Print side | Luk vindue

toshiba sd370 eller sd472

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: DVD afspillere
Forumbeskrivelse: DVD afspillere (men ikke optagere)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=35895
Udskrevet den: 21-September-2024 kl. 15:48


Emne: toshiba sd370 eller sd472
Skrevet af: Benny From
Emne: toshiba sd370 eller sd472
Skrevet den: 14-Februar-2008 kl. 21:21

Hvilken af ovennævnte afspillere skal jeg købe ?

hvad er forskellen egentlig ?

hvad er det bedste køb ?




Svar:
Skrevet af: Benny From
Skrevet den: 18-Februar-2008 kl. 12:21

Jeg spørger igen, er der nogen som kender Toshiba´s dvd afspillere ?

Er det noget bras eller godt til prisen, som man siger, og ja jeg er godt klar over man får hvad man betaler for, men den skal formodentlig kun holde et par år, indtil format krigen er overstået



Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 18-Februar-2008 kl. 15:56
Jamen nu ER formatkrigen altså ovre, så du kan trygt satse på fremtidssikret afspiller, der tar' det hele: BluRay


Skrevet af: Benny From
Skrevet den: 25-Februar-2008 kl. 19:56

Jeg købte i første omgang en Toshiba dvd afspiller hos Elgiganten, som dog blev returneres efter 3 timer, fordi den viste sig at være defekt, den kunne slet ikke læse skiverne, så tilbage med den til varehuset, men da jeg af natur, er en meget stor skeptiker turde jeg simpelt hen ikke gå hjem med en maskine af samme mærke - så jeg valgte istedet for en Thomson, i samme prisleje 900 kr., som til gengæld virkede første gang.

Den smule jeg har set/prøvet med maskinen virker ok, set i forhold til prisen. Den virker nok lidt plastikagtig, skrøbelig i hardwaren men de features den er udstyret med, er det nok et ok køb.

PS. den skal jo kun holde et kort stykke tid, indtil blue-ray maskinerne kommer ned i pris.

 




Print side | Luk vindue