Print side | Luk vindue

Kompensation fra Stofa

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=35571
Udskrevet den: 23-Maj-2024 kl. 17:48


Emne: Kompensation fra Stofa
Skrevet af: Tjep11
Emne: Kompensation fra Stofa
Skrevet den: 09-Februar-2008 kl. 20:17

I Antenneforeningen Helsingør - http://www.anthg.dk - www.anthg.dk - har vi fået en meget konstruktiv udmelding fra Stofa med hensyn til holdningen til kompensation fra de problemer, som man har oplevet med Zaptor.

Man finder linket til pdf-dokumentet om vilkårene her: http://www.anthg.dk/pdffiler/Dokument%201.pdf - http://www.anthg.dk/pdffiler/Dokument%201.pdf

Jeg har søgt på hjemmesiderne på nogle af de større antenneforeninger, som er kunder hos Stofa (Aalborg-Nørresundby, Århus, m.fl) uden at kunne tilsvarende informationer. Jeg antager dog, at man Stofa generelt tilbyder disse vilkår til sine kunder.

Eksponeringen i "Kontant" synes at have gjort sin virkning endnu, før udsendelsen er vist i TV.

 



-------------
Thomas



Svar:
Skrevet af: airfrede
Skrevet den: 10-Februar-2008 kl. 10:21

Jeg (som er medlem af AN-TV) har fået et brev fra stofa som siger det samme.



Skrevet af: steffenh
Skrevet den: 10-Februar-2008 kl. 14:37

Det er klart det har gjort sin virkning, for nu kan de fortælle om hvor professionelt de håndterer sagen, når de skal i kontant.

Min ærlige mening omkring det er, at de er alt for sent ude. Derudover virker kompensationen nærmest latterlig. Jeg har betalt for abonnement på canal+ og en temapakke i snart 3 måneder, og det har ikke fungeret. At de så sender et brev ud hvor de nærmest lægger op til at man skal klappe dem på skuldrene fordi de underlader at fakturere en enkelt måned, er lidt til grin.

Men de er trodsalt på rette spor .



Skrevet af: wanting
Skrevet den: 10-Februar-2008 kl. 21:21

Jeg vil gå så langt og kalde stofa kompensation for latterlig, så kan de lige så godt lade være med at give nogen form for kompensation.

Blot min mening



Skrevet af: agger
Skrevet den: 10-Februar-2008 kl. 22:27

hej

jeg fik også brev fra stofa ,der er også tilbud om at levere zaptor tilmage inden marts måned,det er ok så vil tænke over hvad jeg vil.Men tro også det har noget med kontant at gøre ellers havde udmeldingen kommet før.

hilsen agger



Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 09:40

Ja det er lidt tyndt - for mit vedkommende handler det om Kr. 79,- da HD pakken er det eneste jeg har udover de alm. kanaler.

Det er sgu ikke nok som betakunde, overvejer da også om man bare skal få sine penge tilbage og måske købe den igen på et senere tidspunkt, men til en dyrere pris (Zaptor koster nu Kr. 1.595,-).



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 10:35

-



-------------




Skrevet af: Bygone
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Den eneste måde de kan klare dette på, er at skrive til deres kunder at de ikke skal betale for noget i den perioden de har haft Zaptoren, fordi kunderne har haft alle tænkelige problemer med denne boks, vi har været forsøgskaniner for Stofa. 

Sjovt nok koster Zaptoren nu 1.595,- for noget som ikke virker, det er da en dårlig pris.

Så Stofa, ingen regning for noget før det virker 100%

Har lige modtaget brev fra Stofa om jeg ikke skal betale for Marts måned, hvad så med min regning for Dec. Jan. Feb. den skal jeg betale selvom Zaptoren ikke virker, det er squ da for ringe.

Stofa sælger et defekt og mangelfuldt produkt, og det skal vi kunder betale for.

Stofa tag jer dog sammen, ingen regning og pengene tilbage for boksen, så får i min boks med det samme, og jeg køber en parabol, jeg er færdig med Stofa så snart muligheden byder sig, de har efterhånden rod i alt, lige fra produkter til kundeservice, det er til dumpekarakter.



hvor mange forskellige tråde skal du skrive det samme i? hvis du har fået brevet så ved du også at du indtil 1.3 kan gå ned og få dine penge igen for boks of kort...så er den skid jo ikke længere.


