Nogen der har fået GT5 Pro?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=38378
Udskrevet den: 16-Februar-2025 kl. 13:09
Emne: Nogen der har fået GT5 Pro?
Skrevet af: KasperC
Emne: Nogen der har fået GT5 Pro?
Skrevet den: 26-Marts-2008 kl. 13:33
Er der nogen der har modtaget den og er den nået værd?
------------- Med venlig hilsen
Kasper C
Panasonic 42px70 | Playstation 3
PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain.
|
Svar:
Skrevet af: rapsacdk
Skrevet den: 26-Marts-2008 kl. 16:01
Skrevet den: 26-Marts-2008 kl. 16:32
Hvilken butik har du fundet som har det nu?
Kasper C
PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain.
|
Skrevet den: 26-Marts-2008 kl. 17:22
det har jo release i dag så alle butikker bør have det- med mindre selvfølgelig, at det er udsolgt. selv har jeg købt det i blockbuster til 299
|
Skrevet af: akneboy
Skrevet den: 26-Marts-2008 kl. 18:34
Fona 299,- men ellers kan man vel downloade det i psstore husk lige at man ikke kan hente den opdatering spillet siger er tilgengelig.
Et ok spil. fatter bare ikke at man laver et spil hvor man ikke kan se lakridserne på vejen når bilen laver hjulspin, virker latterligt ![](smileys/smiley11.gif)
|
Skrevet af: Jonfer
Skrevet den: 26-Marts-2008 kl. 19:29
er det kun mig ? for kan ikke finde det på psstore ......
|
Skrevet af: Rytlig
Skrevet den: 26-Marts-2008 kl. 22:48
Jonfer skrev:
er det kun mig ? for kan ikke finde det på psstore ......
|
Det er vidst først muligt at hente det i morgen d. 27. fra nettet. Derudover er det rimelig fedt, dog kan jeg kun komme nummer 2 i event'en fra klasse C hvor man skal overhale 15 biler på en runde på Daytona - og det i en Honda et eller andet Kan ikke komme nærmere end 1.3 sekunder !
|
Skrevet af: HanZi75
Skrevet den: 26-Marts-2008 kl. 23:48
Jeg købte mit i Fona til 299,-
Det er lige så fedt som jeg havde regnet med og har i dag gennemført klasse C og B.
Så regner med at ræse igennem klasse A i morgen ![](smileys/smiley1.gif)
@Rytlig. Det er vigtigt, at du udnytter slipstream meget på de baner, hvor du skal overhale 15 baner på en omgang ellers får du ikke fart nok i bilen til at indhente den sidste. Men den i klasse C er meget sværere end i klasse B. Men bare bliv ved med at forsøge, så kommer den... Det gjorde min.
Mvh Jan
------------- Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 |
http://www.kortlink.dk/5qn6 - Min hjemmebio
|
Skrevet af: micker
Skrevet den: 26-Marts-2008 kl. 23:53
Det er den vildeste konge grafik. Hvis man ikke allerede har et rat så køb et logitech, og gerne et med 900 graders funktion, det er SÅ fedt! Det er meget realistiske køreregenskaber, især når man leger med tractioncontrolen. In-car view er også super fedt, pga. det er så ekstremt detaljeret. Dog tror jeg ikke mit FIS display i min Golf GTI virker, bortset fra det mega fedt.
Jeg har dog prøvet 5-10 gange siden jeg købte det for 3 timer siden at downloade opdateringen men den melder fejl hver gang. Er der andre der har prøvet det?
------------- Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio
PS3
|
Skrevet af: psmadsen
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 00:29
GT5 PROLOGUE : DEMO? eller hvordan skal det forstås? Altså, det er de færeste nye ps3-spil der lanceres omkring 250 kr?!
|
Skrevet af: henrik-t
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 00:38
seføli er det ikke en demo....!! der er vel en marketings stradegi bag dette 299,- salg
------------- +100HD Film
|
Skrevet af: psmadsen
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 03:24
Okay :) Hva ved jeg. Så bare det kostede 18£ på gameplay.co.uk. Det er ik meget!
|
Skrevet af: Psykopat-asiat
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 07:47
Det er en slags demo. Det fulde GT5 kommer først senere på året. I Japan
kommer det til sommer, og så følger resten af verdenen senere.
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 09:00
micker skrev:
Det er den vildeste konge grafik. Hvis man ikke allerede har et rat så køb et logitech, og gerne et med 900 graders funktion, det er SÅ fedt! Det er meget realistiske køreregenskaber, især når man leger med tractioncontrolen. In-car view er også super fedt, pga. det er så ekstremt detaljeret. Dog tror jeg ikke mit FIS display i min Golf GTI virker, bortset fra det mega fedt.
Jeg har dog prøvet 5-10 gange siden jeg købte det for 3 timer siden at downloade opdateringen men den melder fejl hver gang. Er der andre der har prøvet det?
|
Jeg kan kun give dig ret mht. grafikken. Jeg bliver overrasket gang på gang.... Det er så fedt.
Vedr. update, så prøvede jeg også et par gange, hvor den skrev fejl. Men tredje gang lykkedes det for mig. Jeg tror det er pga. overbelastning af deres servere.
------------- Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 |
|
Skrevet af: como
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 09:09
Hvad så gutter, skal vi ikke til at have gang i noget online ræs.
|
Skrevet af: Vanderlay
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 10:31
Jeg kan se, at fx coolshop både har en UK og en Nordic version?
Nogen der ved, om det kun er teksten på coveret, der er forskellen?
Jeg har en amerikansk PS3, men burde kunne spille en europæisk udgave af
GT5 prologue uden problemer, ikke?
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 10:37
Er det stadig sådan, at man kan tune bilerne osv.?
