42pz85E fælles bestilling fra fleegaard!
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=39336
Udskrevet den: 15-Marts-2025 kl. 12:45
Emne: 42pz85E fælles bestilling fra fleegaard!
Skrevet af: Mr.Minister
Emne: 42pz85E fælles bestilling fra fleegaard!
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 22:48
Fik en glimrende opfordring om at lave en ny tråd, om kun denne bestilling.
KORT SAGT.
Så er jeg klar til lidt længere beskrivelse af min mailen med fleegaard. -jeg har kun snakket med dem angående 42PZ85E, men er da ikke sikker på andet, end at der kan komme lign. tilbud på 46!
Afhentningspriser: TYSK Panasonic 42PZ85E koster 11000kr DANSK til 13000kr
priser ved min. 10stk
Der er "kun" TYSK garanti på de tyske fjernsyn. DVS: I tilfælde af rep. eller reklamation, skal vi selv indlevere i Fleegaard, som så sender fjernsynet videre til Panasonic DE. Dette er dog KUN hvis Panasonic´s Euro Warranty concept ikke virker som den skal. Da vi selv henter, kan vi sagtens få stemplet garanti bevis.
Fleegaard har en bestilling frea Panasonic for døren, så hvis vi hurtigt kan komme med et antal vi skal bruge, så kan de komme med uden det vil koste ekstra fragt fra panasonic til fleegaard.
Thats all. Hvis der er noget jeg skal spørge fleegaard om, så sig endelig til.
MEN JEG SKAL HAVE ET TYSK(bor i Esbjerg, så en times kørsel!)
..........................
Jeg har ikke aftalt nærmere med fleegaard angående betaling og hentning.
-så de der er interesseret i at købe, kan I ikke lige skrive herunder, samt en PM til mig med adresse og tlf. nummer. Så sender jeg videre til fleegaard og aftaler nærmere.
FØLGENDE HAR BESTILT:
Mr.Minister (Esbjerg)
NikolajV 2stk(Brønshøj)
manas (Århus)
PSkyum (Herning)
Sparrow (KBH NV.)
runemacca (Svendborg)
bennyg (Randers)
Inplea (Randers)
Thomasdk1405 (mangler adresse)
PeterEK (KBH N)
joensson (Lystrup/Århus)
nuaa (Rødding)
Banksy (Frederikssund)
KasperH (KBH N)
qusuda (Støvring)
Daugaard (mangler adresse)
Ialt 17 stk
MVH
Martin
|
Svar:
Skrevet af: PSkyum
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 22:55
Jeg skal have et tysk 42PZ8
Bopæl: Herning
|
Skrevet af: Sparrow
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 22:55
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 22:59
har spurgt til betaling og afhentning, venter svar.
Vi er 3 nu
|
Skrevet af: KasperH
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 23:05
Jeg er også frisk hvis vi kan finde ud af noget transport til øerne (læs
københavn).... nå ja jeg napper et tysk
|
Skrevet af: mt79
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 23:17
Når du skelner mellem Dansk og Tysk, hvad ligger der så i det? Er det menuerne som er på Tysk i den tyske model....eller hvordan? Mht. garanti ER der altså flere af os der har talt med Pana i DK og de sværger på at garantien er DANSK uanset hvor i EU du køber apparatet.
------------- /Mikkel
|
Skrevet af: NikolajV
Skrevet den: 09-April-2008 kl. 23:20
jeg er frisk. Bor i brønshøj
|
Skrevet af: bennyg
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 00:02
tysk model til mig, bor i randers
|
Skrevet af: manas
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 14:23
Jeg vil gerne være med til en 42PZ85E - jeg bor i Århus
|
Skrevet af: Allan_B
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 15:31
er der mulighed for at få en 42PZ85E med ?
|
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 16:07
mente selvfølgelig 46PZ85E
|
Skrevet af: runemacca
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 16:56
Kan vi få en afklaring omkring garanti? Hvilke forskelle er der konkret på en tysk model og en dansk?
jeg er meget intra, har faktisk booket en pz85 fra krishav, men dette kunne være nemmere og hurtigere og Analog tuner-fungerende 
|
Skrevet af: Thomasdk1405
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 17:40
runemacca skrev:
Kan vi få en afklaring omkring garanti? Hvilke forskelle er der konkret på en tysk model og en dansk?
jeg er meget intra, har faktisk booket en pz85 fra krishav, men dette kunne være nemmere og hurtigere og Analog tuner-fungerende 
|
Hej ! Yderst interessante priser. Måske har garanti lidt at gøre med vores 24 mdr garanti - aner ikke hvad de har i Tyskland - men hvorfor skulle produktet blive ringere af at komme fra Tyskland. Lidt ligesom med forsikringer - vi har dem alle, men vi får næsten aldrig brug for dem. Jeg tror godt at jeg vil "gamble" for 11 k.
