med UPS.
Fragtpris 19,- Imponerende..
------------- Mvh. Tommy
|
Skrevet den: 29-Januar-2008 kl. 13:12
LOL.. ja det er sq billigt i fragt
Tillykke med maskinen - nyd den. Hvis du er til ræs så kan Burnout Paradise
kraftigt anbefales.
|
Skrevet den: 29-Januar-2008 kl. 13:15
Det kommer sammen med Ratchet&Clank og Singstar om et par dage.
------------- Mvh. Tommy
|
Skrevet den: 29-Januar-2008 kl. 13:18
Ohh Glæd dig til Ratchet.. det er supergodt lavet
Jeg går og overvejer Singstar men venter under alle omstændigheder til den
kommer med BT mics.
|
Skrevet den: 29-Januar-2008 kl. 14:57
tma86 skrev:
Så har jeg lige modtaget den, sendt i går fra UK med UPS.
Fragtpris 19,- Imponerende.. |
Hvad betalte du for maskinen og hvordan kan fragtprisen være så lav?
|
Skrevet den: 29-Januar-2008 kl. 15:06
Gav 2711, inkl porto og moms. Men det er en del af et bundle de har, hvor jeg fik konsollen og de 3 ovennævnte spil for knap 3850,-
Spillene kommer med alm post om et par dage, konsollen kom med UPS.
Det var forresten også 19 + moms
------------- Mvh. Tommy
|
Skrevet af: hifreak
Skrevet den: 29-Januar-2008 kl. 15:42
tma86 skrev:
Gav 2711, inkl porto og moms. Men det er en del af et bundle de har, hvor jeg fik konsollen og de 3 ovennævnte spil for knap 3850,-
Spillene kommer med alm post om et par dage, konsollen kom med UPS.
Det var forresten også 19 + moms |
Er det samme strømstik som i Danmark mente de havde noget andet i England? Har du et link til det salg med bundle synes ikke jeg kan finde det på deres side.
|
Skrevet den: 29-Januar-2008 kl. 15:45
Selve stikket i konsollen er et standard "PC kabel" med 3 ben, men selve kablet der medfølger kan ikke bruges.
Hvis du læser lidt længere nede på siden står der noget om forskellige bundles:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Playstation-Console-40GB-Version/dp/B000WNDP5M/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=gateway&qid=1201617866&sr=8-1 - http://www.amazon.co.uk/Sony-Playstation-Console-40GB-Versio n/dp/B000WNDP5M/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=gateway&qi d=1201617866&sr=8-1
------------- Mvh. Tommy
|
Skrevet af: Bentsen83
Skrevet den: 30-Januar-2008 kl. 01:17
Så er der så småt en helt ny bundle på vej - i hvert fald i USA....
Glem alt om 40 GB PS3 - nu kommer 160GB PS3 med Dual Shock 3 controller
http://www.engadget.com/2008/01/28/sony-killing-80gb-ps3-introducing-120gb-or-160gb-model-with-dua/ - http://www.engadget.com/2008/01/28/sony-killing-80gb-ps3-int roducing-120gb-or-160gb-model-with-dua/
------------- --- Hvis du tror du ved alt, ved du intet ---
|
Skrevet den: 30-Januar-2008 kl. 01:20
Dual Shock lyder tiltalende..
Men større harddisk får nu ikke mig til, at smide alt hvad jeg har i
hænderne.
Om den så kun var på 10GB havde det været fint til mig - smider bare selv
en større i hvis jeg mangler plads.
|
Skrevet den: 30-Januar-2008 kl. 13:07
Så skulle der også være en bundle på vej til EU:
http://www.psu.com/New-PS3-Starter-Pack-for-Europe-News--a0002584-p0.php - Link
Og en rigtig fed en. 2 gode spil og 2 controllere. Eneste minus er nok at controllerne ikke er Dual Shock 3.
|
Skrevet af: christianp
Skrevet den: 31-Januar-2008 kl. 13:07
Hørte lige fra en veninde at i blockbuster får de et bundle-tilbud imorgen. Bliver spændende at se hvad det indeholder. Mere info følger når jeg hører nærmere.