Kasper C
|
Skrevet af: Miths
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 10:47
Hvis der er nogen der står på vippen mellem disc og download version, så vil jeg bare lige sige at jeg har fortrudt jeg købte førstnævnte igår.
Blu-ray versionen installerer ikke mindre end 6 GB data på harddisken (og med mindre jeg overså en mulighed i farten, så var det vist ikke en valgfri installation), mens download versionen efter sigende kun skulle tage omkring 2 GB (med mindre man downloader ekstra video materiale).
Ikke lige hvad jeg havde regnet med. Og faktisk så overvejer jeg nu kraftigt at slette disc installationen og købe download versionen i stedet.
Med en kun 40 GB harddisk i de fleste nyere PS3'ere er det sgu mildest talt ikke særlig hensigtsmæssigt af spiludviklerne at kræve så store obligatoriske installationer. Jeg købte Rainbow Six: Vegas 2 i sidste uge - det var også 5 GB.
Jeg er nu nede på kun at have 10 GB fri plads - og der er vel at mærke uden at have video, musik mv. liggende, da jeg streamer det fra min PC.
Det ender da vist med at jeg snart skal ud og købe en større harddisk til maskinen.
|
Skrevet af: Vanderlay
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 10:56
Ja, 6 GB er meget
Men hvad er der så i de mellemliggende 4GB?
Det må vel gå til et eller andet, som man ikke får i downloadversionen?
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 11:01
Måske installerer den nogle af videofilerne? Jeg ved det ikke og undrede mig faktisk også noget over det.
Der er sgu en smule tåbeligt at man ender op med at bruge tre gange så meget plads på en disc version som en download version. Og så i øvrigt skal op at stå en ekstra gang for at skifte disc når man har gang i flere spil på en dag .
|
Skrevet af: mougai
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 11:08
hvor kan man downloade den for jeg kan squ ikke finde den
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 11:12
mougai skrev:
hvor kan man downloade den for jeg kan squ ikke finde den |
Jeg kiggede også lige i PSN shoppen - det ser ikke ud til at den er dukket op endnu. Men hvis bare Sony Europe når det inden midnat kan de vil også med rette sige at de overholdt den lovede dato .
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 11:16
Hvis i kigger i racing tv, ligger der en hd film som man ikke får med i download versionen. Har ikke selv undersøgt det, men der må vel være mulighed for at slette film i racing tv.
Den er sikkert på 4gb.
http://www.playstadium.dk/2008/03/25/ny-trailer-til-blu-ray-eksklusivt-gt5-indhold/ - http://www.playstadium.dk/2008/03/25/ny-trailer-til-blu-ray- eksklusivt-gt5-indhold/
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 11:28
Men hvorfor pokker spilde harddisk plads på at installere videomateriale, når det vel kan køres lige så effektivt fra Blu-ray disc'en?
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 12:59
Har fået lagt et spil til side nu hos blockbuster, men er jo lidt mod at bruge unødvendig plads på HDen.
Er der kommet op på PSStore til download?
Kasper C
|
Skrevet af: Christoff
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 13:29
et spørgsmål:
Er dual-player en mulighed i dette spil? jeg tænker med spilt-screen.
------------- Pioneer PDP 508XD, PS3, Højtaler:AudioVector-K3 Super,
Forstærker: Onkyo TX-SR 705,
Hdd recorder: Pioneer DVR-LX 70D. DVDO - Edge
Samsung SMT-H3126 PVR
TViX HD M-6500A, Wii
|
Skrevet af: NFB1
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 14:01
Christoff skrev:
et spørgsmål:
Er dual-player en mulighed i dette spil? jeg tænker med spilt-screen.
|
Ja det er det ![](smileys/smiley1.gif)
|
Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 15:06
psmadsen skrev:
GT5 PROLOGUE : DEMO? eller hvordan skal det forstås? Altså, det er de færeste nye ps3-spil der lanceres omkring 250 kr?!
|
WIKI: Prologue ( http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_language" title="Greek language - Greek πρόλογος prologos, from προ~, pro~ - fore~, and lógos, word), or prolog, is a prefatory piece of http://en.wikipedia.org/wiki/Writing" title="Writing - writing , usually composed to introduce a drama. The Greek prologos included the modern meaning of prologue, but was of wider significance, embracing any kind of preface, like the Latin praefatio. The prologue is usually in the beginning of a book.
------------- Se mit udstyr her: http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 15:08
Vanderlay skrev:
Jeg kan se, at fx coolshop både har en UK og en Nordic version?
Nogen der ved, om det kun er teksten på coveret, der er forskellen?
Jeg har en amerikansk PS3, men burde kunne spille en europæisk udgave af
GT5 prologue uden problemer, ikke? |
Alle PS3 spil er regionsfri, hvis de er på et optisk medie. men jeg har hørt om forskellige regioner med hensyn til downloadable mat.
------------- Se mit udstyr her: http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 15:09
como skrev:
Hvis i kigger i racing tv, ligger der en hd film som man ikke får med i download versionen. Har ikke selv undersøgt det, men der må vel være mulighed for at slette film i racing tv.
Den er sikkert på 4gb.
http://www.playstadium.dk/2008/03/25/ny-trailer-til-blu-ray-eksklusivt-gt5-indhold/ - http://www.playstadium.dk/2008/03/25/ny-trailer-til-blu-ray- eksklusivt-gt5-indhold/ |
det sjove er så hvordan kan ps3'eren have en 4 gb fil. den er jo fat 32 formateret.![](smileys/smiley5.gif)
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 15:30
Kenzo85 skrev:
como skrev:
Hvis i kigger i racing tv, ligger der en hd film som man ikke får med i download versionen.Har ikke selv undersøgt det, men der må vel være mulighed for atslette film i racing tv.
