Print side | Luk vindue

GPS med håndfri via bluetooth ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Navigation og CarFi
Forumbeskrivelse: GPS navigation, bilradio, anlæg, TV og DVD til bilen
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33960
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 14:13

Emne: GPS med håndfri via bluetooth ?
Skrevet af: lpnielsen
Emne: GPS med håndfri via bluetooth ?
Skrevet den: 14-Januar-2008 kl. 21:25

Hej

Jeg er lidt på udkig efter en GPS, hvor man også kan anvende håndfri via bluetooth og hvor ens telefonbog kommer op på GPS skærm. Kan det fås til under kr. 2.000 og hvor det er ordentlig kvalitet? Hvilke kan anbefales?

-------------
Mvh

LPN

Svar:
Skrevet af: 9-ck
Skrevet den: 21-April-2008 kl. 22:13

Hej LPN!

Jeg er en helt klar Garmin - fan når det kommer til GPS, men må nok erkende at hvis et er afgørende med en fornuftig Bluetooth-funktion bør du købe en TomTom. Her halter Garmin fortsat efter i forhold til TT. Jeg har ikke selv erfa med en TT så du må lige forhøre dig.

Såfremt dette måtte være et overstået kapittel hører vi gerne om dine erfaringer. 

Skrevet af: rs-6200
Skrevet den: 07-Juli-2008 kl. 17:34
hej der skal du vælge tom tom go serien det er bare hel perfekt virker med alt også sms samt du kan lægge tlf bog ind så du bare trykker på en knap så ringer den du kan enda køre den over radioen og ud af de højtalere samt den har mange ting der bare er perfekt men et minus meget lys følsom prøv at holde øje med fleggårds tilbud de køre nogle kampanjer som ikke kan købes billigere andre steder plus du har en hel mdr retur ret hvis du ikke er tilfreds

Print side | Luk vindue