-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135681&title=min-stuebio-under-opbygning - Min Stuebio (under ombygning)


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 19:20

-



-------------




Skrevet af: wanting
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 20:22
Nu kommer jeg og os  andre i  tv i morgen. Så må vi håbe gribene Stofa kommer i tale eller så må vi tage skeen i den anden hånd


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 21:13
Wanting - jeg glæder mig til at se dig i fjernsynet i morgen 

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: wanting
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 21:23

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Wanting - jeg glæder mig til at se dig i fjernsynet i morgen 

 

Så så Mike ikke grine imorgen - men lyder til du bakker stofa op ?? føj da



Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 21:39
Ja jeg bakker Stofa op i et hvis omfang - jeg har også haft problemer men syntes jeg har fået en retfærdig behandling hele tiden. Hvis jeg havde haft pixeleringer i 3 måneder ville jeg brokke mig. Men det har jeg reelt ikke - jeg tror dårligt jeg har haft pixeleringer i 2 uger sammenlagt - set i det perspektiv syntes jeg at en gratis måned er okay. Men jeg gider ikke bruge tid på - det er 100% individuelt hvor meget og hvor lidt folk vil finde sig i - men hvis folk er utilfredse syntes jeg de skal returnere deres bokse og snakke med Stofa om evt. yderligere kompensation.


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: wanting
Skrevet den: 11-Februar-2008 kl. 21:58

hvorfor sender boksen tilbage når boksen er fremtiden... Det hænger ikke sammen...

Jamen kompentationen skal jo udbetales efter hvor hårdt folk er ramt..

Og det vil jo ikke koste stofa noget da de for min skyld kan udbetale kompentationen som en check som kan bruges til stofa produkter..

 



Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 21:34
Der var ikke en eneste i kontanten der havde problemet der kunne fremvises eller hva? De havde bare en masse overlays med reklamerne. Det var helt så skandaløst som de gerne ville gøre det til hvis man havde læst deres omtale.


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 21:58

-



-------------




Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:00
Skidtet virker jo rigtig fint hos masser af kunder lige pt. ikke? 

Jeg har ikke haft problemer i snart to uger - det må være også være træls når de skulle ud og se hvor ringe det var også virkede det bare eller hva?


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:03

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Der var ikke en eneste i kontanten der havde problemet der kunne fremvises eller hva? De havde bare en masse overlays med reklamerne. Det var helt så skandaløst som de gerne ville gøre det til hvis man havde læst deres omtale.

Jo jeg havde skam flere fejl på Zaptor mens de var for at optage hos mig, så det er ikke helt rigtigt...



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:06

-



-------------




Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Der var ikke en eneste i kontanten der havde problemet der kunne fremvises eller hva? De havde bare en masse overlays med reklamerne. Det var helt så skandaløst som de gerne ville gøre det til hvis man havde læst deres omtale.

Jo jeg havde skam flere fejl på Zaptor mens de var for at optage hos mig, så det er ikke helt rigtigt...



Så er da sjovt de ikke viser det når det er sådan en katastrofe som deres "EB-journalistik" gerne vil have det til at være


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:08

-



-------------




Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:11

Jeg mener da at huske de lige viste et billede fra mit tv hvor der var en fejl med at Zaptor ikke kunne vise den ønskede kanal (Var iøvrigt TV2 Sport HD).

Kære Mike jeg håber virkelig at Zaptor snart virker optimalt, du ved jo godt at den ikke virker perfekt endnu, ik'?



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:11

-



-------------




Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:



Så er da sjovt de ikke viser det når det er sådan en katastrofe som deres "EB-journalistik" gerne vil have det til at være

Øh, så du ikke udsendelsen, forstår du ikke hvad det gik ud på, Danmark er advaret mod Stofas Zaptor, og når de giver Zaptoren dumpekarakter i Ekstra Bladet på Lørdag, er der nok ikke mange kunder tilbage til Zaptoren.  



Nu er jeg ikke type der giver meget for hverken Kontant eller EBs journalistik - det er altid sådan noget "Lad os hive nogen ind og lad os se om vi kan få dem til at stå og krybe".

Jeg vil hellere have et digitalt tv produkt der er lidt fejlbehæftet i starten end ingenting eller et YouSee produkt hvor alting er stort og centralt bestemt.


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:16

Jeg er osse blevet kontaktet af EkstraBladet omkring Zaptor, om jeg bliver fremhævet igen ved jeg ikke, men der er sgu fokus på sagen.

Og fint jeg kan få mine Kr. 995,- tilbage nu og købe den igen om 2 måneder når den måske virker til Kr. 1.595,- se det er sgu en fin forretning...



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:29

-



-------------




Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:30

-



-------------




Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:



Så er da sjovt de ikke viser det når det er sådan en katastrofe som deres "EB-journalistik" gerne vil have det til at være

Øh, så du ikke udsendelsen, forstår du ikke hvad det gik ud på, Danmark er advaret mod Stofas Zaptor, og når de giver Zaptoren dumpekarakter i Ekstra Bladet på Lørdag, er der nok ikke mange kunder tilbage til Zaptoren.  



Nu er jeg ikke type der giver meget for hverken Kontant eller EBs journalistik - det er altid sådan noget "Lad os hive nogen ind og lad os se om vi kan få dem til at stå og krybe".

Jeg vil hellere have et digitalt tv produkt der er lidt fejlbehæftet i starten end ingenting eller et YouSee produkt hvor alting er stort og centralt bestemt.

