Print side | Luk vindue

Nye forum emner

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=36644
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 04:00

Emne: Nye forum emner
Skrevet af: Ham_Der
Emne: Nye forum emner
Skrevet den: 27-Februar-2008 kl. 16:25

Altså det der er på forsiden af recordere.dk. Nede i højre hjørne er der links til nyeste emner i forum.

Når man klikker på et af dem, åbner det nogle gange et nyt vindue, andre gange kommer man til tråden, i det vindue man allerede har åben.

Måske er det mig, men jeg finder det lidt irriterende, når det åbner et nyt vindue. Jeg bruger stadig IE, gør det nogen forskel, hvis jeg henter Firefox?

Svar:
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 27-Februar-2008 kl. 17:37

Hej Ham_Der

Når noget er lavet på én måde, er der altid nogen som hellere vil have det på en anden måde

Men den måde det virker på nu, er faktisk efter ønske fra rigtig mange brugere, sidst emnet var oppe.

Det virker således:

Forum emner på forside, emne vinduer og links til emner andre steder fra. åbner ét nyt vindue. Men kun ét. Hvergang man bruger de links, så henviser de til samme vindue.

Prøv at åbne "Forum emner (vindue)" fra menuen, så er det nok nemmere at forstå. Klik på forskellige emner. Det hele åbner indenfor samme vindue. Det samme med links fra forsiden. Hvis du senere klikker på endnu et link, mens forum vinduet stadig er åbent, så vises siden i det eksisterende vindue.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: Ham_Der
Skrevet den: 27-Februar-2008 kl. 19:48

Ja, nu har jeg set, hvordan det virker. Tak.

Men det er så ikke hver gang. Enkelte  gange, jeg har brugt et link fra forsiden, har den ikke åbnet et nyt vindue.

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 27-Februar-2008 kl. 19:52

jeg synes det virker fint som det er, netop med at den åbner samme sted hver gang, selv hvis man bruger fanebrowsing.

så ok.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 27-Februar-2008 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Det virker således:

Forum emner på forside, emne vinduer og links til emner andre steder fra. åbner ét nyt vindue. Men kun ét. Hvergang man bruger de links, så henviser de til samme vindue.

Prøv at åbne "Forum emner (vindue)" fra menuen, så er det nok nemmere at forstå. Klik på forskellige emner. Det hele åbner indenfor samme vindue. Det samme med links fra forsiden. Hvis du senere klikker på endnu et link, mens forum vinduet stadig er åbent, så vises siden i det eksisterende vindue.

Hvad så med http://www.recordere.dk/forum/topics_list.asp?topics=50 - Seneste emner , her åbner alle links i et nyt vindue eller i ny fane ?

Mvh JørgenT

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 27-Februar-2008 kl. 20:44

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Hvad så med http://www.recordere.dk/forum/topics_list.asp?topics=50 - Seneste emner , her åbner alle links i et nyt vindue eller i ny fane ?

Ja, det var vist en fejl ... rettet

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 28-Februar-2008 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Ja, det var vist en fejl ... rettet

/Lars

Hej Lars.
Hmm... , ja den er ændret, så links nu åbnes i det igangværende vindue, dvs der springes væk fra Seneste emner.
Kan det ikke laves på samme måde som med links i højre side af http://www.recordere.dk/medlemssiden/ - Medlemssiden , altså et nyt "genbrugs" vindue eller fane ?

Mvh JørgenT

Skrevet af: Shovel79
Skrevet den: 28-Februar-2008 kl. 22:11

Jeg savner nu "Forum" - "Seneste emner" åbner i et nyt vindue.
Som det er lavet nu, kommer man nemt på afveje hvis man følger nogle link i en tråd. Før, lukkede man så bare vinduerne indtil man var tilbage, hvor man ønskede  

MVH

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 28-Februar-2008 kl. 22:23

Jeg er også drøn hamrende irriteret over at det ikke åbnes i nyt vindue/fane, de skulle laves om hurtigst muligt. det fungerer langt bedre på den måde.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Print side | Luk vindue