Tænker lige lidt (måler lige op) inden jeg beslutter mig 100 %
|
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 17:50
Mr.Minister skrev:
har spurgt til betaling og afhentning, venter svar.
Vi er 3 nu
|
Hej ! Et lille ? - Er det i en bestemt Fleggaard butik ? Og vil der være mulighed for "selvhenter". Tænker lidt på at man jo lige kunne provianterer lidt øl, vin, vand o.s.v. nu når man var der ?!
|
Skrevet af: Hartigan
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 18:35
Jeg er muligvis også interesseret.
Har dog et par spørgsmål:
Hvor lang tid er tysk garanti? Jeg går ud fra det er minimum 2 år. Hvilke Fleggaard butikker vil det være muligt at afhente i?
Ellers vil jeg bare sige det er et kanon initiativ det her. :)
Forresten: ved nogen om der findes et grundigt review af dette fjernsyn på nettet. Jeg har ikke kunnet finde et.
|
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 20:05
Nå mine forælder vil også gerne have et, så jeg tager 2.
Mvh
Nikolaj
|
Skrevet af: dingdong
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 20:21
Godt initiativ. Er der mulighed for også at få et godt vægbeslag med til en fornuftig pris e.g. Vogels EFW6345 (DKK 1.767 hos Hapii.dk)
|
Skrevet af: Inplea
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 20:27
Jeg er også klar på et styk 42pz85E - bor i randers.
|
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 21:19
Har ikke fået svar angående 46 og menuen endnu.
Jeg er ikke sikker, men jeg tror de kommer til samme butik, og hvilken ved jeg ikke. De er alle selvhentere, så du kan købe alle de "sodavand" du har lyst til.
Jeg skriver endnu en mail, så vi kan få lidt bedre afklaring om dette, og samtidig vil jeg spørge om den tyske garanti.
For at få overblik over købere, så skriv mig en Private message med adresse og tlf nummer. Da det skal sendes videre til Fleegaard.
3 har sendt mig Private Message, så vi er på 4 nu.
MVH
Martin
|
Skrevet af: nuaa
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 21:23
Uh, vil enlig også gerne være med.
Men skal lige snakke med banken første(er ved at skifte).
Så hvornår er sidste dag jeg kan tilmelde mig? Er der engelsk eller dansk menu på den tyske model? (kan tyske men fortrakker dansk eller engelsk)
Bor kun 60km fra grænsen så dette vil være perfekt for mig. Så melder lige tilbage inde hurtigst muligt.(håber imorgen, ellers start næste uge)
------------- Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
Skrevet af: mjohansen
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 21:35
Jeg er absolut med på en 46PZ85 hvis prisen er rigtig
------------- LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
Skrevet af: DrRetina
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 21:39
Jeg er også intresseret i et 46PZ85 (bor i København)
------------- http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=16151432&query_hl=1&itool=pubmed_docsum"> Rygning ødelægger dit syn. Nu er du advaret
|
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 22:13
en 46PZ85 til mig hvis prisen er rigtig
|
Skrevet af: Ibsgaard
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 22:28
Hejsa Det er muligt at det er mig den er gal med  men forskellen på den tyske og den danske model er?
|
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 22:29
HAR IKKE FÅET PRISER ANGÅENDE 46PZ85 ENDNU.
FØLGENDE HAR BESTILT 42PZ85
Mr.Minster (esbjerg)
NikolajV (2stk Brønshøj)
manas (Århus)
PSkyum (Herning)
Ialt. 5stk
Skriv PM med adresse og tlf nummer hvis du skal på listen.
|
Skrevet den: 10-April-2008 kl. 23:01
Til dem fra KØBENHAVN: er der en, der har eller kan skaffe en varevogn, så vi kan hente tv'ene??
Bor selv i København NV, lige mellem Nørrebro og Brønshøj.
|
Skrevet af: Dylmer
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 00:24
Nogen som ved noget om hvornår der kan afhentes ???
|
Skrevet af: PeterEK
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 02:32
KBH N her.