------------- nej
|
Skrevet af: Olfred
Skrevet den: 31-Januar-2008 kl. 14:17
Benja skrev:
Så skulle der også være en bundle på vej til EU:
http://www.psu.com/New-PS3-Starter-Pack-for-Europe-News--a0002584-p0.php - Link
Og en rigtig fed en. 2 gode spil og 2 controllere. Eneste minus er nok at controllerne ikke er Dual Shock 3.
|
fedt!
|
Skrevet af: flaskehals
Skrevet den: 31-Januar-2008 kl. 20:20
christianp skrev:
Hørte lige fra en veninde at i blockbuster får de et bundle-tilbud imorgen. Bliver spændende at se hvad det indeholder. Mere info følger når jeg hører nærmere. |
Er det mon dette?
http://blockbuster.dk/Files/Billeder/MediaDB/Thumbs/10/PROD420779_jpg.jpg">
Chok pris! PS3 konsol (40 GB) inkl. 2 spil, 2 Blu-ray lejekuponer, 1 Blu-ray fjernbetjening og en T-shirt.
Du kan vælge 2 ud af de 3 følgende spil:
- Ratchet & Clank - Tools of Destruction
- Sing Star - Inkl. mikrofoner
- Uncharted - Drake's Fortune
Hvilke 2 spil du ønsker, skal du skrive i kommentar feltet i indkøbskurven, samtidig med at du indtaster din adresse.
Der medfølger derudover følgende med din Playstation 3:
- 1 stk. Playstation 3
- 1 stk. Sixaxis Wireless Controller
- 1 stk. AC Power Cord
- 1 stk. AV Cable
- 1 stk. Ethernet Cable
- 1 stk. USB Cable
- 1 stk. Euro-AV Connector Plug
- Et sæt manualer
Flaskehals
|
Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 01-Februar-2008 kl. 00:09
hah, så godt et tilbud er det vel heller ikke?
250 for fjernbetjening
spil kan fås i udlandet til 300 incl forsendelse
t-shirt: 40 kroner
ps3: kan fås uden spil i elmutanten til 2979
2 lejekuponer: ??
Man sparer godt nok mange penge der:S
|
Skrevet den: 01-Februar-2008 kl. 00:22
ja 200 bob måske, eller mindre........
Jeg har selv lige Købt i Merlin, Så jeg er den lykkelige ejer af en PS3 , velkomme i familien siger i så...
Men jeg beslutede mig osse for at lave mit ejet Bundle, med Konsol fra merlin Elmutanten hade ikke nogen Konsoller igår , og så 2 spil fra england.. ca 3500,- for det hele...
|
Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 01-Februar-2008 kl. 18:03
henrik-t skrev:
ja 200 bob måske, eller mindre........Jeg har selv lige Købt i Merlin, Så jeg er den lykkelige ejer af en PS3 , velkomme i familien siger i så...Men jeg beslutede mig osse for at lave mit ejet Bundle, med Konsol fra merlinElmutanten hade ikke nogen Konsoller igår , og så 2 spil fra england.. ca 3500,- for det hele...
|
Til de priser der du har indhentet er det kun de 2 leje-biletter som er besparelsen.. og de koster 42 kroner.. (www.blockbuster.dk)
|
Skrevet den: 02-Februar-2008 kl. 00:18
Anima skrev:
henrik-t skrev:
ja 200 bob måske, eller mindre........Jeg har selv lige Købt i Merlin, Så jeg er den lykkelige ejer af en PS3 , velkomme i familien siger i så...Men jeg beslutede mig osse for at lave mit ejet Bundle, med Konsol fra merlinElmutanten hade ikke nogen Konsoller igår , og så 2 spil fra england.. ca 3500,- for det hele...
|
Til de priser der du har indhentet er det kun de 2 leje-biletter som er besparelsen.. og de koster 42 kroner.. (www.blockbuster.dk) |
Yrp købt VF 5 og Raw Vs WWE for 450 i england ... Top nice mit eget Bundle merlin 2999,- England 450,- = 3498,- det kan ikke gøres meget billigere, haha... gad ikke vente på Sony skulde tage sig sammen.
|
Skrevet af: swordfish8080
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 17:44
Nogen der ved noget om der skulle være et godt tilbud på vej i uge 7? Så tidligere nogen der skrev om at Elgiganten muligvis have noget på trapperne til uge 7.