Måske men ingen røg uden ild vel, og sagde du "lidt" fejlbehæftet i starten - jeg har haft min Zaptor siden december og den virker stadig ikke en aften uden problemer, jo sidste weekend oplevede jeg det men glæden varede kort...



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:35
Michael A så tror jeg seriøst der er noget galt med dit signal...

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:37

-



-------------




Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:38

Okay fair nok, hvad mener du der er galt kan jeg se nogen steder om mit signal til Zaptor er godt nok, hvad vil du vide?

Der er ikke én hos Stofa der har nævnt der skulle være noget galt med signalet, men I skal da være velkommen til at komme og måle.



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Okay fair nok, hvad mener du der er galt kan jeg se nogen steder om mit signal til Zaptor er godt nok, hvad vil du vide?

Der er ikke én hos Stofa der har nævnt der skulle være noget galt med signalet, men I skal da være velkommen til at komme og måle.

Du er glemsom?

Jeg fortalte dig endda i vores telefonsamtale, at hvis du fortsat havde problemer med pixeleringer (som der så ikke var, og du ville vende tilbage til mig hvis der var) så skulle vi have en tekniker ud til dig...

Men okay - det har jeg nok aldrig sagt....



-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:43

Jan.Larsen virker Zaptor hos dig uden problemer så jeg måske den eneste hvor den stadig er gal?

Bare her til aften var den gal på Tv2 med pixelering og lyden der periodisk forsvandt.



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Okay fair nok, hvad mener du der er galt kan jeg se nogen steder om mit signal til Zaptor er godt nok, hvad vil du vide?

Der er ikke én hos Stofa der har nævnt der skulle være noget galt med signalet, men I skal da være velkommen til at komme og måle.

Du er glemsom?

Jeg fortalte dig endda i vores telefonsamtale, at hvis du fortsat havde problemer med pixeleringer (som der så ikke var, og du ville vende tilbage til mig hvis der var) så skulle vi have en tekniker ud til dig...

Men okay - det har jeg nok aldrig sagt....

Hej Lars, det er rigtigt indrømmet det er jeg ikke bleg for at sige, for det har du sagt.

Lad os få en tekniker på banen og målt mit signal hvis det hjælper er det fint med mig.



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: Gotcha
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Okay fair nok, hvad mener du der er galt kan jeg se nogen steder om mit signal til Zaptor er godt nok, hvad vil du vide?

Der er ikke én hos Stofa der har nævnt der skulle være noget galt med signalet, men I skal da være velkommen til at komme og måle.



Når man tænker på at der trods alt er flere tusind tilfredse kunder, så må der da være noget der virker. Jeg er overbevist om at der er noget galt med din egen interne installation. Prøv at gennemgå dine kabler og stik. Hvis der ikke er nogen fejl at finde, så er du altså nødt til at få en ud og måle, om du har det signal du skal bruge for at boksen virker ordentligt. Jeg må sige, at hvis det viser sig, at problemerne skyldes en fejl i din ejendom, så er det pinligt.


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:50
Ja Gotcha enig - det er sjovt hvis det viser sig at mange de folk der bliver ved med at brokke sig har problemer i deres installationer - så er det jo nærmeste pinligt for dem. Da alle installationerne inde i huset er ens eget ansvar.

Jeg havde en ven der var helt i det røde felt - da jeg kom ud til ham så havde han en gamle og knækket 230v ledning som antenneledning.


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: Gotcha
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:52
Det er heller ikke småting jeg har set.



Skrevet af: Gotcha
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:53
MichaelA. Har jeg forstået det rigtigt. Du har selv installeret boksen og der har aldrig været nogen ude og måle? Samme spørgsmål til Jan.Larsen


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:55

Fair nok gutter, nu har jeg ikke delt mit signal til flere tv ej heller mærkelige boxe tilsluttet fra Harald Nyborg og lign.

Til info er jeg selv gammel radio/tv mand så jeg ved sgu godt hvordan man sætter ting sammen og nej jeg bruger ikke en 220volt ledning som antenne, men den var sgu god.



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: Gotcha
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:56
Men du har altså selv monteret boksen og der er aldrig blevet målt på dit signal?


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:56
Det er eksperterne der altid laver fejlene - tror mig - jeg ser selv rimelig ferm til computere - men har da nogle gange måtte ringe til en support blot for at opdage jeg skulle følge vejledningen.

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 22:59

Oprindeligt skrevet af Gotcha Gotcha skrev:

MichaelA. Har jeg forstået det rigtigt. Du har selv installeret boksen og der har aldrig været nogen ude og måle?

Ikke siden jeg købte min Force box til det digitale spejl, der var de ude at måle og skifte noget forstærker ude ved vejen da signalet ikke var kraftigt nok hvorefter det bare spillede perfekt. Den købte jeg i maj måned 2007 og tilsluttet Zaptor på samme forbindelse og ja jeg har selv monteret den.