Er med såfremt garantisprg. bliver besvaret.
Har desværre ikke mulighed for at skaffe varevogn, men kører gerne med som chauf / selskab :)
|
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 03:13
8 stk bestilt.
Forskellen på dansk og tysk tv er, at der muligvis ikke er dansk menu på tvet. Der er dog helt sikker engelsk. Om der er dansk eller ej, skulle gerne blive besvaret idag fredag.
Regner med at få svar på:
Forskel på Garanti, afhentningssted(er), deadline og menuer senere idag fredag.
Tror dog deadline er MEGET snart, da det lød lidt som om vi skulle være hurtige, hvis vi skulle have dem sendt med deres øvrige panasonic vare.
MVH
Martin K
|
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 07:57
Hartigan skrev:
Jeg er muligvis også interesseret.
Har dog et par spørgsmål:
Hvor lang tid er tysk garanti? Jeg går ud fra det er minimum 2 år. Hvilke Fleggaard butikker vil det være muligt at afhente i?
Ellers vil jeg bare sige det er et kanon initiativ det her. :)
Forresten: ved nogen om der findes et grundigt review af dette fjernsyn på nettet. Jeg har ikke kunnet finde et.
|
Hej ! Ikke lige på pz85, men denne her test er fra sidste års model - prøv at se den - manden her var i hvert fald begejstret:
http://media.ncom.dk/index.php/video/id=704 - http://media.ncom.dk/index.php/video/id=704
|
Skrevet af: HQjben
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 09:56
PeterEK skrev:
KBH N her.
Er med såfremt garantisprg. bliver besvaret.
Har desværre ikke mulighed for at skaffe varevogn, men kører gerne med som chauf / selskab :)
|
KBH NV
Jeg kunne også være klar på en 46PZ85 og har højst sandsynligt kassevogn til transport.
Det springende argument for mig er dog prisen!
|
Skrevet af: champen1
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 13:21
Kan vi få en pris på 46"... :-)
|
Skrevet af: KAZZENS
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 15:35
ja en pris på 46' ville være nice....
|
Skrevet af: sorensen
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 18:32
Jeg vil også godt bestille et 42pz85 tysk hvis det er 100% magen til den danske model.
|
Skrevet den: 11-April-2008 kl. 20:17
Har lige sendt en ansøgning om lån de sidste penge jeg mangler (Kun et par tusind)
Vis de svar med ja, så er jeg med på en 42pz85(tysk model)
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
Skrevet den: 12-April-2008 kl. 01:28
sorensen skrev:
Jeg vil også godt bestille et 42pz85 tysk hvis det er 100% magen til den danske model.
|
Hej ! Her er et link til det tyske pdf dokument over dette tv. Et stykke nede står der at der er 25 osd skærmsprog - om dansk er med ved jeg ikke, men engelsk må i hvert fald være med og det er godt nok til mig:
http://www.produkte.panasonic.de/product/fs_pdf.asp?id=TH-42PZ85E&sDateiPfad=http%3A//de.sitestat.com/panasonic/de/s%3FHome.Produkte.ZuHause.TV-Geraete.VieraPlasma.VieraPlasma-Bildschirme.TH-42PZ85E.PDF-Datenblatt%26ns_type%3Dpdf%26ns_url%3D%5Bhttp%3A//www.pdf.panasonic.de/pdf_printing_neu/index.asp%3Fsrc%3D1%26group%3D41%26model%3DTH-42PZ85E%5D - http://www.produkte.panasonic.de/product/fs_pdf.asp?id=TH-42 PZ85E&sDateiPfad=http%3A//de.sitestat.com/panasonic/de/s %3FHome.Produkte.ZuHause.TV-Geraete.VieraPlasma.VieraPlasma- Bildschirme.TH-42PZ85E.PDF-Datenblatt%26ns_type%3Dpdf%26ns_u rl%3D%5Bhttp%3A//www.pdf.panasonic.de/pdf_printing_neu/index .asp%3Fsrc%3D1%26group%3D41%26model%3DTH-42PZ85E%5D
|
Skrevet den: 12-April-2008 kl. 01:34
Hej ! Og vil man snuse lidt til manualen så kan den hentes / ses her:
http://www.panasonic.co.uk/html/en_GB/557646/index.html?trackInfo=true - http://www.panasonic.co.uk/html/en_GB/557646/index.html?trac kInfo=true
godt nok den engelske udgave, men så meget er der vel ikke forskel ?
|
Skrevet den: 12-April-2008 kl. 09:07
Godt så.
