Print side | Luk vindue

Amitech LCD TV - Er det noget der dur?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=38853
Udskrevet den: 26-April-2025 kl. 13:18

Emne: Amitech LCD TV - Er det noget der dur?
Skrevet af: Steen2000
Emne: Amitech LCD TV - Er det noget der dur?
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 14:29

Overvejer dette TV: Amitech 32L 353 med indbygget DVD og DVB-T.

Er det et OK TV til prisen?

32" digitalt TV (DVB-T) med DVD

Dette TV har indbygget DVD-afspiller - en elegant og særdeles praktisk funktion fordi kan bruge samme fjernbetjening til TV og DVD, fordi du får fjernet selve afspilleren fra stuen, og fordi der ikke længere er kabler mellem TV og DVD.

Slank og smuk
På trods af at der er indbygget DVD er dette TV lidt slankere end de fleste TV i denne klasse, og den smalle, smukke sorte ramme om selve skærmen bidrager et godt design-mæssig indtryk.

Godt billede og fin lyd
Model 353 er et HD Ready TV. Du vælger selv om du vil se almindeligt TV (analog) eller om du vil se digitalt TV (DVB-T) - fjernsyn i rigtig god kvalitet. Fjernsynet har begge typer TV-tunere.

Lyden i stereo-højttalersystemet er rigtig god for et TV i denne klasse.

De rigtige stik
Selvom DVD-afspilleren er indbygget og ikke kræver hverken stik eller kabler, skal du ikke snydes for alle de relevante input/output mulighed til f.eks. TV-optagere og andre afspillere. Den har f.eks.: 2 x scart, HDMI, VGA, m.v.

javascript billeder;">32" digitalt TV DVB-T med DVD

Amitech 32" TV 32L 353 DVB-T/DVD
m/moms DKK. 6.999,00
u/moms DKK. 5.599,20
javascript TilmeldProduktOvervaagning"F11789",0'>Tilmeld til produktovervågning http://www.amitech.dk/includes/IndkoebsKurvTilfoejVare.asp?fastvarenr=F11789&tilbageUrl=/includes/webprodukt/tv/modeller/25353.asp?TVKat=1">varenr: 25353
NYHED - DVD & DVB-T tuner

Svar:
Skrevet af: MadsK
Skrevet den: 02-April-2008 kl. 14:55

Jeg sælger dem nede hvor jeg arbejder (Telekæden Kolding) og jeg må sige at jeg er imponeret over kvaliteten af TV'et.

Hvis jeg var dig ville jeg finde en forhandler, som viser dem frem i butikken (Vi har et showroom), og selv se det.

Print side | Luk vindue