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: Gotcha
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:01
Ok. Hvis du har haft boksen siden December, hvorfor benyttede du dig så ikke af tilbudet om at få boksen installeret gratis af en teknikker.


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:04
Michael A. Du har brokket dig og snakket med Zaptor support og stillet op til en interview - men du har ALDRIG haft Stofa ude at se på problemet. Det har ikke slået dig det måske var en god idé? Det kunne jo være at signalet til Force boksen var godt nok men måske er der problemer med din interne installation som muligvis giver problemer med HD kanaler etc.

Der må jeg godt nok lige undre mig over at det slet ikke har slået dig?

Wanting: Har du fået dit signal målt igennem?


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:06

Hvorfor, fordi jeg selv kan tilslutte de rette kabler og min Force box virkede jo fint, så kunne de bruge tiden hos en kunde der ikke selv ville foretage installationen af Zaptor.

Tror du det havde gjort nogen forskel med de problemer?



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: Gotcha
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:06
Jeg er også målløs.


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Hvorfor, fordi jeg selv kan tilslutte de rette kabler og min Force box virkede jo fint, så kunne de bruge tiden hos en kunde der ikke selv ville foretage installationen af Zaptor.

Tror du det havde gjort nogen forskel med de problemer?



Ja det kan sagtens betyde en masse - da du havde force dekoderen havde du f.eks. måske færre digitale kanaler eller ingen HD kanaler - der er mange ting der ændret med at du har fået Zaptor - det er jo også derfor Zaptor support og Zulfo har tilbudt dig montør besøg ikke?

Btw. Har du prøvet med et andet TV - jeg har en bekendt der har et B&O fjernsyn og det skaber sig helt vildt når man smider noget på HDMI. Har du prøvet med Scart bare for at se om det kan betyde noget.


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: Gotcha
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:09
Set i lyset af alle de problemer du har haft. Så undrer det mig meget at du ikke har fået en ud og gennemgå din installation. Du er godt klar over at hvis fejlen ligger hos STOFA, så vil denne service være uden beregning. Men til gengæld hvis fejlen ligger på din ejendom så....


Skrevet af: wanting
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:10
jeg holder stadig fast i kompentationen er latterlig lav i forhold til hvor mange millioner de bruger på at reklamer for boksen og zaptor produktet


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:13
Godt så... også selvom fejlen måske tildels ligger i folks egne installationer. Så skal Stofa vel også have kompensation fra dig og Michael A for de skader i muligvis har påført Stofa/Zaptor - uden at have fået hjælp til jeres installationer  

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: Gotcha
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:14
Jeg ville personligt ikke finde mig i dårligt signal. Der gik ikke mange dage før jeg ville få lavet en aftale om et check af signalet.


Skrevet af: Gotcha
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:16
Jeg er da helt sikker på at Michael.A + wanting & Jan.Larsen kommer med et dementi i Kontant hvis det hele skyldes en fejl hos dem selv.


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:20

Mike S og Gotcha er i begge Stofa folk?

Når min Discovery HD f. eks ikke har virket og jeg har snakket med Stofa har det sjovt nok også været galt hos dem, selv om det var lidt svært at få dem til at prøve at se kanalen der hvor de nu sad og jo det kunne de da godt se.

Jeg ringer til Sofa og bestiller en måling så må vi se hvad den giver af svar.



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Mike S og Gotcha er i begge Stofa folk?

Når min Discovery HD f. eks ikke har virket og jeg har snakket med Stofa har det sjovt nok også været galt hos dem, selv om det var lidt svært at få dem til at prøve at se kanalen der hvor de nu sad og jo det kunne de da godt se.

Jeg ringer til Sofa og bestiller en måling så må vi se hvad den giver af svar.



Nej jeg er ikke - men jeg er bare kritisk over for folk fordi jeg har hjulpet en del der har brokket sig - det lyder mystisk med Discovery HD.


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:26

Enig det gør det, men hvad er et godt signal på Zaptor?

 



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: Gotcha
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:27
Jeg er helt med på at du har haft store problemer med Zaptor. Men har du haft problemer med Discovery HD i 2½ måned. Hvis det kun er en kanal der giver problemer men resten af kanalerne virker som de skal, ja så tror jeg ikke det er boksen der er problemet.


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:31

Det er ikke kun den kanal, nu sidder jeg ikke og ser samtlige af mine godt 35 kanaler, men selv DR1 og TV2 har her til aften drillet og Discovery HD er den HD kanal jeg helst vil se derfor er det også den jeg er mest opmærksom på.

Min TV2 Sport HD virker oftest godt med billede men lyden hakker, Silver HD og Astra Promo HD har jeg faktisk ikke set problemer med, hvordan passer det med et dårligt signal i min ejendom ved jeg ikke.

PS God nat og på genhør har et job at passe i morgen.



