Print side | Luk vindue

(NYT)Panasonic BD50 til 3600kr(NYT) 

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=39295
Udskrevet den: 01-Juni-2024 kl. 12:43


Emne: (NYT)Panasonic BD50 til 3600kr(NYT) 
Skrevet af: furious jt
Emne: (NYT)Panasonic BD50 til 3600kr(NYT) 
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 12:27

Hey gutter

Jeg opretter lige en ny tråd da jeg nu har fundet ud af at jeg vil købe denne afspiller fra Krishav.

Jeg har lige kontaktet Krishav og de siger at jeg skal prøve at kontakte dem igen om et par måneder (juni) for at høre om hvornår afspilleren står til levering og ikke mindst pris

Jeg har fulgt med i tråden bulk købet af bd 30 og jeg har selv været med i et fælleskøb på et tv, så jeg mener at have styr på tingene.

Derfor påtger jeg mig gerne rollen som koordinator af dette bulk køb.

Hvis der er noget jeg er i tvivl om håber jeg at jeg må kontakte Hother herinde.

Så denne tråd er nu hermed den officielle tråd om bulk køb af panasonic bd50 fra krishav.

Høre gerne fra jer som er med. Jeg ved godt at det er tidligt, men der sker jo ikke noget ved at være tidligt ude

Panasonic BD50 kan dekode alle lydformater og er profile 2.0.

 

http://www.blu-ray.com/players/players.php?id=17&show=specs - http://www.blu-ray.com/players/players.php?id=17&show=sp ecs

 



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs



Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 12:31
jeg er med på den stadig. hvor i landet vil den blive leveret, altså hvor bor du i dk?

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 12:53

Jeg bor i nordjylland, så det vil da være nærliggende at få det leveret til aalborg. Men for at gøre det nemmere for flere, så kan leveringen måske flyttes længere syd på.

Det kommer også lidt an på hvor flertallet kommer fra. Dog ser jeg helst at det bliver i jylland selvfølgelig..



Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 13:16
Hvis nu at afspillerne står til at komme i sommerferieperioden, så er der måske mulighed for at jeg kan invitere trunten på en tur til kbh. Så kan jeg jo smide afspillerne bag i bilen. Men nu må vi se. Det er jo ikke engang sikkert at der tilmelder sig særlig mange til købet.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 15:00

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Hvis nu at afspillerne står til at komme i sommerferieperioden, så er der måske mulighed for at jeg kan invitere trunten på en tur til kbh. Så kan jeg jo smide afspillerne bag i bilen. Men nu må vi se. Det er jo ikke engang sikkert at der tilmelder sig særlig mange til købet.

ja, nu må vi lige se hvor mange der kommer på, kørsel kan man altid finde ud af.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: pr76
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 15:42

Hvornår regner du med at den vil blive bestilt, med det samme den udkommer eller et par uger efter?

Vist det er nogle uger efter udgivelsen er jeg måske nok også med på en bestilling. Jeg vil nemlig lige have muligheden for at se og ikke mindst høre lydkvaliteten af den inden jeg bestiller



Skrevet af: Carsten Selleri
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 16:42
Jeg er interesseret med ligesom Pierre kunne det være dejligt at høre nogle anmeldelser først


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 17:15

Jamen egentlig er jeg lidt ligeglad med om vi bestiller den til udgivelsesdagen eller et par uer efter. Så jeg vil lade jer (flertallet) bestemme dette. 

Egentlig vil je da også gerne lige se en anmeldelse først, men hvis de fleste er ivrige efter at få deres små fingere i den så hurtig som muligt, så er jeg med på den.

Tror og håber den får gode anmeldelser. Vi kan vel i bund og grund læne os lidt op af anmeldelserne for bd30.

 



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 17:23

problemet er ikke så stort, i forhold til hvornår man kunne få bd30 på fælleskøbet, havde den stået, til at være kommet hos et par pana centre, ca tre uger før. så er der jo tid nok til at se den, og anmeldeser skal nok komme inden.

personligt, ville jeg da gerne have haft den i går, fremfor til sommer.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Easterfarm
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 17:52

Hej furious jt

Jeg er også med på et køb af BD-50. Kommer selv fra Aalborg. Ingen bekymringer med at købe fra KrishAv, var selv med et fælleskøb et år tilbage med sharp LCD tv..



Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Easterfarm Easterfarm skrev:

Hej furious jt

Jeg er også med på et køb af BD-50. Kommer selv fra Aalborg. Ingen bekymringer med at købe fra KrishAv, var selv med et fælleskøb et år tilbage med sharp LCD tv..

Super!

Var det fælleskøbet fra flatpanels du var med i? Det var jeg nemlig og der gik alt jo også som smurt.



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 12:56
er der slet ikke nogen som er interesseret, i at købe denne fede maskine, det kunne jo være godt at nogenlunde vide hvor mange der har lyst.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: moweesteffen
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 13:05
Er også fra Aalborg og kunne have interesse i samme


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 13:05

Jeg tror vi er lidt for hurtigt ude Flemming

Håber i hvert fald der kommer flere til om et par måneder når vi ved mere om pris og leveringstidspunkt.

