hej er lidt i tvivl om jeg skal skrive i dette forum, eller i forumet om HDD recordere - anyway nu prøver jeg først her.
Jeg har pt. en acer projktor (blev købt p.g.a. prisen) og skal nu ud og købe både tv og recorder - men inden da vil jeg gerne vide hvordan I andre har tilsluttet jeres projektor - jeg vil nemlig gerne lave et setup som giver mulighed for både TV og film på projektoren.
min tanke er at benytte HDD recorderens tuner til TV
Jeg er klar over at der kan være forskelle på mærker/modeller, men hvis det er muligt at give gennerelle råd eller hvordan specifike mærker/modeller virker vil det være supper.
Min nuværende KISS DP600 sender kun signalet ud på 1 udgang (enten scart, Composite eller HDMI) gør alle afspillere det samme ?
setup kunne være:
f.eks. at tilslutte projektoren til en HDD recorders HDMI udgang og tilslutte TV'et til HDD recorderens scart.
vil recorderens TV tuner/DVD afspiler normalt levere signal til både TV og projektor simultant ? (eller vil det kræve tastetryk ? som på min kiss)
De fleste recordere har i dag 2 scart stik - sendes signalet normalt ud på begge disse ? (så kan jeg evt montere både TV og projekter på hver ders scart)
eller har I andre forslag kommentare. - den optimal løsning vil være en løsning hvor signalerne sendes simultant fra recorderen til både TV og projektor - således at man kan "nøjes" med at tænde enten TV eller projektor (eller begge)
|