Min mail til Fleggaard er ikke blevet besvaret endnu, det skyldes sikkert at han selv skal spørge videre angående menuer, forskelle på tysk og dansk osv.
Dog er vi nu 11 garanteret, har ikke fået en egentlig deadline fra dem endnu, men med mindre der er et lån der skal afklares, og vi får en deadline der er senere, så sender jeg vores fælleskøbs antal mandag aften.
JEG VED IKKE PRISEN PÅ 46 ENDNU, MEN VIL OPLYSE DEN NÅR/HVIS JEG FÅR DEN.
Personlig tror jeg ikke der er forskelle på Dansk og Tysk tv, og heller ikke garantien. Der er trods alt en hel del tyskere der er tilfreds med deres garanti form, og Panasonic DK påstår jo at deres EURO WARRANTY PROGRAM virker over alt, uanset hvor man har købt sit tv. Afhenter man hos fleggaard, kan man jo udover at købe ind, også få stemplet sit warranty card. Alt dette er der jo i forvejen ikke så stor risiko får at man overhovedet får brug for, da man vel må forvente at ens nyindkøbte tv virker som det skal.
Som Thomasdk1405 siger, så er der manualer på nettet, og hvis der er 25 skærmsprog, så er der stor chance for en dansk, og MEGET stor for engelsk.
Som sagt er det personlig mening, og jeg vil ikke hænges op på dem, da alt jeg ved er noget jeg har læst mig til, og fået fortalt. I har selvfølgelig lov til at have jeres egen mening, men jeg vil ikke vente på at folk beslutter sig, og tænker alt for længe over tingene.
MVH
Martin K
|
Skrevet den: 12-April-2008 kl. 13:09
Fint med mandag aften. Regner selv med have svar idag eller mandag ved middag.
Skriver lige en pm til dig der!(vis jeg skal have en med)
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
Skrevet den: 12-April-2008 kl. 15:08
Mr.Minister skrev:
Dog er vi nu 11 garanteret, har ikke fået en egentlig deadline fra dem endnu, men med mindre der er et lån der skal afklares, og vi får en deadline der er senere, så sender jeg vores fælleskøbs antal mandag aften. MVH
Martin K |
Dejligt dejligt. Min PS3 er også meget ensom lige nu 
|
Skrevet af: ulle82
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 09:56
Jeg er måske også klar. Findes der evt en test af 42PZ85?
|
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 14:10
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 19:20
Skrevet af: Banksy
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 19:24
Er deadline stadig mandag aften eller hvordan?? og hvornår skal man evt hente det hos fleggard??
|
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 20:04
Kan du ikke skrive en liste med hvor folk kommer fra?
Mvh
Nikolaj
|
Skrevet af: østjyden
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 20:56
Mr.Minister skrev:
Fik en glimrende opfordring om at lave en ny tråd, om kun denne bestilling.
KORT SAGT.
Så er jeg klar til lidt længere beskrivelse af min mailen med fleegaard. -jeg har kun snakket med dem angående 42PZ85E, men er da ikke sikker på andet, end at der kan komme lign. tilbud på 46!
Afhentningspriser: TYSK Panasonic 42PZ85E koster 11000kr DANSK til 13000kr
priser ved min. 10stk
Der er "kun" TYSK garanti på de tyske fjernsyn. DVS: I tilfælde af rep. eller reklamation, skal vi selv indlevere i Fleegaard, som så sender fjernsynet videre til Panasonic DE. Dette er dog KUN hvis Panasonic´s Euro Warranty concept ikke virker som den skal. Da vi selv henter, kan vi sagtens få stemplet garanti bevis.
Fleegaard har en bestilling frea Panasonic for døren, så hvis vi hurtigt kan komme med et antal vi skal bruge, så kan de komme med uden det vil koste ekstra fragt fra panasonic til fleegaard.
Thats all. Hvis der er noget jeg skal spørge fleegaard om, så sig endelig til.
MEN JEG SKAL HAVE ET TYSK(bor i Esbjerg, så en times kørsel!)
..........................
Jeg har ikke aftalt nærmere med fleegaard angående betaling og hentning.