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: wanting
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:35
fejlen ligger jo ikke hos os og gør den så har stofa haft 2 mdr til at rette den, men de svare jo ikke på mine mails


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:55

Oprindeligt skrevet af MichaelA MichaelA skrev:

Når min Discovery HD f. eks ikke har virket og jeg har snakket med Stofa har det sjovt nok også været galt hos dem, selv om det var lidt svært at få dem til at prøve at se kanalen der hvor de nu sad og jo det kunne de da godt se.

Jeg vil godt lige kommenterer på dette...

Hvis en kunde kontakter Zaptor support, med udfald på en kanal, så skulle vedkommende gerne som noget af det første (hvis ikke han allerede ved at det er galt) checke om kanalen generelt bliver sendt ud, det har han alle chancer og muligheder for...



-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 12-Februar-2008 kl. 23:56

Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

fejlen ligger jo ikke hos os og gør den så har stofa haft 2 mdr til at rette den, men de svare jo ikke på mine mails

Hvornår har du sendt en mail, er ikke er blevet besvaret - så skal jeg gerne gå ind og checke hvorfor det ikke skulle være tilfældet (vil gerne lige vide hvor den er sendt til, hvis det er en lokalafdeling, kan jeg selvfølgelig ikke se det)



-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 00:20

-



-------------




Skrevet af: wanting
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 00:23
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

fejlen ligger jo ikke hos os og gør den så har stofa haft 2 mdr til at rette den, men de svare jo ikke på mine mails

Hvornår har du sendt en mail, er ikke er blevet besvaret - så skal jeg gerne gå ind og checke hvorfor det ikke skulle være tilfældet (vil gerne lige vide hvor den er sendt til, hvis det er en lokalafdeling, kan jeg selvfølgelig ikke se det)

 

jeg har sendt 3 mails inden for de sidste 14 dage UDEN svar og den sidste for en uge og 1 dag siden



Skrevet af: mr_keep_smiling
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 10:56

Har fra starten siddet i mit lille musehul og tavst fulgt diverse tråde, jeg vil have digital tv, men ikke for enhver pris,

Jeg ser det sådan, "kunderne betaler for at være testpiloter"   til et project der måske aldrig kommer op at køre.(legalt tyveri)

Jeg har været stofa kunde i flere år og kender udemærket deres ringe kundeservice, eller mangel på samme.

Ved at følge lidt med i div. fora, Har jeg derfor kunnet kraftig advaret alle omkring mig, mod Zaptor.(tydeligvis ikke ubegrundet)

Min fremtid ligger nok i min egen have (parabolskærm)

Den mulighed er der mange der ikke har, personligt er heller ikke selv glad ved tanken om en grim skærm i haven, men vil jeg have digitalt, har jeg så reelt noget valg

 



Skrevet af: pipper
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 11:38
Enig med Jan Larsen, mht. de Stofahoveder der sidder og giver kunden skylden for at deres Zaptor ikke virker. Jeg syntes at de burde tage problemet mere seriøst. Jeg selv har en Samsung decoder som jeg har haft i 13 måneder og den virker ikke endnu. Så dem med Zaptor går måske en hård tid i møde. Manden fra Stofa sagde jo også i Kontanten igår at der nemt kunne opstå nye problemer med Zaptoren


Skrevet af: wanting
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 13:19

ja utrolig de kan være så ligeglade..

For tænk på dem der IKKE får nogen gavn af stofa´s såkaldte kompentation. De der ikke har tema pakker, filmkaneler eller HD-pakken , de får jo IKKE så meget som en krone..

Nej vi må håbe Ole Simonsen er hans opgave mere voksen efter en uges skiferie..

Ellers synes jeg blot vi tropper op ALLE mand på stofa kontoret i Århus, hvor jeg også mener Ole Simonsen sidder ..

Også "flytter" vi ind til vi får hvad vi vil have . For er enlig med Jan.Larsen med det er noget forbandet svineri at de høje stofa hjerner herinde sviner os KUNDER til og give os skylden.. F.eks har jeg ikke rørt en finger mht opsætning, det er udfort af en stoda mand der ALDRIG havde prøvet at sætte to bokse op hos samme kunde - Og resultater var da også se ikke virkede



Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 14:42

Ja denne mudderkastning høre ingen steder hjemme, der er noget galt med Zaptor og ja der er sikkert nogen kunder der har et dårligt signal p.g.a deres egen installation, men det er hos Stofa den er mest gal.

Hvorfor kan Zaptor ikke klare at alle deres kunder ser DR1 eller TV2 i primetime uden diverse småfejl, det tyder da på en begrænsning i deres net et eller andet sted.

Når nu jeg har fået målt mit signal og det er helt som det skal være, skal jeg så svine Stofa vildt til herinde nej vel, det hjælper jo ikke en skid og det niveau gider jeg ikke deltage på.



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 15:26
Enig - vi skal ikke kaste med mudder.

Men der er jo noget galt med hvis man brokker sig uden at have dem til at se signalet igennem.