[Edit]Lyder godt moweesteffen!



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Jeg tror vi er lidt for hurtigt ude Flemming

Håber i hvert fald der kommer flere til om et par måneder når vi ved mere om pris og leveringstidspunkt.

[Edit]Lyder godt moweesteffen!

vi fik da et svar.

 



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ARTISTEN
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 14:27

Hej

Jeg er også med på et køb. Jeg vil dog lige sikker mig at den går på internet trådløst og at den kan smide DTS-HD Master ud anolog 5.1 Så er jeg med. 

 



Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Jeg tror vi er lidt for hurtigt ude Flemming

Håber i hvert fald der kommer flere til om et par måneder når vi ved mere om pris og leveringstidspunkt.

[Edit]Lyder godt moweesteffen!

vi fik da et svar.

Ja, måske skal vi bare bumpe tråden engang imellem så den bliver sparket ud på forsiden

Til dem der har spørgsmål om afspilleren skal jeg lige sige at jeg faktisk ikke ved ret meget om den. Det eneste jeg ved er at den er profile 2.0 og den dekoder ALLE formater. Det er de eneste grunde til jeg har ventet på netop denne spilledåse.

Fandt lige dette link:

http://www.blu-ray.com/players/players.php?id=17&show=sp ecs - http://www.blu-ray.com/players/players.php?id=17&show=sp ecs

ARTISTEN: Den spytter dts hd ud i 5.1 analog, men den har vist ikke trådløs internet. (er der nogen afspillere som har det?)

 



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Hej

Jeg er også med på et køb. Jeg vil dog lige sikker mig at den går på internet trådløst og at den kan smide DTS-HD Master ud anolog 5.1 Så er jeg med. 

 

ja, jeg kunne da også godt lide at vide, om det er med trådløst internet, men sikkert ikke.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ARTISTEN
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

ARTISTEN: Den spytter dts hd ud i 5.1 analog, men den har vist ikke trådløs internet. (er der nogen afspillere som har det?)

 

Det er der: Playstation 3 ,hvis du kalder det en afspiller.



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

ARTISTEN: Den spytter dts hd ud i 5.1 analog, men den har vist ikke trådløs internet. (er der nogen afspillere som har det?)

 

Det er der: Playstastion 3 ,hvis du kalder det en afspiller.

en standalone afspiller så.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 14:56

Den kan bare det hele den ps3. Jeg vil dog hellere have en stand alone afspiller. Håber også en sådan bruger mindre strøm og larmer mindre end en ps3.

 



Skrevet af: ARTISTEN
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 15:04
Mit problem er at PS3 ikke har 5.1 ud- nej jeg holder mig til BD50 den er også en god DVD afspiller. Jeg læser det tyske hifimagasin Stereoplay og der blev Samsung BD 1400 på lyd, fik den flere proing end PS3. Men BD50 er jo en langt bedre maskine end 1400, BD50 har pure audio komponents. Så derfor er valget endelig let.


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 15:06

Godt at du er med

Glæder mig til at der dukker hands-on previews op af bd50 rundt omkring. Så kan vi få et indtryk om det er noget der duer



Skrevet af: Easterfarm
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af Easterfarm Easterfarm skrev:

Hej furious jt

Jeg er også med på et køb af BD-50. Kommer selv fra Aalborg. Ingen bekymringer med at købe fra KrishAv, var selv med et fælleskøb et år tilbage med sharp LCD tv..

Super!

Var det fælleskøbet fra flatpanels du var med i? Det var jeg nemlig og der gik alt jo også som smurt.

Jo det var det fælleskøb jeg var med i



Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 08:40

Så kom trunten hjem fra Afghanistan iaftes, og hun gav grønt lys for mit køb

Så nu er det bare at vente til august



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Så kom trunten hjem fra Afghanistan iaftes, og hun gav grønt lys for mit køb

Så nu er det bare at vente til august

hvad er det, er du også under tøflen, så du skulle have tilladelse?

jeg håber virkelig at den kommer før august.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Så kom trunten hjem fra Afghanistan iaftes, og hun gav grønt lys for mit køb

Så nu er det bare at vente til august

hvad er det, er du også under tøflen, så du skulle have tilladelse?

jeg håber virkelig at den kommer før august.

Er der nogen der ikke er under tøflen?

Vi har aftalt at køb over 2.000kr skal "godkendes" af den anden. Jeg gider jo heller ikke at hun køber et nyt heste-dækken til 4.000kr uden lige at vende det med mig først

Håber sq også at den kommer før august, men juli er vel det tidligste?



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Så kom trunten hjem fra Afghanistan iaftes, og hun gav grønt lys for mit køb

Så nu er det bare at vente til august

hvad er det, er du også under tøflen, så du skulle have tilladelse?

jeg håber virkelig at den kommer før august.

