Print side | Luk vindue

Min 725 gik død

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Recordere (optagere)
Forumbeskrivelse: Spørgsmål og debat om optagere (video)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=3882
Udskrevet den: 29-Maj-2025 kl. 14:35

Emne: Min 725 gik død
Skrevet af: lamo1960
Emne: Min 725 gik død
Skrevet den: 25-Januar-2005 kl. 17:30

Hejsa, efter at ha overspillet noget til dvd idag. Efter nogle timer væk fra den kom jeg tilbage og nu var der intet output på skærmen. Har prøvet forskellige scartkabler samt reset af dvdr. Og stadigt uden resultat. Nogen der har nogen gode råd udover at smide den til rep.

Der er stadigt display i selve dvdr og alting ellers fungere, bortset fra output på tv.

Svar:
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 25-Januar-2005 kl. 18:08

Hej lamo

Hvis du ikke allerede har prøvet, så prøv at fjern strømmen fra den i 5 minutter (tag 220V kablet ud af apparatet).

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 25-Januar-2005 kl. 19:19
Er prøvet, har forøvrigt gensløjfning igennem fint. men når dvdr bliver tændt får jeg blå skærm.

Skrevet af: lahan
Skrevet den: 25-Januar-2005 kl. 19:42

Hej Lamo

Det lyder kedeligt med blå skærm.
Hvis du vælger at sende den til reperation, så må du endelig holde denne tråd opdateret.
Det er jo lidt interssant hvordan man bliver behandlet, om maskinen skal sendes tilbage til forhandleren osv.
Så vidt jeg husker så købte du den i Tyskland ?

mvh L

Skrevet af: mat5
Skrevet den: 05-Februar-2005 kl. 13:51
Min 725'er er gået i stykker 2 gange. Næsten alt er skiftet i den begge gange. Det er hammer irriterende, men den service Philips har givet er super! De har begge gange lavet du ub på under 1 uge.

Skrevet af: Flyer
Skrevet den: 05-Februar-2005 kl. 13:56

Oprindeligt skrevet af mat5 mat5 skrev:

Min 725'er er gået i stykker 2 gange. Næsten alt er skiftet i den begge gange. Det er hammer irriterende, men den service Philips har givet er super! De har begge gange lavet du ub på under 1 uge.

Har du købt maskinen i DK eller udlandet?

Mvh. Flyer

Skrevet den: 05-Februar-2005 kl. 14:20
Tyskland, men det blev jo lidt kompliceret da jeg havde bestilt en Pio, men fik en Philips. Har nu fået en kvittering på philipsen og den er sendt til rep idag. Købte hos mediacheckpoint. Og efter en uges venten fik jeg en philips kvittering.

Skrevet af: Rambo
Skrevet den: 07-Februar-2005 kl. 17:57

Har du så sendt den til rep i tyskland, eller til et danskserviceværksted ???

Afventer stadig min, også fra media* Har fået oplyst nedenstående af Philips DK,som mit nærmeste serviceværksted, men er ikke klar over om det gælder fra dag 1.

Elektronik Centret
Literbuen 10A
2740 Skovlunde
Tlf.: 44 50 30 00

Skrevet den: 07-Februar-2005 kl. 19:45
Sendte den til repax lørdag. 

Skrevet den: 07-Februar-2005 kl. 20:19
Takker.

Skrevet den: 16-Februar-2005 kl. 16:35
Fik min dvdr 725 tilbage idag, lavet på garanti hos repax. Sendte den til dem med et kopi af regningen fra mediacheckpoint. Sendte den forige lørdag. Stod på sedlen at de havde skiftet videosignalenheden og opgraderet software, samt formatteret Hd, den var dog ikke formatteret.

Skrevet den: 16-Februar-2005 kl. 16:38

Gad vide hvad det var for en softwareopdatering, kan ikke se nogen opdatering til 720/725 på Philips side, har enda tilmeldt mig deres "club" så men får automatisk besked når der kommer opdateringer.

Skrevet af: lahan
Skrevet den: 16-Februar-2005 kl. 18:03

Oprindeligt skrevet af lamo1960 lamo1960 skrev:

Fik min dvdr 725 tilbage idag, lavet på garanti hos repax. Sendte den til dem med et kopi af regningen fra mediacheckpoint. Sendte den forige lørdag. Stod på sedlen at de havde skiftet videosignalenheden og opgraderet software, samt formatteret Hd, den var dog ikke formatteret.

Hvordan fik du så formatteret disken ?
DVS de fik den ordnet på ca 10-12 dage ? Det er vel egentligt ok.... 

Skrevet den: 16-Februar-2005 kl. 19:22
der lå mine gl optagelser på den stadigvæk- Ja ok med tiden. Sendte den blot med post og fik den tilbage med post. Vedlagde fejlmelding samt kopi af faktura

Print side | Luk vindue