Der er ingen tvivl om at Stofa har problemer med det - det har de jo selv erkendt - men problemerne burde være løst her de sidste to uger. Så hvis man stadig har problemer mener jeg man skal ringe til deres support og få en snak med dem og evt. få en montør ud og måle det igennem før man 100% skråsikkert siger at det er en Stofa fejl. Som jeg før har skrevet har jeg flere gange oplevet folk brokke sig både over pc'ere etc. hvor det viste sige at være hos folk selv den var gal - har f.eks. for nyligt været hos en ven hvor ADSL forbindelse fra TDC var det værste lort og han havde snakket med dem etc. Det viste sig så han havde forbundet det hele forkert og som bonus havde han fået sat strømforsyningen fra hans scanner i hans ADSL modem.

Jeg er 100% enig på at det er for dårlig kundeservice hvis man ikke bliver kontaktet når man er blevet lovet det eller ikke får et svar når man skriver. Fuldstændig enig! Når man kontakter Stofa bør man få svar på sin hevendelser og de SKAL overholde hvad de lover.

Lad os holde en konstruktiv dialog igang - hvis man er total utilfreds kan man jo returnere sin boks og få pengene igen - hvis man gerne vil fortsætte med sin Zaptor boks skal man nok få tjekket alt igennem og derefter kan man jo tage diskussionen om hvad der er godt og skidt.

/Mike S.
- som kender for mange Stofa folk til han kan erklærer sig 100% neutral i den her slags samtaler


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

I er satme utrolige som i skyder med skarp på os kunder, nu begynder i at rette skytse mod os kunder, at nu er det os der har fejlen.

Hvor skyder "vi" på at det er kunderne der er har problemer?

Mit navn er Lars B - det er nemt at finde frem til mig hvis du ønsker det - og umiddelbart er jeg den eneste fra Stofa der skriver herinde - jeg kender i hvert tilfælde ikke andre ansatte på boardet...



-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 16:23

-



-------------




Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

fejlen ligger jo ikke hos os og gør den så har stofa haft 2 mdr til at rette den, men de svare jo ikke på mine mails

Hvornår har du sendt en mail, er ikke er blevet besvaret - så skal jeg gerne gå ind og checke hvorfor det ikke skulle være tilfældet (vil gerne lige vide hvor den er sendt til, hvis det er en lokalafdeling, kan jeg selvfølgelig ikke se det)

 

jeg har sendt 3 mails inden for de sidste 14 dage UDEN svar og den sidste for en uge og 1 dag siden

Til hvilken email adresse er de sendt? Jeg har forsøgt at kigge i de postkasser som min afdeling har med at gøre, og jeg kan ikke finde en "Wanting" der har skrevet - men hvis du har skrevet i et andet navn, så er det måske derfor?

Jeg er ikke interesseret i mudderkastning, hverken i denne tråd, eller andre - og jeg påstår ikke at det er kunderne der har problemer. Jeg er jo ikke dum, og uvidende omkring de problemer der er med Zaptorproduktet, og setuppet omkring Zaptor - men på den anden side, så skal vi være sikre på at kundens forbindelse osv. er optimal, det er håbløst at fejlsøge på en central fejl, som så skyldes dårlige forbindelser hos en kunde...

Så, ro på alle sammen - de af Stofa folkene der er på her, er her faktisk for at hjælp...



-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 16:28

-



-------------




Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Citér

Hvor skyder "vi" på at det er kunderne der er har problemer?

Mit navn er Lars B - det er nemt at finde frem til mig hvis du ønsker det - og umiddelbart er jeg den eneste fra Stofa der skriver herinde - jeg kender i hvert tilfælde ikke andre ansatte på boardet...

Prøv lige at læse tråden igen, og så ud fra at det er en kunde der læser det, ellers skal jeg gerne fortælle dig det, som jeg mere eller mindre har, i et tidligere indlæg.

 

Nu er jeg, mig bekendt, den eneste Stofa ansat der skriver her - tror jeg - så jeg kan altså ikke se hvor jeg direkte har angrebet dig, eller andre?

Jeg har skrevet at jeg synes det vil være fornuftigt at få checket sit signal, hvs man har problemer med pixeleringer, for de centrale problemer der har været som gav pixeleringer, de er løst - det kan vel ikke kaldes at skyde på nogen Jan? 



-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 16:52

-



-------------




Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

I var nogle stykker der fik noget travlt med MichaelA og hans evner til at samle kabler og andre ting.

Det var ikke Stofa folk Jan - men nej, lad os glemme det....



-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: wanting
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

[QUOTE=wanting]fejlen ligger jo ikke hos os og gør den så har stofa haft 2 mdr til at rette den, men de svare jo ikke på mine mails

Hvornår har du sendt en mail, er ikke er blevet besvaret - så skal jeg gerne gå ind og checke hvorfor det ikke skulle være tilfældet (vil gerne lige vide hvor den er sendt til, hvis det er en lokalafdeling, kan jeg selvfølgelig ikke se det)

 

jeg har sendt 3 mails inden for de sidste 14 dage UDEN svar og den sidste for en uge og 1 dag siden

Til hvilken email adresse er de sendt? Jeg har forsøgt at kigge i de postkasser som min afdeling har med at gøre, og jeg kan ikke finde en "Wanting" der har skrevet - men hvis du har skrevet i et andet navn, så er det måske derfor?