Den er sikkert på 4gb.
http://www.playstadium.dk/2008/03/25/ny-trailer-til-blu-ray-eksklusivt-gt5-indhold/ - http://www.playstadium.dk/2008/03/25/ny-trailer-til-blu-ray- eksklusivt-gt5-indhold/ | det sjove er så hvordan kan ps3'eren have en 4 gb fil. den er jo fat 32 formateret.![](smileys/smiley5.gif) |
Fat32 er det filsystem den vil acceptere på eksterne USB harddiske - den interne disk bruger vist et specielt filsystem der (efter hvad jeg lige kunne finde af mere eller mindre korrekte oplysninger) skulle minde om ext2 fra Linux.
|
Skrevet af: akneboy
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 15:31
KasperC skrev:
Er det stadig sådan, at man kan tune bilerne osv.? |
Nej der er ikke mulighed for at tune bilerne ![](smileys/smiley7.gif)
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 16:36
akneboy skrev:
KasperC skrev:
Er det stadig sådan, at man kan tune bilerne osv.? |
Nej der er ikke mulighed for at tune bilerne ![](smileys/smiley7.gif)
|
Jeg syntes faktisk at jeg læste et eller andet sted (muligvis endda i online manualen inde i spillet) at tuning bliver låst op når man er igennem alle C, B og A events.
Lidt sent kunne man måske mene - men det kan vel så bruges online.
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 18:15
Så har jeg købt det på skive. Men er det kun hos mig at serveren er nede?
Kasper C
|
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 19:21
Serveren er nede pga noget vedligeholdelse, jeg prøvet desuden 10 gange i går aftes at opdatere men uden held. Få nu styr på de skide servere, de må da for fanden være forberedt på mange køber spillet sådan som det er blevet hypet.
Denon / B&W 800 bio
PS3
|
Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 19:57
micker skrev:
Serveren er nede pga noget vedligeholdelse, jeg prøvet desuden 10 gange i går aftes at opdatere men uden held. Få nu styr på de skide servere, de må da for fanden være forberedt på mange køber spillet sådan som det er blevet hypet. |
Det kan godt være, men hvis udbyderen af serveren er en idiot kan man sq ikke gøre ret meget..
Har jeg sq døjet meget med når jeg har skullet lave webhotel
|
Skrevet af: glade
Skrevet den: 27-Marts-2008 kl. 20:38
Nej jeg afventer desværre at spillet bliver firgivet i UK som er imorgen først desværre ;-( øvsen.. elgiganten.dk har også den 28 stående først..
------------- Panasonic G20E Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv)
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 08:09
Når I kører. Sidder I så også i højre side?
Kasper C
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 09:34
KasperC skrev:
|
Det er forskelligt fra bil til bil. Ireterende at man ikke selv kan vælge side.![](smileys/smiley5.gif)
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 10:24
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 10:53
Miths skrev:
Kenzo85 skrev:
como skrev:
Hvis i kigger i racing tv, ligger der en hd film som man ikke får med i download versionen.Har ikke selv undersøgt det, men der må vel være mulighed for atslette film i racing tv.
Den er sikkert på 4gb.
http://www.playstadium.dk/2008/03/25/ny-trailer-til-blu-ray-eksklusivt-gt5-indhold/ - http://www.playstadium.dk/2008/03/25/ny-trailer-til-blu-ray- eksklusivt-gt5-indhold/ | det sjove er så hvordan kan ps3'eren have en 4 gb fil. den er jo fat 32 formateret.![](smileys/smiley5.gif) |
Fat32 er det filsystem den vil acceptere på eksterne USB harddiske - den interne disk bruger vist et specielt filsystem der (efter hvad jeg lige kunne finde af mere eller mindre korrekte oplysninger) skulle minde om ext2 fra Linux. |
Ahh oki.
men der må da være et andet format der er kombatibelt med Windows, som ikke er NTFS.? og som kan have større filer end 4 gb på.
|
Skrevet af: andefeldt
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 11:06
Jeg overvejer lidt, om jeg skal købe GT5 Prologue, men er lidt i tvivl, da jeg vil være lidt træt af at købe en "demo" og så igen skulle købe hele spillet senere på året.
Mon det bliver noget med, at man kan downloade de sidste dele (et mega patch) for et beløb, når resten af spillet frigives?
------------- Anders
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 11:25
Det er der da vist masser af filsystemer der kan. Faktisk må man vel formode at Fat, sammen med diverse andre forældede systemer måske, er noget nær det eneste der ikke kan.
Her er en liste over filsystemer. Der er nok at vælge imellem :
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_file_systems
Hvorfor vil du have at det skal "være kompatibelt med Windows"? Hvis det er på grund af kravet om Fat32 på eksterne USB enheder, er det vel bare et spørgsmål om at det engang i design fasen blev besluttet at det var det mest hensigtsmæssige filsystem at understøtte.
Da de fleste jo har Windows PC'ere var det jo nok enten det eller NTFS når der skulle være mulighed for nemt at flytte data fra PC til PS3 (udover netværkskopiering).
Den information jeg lige hurtigt fandt igår om filsystemet på den interne PS3 harddisk, indikerede - som jeg vist ikke fik gjort helt klart i mit sidste indlæg - at det et krypteret filsystem der er udviklet specielt til PS3'en (men vist er baseret på, eller minder om Ext2 el. sådan noget i den retning).
Det har altså intet at gøre med det filsystem der benyttes på en evt. ekstern harddisk. PS3'en sørger vel bare for at de kan forstå hinanden når der flyttes data i mellem dem. Lige som du også på en PC kan flytte data mellem en Fat32 og en NTFS disk - eller Ext2 og et væld af andre systemer.
