Print side | Luk vindue

Pioneer DV-600AV-K

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: DVD afspillere
Forumbeskrivelse: DVD afspillere (men ikke optagere)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=36607
Udskrevet den: 21-September-2024 kl. 16:45


Emne: Pioneer DV-600AV-K
Skrevet af: staack
Emne: Pioneer DV-600AV-K
Skrevet den: 26-Februar-2008 kl. 18:08
Hej derude.
Jeg har set lidt på en ny DVD afspiller, da jeg er træt af min 300kr Philips dvd med SCART udgang. og fordi jeg vil vente lidt med Blu-ray, til der er lidt flere afspillere på market.

Jeg har set på denne: (pris: ca. 1500kr.)
http://www.pioneer.dk/dk/products/42/84/222/DV-600AV-K/index.html - http://www.pioneer.dk/dk/products/42/84/222/DV-600AV-K/index .html

- Vil den kunne levere et godt billed? (Når man tænker på hvad jeg havde før og ikke på hvad man kan få for 6000kr)

Jeg kan se at den har en masse udgange (de fleste ved jeg ikke hvad bruges til)


- Men vil de udgange kunne bruges til 5 højtalere og en sub, som midlertidigt løsning, til jeg får råd til en reciever?

- Findes der ellers et alternativ, i ca. samme pris klasse?

På forhånd tak






Svar:
Skrevet af: zirio
Skrevet den: 26-Februar-2008 kl. 20:11

Til den pris, hvorfor køber du så ikke en Toshiba HD-E1..

Kan godt være du ikke er HD-DVD fan, men den vil levere et betydeligt bedre billede end den Pioneer!..Har selv haft overnævnte model, og en Pioneer DV-400, og Toshiba'en er langt overlegen!:..

Der er vidst en Toshiba til salg herinde for 1k, ellers også er det på hifi4all..

mvh Zirio



Skrevet af: staack
Skrevet den: 26-Februar-2008 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af zirio zirio skrev:

Til den pris, hvorfor køber du så ikke en Toshiba HD-E1..

Kan godt være du ikke er HD-DVD fan, men den vil levere et betydeligt bedre billede end den Pioneer!..Har selv haft overnævnte model, og en Pioneer DV-400, og Toshiba'en er langt overlegen!:..

Der er vidst en Toshiba til salg herinde for 1k, ellers også er det på hifi4all..

mvh Zirio



Okey, det virker bare lidt mærkeligt at købe en outdatet HD afspiller, men hvis den opscalere billedet bedre, end en dedikerede afspiller, så er det jo værd at kigge på. (men det kræver vel at man kan finde en brugt)
Er der udgange på bagsiden til højtalere og sub?


Skrevet af: zirio
Skrevet den: 26-Februar-2008 kl. 23:07

Det kan jeg garantere dig for at den gør!..

Det eneste minus ved E1 er:

Langsommere opstartstid (hvilket jeg bestemt syntes man godt kan lave med)

Lidt mere larm end Pioneeren!..

Men for at få en (iflg mig) langt bedre DVDafspiller både på lydsiden og billedsiden, syntes jeg bestemt at du skulle overveje det!..

Jeps det gør det self!..Men ellers sælger Elmutanten og HFK den til 2k!..

Nope, det må du have en forstærker til at sørge for!..



Skrevet af: staack
Skrevet den: 26-Februar-2008 kl. 23:36
Jeg siger tak, jeg var så heldig at få en ny Toshiba HD EP-30 til 1150kr, af hen her på siden

Jeg siger tak for anbefalingen



Print side | Luk vindue