Jeg er ikke interesseret i mudderkastning, hverken i denne tråd, eller andre - og jeg påstår ikke at det er kunderne der har problemer. Jeg er jo ikke dum, og uvidende omkring de problemer der er med Zaptorproduktet, og setuppet omkring Zaptor - men på den anden side, så skal vi være sikre på at kundens forbindelse osv. er optimal, det er håbløst at fejlsøge på en central fejl, som så skyldes dårlige forbindelser hos en kunde...

Så, ro på alle sammen - de af Stofa folkene der er på her, er her faktisk for at hjælp...

[/QUOTE

 

skrevet til ( kundeservice - zaptor - kontakt ) og har også skrevet kundenummer ned 9103922



Skrevet af: summer
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 19:15

zulfo:

Jeg synes efter hånden det er forvirrende med alle de tråde om zaptor.

Du oprettede en der var beregnet til teknisk support

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=34403&PN=0&TPN=1 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=34403& PN=0&TPN=1

Det er jo spredt til mage tråde med det resultat, at man ingen steder får backup på tekniske problemer, der er aktuelle.

Mit TV2 gik helt galt med pixeleringer kl 18:

DVD BER:

0e-9 > ca. 2000e-9

Noise ratio > 36-41,5

Uncorrected blocks 0-400

Konen bliver tosset over den tid og forstyrrelser det giver, når jeg jo gerne vil have zaptor til at virke.

Da jeg midt i dec. købte boksen i Aalborg, lod jeg mig overtale til at installere selv - der var ellers gratis tekniker i tilbudet. Jeg kunne jo den gang have fået målt mit signal.

Jeg har både fået byttet boks og fjernbetjening og modem. Fjernbetjeningen virker perfekt, ellers er det ikke blevet meget bedre.

Jeg er en ældre pensionist, som så en mulighed med zaptor, men bliver det ikke bedre inden 1/3 sender jeg den retur og så var det så mit digitale eventyr.

2166601 Hals Antenneforening / Aalborg

 



Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 20:06
summer - hvorfor ringer du ikke ind og får en service tid så du kan få tjekket dit signal igennem - en BER på så meget skal rettes.

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: ramlev
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 21:03
Jeg har snakket med stofa så ufatteligt mange gange med diverse problemer, 2 gange i dag siden kl 1830 har min box gået i sort, og har måttet trække strømmen. mellem 5- 10 gange har jeg prøvet tv-guiden uden resultat, udover sort skærm.
der går ikke en dag uden at en eller anden kanal fryser + pixeleringer én másse.
Har ligeledes fåe boxen installeret af en stofa mand. har ligeledes fået at vide at signalet på linien er 10-4.

Men stadig en masse problemer, har skrevet til stofa, at jeg ikke har noget mod at være test person, men at jeg så ikke forventer at skulle betale for det. Jeg er ikke interesseret i at levere den tilbage da jeg ser frem til at den forhåbentlig kommer til at virke på et tidspunkt. Men indtil da, kan jeg slet ikke se hvorfor jeg skal betale for den.

der siges at der findes flere 1000 som ikke har problemer, hvad bygger i det på ? kommer det fra, hvis man ikke klager har man ingen problemer. min svigerfar bl.a. bruger bare slet ikke boxen lige for tiden, han har ikke en gang modtaget et brev fra stofa, så han er i den overbevisning at der stadig er 6 måneders opsigelse.

Så stofa tror bare i skal til at få fingeren ud, og så at gøre alle jeres kunder glade, og giv pengene tilbage, og til den tid hvor det virker, så skal vi alle gerne betale for produktet.



Stofa


-------------
:o)
Hasse R. Hansen


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 13-Februar-2008 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

zulfo:

Jeg synes efter hånden det er forvirrende med alle de tråde om zaptor.

Du oprettede en der var beregnet til teknisk support

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=34403&PN=0&TPN=1 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=34403& PN=0&TPN=1

Det er jo spredt til mage tråde med det resultat, at man ingen steder får backup på tekniske problemer, der er aktuelle.

Det er svært at styre trådene - der er oprettet 2 "officielle" til feedback, men den første gik hen og blev mudret  og så den efter den nye firmware (som også er mudret til efterhånden), og det er den der primært bliver fulgt...

 



-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: summer
Skrevet den: 14-Februar-2008 kl. 14:04

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

summer - hvorfor ringer du ikke ind og får en service tid så du kan få tjekket dit signal igennem - en BER på så meget skal rettes.