Er der nogen der ikke er under tøflen?

Vi har aftalt at køb over 2.000kr skal "godkendes" af den anden. Jeg gider jo heller ikke at hun køber et nyt heste-dækken til 4.000kr uden lige at vende det med mig først

Håber sq også at den kommer før august, men juli er vel det tidligste?

næh, vel kun enlige.

jeg skal i det mindste kun have designet godkendt, pengene bestemmer jeg selv over..

hedder datoen ikke juni-juli? det synes jeg at jeg har hørt.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 08:52
er trunten soldat? ellers tager man vel ikke til afghanistan?

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 08:59

Har lige tjekket nettet for en dato. De fleste svar siger desværre juli/august.

Nej hun er ikke soldat hehe. Hun er i forsvarets økonomiafdeling og skal ned og styre finanserne dernede engang imellem.

Til august skal hun afsted i 3 måneder. Dette giver jo mig masser af tid til at lege med mit nye legetøj



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Har lige tjekket nettet for en dato. De fleste svar siger desværre juli/august.

Nej hun er ikke soldat hehe. Hun er i forsvarets økonomiafdeling og skal ned og styre finanserne dernede engang imellem.

Til august skal hun afsted i 3 måneder. Dette giver jo mig masser af tid til at lege med mit nye legetøj

det var trist med datoen.

men hun var trods alt inde foe forsvaret. jeg vil også have sådan en, 3 måneders ferie, wee, må være fedt. så kunne det være at jeg kunne få ryddet op, i den bunke af film og serier, jeg ikke har set.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Philip Ulrich
Skrevet den: 12-April-2008 kl. 09:39
Jeg er også med på et fælleskøb

-------------
Philip Ulrich

Pioneer 506xde
Pioneer X5Ai-S
Panasonic BD50
Lumagen Vision HPD HD video processor
Zitech mediacenter MCE3500, Seguence 400 front, center og 200 back samt Audio Physic Minos Sub.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-April-2008 kl. 11:41

Oprindeligt skrevet af Philip Ulrich Philip Ulrich skrev:

Jeg er også med på et fælleskøb

velkommen.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 12-April-2008 kl. 16:11
Godt at se der dukker en op engang imellem


Skrevet af: papman
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 00:08
Er bestemt interesseret, hvis features og pris er i orden.


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 08:04
Det lyder lyder godt papman. Features'ne kender vi vel allerede? De findes vel rundt omkring på nettet. Men prisen bliver spændende at se.


Skrevet af: R3b3L
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 22:04

Jeg er klar,  hvis prisen er god..  er også fra aalborg :)



Skrevet af: ARTISTEN
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 23:52

Hej

Måske et mærkeligt spørgsmål: Følger der et HDMI kabel med, på 1 meter, til købet. Altså den er pakket med BD50?? 



Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 00:13
Tror jeg ikke. Der var ingen med til BD30, så du må til lommerne


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Hej

Måske et mærkeligt spørgsmål: Følger der et HDMI kabel med, på 1 meter, til købet. Altså den er pakket med BD50?? 

Nå vi kommer dertil hvor vi skal handle, så snakker jeg lige med krishav om vi evt. kan få tilbud på et kabel. ( helst et bedre tilbud end ved bulkkøbet på bd30)



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Hej

Måske et mærkeligt spørgsmål: Følger der et HDMI kabel med, på 1 meter, til købet. Altså den er pakket med BD50?? 

Nå vi kommer dertil hvor vi skal handle, så snakker jeg lige med krishav om vi evt. kan få tilbud på et kabel. ( helst et bedre tilbud end ved bulkkøbet på bd30)

vi kan også være så heldige, at det er en dyrer maskine, at der er kabel med. det er der ind imellem på de dyre maskiner.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 13:02
Ja der må være noget ekstra til de 1500 kr mere


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 13:08

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja der må være noget ekstra til de 1500 kr mere

NU ved vi jo ikke hvad prisen bliver endnu, men jeg kan personligt godt undvære det kabel. Jeg er bare lykkelig over at den kan dekode dts hd og alt det andet skidt, så jeg kan beholde min nuværende surround reciever et års tid mere



Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 13:21

Listepriserne på de to Panaer er jo hhv 4000,- og 5500,-. Og den rabat KrishAV gav på BD30 var allerede inden afsendelsen for stor - han hævede prisen med 15£ pga. leveringsvanskeligheder. Men vi landede på en pris lige under 3000. Så jeg vil da blive MEGET overrasket, hvis i kan klemme en pris ud af ham på mindre end 4500,-

Men held og lykke med forhandlingerne. Manden er absolut venligt stemt over for os danskere



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Listepriserne på de to Panaer er jo hhv 4000,- og 5500,-. Og den rabat KrishAV gav på BD30 var allerede inden afsendelsen for stor - han hævede prisen med 15£ pga. leveringsvanskeligheder. Men vi landede på en pris lige under 3000. Så jeg vil da blive MEGET overrasket, hvis i kan klemme en pris ud af ham på mindre end 4500,-