Vil snart have mig en PS3 til mit nye Panasonic 42" PX70 :o) Et krav er at den skal købe her i DK. Men hvis der ikke er nogel gode tilbud på vej, kan jeg jo lige så godt smutte en tur i Elgiganten eller Fona og få købt mig en med det samme.
|
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 17:48
swordfish8080 skrev:
Nogen der ved noget om der skulle være et godt tilbud på vej i uge 7? Så tidligere nogen der skrev om at Elgiganten muligvis have noget på trapperne til uge 7.
Vil snart have mig en PS3 til mit nye Panasonic 42" PX70 :o) Et krav er at den skal købe her i DK. Men hvis der ikke er nogel gode tilbud på vej, kan jeg jo lige så godt smutte en tur i Elgiganten eller Fona og få købt mig en med det samme.
|
elgiganten har denne.
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000vaIf-Bjl?ProductID=MVzD4QFHETMAAAEXuu5Dbofh&CatalogCategoryID=hXnD4QFHdkwAAAEOiBA03xiY - http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000vaIf-Bjl?ProductID=MV zD4QFHETMAAAEXuu5Dbofh&CatalogCategoryID=hXnD4QFHdkwAAAE OiBA03xiY
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 17:51
swordfish8080 skrev:
|
blockbuster har denne.
http://www.blockbuster.dk/Produktvisning_shop-127.aspx?ProductID=PROD420779&VariantID=VO101&PID=553 - http://www.blockbuster.dk/Produktvisning_shop-127.aspx?Produ ctID=PROD420779&VariantID=VO101&PID=553
|
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 17:58
Har i lagt mærke til Konsolen er steget 200,- i Elmutanten og 300,- hos Merlin i forhold til sidste uge !!???
Hmmm, ser ikke ude til der kommer killer bundle i nærmeste fremtid...
|
Skrevet af: hifreak
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 18:03
Med de priser på den i enkel salg kan man lige så godt købe en bundle så. Hvor køber i spil henne i England til de priser Ebay? eller hvad?
|
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 18:57
Nej jeg har købt hos
http://www.dvd.co.uk/ - spil
|
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 19:32
flemming larsen skrev:
swordfish8080 skrev:
|
blockbuster har denne.
http://www.blockbuster.dk/Produktvisning_shop-127.aspx?ProductID=PROD420779&VariantID=VO101&PID=553 - http://www.blockbuster.dk/Produktvisning_shop-127.aspx?Produ ctID=PROD420779&VariantID=VO101&PID=553 |
Kan det passe at der ikke er en trådløs controller med i dette tilbud?
|
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 19:41
Hvordan kan du tro det?
Citat: "1 stk. Sixaxis Wireless Controller"
|
Skrevet af: spawn
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 19:43
nej, det kan ikke passe - der står
Wireless = trådløs
------------- Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 19:46
spawn skrev:
nej, det kan ikke passe - der står
Wireless = trådløs
|
efter billedet er det da den rigtige controller.
|
Skrevet den: 07-Februar-2008 kl. 23:23
ja, min fejl.
Det var det tilbud fra Elgiganten jeg ville have klippet ind:
elgiganten har denne.
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000vaIf-Bjl?ProductID=MVzD4QFHETMAAAEXuu5Dbofh&CatalogCategoryID=hXnD4QFHdkwAAAEOiBA03xiY -
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/sto re
-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformat ion-
Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000vaIf-Bjl?Produc tID=MV
zD4QFHETMAAAEXuu5Dbofh&CatalogCategoryID=hXnD4QF HdkwAAAE OiBA03xiY
|
Skrevet af: viking40
Skrevet den: 05-Marts-2008 kl. 16:22
Vækker lige denne gamle tråd til live,om ps3 bundle.
Vil høre om der er nogen der ved om der er et godt bundle på markedet lige nu eller om der er et godt ps3 bundle på vej inden for de næste 14 dage,ellers må jeg nøjes med det bundle fra blockbuster som jeg kan finde.http://www.blockbuster.dk/Produktvisning_shop-127.aspx ?ProductID=PROD420779&VariantID=VO101&PID=553
Har lige bestilt Panasonic PX80 på fælleskøb og vil gerne være klar med en ps3 i næsten samme øjeblik PX80 ankommer.
|
|