-så de der er interesseret i at købe, kan I ikke lige skrive herunder, samt en PM til mig med adresse og tlf. nummer. Så sender jeg videre til fleegaard og aftaler nærmere.
FØLGENDE HAR BESTILT:
Mr.Minister (Esbjerg)
NikolajV 2stk(Brønshøj)
manas (Århus)
PSkyum (Herning)
Sarrow (BH NV.)
runemacca (Svendborg)
bennyg (Randers)
Inplea (Randers)
Thomasdk1405
PeterEK
joensson (Lystrup/Århus)
nuaa (Rødding)
Ialt 13 stk
MVH
Martin |
|
Skrevet af: østjyden
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 20:58
Er der en pris på et TH-46PZ85?
|
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 21:03
En lille rettelse.
i stedet for Sarrow (BH NV.) skal der står Sparrow (KBH NV)
|
Skrevet af: qusuda
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 22:03
Jeg er også frisk på et styk 42PZ85 (Tysk) , bor i Støvring (9530)
|
Skrevet af: Daugaard
Skrevet den: 13-April-2008 kl. 22:48
Jeg tager også en 42PZ85 (tysk)
|
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 09:53
Hej igen, forventer at få mail fra fleggaard idag.
men
FØLGENDE HAR BESTILT:
Mr.Minister (Esbjerg)
NikolajV 2stk(Brønshøj)
manas (Århus)
PSkyum (Herning)
Sparrow (KBH NV.)
runemacca (Svendborg)
bennyg (Randers)
Inplea (Randers)
Thomasdk1405 (mangler adresse)
PeterEK (KBH N)
joensson (Lystrup/Århus)
nuaa (Rødding)
Banksy (Frederikssund)
KasperH (KBH N)
qusuda (Støvring)
Daugaard (mangler adresse)
Ialt 17 stk
MVH
Martin
|
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 10:06
Vi må jo næsten få en ny mængde rabat :D
Mvh Nikolaj
|
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 11:51
de skal bare sælge os den danske version til 11k :)
|
Skrevet den: 14-April-2008 kl. 17:48
Hvis man søger på idealo.de kan man finde den til under 1400euro=10500kr. Så det er lidt under de 11k, men det er jo uden fælleskøb osv..
|
Skrevet af: joensson
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 11:05
Mr.Minister skrev:
Min mail til Fleggaard er ikke blevet besvaret endnu, det skyldes sikkert at han selv skal spørge videre angående menuer, forskelle på tysk og dansk osv. |
Jeg har tidligere fået dette svar fra Panasonic Germany angående forskelle på dansk/tysk TH-42PZ85E:
Panasonic Germany skrev:
Sehr geehrter Herr Jönsson,
vielen Dank für Ihre E-Mail sowie Ihr Interesse an Panasonic.
Bezug nehmend auf Ihre Anfrage teilen wir Ihnen mit, dass die OSD Sprache "Dänisch" im TH-42PZ85 enthalten ist.
Beachten Sie bitte, dass Geräte bezüglich der Empfangsteile, im besonderen bezüglich DVB-T, für das jeweilige Vertiebsland optimiert sind. Eine uneingeschränkte Funktionalität für Geräte, welche seitens Panasonic Deutschland ausgeliefert werden, kann für den Betrieb in Dänemark nicht garantiert werden. Desweiteren kann bei einem eventuellen Garantieanspruch nur die Funktionalität für das vorgesehene Importgebiet hergestellt werden.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Panasonic Customer Care Team
Panasonic Deutschland eine Division der Panasonic Marketing Europe GmbH Hauptsitz: Hagenauer Strasse 43, D-65203 Wiesbaden Geschaeftsfuehrer: Yorihisa Shiokawa, Junichiro Kitagawa, Thierry Destexhe Amtsgericht Wiesbaden : HRB 13178 Ust-Id.: DE118587560 EAR Reg.-Nr. DE 9208 1004
|
Så der skulle være danske menuer, men de vil ikke garantere at DVB-T subtitles virker korrekt herhjemme... men så vidt jeg ved plejer Panasonic at være flinke til at navngive deres modeller så der trods alt er forskel på modelbetegnelsen hvis det er tilfældet som det var med PX70 vs. PX71 - så jeg tror ret meget på at det er samme tv der sælges i Danmark og Tyskland når vi taler PZ85E.