Men held og lykke med forhandlingerne. Manden er absolut venligt stemt over for os danskere

vi er så søde, så vi får den til 4000,-



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Listepriserne på de to Panaer er jo hhv 4000,- og 5500,-. Og den rabat KrishAV gav på BD30 var allerede inden afsendelsen for stor - han hævede prisen med 15£ pga. leveringsvanskeligheder. Men vi landede på en pris lige under 3000. Så jeg vil da blive MEGET overrasket, hvis i kan klemme en pris ud af ham på mindre end 4500,-

Men held og lykke med forhandlingerne. Manden er absolut venligt stemt over for os danskere

vi er så søde, så vi får den til 4000,-

Det er i hvertfald den pris jeg statser på når jeg går i forhandling med den kære John D. 



Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 16:56
Jamen det tror jeg da påHan sagde der ingen fortjeneste var på at sælge BD30 til 295£, så han skal da nok forære jer et par BD50 for jeres blå øjnes skyld


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 17:07

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jamen det tror jeg da påHan sagde der ingen fortjeneste var på at sælge BD30 til 295£, så han skal da nok forære jer et par BD50 for jeres blå øjnes skyld

hvordan kunne ,du vide jeg har blå øjne?

 



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 17:41

Ha ha ha ha, kiggede bare på din avatar



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ha ha ha ha, kiggede bare på din avatar

hov hov. ingen provokationer tak. bare fordi jeg er kvalitetsbevist.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 21:08

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jamen det tror jeg da påHan sagde der ingen fortjeneste var på at sælge BD30 til 295£, så han skal da nok forære jer et par BD50 for jeres blå øjnes skyld

Nu får vi at se hvad den kommer til at koste. Vi ved det jo ikke endnu. Lige meget hvad så får vi en pisse fed afspiller der ikke er set lignende med de feuteres. profile 2.0 samt dekoder. (jaja ps3 har også de feuteres men det er jo ikke alle der vil ha den stående)

Jeg var fra starten villig til at give 6.000kr for afspilleren, så en pris på 4.500 eller deromkring skræmmer mig skam ikke.

 



Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 16-April-2008 kl. 09:47

INFO:

Når bulk-købet nærmer sig så vil jeg gerne have at man skriver hvor man er fra og om man ønsker levering af Postmester Furious jt.

Jeg overvejer at levere pakkerne personligt til dem hvor det er muligt, da jeg helst vil undgå eventuelle problemer med postdk.

Jeg regner desuden med at hive et tv med hjem også (pio 509 hvis det er kommet). Hvis andre er med på et tv eller andet så bare sig til

 

 



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-April-2008 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

INFO:

Når bulk-købet nærmer sig så vil jeg gerne have at man skriver hvor man er fra og om man ønsker levering af Postmester Furious jt.

Jeg overvejer at levere pakkerne personligt til dem hvor det er muligt, da jeg helst vil undgå eventuelle problemer med postdk.

Jeg regner desuden med at hive et tv med hjem også (pio 509 hvis det er kommet). Hvis andre er med på et tv eller andet så bare sig til

taastrup, og alt andet end post danmark.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ARTISTEN
Skrevet den: 17-April-2008 kl. 20:15

Hej

Jeg må sige at jeg stadig er itvivl, om jeg ikke skal vælge en PS3, fordi jeg har læst at den seneste opgradering af PS3, har gjort den fantastisk god, og kan man så købe den til 2700.- er det en virkelig billig BD- afspiller. Den kan også gå trådløst på internettet, ellers skal jeg til at trække kabeler igennem vægen. Jeg er meget itvivl.



Skrevet af: meta
Skrevet den: 17-April-2008 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Hej

Jeg må sige at jeg stadig er itvivl, om jeg ikke skal vælge en PS3, fordi jeg har læst at den seneste opgradering af PS3, har gjort den fantastisk god, og kan man så købe den til 2700.- er det en virkelig billig BD- afspiller. Den kan også gå trådløst på internettet, ellers skal jeg til at trække kabeler igennem vægen. Jeg er meget itvivl.

Du er ikke den eneste



-------------
+ 70 positive handler!


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 17-April-2008 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af meta meta skrev:

Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Hej

Jeg må sige at jeg stadig er itvivl, om jeg ikke skal vælge en PS3, fordi jeg har læst at den seneste opgradering af PS3, har gjort den fantastisk god, og kan man så købe den til 2700.- er det en virkelig billig BD- afspiller. Den kan også gå trådløst på internettet, ellers skal jeg til at trække kabeler igennem vægen. Jeg er meget itvivl.

Du er ikke den eneste

åh pjat. det er bare igang med det store bor, og føre et ethernetkabel. jeg skal både igennem loft og væg.