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 11:28
andefeldt skrev:
Jeg overvejer lidt, om jeg skal købe GT5 Prologue, men er lidt i tvivl, da jeg vil være lidt træt af at købe en "demo" og så igen skulle købe hele spillet senere på året. Mon det bliver noget med, at man kan downloade de sidste dele (et mega patch) for et beløb, når resten af spillet frigives?<span style="font-weight: bold;"></span> |
Det er blevet annonceret at det fulde spil ikke kommer før om et års tid (hvilket sikkert betyder halvandet).
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=128455
Tror du ikke du kan klare at få sparet lidt sammen inden da?
Omend det da helt sikkert ville være smart med sådan en opgradering - omend nok også for meget at håbe på.
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 13:34
como skrev:
KasperC skrev:
|
Det er forskelligt fra bil til bil. Ireterende at man ikke selv kan vælgeside.![](smileys/smiley5.gif) |
Nu er i fandme kræsne!
Der er jo mange biler som ikke er lavet til europa, for eksempel Nissan Skyline. Der er få som er konverteret, men de er for det meste RHD.
Nærmest ligesom den anmeldelse jeg så hvor GT5 Prologue fik trukket ned i karakteren fordi det ikke havde powerups
|
Skrevet af: jobs
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 13:42
Jeg må da vidst heller få downloadet den når de får fingeren ud og smider den på PSN :)
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 15:36
har kørt et par onlineløb i dag og det kørte bare fantastisk. 12 mand og det kørte uden problemer. Første gang lå jeg til at vinde løbet men fik strafsekunder for at prøve at skyde genvej...
|
Skrevet af: JBay
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 16:35
jobs skrev:
Jeg må da vidst heller få downloadet den når de får fingeren ud og smider den på PSN :) |
Det er vidst gået hen og blevet din tur til at få fingeren ud ![](smileys/smiley2.gif) Den er oppe på ps store nu ![](smileys/smiley1.gif)
Jeg er dog lidt skuffet over mer prisen på 20kr for at få lov til at downloade den, troede enlig den ville være billigere ![](smileys/smiley5.gif)
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 17:47
Er der nogen der har downloadet det og kan bekræfte at installationen af den version godt nok kun fylder omkring 2 GB mod de massive 6 for disc versionen?
Jeg var begyndt at spekulere på om det måske bare var fordi installationsfilen fra download versionen er så kraftigt komprimeret at den alligevel også fylder 6 GB efter installation?
|
Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 17:56
Er det ikke lidt kradsbørstigt med 329,- for en "demo"..
Er der nogen af de ærede medlemmer der vil smide en lille anmeldelse op når I har prøvet det??
Jeg er nemlig lidt i tvivl! ![](smileys/smiley1.gif)
------------- Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 17:59
Miths skrev:
Er der nogen der har downloadet det og kan bekræfte at installationen af den version godt nok kun fylder omkring 2 GB mod de massive 6 for disc versionen?
Jeg var begyndt at spekulere på om det måske bare var fordi installationsfilen fra download versionen er så kraftigt komprimeret at den alligevel også fylder 6 GB efter installation? |
Jeg kan da lige melde tilbage når min er færdig, men der går nok omkring 40 minuter endnu Jeg har nu godt nok svært ved at forestille mig at de skulle kunne pakke det så godt sammen, men 2,5 fylder det da nok
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 18:36
JBay skrev:
Miths skrev:
Jeg var begyndt at spekulere på om det måske bare var fordi installationsfilen fra download versionen er så kraftigt komprimeret at den alligevel også fylder 6 GB efter installation? | Jeg kan da lige melde tilbage når min er færdig, men der går nok omkring 40 minuter endnu Jeg har nu godt nok svært ved at forestille mig at de skulle kunne pakke det så godt sammen, men 2,5 fylder det da nok |
Jep, jeg kan nu heller ikke forestille mig at de skulle kunne komprimere grafikresourcerne ret meget yderligere ned end de allerede er når de benyttes i spillet.
Men jeg tænkte at det da kunne have været en mulighed.
Hvis ikke det er tilfældet - og det er det jo nok ikke - så venter jeg spændt på et eller andet sted at finde en forklaring på hva' fa'en det lige er de har vurderet er så vigtigt ved disc versionen at der er cirka 4 GB yderligere som åbenbart ikke kan køres fra disc'en.
Forbandet spild af harddisk plads. Der er ikke for meget at gøre med i forvejen, uden en opgradering.
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 18:46
Miths skrev:
JBay skrev:
Miths skrev:
Jeg var begyndt at spekulere på om det måske bare var fordi installationsfilen fra download versionen er så kraftigt komprimeret at den alligevel også fylder 6 GB efter installation? | Jeg kan da lige melde tilbage når min er færdig, men der går nok omkring 40 minuter endnu Jeg har nu godt nok svært ved at forestille mig at de skulle kunne pakke det så godt sammen, men 2,5 fylder det da nok |
Jep, jeg kan nu heller ikke forestille mig at de skulle kunne komprimere grafikresourcerne ret meget yderligere ned end de allerede er når de benyttes i spillet.
Hvis ikke det er tilfældet - og det er det jo nok ikke - så venter jeg spændt på et eller andet sted at finde en forklaring på hva' fa'en det lige er de har vurderet er så vigtigt ved disc versionen at der er cirka 4 GB yderligere som åbenbart ikke kan køres fra disc'en.
Forbandet spild af harddisk plads. Der er ikke for meget at gøre med i forvejen, uden en opgradering. |
Personligt har jeg masser af plads da jeg kører alt musik og video igennem mit media center med 1 tb harddisk plads. På den måde er det kun spil jeg skal have plads til og streamingen igennem Tversity fungere fantastisk :)
Jeg er forresten igang med at installere spillet nu :) så der skal ikke gå lang tid før jeg ved hvor meget det fylder endeligt.