Det er virkelig frustrerende. To timer efter TV2 koksede totalt, var alt i den skønneste orden igen. Hvis der nu ikke er nogen aktuelle fejl, når/hvis en tekniker bestilles/kommer, så koster det vel kassen. Jeg har jo ikke flere "millioner" at fyre af på den ustabile modtagelse jeg oplever.



Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 14-Februar-2008 kl. 14:16
Summer - 100% enig - det er et problem og ikke nemt at lokalisere. Har du et kundenummer?

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: MichaelA
Skrevet den: 15-Februar-2008 kl. 16:16

Har haft besøg af Stofa til en måling hos mig, fint signal lige efter bogen og flinke folk hvor vi fik en god snak om Zaptor.

Zaptor spiller rigtigt godt hos mig p.t så det er ren fornøjelse fra første række.



-------------
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 15-Februar-2008 kl. 16:32

-



-------------




Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 15-Februar-2008 kl. 17:41
Jan og Michael A - det er jo ingen garanti for at det fremover spiller 100% men fejlkilden der kan ligge lokalt er jo så hermed fjernet hos Michael A. Det er jo en skøn ting.


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: summer
Skrevet den: 15-Februar-2008 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

summer - hvorfor ringer du ikke ind og får en service tid så du kan få tjekket dit signal igennem - en BER på så meget skal rettes.

Det er virkelig frustrerende. To timer efter TV2 koksede totalt, var alt i den skønneste orden igen. Hvis der nu ikke er nogen aktuelle fejl, når/hvis en tekniker bestilles/kommer, så koster det vel kassen. Jeg har jo ikke flere "millioner" at fyre af på den ustabile modtagelse jeg oplever.

Nu har jeg i går og i dag prøvet både tlf. og mail, men det er håbløst at få kontakt/respons.'

I aften er både DR1 og TV2, og ganske givet andre kanaler også, totalt flippet med pixeleringer i tal som tidligere beskrevet.

Jeg orker simpelthen ikke at sidde og tjekke alle kanal for "gode eller dårlige"

Når og hvis jeg får mit signal målt og fejl der er udelukket, ryger boksen retur.

Jeg lader mig ikke "købe" med latterlige 79kr. (HD-pakken) for x antal timers frustrerende timers arbejde.



Skrevet af: summer
Skrevet den: 15-Februar-2008 kl. 19:43

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Summer - 100% enig - det er et problem og ikke nemt at lokalisere. Har du et kundenummer?

Ja, det stod der også: 2166601 Hals Antenneforening / Aalborg



Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 15-Februar-2008 kl. 20:24
Summer skriv til support@stofa.dk

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: summer
Skrevet den: 15-Februar-2008 kl. 22:05

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Summer skriv til support@stofa.dk

Det kan jeg jo prøve. Det hjælper ikke at skrive til Aalborg og det kan hurtigt blive 1. marts, som er sidste frist for aflevering af boksen.



Skrevet af: summer
Skrevet den: 18-Februar-2008 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Summer skriv til support@stofa.dk

Det kan jeg jo prøve. Det hjælper ikke at skrive til Aalborg og det kan hurtigt blive 1. marts, som er sidste frist for aflevering af boksen.

Har haft kontaktet mailto:support@stofa.dk - support@stofa.dk  De kan ikke forstå hvad jeg skriver til dem, kun at jeg ikke er tilfreds og tilbyder at sende en tekniker til x-antal kr. til at gennemmåle min forbindelse. Teknikerbesøg som jeg havde krav på gratis, da jeg købte boksen i dec.

Nu har jeg snakket med Aalborg og det lader til de vil gøre det gratis.



Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 18-Februar-2008 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Summer skriv til support@stofa.dk

Det kan jeg jo prøve. Det hjælper ikke at skrive til Aalborg og det kan hurtigt blive 1. marts, som er sidste frist for aflevering af boksen.

Har haft kontaktet mailto:support@stofa.dk - support@stofa.dk  De kan ikke forstå hvad jeg skriver til dem, kun at jeg ikke er tilfreds og tilbyder at sende en tekniker til x-antal kr. til at gennemmåle min forbindelse. Teknikerbesøg som jeg havde krav på gratis, da jeg købte boksen i dec.

Nu har jeg snakket med Aalborg og det lader til de vil gøre det gratis.

Support kan godt forstå hvad du skriver - og en måling af signalet ved standeren for at udbedre fejl, koster normalt ikke noget...

Men fint at vores tekniske service har fået fat på dig, og I får lavet en aftale, det var vel det primære...



-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Nexeren
Skrevet den: 20-Februar-2008 kl. 20:40
Nogle der ved om man også automatisk opsiger sin temapakke hvis man leverer boks og kort tilbage inden 1. marts? Det drejer sig om AN-TV. Ville ikke være fedt at levere boksen tilbage men stadigvæk skulle betale for en temapakke i 12 måneder.


Skrevet af: slettet.18124
Skrevet den: 21-Februar-2008 kl. 10:19

-



-------------





Print side | Luk vindue