 



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 20-April-2008 kl. 19:15

lidt links til lidt forskelligt bd50.

http://www.youtube.com/watch?v=uKsJpICatbw - http://www.youtube.com/watch?v=uKsJpICatbw

http://www.cnettv.com/9742-1_53-31977.html - http://www.cnettv.com/9742-1_53-31977.html

http://www.blu-ray.com/news/?id=810 - http://www.blu-ray.com/news/?id=810



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 21-April-2008 kl. 13:42

Hvaså gutter, er I stadig friske

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at lave en liste over dem der vil have en afspiller med i denne bulk sending, bare sådan for at komme lidt igang og så I ved der sker noget.

I må selvfølgelig også hellere end gerne sende en pb hvis I har spørgsmål eller ønsker tilmelding

Har lige snakket med krishav. Hverken priser eller levering er kendt endnu, men han holder os opdateret.

 



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-April-2008 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Hvaså gutter, er I stadig friske

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at lave en liste over dem der vil have en afspiller med i denne bulk sending, bare sådan for at komme lidt igang og så I ved der sker noget.

I må selvfølgelig også hellere end gerne sende en pb hvis I har spørgsmål eller ønsker tilmelding

Har lige snakket med krishav. Hverken priser eller levering er kendt endnu, men han holder os opdateret.

 

jeg er stadig med.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ghost-the-man
Skrevet den: 21-April-2008 kl. 19:26
Hej,jeg vil måske også være med,men da jeg nok er en af de få i Danmark,som ikke har bil,er Aalborg lidt lang væk men vi må se,det kunne jo være at der var en elle flere fra Fynsland som skal ha.


-------------
M.V.H Jan

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33699&PN=1&title=ghostthemans-hjemmebio - welcome to Ghost-The-Man`s Hjemmebio/HiFi


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 21-April-2008 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Hej,jeg vil måske også være med,men da jeg nok er en af de få i Danmark,som ikke har bil,er Aalborg lidt lang væk men vi må se,det kunne jo være at der var en elle flere fra Fynsland som skal ha.

Har du evt. noget familie eller andet i jylland? Jeg bor godt nok i Sindal som ligger ca. 50 km nord for aalborg, men jeg har familie i aalborg og struer(vestjylland), så jeg kan sagtens fragte nogle afspillere til f.eks århus, holstebro osv. Vil helst ikke kører længere syd på end Århus

Dette gælder også for jer andre! Skriv endelig hvis I ønsker levering i midtjylland, vestjylland og op efter, så finder vi ud af noget.

/ Jesper



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: ghost-the-man
Skrevet den: 21-April-2008 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Hej,jeg vil måske også være med,men da jeg nok er en af de få i Danmark,som ikke har bil,er Aalborg lidt lang væk men vi må se,det kunne jo være at der var en elle flere fra Fynsland som skal ha.

Har du evt. noget familie eller andet i jylland? Jeg bor godt nok i Sindal som ligger ca. 50 km nord for aalborg, men jeg har familie i aalborg og struer(vestjylland), så jeg kan sagtens fragte nogle afspillere til f.eks århus, holstebro osv. Vil helst ikke kører længere syd på end Århus

Dette gælder også for jer andre! Skriv endelig hvis I ønsker levering i midtjylland, vestjylland og op efter, så finder vi ud af noget.

/ Jesper

Det lyder meget godt,jo det har jeg,tistrup ved varde.

 



-------------
M.V.H Jan

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=33699&PN=1&title=ghostthemans-hjemmebio - welcome to Ghost-The-Man`s Hjemmebio/HiFi


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 22-April-2008 kl. 11:48

Indtil videre er vi 3 som er helt sikre:

Flemming Larsen

Philip Ulrich (kender ikke brugernavn da pb'en blev sendt til Flemming)

Og mig selv

Alle som er sikre bedes sende en pb til mig med navn, adresse og tlf.

Når jeg har adresser osv, kan jeg koordinere min leveringsrute til dem, som ønsker levering fra Århus til skagen



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Philip Ulrich
Skrevet den: 02-Maj-2008 kl. 11:30

Jeg bor godt nord i Vedbæk lige Nord for København, men jeg kommer tit til Jylland i.f.m. arbejde, så jeg kan sagtens hente der, og er der brug for det kan jeg også tage nogle med til Københavnsområdet, så Københavnere-købere evt. kan hente hos mig i Vedbæk. Bare et tilbud.

Philip Ulrich

Sandbjergvej 83

Vedbæk

 



-------------
Philip Ulrich

Pioneer 506xde
Pioneer X5Ai-S
Panasonic BD50
Lumagen Vision HPD HD video processor
Zitech mediacenter MCE3500, Seguence 400 front, center og 200 back samt Audio Physic Minos Sub.


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 02-Maj-2008 kl. 11:33

Det lyder godt Philip! Det tror jeg de øvrige sjællændere er glade for

 



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: scumbag
Skrevet den: 02-Maj-2008 kl. 11:52

Panasonic bd50 kommer i juni måned i tyskland til en vejledende tysk salgspris af 599 euro eller ca. 4500 kr. 