|
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 11:53
Kan vi få en pris fra Fleggård på 42pz80 i stedet for 42pz85? Ifølge testen fra nedenstående link, er der ingen grund til at give de 1500kr ekstra for 85'eren. Eneste forskel er at der er IFC på 85'eren som tilsyneladende kun gør billedet dårligere. Ved godt tråden handler om 42pz85, men kunne der evt laves et nyt fælleskøb med 42pz80?
http://www.hdtvtest.co.uk/Panasonic-TH42PZ85B/Conclusion - http://www.hdtvtest.co.uk/Panasonic-TH42PZ85B/Conclusion
|
Skrevet af: nicolais
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 16:59
Hejsa,
Jeg er selv på udkig efter nyt TV, da den digitale tidsalder efterhånden har indhentet mig ;)
På Pricerunner.dk fandt jeg:
http://www.lcd.dk/Default.aspx?ID=81&ProductID=PROD329&VariantID= - http://www.lcd.dk/Default.aspx?ID=81&ProductID=PROD329&a mp;VariantID=
Så er mit spørgsmål: Hvor god rabat er det lige "vi" får her? Jeg giver hellere end gerne 500 DKK for at handle i Danmark.
My 2 cents :)
PS: Det ser ud til at være en f*cking lækkert TV :D
|
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 17:08
nicolais skrev:
Hejsa,
Jeg er selv på udkig efter nyt TV, da den digitale tidsalder efterhånden har indhentet mig ;)
På Pricerunner.dk fandt jeg:
http://www.lcd.dk/Default.aspx?ID=81&ProductID=PROD329&VariantID= - http://www.lcd.dk/Default.aspx?ID=81&ProductID=PROD329&a mp;a mp;VariantID=
Så er mit spørgsmål: Hvor god rabat er det lige "vi" får her? Jeg giver hellere end gerne 500 DKK for at handle i Danmark.
My 2 cents :)
PS: Det ser ud til at være en f*cking lækkert TV :D
|
LCD.DK har tidligere været på tale som leverandør til et fælleskøb. Men i forbindelse med det fælleskøb var der snak om at LCD.DK fik parallel importerede tv også. Så hvis de 13.500,- er baseret på en parallel importeret vare, så er din besparelse ved at købe ved Fleggaard 2500,-
|
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 20:40
Halløj, så er der blevet bestilt fjernsyn.
Fik svar på en del af de spørgsmål jeg stillede her er de:
Hej Igen igen igen:) Jeg kan ikke huske om jeg fik skrevet til dig, men kan du oplyse om følgende: 1. Du må gerne finde ud af det med om dansk menu eller ej. 2. I hvilken butik(ker) kan vi afhente.
Betales i forretningen i Padborg og hentes på lageret i Harrislee/Tyskland (v.Padborg) 3. Er den tyske garanti som den danske? (2års garanti)
Ja der er 2 år men foregår som tidliger beskrevet (aflevering hos Fleggaard) 4. Er der en deadline for os?
Vores tilbud gælder -og hvis du har mulighed for at finde en pris på 46 tommer også, så kan vi måske lave en handel der også.
Vores leverandør har kun 42PZ85 lige nu og har ikke en pris på 46" men jeg vil tro der er en merpris på ca. 300 - 400,- euro.
MVH
Martin K
|
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 20:52
Til pkt 3 - Aflevering hos Fleggaard?
Hvem dækker omkostningerne? Forbruger eller Fleggaard?
Hvornår er de klar til afhentning?
|
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 21:07
Det er mig der har skrev aflevering hos fleggaard, da det er forkortelsen af dette, som står aller øverst i tråden:
Har spurgt angående hvornår vi kan hente, venter svar.
MVH
Martin K
|
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 21:44
glæder mig som et lille barn :)
|
Skrevet af: joensson
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 21:55
Mr.Minister skrev:
I tilfælde af rep. eller reklamation, skal vi selv indlevere i Fleegaard, som så sender fjernsynet videre til Panasonic DE. Dette er dog KUN hvis Panasonic´s Euro Warranty concept ikke virker som den skal. Da vi selv henter, kan vi sagtens få stemplet garanti bevis. |
Jeg har i et andet forum fået at vide at et parallelimporteret panasonic tv med gyldigt euro warranty stempel skal sendes/indleveres til nærmeste panasonic service center - dvs for egen regning - men dog i Danmark.
