Print side | Luk vindue

sort/hvid billede

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=34073
Udskrevet den: 20-Februar-2025 kl. 22:13

Emne: sort/hvid billede
Skrevet af: frostkongen
Emne: sort/hvid billede
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 16:14
jeg har tilsluttet min ps3 men har kun sort hvid billede?? er der noget jeg mangler at tilslutte har brugt den ledning der hørte med og sluttet til tv,ets av2 stik

-------------
panasonic px70
beovision 3
ps3
Wii
Yousee boks

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 18:57

Det er sikkert et RGB signal du bruger, og det er der ikke på AV2. Scart 1 har CVBS og RGB, Scart 2 har CVBS og S-Video. Kan du kun bruge Analog overførsel, er RGB klart det bedste der kan bruges.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: frostkongen
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det er sikkert et RGB signal du bruger, og det er der ikke på AV2. Scart 1 har CVBS og RGB, Scart 2 har CVBS og S-Video. Kan du kun bruge Analog overførsel, er RGB klart det bedste der kan bruges.

ja okay, men må hellere smutte ned efter et hdmi imorgen så jeg kan få smidt en bluray skive på og se hvordan det ser ud på px`.en

-------------
panasonic px70
beovision 3
ps3
Wii
Yousee boks

Skrevet af: Hancock
Skrevet den: 16-Januar-2008 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Så må jeg have fået en luksus model

PX70 har RGB på både AV1 og AV2
På PV60 var der RGB på AV1 og AV3, ikke på AV2, det er nok den du forveksler med.

-------------
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl

Print side | Luk vindue