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 02-Maj-2008 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af Philip Ulrich Philip Ulrich skrev:

Jeg bor godt nord i Vedbæk lige Nord for København, men jeg kommer tit til Jylland i.f.m. arbejde, så jeg kan sagtens hente der, og er der brug for det kan jeg også tage nogle med til Københavnsområdet, så Københavnere-købere evt. kan hente hos mig i Vedbæk. Bare et tilbud.

Philip Ulrich

Sandbjergvej 83

Vedbæk

 

det er kun ca 40km for mig fra taastrup, så den er jeg med på.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 02-Maj-2008 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af scumbag scumbag skrev:

Panasonic bd50 kommer i juni måned i tyskland til en vejledende tysk salgspris af 599 euro eller ca. 4500 kr. 

det er da en ret god pris, hvor har du set den?



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: scumbag
Skrevet den: 02-Maj-2008 kl. 17:48

Har set på AREADVD.DE under news fra den 24.04.2008. Her er der en artikel omkring panasonic bd50, hvor det blev tilkendegivet at vejl. tysk pris vil blive 599 euro.

http://www.areadvd.de/news/2008/04/24/panasonic-blu-ray-disc-player-dmp-bd50-mit-bd-live-ab-juni-in-deutschland/ - http://www.areadvd.de/news/2008/04/24/panasonic-blu-ray-disc -player-dmp-bd50-mit-bd-live-ab-juni-in-deutschland/



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 02-Maj-2008 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af scumbag scumbag skrev:

Har set på AREADVD.DE under news fra den 24.04.2008. Her er der en artikel omkring panasonic bd50, hvor det blev tilkendegivet at vejl. tysk pris vil blive 599 euro.

http://www.areadvd.de/news/2008/04/24/panasonic-blu-ray-disc-player-dmp-bd50-mit-bd-live-ab-juni-in-deutschland/ - http://www.areadvd.de/news/2008/04/24/panasonic-blu-ray-disc -player-dmp-bd50-mit-bd-live-ab-juni-in-deutschland/

så er det bare noget lort, når man ikke fatter en meter tysk. men hvis de også er autoriseret pana forhandler, kan man måske høre hvad de skulle have, pr stk ved køb af en palle fuld. for hvis man stadig får pana euro garanti, så er der vel ikke den store forskel, på køb i tyskland contra england?



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 05-Maj-2008 kl. 08:08

Jeg har snakket med John D vedr. de tyske priser.

Han oplyser at hans priser vil være meget bedre og vi kender hans service, så vi ved hvad vi får, fremfor en "ukendt" tysk forhandler, hvor fra der endnu ikke er blevet lavet et bulkkøb fra.

Jeg skulle gerne få priser fra ham i morgen (tirsdag)

Ovenstående er kun en oplysning til jer. Jeg er egentlig ligeglad med om vi bestiller i tyskland eller hos Krishav. Jeg vil bare have afspilleren så billigt som muligt, MEN jeg vil også være sikret hvis den skulle gå istykker.

Så flertallet bestemmer

 

 



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 05-Maj-2008 kl. 08:14
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Jeg har snakket med John D vedr. de tyske priser.

Han oplyser at hans priser vil være meget bedre og vi kender hans service, så vi ved hvad vi får, fremfor en "ukendt" tysk forhandler, hvor fra der endnu ikke er blevet lavet et bulkkøb fra.

Jeg skulle gerne få priser fra ham i morgen (tirsdag)

Ovenstående er kun en oplysning til jer. Jeg er egentlig ligeglad med om vi bestiller i tyskland eller hos Krishav. Jeg vil bare have afspilleren så billigt som muligt, MEN jeg vil også være sikret hvis den skulle gå istykker.

Så flertallet bestemmer

jamen, jeg er også med på den billigste. og hvis vi får den billigere end 4500,- jamen så er det jo kun fedt. så er vi jo nede i gode priser.

der er ikke noget om hvornår han får den?



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 05-Maj-2008 kl. 08:18
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Jeg har snakket med John D vedr. de tyske priser.

Han oplyser at hans priser vil være meget bedre og vi kender hans service, så vi ved hvad vi får, fremfor en "ukendt" tysk forhandler, hvor fra der endnu ikke er blevet lavet et bulkkøb fra.

Jeg skulle gerne få priser fra ham i morgen (tirsdag)

Ovenstående er kun en oplysning til jer. Jeg er egentlig ligeglad med om vi bestiller i tyskland eller hos Krishav. Jeg vil bare have afspilleren så billigt som muligt, MEN jeg vil også være sikret hvis den skulle gå istykker.

Så flertallet bestemmer

jamen, jeg er også med på den billigste. og hvis vi får den billigere end 4500,- jamen så er det jo kun fedt. så er vi jo nede i gode priser.

der er ikke noget om hvornår han får den?