Man kan også "bare" levere det tilbage til den udenlandske forhandler (Fleggaard), men der er formentlig længere end til nærmeste panasonic service center. De eneste forskelle på køb af dansk/tysk th-42pz85e skulle, så vidt jeg har kunnet fremsøge- og spørge mig til, være at der ikke er dansk manual med et tv købt i tyskland (der er dog dansk skærmmenu på det). Og så er der på de "danske" tv en pick-and-return service, hvor der kommer en fragtmand og afhenter tv'et på adressen og leverer det tilbage efter reparation.
|
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 23:22
Vil det sige at alle pz85 på listen er bestilt ?!
HVad blev prisen ?
|
Skrevet den: 15-April-2008 kl. 23:48
Mr.Minister skrev:
Halløj, så er der blevet bestilt fjernsyn.
|
Jamen så mangler jo kun det vigtigest, en dato. (Bil er allerede klar til en nice lille tur til tyskland).
Glæder mig helt vildt ><
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
Skrevet den: 16-April-2008 kl. 11:11
Vi endte på 16 stk ialt.
Prisen er desværre stadig 11000kr, så køb godt med dåser, nu du er der nede:)
Fleggaard har skrevet flg:
OK, jeg er først tilbage mandag igen så jeg vil tro de kan være hjemme i uge 19
(hvilket vil sige ugen 5-11 maj)
MVH
Martin K
|
Skrevet af: runemacca
Skrevet den: 16-April-2008 kl. 13:12
Mr.Minister skrev:
Vi endte på 16 stk ialt.
Prisen er desværre stadig 11000kr, så køb godt med dåser, nu du er der nede:)
Fleggaard har skrevet flg:
OK, jeg er først tilbage mandag igen så jeg vil tro de kan være hjemme i uge 19
(hvilket vil sige ugen 5-11 maj)
MVH
Martin K
|
Puhh... det var desværre sent.
//Rune
|
Skrevet af: champen1
Skrevet den: 16-April-2008 kl. 13:14
Hvornår skal man bestille den...? og hvornår kan man få den??
kan jeg hente den i eftermiddag..??
|
Skrevet den: 16-April-2008 kl. 14:05
champen1 skrev:
Hvornår skal man bestille den...? og hvornår kan man få den??
kan jeg hente den i eftermiddag..??
|
Helt ærligt tag dog lige at åbne dine øjne
|
Skrevet den: 16-April-2008 kl. 15:20
Mr.Minister skrev:
Vi endte på 16 stk ialt.
Prisen er desværre stadig 11000kr, så køb godt med dåser, nu du er der nede:) Fleggaard har skrevet flg:
OK, jeg er først tilbage mandag igen så jeg vil tro de kan være hjemme i uge 19 (hvilket vil sige ugen 5-11 maj) |
Har lige købt alle de dåser vi skal bruge ><
Må sige det er meget skuffene tid. havde sgu håbet den vil komme lidt før....
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
Skrevet den: 16-April-2008 kl. 16:28
nuaa skrev:
Må sige det er meget skuffene tid. havde sgu håbet den vil komme lidt før.... |
Ligefrem meget skuffende?
Det lyder til, at du handler HiFi og TV som du handler mælk og rugbrød? 
Min største bekymring er stadig garantien. Jeg kan forstå på kammerater der har købt Panasonic i Danmark, at de har "pickup and return" service på deres TV (hvor Panasonic sørger for alt).
Nogen skriver i tråden, at sådan "burde" det virke i hele EU... men er der nogen der har noget mere konkret på dette?
Er der en tidsfrist for sidste bestilling? Det er et super lækkert TV, som jeg seriøst overvejer at købe - Tyskland eller ej 
EDIT: Jeg sprang en side over, så nu har jeg læst, at de er blevet bestilt... ups Tillykke med jeres nye TV drenge 
|
Skrevet den: 16-April-2008 kl. 16:53
Skulle enlig have stået "lidt". (ved ikke lige hvordan det blev til meget. Men nå ja :p).
Kan lige så godt se cars ratatuoille og gennemføre dark sector og viking nu. Var ellers menig alt det skulle gemmes til ny tv. Nu skal det bruges til slå tid ihjel i stedet for >< (Nå ja så ender rockband nok som først spil til tv´et ><)
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
Skrevet den: 16-April-2008 kl. 16:59
Det er selvfølgelig trist at man ikke kan få sit nye legetøj med det sammen, men hvis man læser i andre tråde så lyder det til at Panasonic tyskland har dem i rest.