UPDATE: Spillet fyldet 1871 mb når det er installeret, så det fylder stort set det samme som når det downloades.
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 19:05
Pede8000 skrev:
Er det ikke lidt kradsbørstigt med 329,- for en "demo"..
Er der nogen af de ærede medlemmer der vil smide en lille anmeldelse op når I har prøvet det??
Jeg er nemlig lidt i tvivl! ![](smileys/smiley1.gif) |
Det er helt bestemt mere end bare en demo det her, men jeg skal da ærligt indrømme, at med mindre onlinedelen kan holde mig interesseret (har kun forsøgt et enkelt løb endnu, hvor hosten droppede ud halvvejs), så gør det yderst begrænsede udvalg af baner (seks styk, plus ekstra layouts på et par stykker) at jeg personligt tror jeg vil være godt træt af dem om højst en uges tid, med et par timers gameplay om dagen.
Det hjælper ikke synderligt at fire ud af de seks er racerbaner (én af dem fiktiv), hvilket vil sige generelt temmeligt kedelige omgivelser med græs, beton og tilskuerpladser, der virkelig ikke er den bedste måde at showcase den ellers flotte grafik.
Eiger Nordwand banen (den samme som i den "gamle" GT HD Concept demo) synes jeg heller ikke er så pokkers imponerende, og mens den enlige bybane - London - er rigtig flot, så er selve bane layoutet (og der er kun ét) ikke noget at råbe hurra for. Specielt ikke hvis man har set hvad et spil som PGR4 på 360'eren har kunnet gøre med bybaner.
Den påståede forbedrede kunstige intelligens lader også til at være lidt af en illusion - noget jeg virkelig bemærkede da der var et enkelt løb jeg måtte gentage mange gange i går aftes.
Ved første blik kører AI kørerne ikke på den samme hjernedøde række som i GT4 - de følger forskellige kørelinjer, reagerer en smule når du kommer tæt på, og laver endda fejl ved ind i mellem at komme lidt for langt ud over curben så støvet flyver op.
Kør så det samme løb flere gange, og så afsløres illusionen. De følger stort set nøjagtigt de samme linjer hvar gang, overhaler hinanden på de samme steder, laver endda de samme småfejl.
Det lugter langt mere af scripting end kunstig intelligens - omend det i praksis dog stadig er langt bedre end GT4. Men det siger sgu mildest talt heller ikke ret meget. Det spil havde vist nærmest den mest fraværende kunstige intelligens der er set i bilspil siden de tidlige 90'ere .
Men så fra det noget negative til det positive - jeg syntes rigtigt godt om fysikmodellen og "the driving feel", for nu at sige det på udenlandsk (mit danske er sgu blevet noget rustent i de senere år ). Og interiørkameravinklen er simpelthen fremragende, med fantastisk instrumentbrætsmodellering af de biler jeg har fået prøvet indtil videre (og jeg mangler stadig at låse op for alle de dyre maskiner, lige nu kører jeg den nye Nissan GT-R).
Jeg har dog kun spillet med gamepad indtil videre. På grund af mine stuemøbler bryder jeg for øjeblikket hovedet voldsomt med at finde ud af hvordan jeg kan få placeret mit Logitech G25 foran TV'et. Det går sgu ikke særligt godt sammen med et lavt, buet sofabord af glas.
Med ovenstående smøre ser det vist ud til at jeg i bund og grund ikke synes særligt godt om GT5P - men jeg må nu nok sige at de positive punkter nævnt ovenfor, vejer så tungt at jeg bestemt ikke synes det har været spild af penge, omend jeg objektivt nok vil sige at de vist rimeligvis lige burde have skåret en hundredekroneseddel yderligere af den pris.
Og til trods for at jeg hurtigt vil blive træt af de få baner, så lokker alle de hurtige, dyre biler sikkert tilstrækkeligt til at jeg bliver ved med at gentage løb indtil jeg har indtjent credits nok til at købe dem.
Man tjener vist også credits ved onlineløb, så det skal jeg da helt sikkert have prøvet her i weekenden.
|
Skrevet den: 28-Marts-2008 kl. 19:13
JBay skrev:
Miths skrev:
JBay skrev:
Miths skrev:
Forbandet spild af harddisk plads. Der er ikke for meget at gøre med i forvejen, uden en opgradering. | Personligt har jeg masser af plads da jeg kører alt musik og video igennem mit media center med 1 tb harddisk plads. På den måde er det kun spil jeg skal have plads til og streamingen igennem Tversity fungere fantastisk :)Jeg er forresten igang med at installere spillet nu :) så der skal ikke gå lang tid før jeg ved hvor meget det fylder endeligt.UPDATE:Spillet fyldet 1871 mb når det er installeret, så det fylder stort set det samme som når det downloades. |
Jeg bruger også TVersity. Det eneste der fylder op på min interne PS3 harddisk nu er spildata (samt nogle downloadede spil fra shoppen - Warhawk, Tekken: Dark Resurrection mv.). Jeg har på nuværende tidspunkt 10 GB fri.
GT5P (Blu-ray) - 6 GB obligatorisk installation, Oblivion GOTY - 5 GB, Rainbow Six: Vegas 2 - 2,5 GB osv.
Jeg kan dog vist godt fjerne nogle stykker af de værste pladsslugere, da jeg sikkert ikke kommer til at spille dem igen foreløbig.
|
Skrevet af: ArneBjarne
Skrevet den: 30-Marts-2008 kl. 15:02
Miths skrev:
Jeg var begyndt at spekulere på om det måske bare var fordi installationsfilen fra download versionen er så kraftigt komprimeret at den alligevel også fylder 6 GB efter installation? |
Så vidt jeg kan læse mig til på andre fora, er forskellen på de 2, at videoerne bliver installeret som default fra disk versionen.