NIx ikke endnu, men jeg håber han kommer med mere info i morgen sammen med priserne.



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 05-Maj-2008 kl. 08:21

hvis den kommer i næste måned i tyskland, så kommer den vel ikke så meget senere i england, kan vi håbe.

og så må folk da godt snart melde ind om de er interesseret.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 05-Maj-2008 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

hvis den kommer i næste måned i tyskland, så kommer den vel ikke så meget senere i england, kan vi håbe.

og så må folk da godt snart melde ind om de er interesseret.

,

Jah, jeg synes sq også det ser lidt sløjt ud indtil videre, men vi må da håbe der kommer flere til når priser samt leveringsdato er kendt.



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 05-Maj-2008 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

hvis den kommer i næste måned i tyskland, så kommer den vel ikke så meget senere i england, kan vi håbe.

og så må folk da godt snart melde ind om de er interesseret.

,

Jah, jeg synes sq også det ser lidt sløjt ud indtil videre, men vi må da håbe der kommer flere til når priser samt leveringsdato er kendt.

ja, det er nok at vi ikke har pris eller tid endnu, men det ved vi forhåbentlig i morgen.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: MortenMJ
Skrevet den: 05-Maj-2008 kl. 11:41

Hej furious jt

Jeg har også spændt fulgt denne tråd fra sidelinjen - og venter spændt på en pris og flere detaljer.

Du er jo også med på fælleskøbet af Pio 509, så jeg tænkte om det ville være muligt at kombinere disse to ting (altså hvis man ønsker at købe både Pio 509 og Pana BD50 fra Krish) - kunne det evt. give nogle % rabat?

Jeg beklager meget hvis jeg blander tingene sammen, det er ikke min mening at skabe mere forvirring end højest nødvendigt.



Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 05-Maj-2008 kl. 11:47

Hej Morten.

Jeg har tænkt på lidt det samme, men jeg ved faktisk ikke helt hvordan det skal fungere.

Jeg tænker lige lidt, og snakker med John D. om det. Skal bare lige have vendt det i hovedet inden jeg skriver til ham



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: MortenMJ
Skrevet den: 05-Maj-2008 kl. 11:58

Det er bare i orden - hvis der er nogle der er interesserede og det praktisk er muligt, så kan der vel sagtens smides et par afspillere på en palle med Pio 509 TV - på den måde kunne man da nøjes med at betale fragt én gang :-)

OT: Du ved vel ikke om Krish får Denon's 3800BD-afspiller?



Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 05-Maj-2008 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af MortenMJ MortenMJ skrev:

Det er bare i orden - hvis der er nogle der er interesserede og det praktisk er muligt, så kan der vel sagtens smides et par afspillere på en palle med Pio 509 TV - på den måde kunne man da nøjes med at betale fragt én gang :-)

OT: Du ved vel ikke om Krish får Denon's 3800BD-afspiller?

Jah det er nok ikke helt dumt. Personligt er jeg dog ikke helt 100% sikker på at jeg skal have pio 5090 endnu. Det afhænger af hvad slutprisen bliver. Men det tyder på at prisen kommer ned på et niveau hvor jeg kan være med

Ved ikke om Krishav får denon's blu-ray afspiller. Kan se han ikke har denon recievere, så jeg tvivler. Men kan spørge ham næste gang jeg mailer til ham



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 06-Maj-2008 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Hej Morten.

Jeg har tænkt på lidt det samme, men jeg ved faktisk ikke helt hvordan det skal fungere.

Jeg tænker lige lidt, og snakker med John D. om det. Skal bare lige have vendt det i hovedet inden jeg skriver til ham

hej. har du ikke hørt noget fra john i dag?



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 06-Maj-2008 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Hej Morten.

Jeg har tænkt på lidt det samme, men jeg ved faktisk ikke helt hvordan det skal fungere.

Jeg tænker lige lidt, og snakker med John D. om det. Skal bare lige have vendt det i hovedet inden jeg skriver til ham

hej. har du ikke hørt noget fra john i dag?

Hey flemming. Nej jeg har ikke hørt fra ham idag. Sendte ham en reminder i morges, men intet svar. Håber vi hører noget i morgen Dette er faktisk første gang jeg ikke har fået svar fra ham samme dag som jeg har sendt min mail.



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 06-Maj-2008 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Hej Morten.

Jeg har tænkt på lidt det samme, men jeg ved faktisk ikke helt hvordan det skal fungere.

Jeg tænker lige lidt, og snakker med John D. om det. Skal bare lige have vendt det i hovedet inden jeg skriver til ham

hej. har du ikke hørt noget fra john i dag?

