Print side | Luk vindue

XBOX360 + Blu-ray

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=35847
Udskrevet den: 21-Februar-2025 kl. 20:04

Emne: XBOX360 + Blu-ray
Skrevet af: RigoRigo
Emne: XBOX360 + Blu-ray
Skrevet den: 14-Februar-2008 kl. 09:16

Hej

Er det ikke mulige at købe en ekstern blu-ray drev som man kan tilslutte XBOX360 via USB eller lan stil,  eller skifte drev på den ???

Jeg er jo glad for Xboxen menuer / spil  m.m. men mangler lige det blu-ray gejl  

-------------
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray

http://www.123yo.dk - streetwear

Svar:
Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 14-Februar-2008 kl. 10:13
Nej - du kan kun få HD-DVD

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...

Skrevet af: Miths
Skrevet den: 14-Februar-2008 kl. 23:05
Jeg læste at Microsoft udtalte for nogle uger siden at de da bestemt er åbne for muligheden for et eksternt Blu-ray drev i fremtiden - men det bliver jo nok ikke før en gang at HD-DVD har fået det endelige dødsstød.
Omend det dog forhåbentlig ikke kan vare alt for længe - ikke bare er der vist kun to studier bag HD-DVD, men flere og flere af de store forretnings- og udlejningskæder i USA udmelder at de kun vil støtte op om Blu-ray, for at få "krigen" overstået hurtigst muligt.

Så hvem ved, måske kan du allerede få det XBox 360 Blu-ray drev på den her side af sommeren - omend jeg dog ikke tror jeg selv ville satse alt for meget på det.

Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 14-Februar-2008 kl. 23:58
Nej nej - Microsoft satster jo på om 6-7 måneder har ALLE fået fiberforbindelser på min. 200 mbit så vi kan streame HD film ordentligt... 

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...

Print side | Luk vindue