Print side | Luk vindue

"Kanalen er ikke en del af dit abb." fejl

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: YouSee digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af digitale TV modtagere til brug på YouSee
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=37950
Udskrevet den: 30-Januar-2025 kl. 22:03


Emne: "Kanalen er ikke en del af dit abb." fejl
Skrevet af: simonwh
Emne: "Kanalen er ikke en del af dit abb." fejl
Skrevet den: 20-Marts-2008 kl. 00:24
Hej Alle,

Jeg har nu brugt min samsung HD-modtager i et stykke tid efterhånden, men pludselig en dag kan jeg ikke se nogle kanaler udover de normale DR1, DR2 og TV2. Der står de ikke er en del af mit abbonnement, men jeg er 100% sikker på at det er de. Kan det være pga. signalstyrken eller noget lignende, at den fejler på det punkt? Eller hvad søren kan der være galt?

På forhånd tak,



Svar:
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 20-Marts-2008 kl. 09:02
Tjek om kortet vender korrekt.


Skrevet af: RobertoCarlos
Skrevet den: 20-Marts-2008 kl. 10:19
Det samme skete for mig..Tag kortet ud og læg det i igen og genstart boksen..


Skrevet af: mgmg
Skrevet den: 20-Marts-2008 kl. 10:36
Kortet skal vende med chippen ned. Pilen på kortet skal pege ud ad.

-------------
Kuro


Skrevet af: simonwh
Skrevet den: 20-Marts-2008 kl. 13:24
Kortet vender korrekt. Jeg har prøvet at genstarte uden held.

Gætter på et det er yousee der har lavet en fejl ang. mit abonnoment?


Skrevet af: simonwh
Skrevet den: 20-Marts-2008 kl. 13:32
Har lige snakket med yousee. Det var fordi kortet er ved at blive "registreret" efter de 20 dages prøvetid jeg har haft med alle kanalerne. Det kan åbentbart tage en hel del tid. Har ventet et par dage nu, men de siger senest tirsdag..


Skrevet af: DanielBG
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 21:39
Jeg har samme problem og har haft det i en uges tid nu, synes de strammer den lidt mht tiden, man betaler jo trods alt for de kanaler man kun kan tage på selectoren og dem er der lukket for..


Skrevet af: corgi
Skrevet den: 08-April-2008 kl. 23:02

Jeg har samme fejl på den Tyske  PRO7  ,  Yousee har sendt et signal til kortet men det hjælper ikke noget  ,  har prøvet at slukke boksen i en time og genstart   , samme fejl  og den er med i min pakke og har den også på analog

Nu er det en kanal jeg godt kan undvære  , men undres hvad sker der ?  har i fået jeres iorden  og  hvis hvad var der galt ?

 



Skrevet af: simonwh
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Jeg har samme fejl på den Tyske  PRO7  ,  Yousee har sendt et signal til kortet men det hjælper ikke noget  ,  har prøvet at slukke boksen i en time og genstart   , samme fejl  og den er med i min pakke og har den også på analog

Nu er det en kanal jeg godt kan undvære  , men undres hvad sker der ?  har i fået jeres iorden  og  hvis hvad var der galt ?

 


Jeg ringede ind til TDC og gav dem mit kort nr. Så kunne han se at det ikke var blevet registreret rigtigt, og han oprettede en ny registrering. Han sagde det ville tage et par dage før den kom igennem - næste dag virkede det perfekt.

Håber det kan hjælpe dig


Skrevet af: corgi
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 15:33
Ja nu har jeg ringet til dem igen  , nu siger de at jeg skal ha TYSK pakken for at få  PRO7  den er ikke med i fuldpakken  ,  men har den på analoge signal  og den har været på digital i al den tid jeg har haft boksen og er væk nu  men alle de andre der ligger i  tysk pakken  har jeg stadig   , jeg fatter ikke en brik af hvordan de deler det ud  , hvergang man ringer til dem får man et nyt svar  og så mange forskellige årsager kan der ikke være til kanalen er  forsvundet    


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 15:38

Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Ja nu har jeg ringet til dem igen  , nu siger de at jeg skal ha TYSK pakken for at få  PRO7  den er ikke med i fuldpakken  ,  men har den på analoge signal  og den har været på digital i al den tid jeg har haft boksen og er væk nu  men alle de andre der ligger i  tysk pakken  har jeg stadig   , jeg fatter ikke en brik af hvordan de deler det ud  , hvergang man ringer til dem får man et nyt svar  og så mange forskellige årsager kan der ikke være til kanalen er  forsvundet    

Hvilket net er du på?



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: corgi
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 17:03
Nakskov AF   net  :  01367


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 17:27

Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Nakskov AF   net  :  01367

Du kan sige til YouSee, at de kan gå ind på Infokanalens TTV side 640 - her står helt klart at du har PRO 7 i Grundpakken.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 18:12

jeg har desvære også kæmpet med yousee og kortet

20 dage og det var lukket     det tog 8 dage at åbne det på trods at jeg ringede til dem hver dag.

For det ikke skal vøre løgn har de sendt mig et nyt kort   og jeg skal retunere det gamle.

Men det tør jeg næsten ikke   for så starter det vel bare om igen

Hans



Skrevet af: corgi
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 19:15

Jo jeg kan godt se den er med  og det er fuldpakken jeg har ,  det er også underligt at alle de kanaler der ligger på den Tyske pakke  har jeg på nær PRO7  som pludselig er væk   ,  ham jeg snakkede med i dag sagde jeg skulle spørge min antenneforening  hvorfor de ikke har den med digital  , og det havde ikke noget at gøre med at jeg har den som analog som stadig virker

Når Yousee leverer digiTV til min antenneforening  , skal jeg så ikke kunne modtage alle de kanaler der er i min pakke Digitalt ? ,  ham på hotline sagde at jeg kunne ikke regne med at de var der allesammen   ,  til sidst blev han træt af mig og lagde røret på  ,   men det er en kamp uden lige  for at få noget til at lykkes  så man opgiver   for spørger du 10 personer får du 9 forskellige svar  istedet for de satte sig lidt ind i det de har med at gøre



Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Jo jeg kan godt se den er med  og det er fuldpakken jeg har ,  det er også underligt at alle de kanaler der ligger på den Tyske pakke  har jeg på nær PRO7  som pludselig er væk   ,  ham jeg snakkede med i dag sagde jeg skulle spørge min antenneforening  hvorfor de ikke har den med digital  , og det havde ikke noget at gøre med at jeg har den som analog som stadig virker

Når Yousee leverer digiTV til min antenneforening  , skal jeg så ikke kunne modtage alle de kanaler der er i min pakke Digitalt ? ,  ham på hotline sagde at jeg kunne ikke regne med at de var der allesammen   ,  til sidst blev han træt af mig og lagde røret på  ,   men det er en kamp uden lige  for at få noget til at lykkes  så man opgiver   for spørger du 10 personer får du 9 forskellige svar  istedet for de satte sig lidt ind i det de har med at gøre

Din leverandør er din antenneforening - spørg dem. 



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.



Print side | Luk vindue