Hey flemming. Nej jeg har ikke hørt fra ham idag. Sendte ham en reminder i morges, men intet svar. Håber vi hører noget i morgen Dette er faktisk første gang jeg ikke har fået svar fra ham samme dag som jeg har sendt min mail.

trist. så må vi håbe det kommer i morgen, det kunne jo være rart at vide pris og ca. tidspunkt.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 07-Maj-2008 kl. 12:37

Jeg har endnu ikke hørt fra John D, men denne side har annonceret de vejl. priser:

http://www.highdefdigest.com/news/show/Hardware/Panasonic/Panasonic_Details_DMP-BD50_Pricing_and_Features/1713 - http://www.highdefdigest.com/news/show/Hardware/Panasonic/Pa nasonic_Details_DMP-BD50_Pricing_and_Features/1713

699 $ = 3.364kr iflg. dagens kurs. Hvad prisen I england og selvfølgelig Dk bliver ved jeg så ikke endnu

 



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 07-Maj-2008 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Jeg har endnu ikke hørt fra John D, men denne side har annonceret de vejl. priser:

http://www.highdefdigest.com/news/show/Hardware/Panasonic/Panasonic_Details_DMP-BD50_Pricing_and_Features/1713 - http://www.highdefdigest.com/news/show/Hardware/Panasonic/Pa nasonic_Details_DMP-BD50_Pricing_and_Features/1713

699 $ = 3.364kr iflg. dagens kurs. Hvad prisen I england og selvfølgelig Dk bliver ved jeg så ikke endnu

 

ja, den pris kunne vi jo godt bruge den til. men desværre stiger tingene, altid en del når de når europa.

han er lidt længe om at svare tilbage denne gang, nu vil vi godt snart vide det.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 07-Maj-2008 kl. 17:05

Ja så langsom plejer han aldrig at være

Men nu har jeg lige smidt en mail mere afsted, så må vi se om han snart bliver træt af at blive tæppebombet med mails



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 07-Maj-2008 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Ja så langsom plejer han aldrig at være

Men nu har jeg lige smidt en mail mere afsted, så må vi se om han snart bliver træt af at blive tæppebombet med mails

ja, det er jo lige det.

han er nok på ferie.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 07-Maj-2008 kl. 17:10
når du engang får pris og tid på den, var det så ikke en idé at starte en ny tråd op. hvor du så starter forfra uden alle den snak som har været her?

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 07-Maj-2008 kl. 17:21

Jo det har jeg også tænkt på. Så det gør jeg

 



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: MortenMJ
Skrevet den: 08-Maj-2008 kl. 18:40
Hvordan mon Pioneers nye/kommende BD-afspiller vil kunne måle sig med Panasonic BD50?


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 08-Maj-2008 kl. 18:41

Oprindeligt skrevet af MortenMJ MortenMJ skrev:

Hvordan mon Pioneers nye/kommende BD-afspiller vil kunne måle sig med Panasonic BD50?

Aner det ikke. Tror den bliver dyere og MÅSKE bedre. MEn det er bare gætteri



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: MortenMJ
Skrevet den: 10-Maj-2008 kl. 15:38
Stadig intet nyt?


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 10-Maj-2008 kl. 17:00

Intet nyt endnu nej. John har lovet at vende tilbage når han har noget nyt, så jeg gider ikke blive ved med at smide mails i hovedet på ham.

Men det kan godt være vi skal til at begynde at se os om efter en tysk forhandler istedet. Synes godt nok at John er ved at være for langsom i betrækket.



-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-Maj-2008 kl. 17:32
jeg er personligt ligeglad, hvor vi får den fra. bare den er billig, og det skal være en autoriseret pana forhandler, så vi kan få lavet den, i dk hvis den skulle gå i stykker.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: peterakastorm
Skrevet den: 10-Maj-2008 kl. 20:19
Jeg regner også med at være med på en, hvis prisen er i orden.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 11-Maj-2008 kl. 21:29

Oprindeligt skrevet af peterakastorm peterakastorm skrev:

Jeg regner også med at være med på en, hvis prisen er i orden.

det ville være godt at få en mere med. vi håber jo alle på en god pris.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 19-Maj-2008 kl. 19:58
stadig ikke noget nyt, fra uk?

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: erla
Skrevet den: 21-Maj-2008 kl. 21:47

Hej,

Jeg er interesseret i fælleskøb ... er fra København.

Mvh,

Erik Lange



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-Maj-2008 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af erla erla skrev:

Hej,

Jeg er interesseret i fælleskøb ... er fra København.

Mvh,

Erik Lange

hej, velkommen til recordere.

det lyder bare godt, jeg er selv fra taastrup.

nu mangler vi bare at få besked fra uk.



-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 22-Maj-2008 kl. 15:20

Har lige modtaget nyt svar fra John D.

Havde ikke tjekket min mail før jeg svarede på din pb flemming.

Men John D. skriver:

hi jesper -a sked Panasonic this morning and they are coming back to me - at the moment they are unsure if it will be available within eu
 
will keep you informed
 
 
Yours faithfully,
 
 
Hvad dette lige betyder fatter jeg ikke helt. Jeg forstår det sådan at de tvivler på afspilleren kommer i EU


-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs



Print side | Luk vindue