Det skulle dog også være muligt at slette dem igen, så mon ikke du lige skulle forsøge det inden du kaster penge efter en download version også:
http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=11921&page=28#559 - http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=11921&page=28# 559
|
Skrevet af: mstoft
Skrevet den: 30-Marts-2008 kl. 18:44
Drenge kan man køre splitscreen mod vennerne med demoen? Jeg var liiiige ved at hente den gennem playstation-store her til morgen, men jeg tænkte jeg lige skulle forehøre mig hos jer først
|
Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 30-Marts-2008 kl. 18:56
mstoft skrev:
Drenge kan man køre splitscreen mod vennerne med demoen? Jeg var liiiige ved at hente den gennem playstation-store her til morgen, men jeg tænkte jeg lige skulle forehøre mig hos jer først
|
i prologen skulle man kunne køre 2 player splitscreen
|
Skrevet den: 30-Marts-2008 kl. 19:06
Jamen så vil jeg mene det er 320kr værd. Thank God for PS-store, det er genialt.
|
Skrevet af: Gauze
Skrevet den: 30-Marts-2008 kl. 20:04
Hvis man syntes 300-330kr. er for dyrt, så kan man bestille den for ca. 195kr hos play.com. Altså hvis man gerne ville vente et par dage :)
Jeg gad ikke betale 329kr. for den via ps store, så jeg bestilte den istedet. Jeg skulle alligevel have et spil med til psp'en.
|
Skrevet den: 30-Marts-2008 kl. 20:28
300 kr syntes jeg ikke er dyrt. Jeg ville have bestilt fra amazon UK, der skulle de have 18 £ for det, altså under 200 kr. Men med den billigste/langsomste fragt blev det alligevel 250 kr. Så tog jeg ned i blockbuster og gav 299 for det, også havde jeg det MED DET SAMME![](smileys/smiley1.gif)
Men lige et spørgsmål til spillet, jeg er godt i gang, og de fleste løb kan jeg sagtens ende som nr. 1. Men de løb hvor man skal slå en target tid, kan jeg overhovedet ikke komme i nærheden af 1. eller 2. pladsen. F.eks. giver en omgang på 1:12 guld, 1:14 giver sølv og 1:22 giver bronze. Og hvis jeg giver den så meget gas jeg overhovedet kan, med traction control nede på 3, og kører efter de rigtige linjer kan jeg højest kommer ned på 1:18, altså stadig langt fra en 1. eller 2. plads. Gør jeg noget galt eller er disse løb bare så meget svære end alle de andre løb??
Denon / B&W 800 bio
PS3
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 30-Marts-2008 kl. 20:45
Jeg købte den i går i EB games.
Og lad os lige få det på det rene. ![](smileys/smiley36.gif) ![](smileys/smiley36.gif) ![](smileys/smiley36.gif)
Det første min PS3'er gjorde efter jeg havde installeret den fra Blu-Ray var at downloade hele skidtet fra nettet, fordi der var en opdatering ![](smileys/smiley7.gif) ![](smileys/smiley7.gif) ![](smileys/smiley7.gif)
Men spillet er super nice
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet den: 30-Marts-2008 kl. 21:20
Det er bare så synd at Onlinedelen er det rene ping pong
Kasper C
|
Skrevet af: JesperLynge
Skrevet den: 30-Marts-2008 kl. 23:54
micker skrev:
300 kr syntes jeg ikke er dyrt. Jeg ville have bestilt fra amazon UK, der skulle de have 18 £ for det, altså under 200 kr. Men med den billigste/langsomste fragt blev det alligevel 250 kr. Så tog jeg ned i blockbuster og gav 299 for det, også havde jeg det MED DET SAMME![](smileys/smiley1.gif)
Men lige et spørgsmål til spillet, jeg er godt i gang, og de fleste løb kan jeg sagtens ende som nr. 1. Men de løb hvor man skal slå en target tid, kan jeg overhovedet ikke komme i nærheden af 1. eller 2. pladsen. F.eks. giver en omgang på 1:12 guld, 1:14 giver sølv og 1:22 giver bronze. Og hvis jeg giver den så meget gas jeg overhovedet kan, med traction control nede på 3, og kører efter de rigtige linjer kan jeg højest kommer ned på 1:18, altså stadig langt fra en 1. eller 2. plads. Gør jeg noget galt eller er disse løb bare så meget svære end alle de andre løb??
|
Samme her. Man skal dælme ha køredragt og hjelm på for at rykke ned i tiderne![](smileys/smiley5.gif)
men husk, hver gang hjulene siger "wiiiinnnnn", så taber du fart![](smileys/smiley2.gif)
|
Skrevet den: 31-Marts-2008 kl. 00:05
Nogle som har leget med splitscreen endnu?
|
Skrevet den: 31-Marts-2008 kl. 08:16
hummelmose skrev:
Det første min PS3'er gjorde efter jeg havde installeret den fra Blu-Ray var at downloade hele skidtet fra nettet, fordi der var en opdatering ![](smileys/smiley7.gif) ![](smileys/smiley7.gif) ![](smileys/smiley7.gif)
|
Seriøst?
Det er da det, man kan kalde en seriøs opdatering ![](smileys/smiley2.gif)
------------- Anders
|
Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 31-Marts-2008 kl. 12:03
Når man gennemfører alle C,B,A classes så kan skrue helt vildt - se evt. den online vejledning i spillet.
------------- Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
Skrevet den: 31-Marts-2008 kl. 14:54
er der egentlig nogen herinde der har spillet GT5 med en dualshock3? jeg har selv fået den bestilt i weekenden så glæder mig til at finde ud af hvad det vil tilføre. jeg savner i hvert fald rumble-funktionen når bilen er ved at miste grebet
|
Skrevet den: 01-April-2008 kl. 16:20
Hvor har du bestilt din dual shock 3 fra?
