Print side | Luk vindue

FAR & SØNS TV MEKKA

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Min hjemmebiograf
Forumbeskrivelse: Vis dit udstyr frem for andre brugere
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=38025
Udskrevet den: 18-Maj-2024 kl. 02:23


Emne: FAR & SØNS TV MEKKA
Skrevet af: mougai
Emne: FAR & SØNS TV MEKKA
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 07:52

Hejsa nu synes jeg at det var min tur til at smide lidt billeder op af vores hyggerum, som vi er meget stolte af hvis jeg da selv skal sige det.




Svar:
Skrevet af: mougai
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 07:54



Skrevet af: mougai
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 07:54


Skrevet af: mougai
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 07:57

Så var det vist det, men hvis der nogen der har lidt kommentarer så skal de være hjerteligt velkomne, da jeg altid er parat til at lytte til lidt  positiv kritik.

GOD PÅSKE TIL ALLE



Skrevet af: hansie
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 09:13

kunne du ikke sætte billederne under hinanden i stedet for siden

Men ellers fint setup.

Men hvordan med center højttaleren   spiller den ok sammen med de andre.

Hans



Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 12:04
Ser cool ud!! Hvor rart at se en pladespiller!!

-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: vasif
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 12:20
Nydeligt. Du har virkelig formået at skjule kablerne godt, og skærmen ser virkelig lækker ud, omend der kommer meget genskær i skærmen... Udover det, kan du så holde styr på alle de fjernbetjeninger som uden tvivl dukker op med så mange forskellige produkter of mærker?


Skrevet af: mougai
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 16:19

 Mange tak for de fine kommentarer det glæder en gammel nørd men forttæl mig lige hvordan billederne kan flyttes

 

Center højtaleren funker rigtig fint sammmen med de andre, men jeg ville gerne have den som passer til B&W'erne hvis jeg kan finde en til den rigtige pris.

Mange fjernbetjeninger kræver øvelse og det er hvist lykkedes mig ret godt, jeg får da ros af fruen og vore gæster for at kunne finde rundt i dem



Skrevet af: Sandal
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 16:28

Oprindeligt skrevet af mougai mougai skrev:

... men forttæl mig lige hvordan billederne kan flyttes.

Jeg har lige hjulpet dig lidt



-------------
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.


Skrevet af: mougai
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 16:29
jeg siger tak for hjælpen


Skrevet af: Asklepios
Skrevet den: 21-Marts-2008 kl. 16:33
Nydeligt, meget flot...
Er også meget til pladespilleren, det er sgu cool-retro!
Lækkert at se et godt lednings-arbejde, godt og flot skjult af vejen!!

Tillykke med set-up'et!!

Med venlig hilsen

-------------
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables








Skrevet af: mougai
Skrevet den: 22-Marts-2008 kl. 09:00
Jeg siger igen mange tak, jeg er også super glad for det specielt min Onkyo TX-SR805 som er noget helt for sig selv, den gør selv et lille rum til en stor biografsal, men jeg er ikke helt færdig i nu jeg vil gerne have lidt mere B&W istedet for Dali


Skrevet af: hunter123
Skrevet den: 22-Marts-2008 kl. 11:43
Hvordan er de der dali r1000 som baghøjttalere? prisen tiltaler mig meget. Lyder de godt sammen med b&w højttalere?


Skrevet af: mougai
Skrevet den: 22-Marts-2008 kl. 12:48

Hej Hunter dem kan du roligt invistere i nu har jeg haft dem i tre forskellige opsætninger og de er ikke faldet igennem endnu, har du fundet nogen til en fin pris hvis jeg må spørge



Skrevet af: hunter123
Skrevet den: 22-Marts-2008 kl. 13:47

Jeg har kun fundet dem på hifiklubbens hjemmeside til 1199,- stykket. Jeg er dog lidt bekymret omkring, at mange skriver at der ikke er særlig meget bas i dem. Jeg har heller ingen sub og center endnu. Overvejer faktisk IKKE at købe en sub, da der er fantastisk lyd i mine b&w, og det er derfor jeg er lidt nervøs med disse baghøjttalere, om jeg vil "mangle" noget så?

 

ps. Virkelig flot anretning du har lavet dig



Skrevet af: Jacob_Westh
Skrevet den: 24-Marts-2008 kl. 14:43

Hvis jeg skulle vælge noget fra så ville jeg fravælge baghøjttalerne og istedet købe en sub (center først selvfølgelig). Selv om du har god bas i dine fronthøjttalere så giver subben altså noget som ikke kan undværes efter min mening.

Mvh Jacob



Skrevet af: Kynde
Skrevet den: 04-April-2008 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af Jacob_Westh Jacob_Westh skrev:

Hvis jeg skulle vælge noget fra så ville jeg fravælge baghøjttalerne og istedet købe en sub (center først selvfølgelig). Selv om du har god bas i dine fronthøjttalere så giver subben altså noget som ikke kan undværes efter min mening.

Mvh Jacob

 

Hej,

Mener du så at man fint kan bruge to front, en center og så en sub..?

Derefter kan man så senere "opruste" til surround med to/fire baghøjttalere..?

 

Martin

 




Print side | Luk vindue