Print side | Luk vindue

LCD TV til Wii

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=34879
Udskrevet den: 21-Februar-2025 kl. 23:54

Emne: LCD TV til Wii
Skrevet af: river_rage
Emne: LCD TV til Wii
Skrevet den: 31-Januar-2008 kl. 13:30

Jeg har lige købt mit første LCD TV (Philips 32PFL9632D) og det er et superlækkert fjernsyn på nær en enkelt detalje. Det er elendigt at spille på, da billedet lagger.

Det er ikke meget, nok omkring 1/10 sekund billedet er bagefter, men det er nok til, at det bliver en utrolig irriterende fornemmelse, når man spiller, da det går ud over ens reaktionstid og præcision med pointeren.

Jeg har prøvet at koble Wii'en til TV'et både via Component og Composite, uden at det gør nogen forskel. Jeg har også prøvet at deaktivere alle billedforbedringsfunktioner på TV'et for at se om det hjalp, men det gav heller ikke nogen gevinst.

Er der nogen der har nogle erfaringer med LCD TV der er gode at spille på?

Svar:
Skrevet af: christianp
Skrevet den: 31-Januar-2008 kl. 14:31

jeg har ingen problemer med hverken wii eller xbox360 på mine toshiba-lcd modeller. Kender ikke til phillips' tv, men det lyder da noget ærgerligt.

Jeg kan huske at på guitar hero (til ps2) kunne man fintune netop sådan et lag, men har ikke set det til ander spil/konsoller. Hvilken opløsning/signal sender du ud af wii'en 576i, 480p, kan være du kan indstille noget i wii-menuen der kan afhjælpe dit problem.

-------------
nej

Print side | Luk vindue