Kan ikke skrive til recordere via kontakt
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=34356
Udskrevet den: 26-November-2024 kl. 08:51
Emne: Kan ikke skrive til recordere via kontakt
Skrevet af: Maggerholm
Emne: Kan ikke skrive til recordere via kontakt
Skrevet den: 21-Januar-2008 kl. 18:20
Hej Recordere
Jeg ville egentlig kontakte teamet for at spørge til private beskeder, men efter at have udfyldt alle felter i kontaktformularen, og forsøgt at sende, får jeg en fejl, om at jeg skal udfylde "email".
Den er udfyldt, men lige meget hjælper det.
Nå, men jeg smider lige min henvendelse med her:
Private beskeder, hvor blev de af?
Hej Recordere
Jeg deltager aktivt på jeres forum, og har gjort det i nogen år efterhånden. Det kommer dog i perioder, og har ikke været herinde særlig meget de sidste par måneder. Idag var jeg dog lige inde for at tjekke mine private beskeder, men dem havde jeg ingen af.
Bliver de slettet med jævne mellemrum? Eller er det "blot" sket en enkelt gang i forbindelse med en opdatering?
Jeg har haft lidt samtaler med et par forskellige brugere, som har endt med råd og anbefalinger enten den ene eller anden vej, og har blot undladet at slette beskederne, hvis de har indeholdt noget relevant. De er så væk nu. :-(
Skal man fremover til at oprette tekstdokumenter på sin PC, og kopiere indhold af sendte og modtagede beskeder over, hvis man vil gemme det? Har I mulighed for at grave disse beskeder frem igen?
Mvh Michael
Og dette indlæg får også lige en hilsen med.
Mvh Michael
------------- Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
Svar:
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 21-Januar-2008 kl. 20:40
Hej Michael
Ja, der ryddes op i databasen ind imellem. Dette er nødvendigt, for at den ikke bliver meget sløv (for alle).
De private beskeder gemmes som udgangspunkt ikke længere end 6 måneder, men afhængig af hvornår der ryddes op kan de godt ligge i længere tid.
De private beskeder er ikke tænkt som et privat arkiv. Så hvis det er behovet, bør indholdet kopieres over i dokumenter på egen PC.
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet af: Maggerholm
Skrevet den: 21-Januar-2008 kl. 22:14
Lars skrev:
Hej Michael De private beskeder er ikke tænkt som et privat arkiv. Så hvis det er behovet, bør indholdet kopieres over i dokumenter på egen PC.
/Lars |
Ok, så ved jeg det. Desværre for sent til at redde hvad der lå der, men det overlever jeg nok. Det er i hvert fald det rene vand i forhold til før jul, hvor jeg fik en ny bærbar i bytte for en med en masse defekter. MEn den var sendt ind, havde jeg alt på min eksterne disk, og da jeg fik den nye installerede jeg windows, skabte recoverry skiver, og ville lige installere fra dem, for at tjekke dem. Acer eRecovery valgte så at Windows denne gang skulle installere på mit eksterne drev (som jeg ikke havde fået disconnected), uden å noget tidpunkt at spørge eller gøre opmærksom på hvilket drev den valgte.
Der røg alle 300GB sig lige en tur, og julen stod på datarecovery.
Har stadig lidt at rodde med, efter eksamen er ovre. Acer er ikke i kridthuset hos mig.
Mvh Michael
------------- Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|