Jeg kan simpelthen ikke få min GT5 opdateret. Jeg har prøvet siden i går aftes.
Den fejler for det meste efter at have downloadet 15-20%. I dag nåede den så op på ca. 80% før den fejlede. Hvad sker der lige? Er serverne bare så belastede for tiden?
Min netforbindelse til PS3'en virker fint uden problemer.
------------- Anders
|
Skrevet af: stokholm
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 08:33
Fik mit GT5 P fra UK i går (pris 220kr) ikke så meget sparet.
Jeg har samme problem...den spørger efter en opdatering, men chrasher efter små 10min har prøvet en del gange...regner med at jeg ikke er den eneste der prøver at opdatere, og derfor er der nok travlt på serveren.
------------- LG RZ-42PY10X
Denon AVR-1706
PS3 40Gb
D80
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 09:19
Der er vel ikke andet for, at man må vente og så bare prøve ind i mellem. Man kan ikke downloade opdateringen et sted og så smide den på en DVD eller noget vel?
Ellers er jeg ved at være godt i gang med spillet. Er igennen alle C og B baner. De baner hvor man skal slå en tid er jo umulige at få mere end bronze i.
Nogle af banerne har dog virkelig overrasket mig i sværhedsgraden - og ikke på den gode måde. De har været ALT for lette. Fx. London-banen i B-klassen. Det var første gang, jeg kørte på den bane, og jeg lavede utrolig mange fejl (smadrede fx. direkte ind i afspærringen på det første mega skarpe sving, osv. Men alligevel blev jeg nr. 1! Bil nr. 2 var overhovedet ikke i nærheden, da jeg kørte over målstregen. Det var for nemt! Nu skal jeg i gang med A-klassen. Det skal nok blive sjovt, for der skal man da virkelig have skrabet credit sammen - sikke nogle bilkrav!
------------- Anders
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 09:52
stokholm skrev:
Jeg har samme problem...den spørger efter en opdatering, men chrasher efter små 10min har prøvet en del gange...regner med at jeg ikke er den eneste der prøver at opdatere, og derfor er der nok travlt på serveren. |
Jeg havde held med at få den opdateret med det samme. men det var godt
nok en lang omgang, selv på en 20mbit. tror der gik en ½ time - 45 før
den var hentet og installeret.
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 09:53
Men fedt spil! i bedste GT stil.
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 10:07
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 10:47
nåå mærkeligt.. jeg gjorde rent i mens så tiden var da ikke helt tapt ![](smileys/smiley36.gif)
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 11:36
Er det kun mig hvor den ved hver opstart af spiller sige noget ala: "check data and time settings"?
40" SonyX3500
40" Samsung F71
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 12:14
Min siger det i hvert fald ikke Mike S.
------------- Anders
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 12:28
Kenzo85 skrev:
stokholm skrev:
Jeg har samme problem...den spørger efter en opdatering, men chrasher efter små 10min har prøvet en del gange...regner med at jeg ikke er den eneste der prøver at opdatere, og derfor er der nok travlt på serveren.
|
Jeg havde held med at få den opdateret med det samme. men det var godt nok en lang omgang, selv på en 20mbit. tror der gik en ½ time - 45 før den var hentet og installeret.
|
Skal udgaven man køber online i PSN også opdateres så vildt?
Eller har de haft fornuft nok til at lægge en opdateret version der?
|
Skrevet af: Thomas N
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 12:30
Mike S. skrev:
Er det kun mig hvor den ved hver opstart af spiller sige noget ala: "check data and time settings"? |
Min gør heller ikke , men jeg har et andet problem, jeg kan ikke få mit rat til at virke, er det kun rat fra Logitech der er understøttet ?, mit er fra Microsoft![](smileys/smiley19.gif)
|
Skrevet af: Thomas N
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 12:31
[/QUOTE]
Ja, det skal den.
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 12:40
hvordan indstiller man den rigtige tidszone.? min står til London.
|
Skrevet af: MJ (udmeldt)
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 16:08
Kenzo i selve PS3 indstillingerne - der har jeg indstillet mit.
Modtog mit fra Gameplay, sendt fredag og ankom mandag.. der blev jeg godt nok rolig. Ca. 200 inkl. forsendelse.
Det er det fedeste spil længe.. manner det er flot! ![](http://www.recordere.dk/forum/smileys/smiley9.gif)
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 16:13
Thomas N skrev:
Ja, det skal den.
|
Fedt og se at trenden fra PC'en fortsætter på konsollerne :(
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 16:23
Er der noget, at sige til det som spillene vokser sig større og større..
I øvrigt er det jo ikke bare en patch.. men en rigtig update som giver over 30 ekstra biler samt ekstra funktionalitet.
Knurre knurre knurre sagde den og wupti 10 min. senere var den downloadet og installeret. (eller hvor lang tid det nu tog).
Kunne ikke da og kan ej heller nu finde noget DNA frem der kan udmønstre irritation over den "trend".
Det er jo ikke just 56k modem og forbrugsafregnede linier vi sidder med i dag.. i så fald er det måske på tide, at sadle om? ![](smileys/smiley2.gif)
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 17:21
Blockbuster sælger spillet for kr.299, så er de kr.20 da sparet og man får en hardcopy udgave.
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 17:34
Synes det er for dyrt.. 300,- .. well det kunne da gå hvis ikke andre muligheder forelå, men alligevel (fedt udtryk "men alligevel") ![](smileys/smiley36.gif)
Er ikke mere liderlig efter spil end jeg godt kan vente 2 dage og spare mange penge.
|
Skrevet af: fisterolfert
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 18:15
For helvede hvor er folk useriøse når man spiller online, eller bare dårlige tabere hehe, tror i hvertfald det er stock car lidt ærgeligt!
