Print side | Luk vindue

Beosound 2300 med Beolink 1000

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=34207
Udskrevet den: 05-Maj-2025 kl. 17:18

Emne: Beosound 2300 med Beolink 1000
Skrevet af: OptimusPrime
Emne: Beosound 2300 med Beolink 1000
Skrevet den: 19-Januar-2008 kl. 03:55

Hej, jeg er helt ny her inde for B&O tingene, og har fået mig et beosound 2300 og beolap 3000 højtalere.

jeg har fået anskaffet en beolink 1000 (( tror jeg den hedder )) fjernbetjening, men jeg kan ik få den til og reagere på mit anlæg.? nogle der ku hjælpe mig eventuelt..

- tror det er navnet på fjernbetjeningen "beolink 1000" det hvertfald den uden display.

venlig hilsen en glad B&O ejer

Svar:
Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 19-Januar-2008 kl. 05:58

Beosound 2300 burde fungere med Beolink 1000. Sker der intet uanset om du trykker på "Radio" eller "CD"?

Hvad sker der hvis du tænder anlægget manuelt og herefter holder "Power"-knappen (den røde i bunden) nede? Denne manøvre skulle gerne slukke for alt B&O udstyr i nærheden uanset om det er TV eller anlæg.

Edit: og den åbenlyse - har du prøvet at skifte batterierne?

-------------
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet

Skrevet af: frankmj
Skrevet den: 19-Januar-2008 kl. 08:21
Oprindeligt skrevet af OptimusPrime OptimusPrime skrev:

Hej, jeg er helt ny her inde for B&O tingene, og har fået mig et beosound 2300 og beolap 3000 højtalere.

jeg har fået anskaffet en beolink 1000 (( tror jeg den hedder )) fjernbetjening, men jeg kan ik få den til og reagere på mit anlæg.? nogle der ku hjælpe mig eventuelt..

- tror det er navnet på fjernbetjeningen "beolink 1000" det hvertfald den uden display.

venlig hilsen en glad B&O ejer

Det kan også være at den har en forkert option-programmering. Prøv at trykke SOUND 1 STORE.

/Frank

Print side | Luk vindue