Print side | Luk vindue

Canon ixus 860 ny bruger spørgsmål?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Digital Foto
Forumbeskrivelse: Foto med digital kamera, digital spejlrefleks, tilbehør mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33934
Udskrevet den: 30-Januar-2025 kl. 22:41

Emne: Canon ixus 860 ny bruger spørgsmål?
Skrevet af: tyros1
Emne: Canon ixus 860 ny bruger spørgsmål?
Skrevet den: 14-Januar-2008 kl. 11:22

Hejsa nogen der kender det kamera?

Har lige erhvervet det -og så opstår der sommetider spørgsmål

1. Mit gamle sony kunne tage et zoombillede af et tidligere taget billede- kan canon det?Har ledt...

2. Har widescreen billede funktion -flot til flad tvet... men hvilket format bliver de ved papirbilleder? 10x15? eller skal man så over de normal indstillinger

3. Har også postkort format- ?til hvad?

godag 

Svar:
Skrevet af: kim.t
Skrevet den: 14-Januar-2008 kl. 11:30
3: Det eneste jeg bruger postkort format til er at få datoen med i billedet. I setup'en kan man slå datoen til (bliver "brændt" ind i billedet. Men det er desværren kun denne opløsning den understøtter det (1600x1200). Det er vel den opløsning som svare til en 10x15 (eller 10x13 er det jo)

-------------

Skrevet den: 14-Januar-2008 kl. 16:30

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

3: Det eneste jeg bruger postkort format til er at få datoen med i billedet. I setup'en kan man slå datoen til (bliver "brændt" ind i billedet. Men det er desværren kun denne opløsning den understøtter det (1600x1200). Det er vel den opløsning som svare til en 10x15 (eller 10x13 er det jo)

okay så navnet postkortformat betyder nok ikke meget -men lidt nedtur  at kun her virker dato.....og ikke på bedre opløsning.

Skrevet den: 15-Januar-2008 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Hejsa nogen der kender det kamera?

Har lige erhvervet det -og så opstår der sommetider spørgsmål

1. Mit gamle sony kunne tage et zoombillede af et tidligere taget billede- kan canon det?Har ledt...

2. Har widescreen billede funktion -flot til flad tvet... men hvilket format bliver de ved papirbilleder? 10x15? eller skal man så over de normal indstillinger

3. Har også postkort format- ?til hvad?

godag 

ik nogen der kan hjælpe med spørgsmål 1 og 2

Print side | Luk vindue