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 18:59
fisterolfert skrev:
For helvede hvor er folk useriøse når man spiller online, eller bare dårlige tabere hehe, tror i hvertfald det er stock car lidt ærgeligt!
|
Ja, lad os håbe at der kommer skade på i den endelige udgave eller at der kommer mere hit penalty på.
Kasper C
|
Skrevet af: JesperBM
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 21:25
De har spillet til 199,99 kr i fona frederiksberg centret.
Ved ikke om det udelukkende er den Fona, da der står det er åbningsfest i deres nye musik, film & spil afdeling.
|
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 21:31
Fona her i byen tager 299,- så tror næsten det er et lokalt tilbud.
|
Skrevet af: Zed_dk
Skrevet den: 03-April-2008 kl. 09:43
Til de interesserede kan GT5 købes for £18 på play.com inkl. forsendelse. Det er ca. 180,- gode danske kroner. Har netop modtaget mit. Leveringstid ca. 2 dage. ![](smileys/smiley1.gif)
|
Skrevet den: 03-April-2008 kl. 09:50
Zed_dk skrev:
Til de interesserede kan GT5 købes for £18 på play.com inkl. forsendelse. Det er ca. 180,- gode danske kroner. Har netop modtaget mit. Leveringstid ca. 2 dage. ![](smileys/smiley1.gif)
|
Interessant, det her fik jeg, da jeg skulle bestille skidtet.
This item can only be delivered to a UK address.
Gran Turismo 5: Prologue (PlayStation3)
PS3
|
Skrevet den: 03-April-2008 kl. 09:51
Dualshcok kan f.eks. bestilles hos zupernova.dk eller cdwow.com. Jeg fik min fra cdwow for 14 dage siden.
andefeldt skrev:
Hvor har du bestilt din dual shock 3 fra?
Jeg kan simpelthen ikke få min GT5 opdateret. Jeg har prøvet siden i går aftes.
Den fejler for det meste efter at have downloadet 15-20%. I dag nåede den så op på ca. 80% før den fejlede. Hvad sker der lige? Er serverne bare så belastede for tiden?
Min netforbindelse til PS3'en virker fint uden problemer.
|
|
Skrevet den: 03-April-2008 kl. 09:53
jobs skrev:
Zed_dk skrev:
|
PS3
|
Du skal huske at lave prisen om til Euro. Ellers vil de kun sende i UK (??)
|
Skrevet den: 03-April-2008 kl. 10:10
Zed_dk skrev:
jobs skrev:
Zed_dk skrev:
|
PS3
|
|
Jeg kan ikke ændre prisen til Euro og der er ikke en som er prissat med euro på siden overhovedet. Kan godt være jeg skal rode med det her når jeg ikke sidder og stresser på arbejdet.
Kan kun finde den her:
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3595201/Gran-Turismo-5-Prologue/Product.html - http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3595201/Gran-Turis mo-5-Prologue/Product.html
|
Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 03-April-2008 kl. 10:58
jobs skrev:
Zed_dk skrev:
jobs skrev:
Zed_dk skrev:
|
PS3
|
|
Jeg kan ikke ændre prisen til Euro og der er ikke en som er prissat med euro på siden overhovedet. Kan godt være jeg skal rode med det her når jeg ikke sidder og stresser på arbejdet.
Kan kun finde den her:
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3595201/Gran-Turismo-5-Prologue/Product.html - http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3595201/Gran-Turis mo-5-Prologue/Product.html
|
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3595201/Gran-Turismo-5-Prologue/Product.html?cur=258 - http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3595201/Gran-Turis mo-5-Prologue/Product.html?cur=258
men der står
Temporarily out of stock. This item will be dispatched as soon as it arrives. |
|
Skrevet den: 03-April-2008 kl. 11:05
Glem dog om det koster 200 eller 300 kr. Det er jo bare 2 fadbamser mindre på fredag, så er de 100 kr. sparet/tjent.
Det er det absolut fedeste bilsimulator spil ever, så det er alle pengene værd.
Bare vent til at I har gennemført C, B og A klassen, så bliver der åbnet en ny klasse og mulighed for at tune biler.
Super fedt spil.... 100 * herfra.
------------- Setup:
|
Skrevet den: 03-April-2008 kl. 11:32
Enig med Hanzi - køb i DK og samtidiv viser vi også de danske butikker lidt støtte og at PS3 markedet er lukrativt så de får flere spil hjem så man har en mulighed for handson etc.
GT5 pro... er så flot og dejligt et spil - et klar 9 tal herfra - ikke helt 10 fordi der jo nødvendigs kommer noget endnu bedre når den final kommer.
40" SonyX3500
40" Samsung F71
|
Skrevet den: 03-April-2008 kl. 11:41
Mike S. skrev:
Enig med Hanzi - køb i DK og samtidiv viser vi også de danske butikker lidt støtte og at PS3 markedet er lukrativt så de får flere spil hjem så man har en mulighed for handson etc.
GT5 pro... er så flot og dejligt et spil - et klar 9 tal herfra - ikke helt 10 fordi der jo nødvendigs kommer noget endnu bedre når den final kommer.
|
Ah fuck det. Jeg går sgu ned og køber skidtet i min frokostpause.
Nu vil jeg dælme spille :)
|
Skrevet af: tinker
Skrevet den: 03-April-2008 kl. 12:54
Mike S. skrev:
Jeg går sgu ned og køber skidtet i min frokostpause.
|
Sådan!
gt5:p kom desværre til at koste mig mere end forudset. Jeg faldt for
fristelsen til at købe et rat. Wow, -det er sgu' fedt. (Logitech G25)
Hvis det har nogen interesse er der et rigtigt godt
http://www.gtplanet.com - GT forum der hedder GTplanet.
|
|