Så jeg havde nok forventet denne leveringstid....  
Men vi bliver nok glade igen når vi så får dem 
|
Skrevet den: 20-April-2008 kl. 12:23
Hvordan foregår det rent praktisk fra nu af?
Står mit navn nogen steder hos fleggard, eller skal jeg tage kontakt og sige at en af kasserne bliver afhentet af undertegnerede?
go søndag
|
Skrevet den: 20-April-2008 kl. 21:47
Fleggaard har fået listen med navne, adresser og tlf. numrer.
De skriver til mig når de har modtaget, og vi henter dem. Rent praktisk med afhentningen, har jeg forklaret ham, at det sikkert ikke er muligt at hente dem alle på een gang, men at vi vil forsøge at samle os, så vi ikke kun kommer een og een. Jeg kan forstå at flere har snakket om at hente sammen, så jeg går ikke ud fra det skal organiseres yderligere. Dog kan vi da for min skyld godt mødes i Padborg, så vi kan ordne det hele på een gang.
MVH
Martin K
|
Skrevet den: 20-April-2008 kl. 22:22
Personlig håber jeg nu, vi kan hente når vi vil.
Personlig vil jeg hente der fra dag 1 jeg kan. Og pågrund af nat arbejde også videre bliver det nok ikke samme tidspunkt som flest andre kan (bor heldigvis mindre end 1 time derfra. Så har enda tid hverdage)
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
Skrevet den: 21-April-2008 kl. 16:33
Jeg håber at vi kan samle nogle stykker fra københavns området, så vi kan deles om benzin og bro.
|
Skrevet af: jvks
Skrevet den: 21-April-2008 kl. 16:58
God anmeldelse
http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/plasma/Panasonic_TH42PZ85.htm - http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/plasma/Panasonic_TH42PZ85.h tm
|
Skrevet den: 22-April-2008 kl. 21:24
NYT NYT NYT NYT!
Så er det hele ved at være på plads, jeg har mailet lidt videre med fleggaard, som er yderst samarbejdsvillige, og jeg må sige, at hvis denne handel forløber som den har gjort til dato, så vil jeg ALDRIG tøve med at handle hos fleggaard igen.
Utrolig kunde support må jeg sige. Nå men......!
Først fik jeg noget nyt angående levering:
"Hej igen Martin Som det ser ud lige nu kan jeg have dem hjemme ca. i starten/midten af næste uge men jeg skal nok komme tilbage. "
Så vente tiden er blevet skåret en hel del ned:)
Efterfølgende fik vi ordnet flg:
"Hej Martin!
Jeg ville bare lige meddele, at jeg i dag, har sendt bekræftelser ud til alle, som er med i fælleskøbet. Et brev er vedlagt med diverse information. Bekræftelsen betyder at TV’et bliver reserveret til hvert enkelt, så snart de lander på vores lager. Du vil så få en meddelelse herom."
Så vi får med posten et stk reservation af et stk 42PZ85E(eller2), og vi kan individuel afhente, hvis det er det vi vil.
Så får I ikke mere for den 25øre!
MVH
Martin K
|
Skrevet den: 22-April-2008 kl. 21:25
......OG DOG!
Til dem der er hungrende efter en 46", så vil prisen være 1870 Euro.
Hvis nogen er intresserede, så formidler jeg gerne kontakt til fleggaard.
MVH Martin K
|
Skrevet den: 23-April-2008 kl. 04:09
Først tak Mr.Minister, du har gjordet et nice arbejde. Så mange tak.
Kan godt lide de sender et brev ud. Gør det hele så meget letter. Perfect timing på tv´et. Skal nemlig skifte værelse samme uge(Skal have træ gulv på mit gamle værelse) og mit nye tv bord kommer på tilbud på mandag.
Nu mangler jeg bare svar fra bank om at skifte bank og så kan næste uge ikke blive meget bedre(ok vis bank giver mig lov til købe den crosstrainer. ><)
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
Skrevet den: 23-April-2008 kl. 20:44
Synes ikke jeg har set noget konkret på hvordan garantien virker.
Der bliver skrevet flere steder, at Panasonics "EU-garanti" burde virke, men dette er vel kun, hvis man køber det fra en autoriseret forhandler?
Disse forhandlere bør være at finde på Panasonics hjemmeside i det pågældende land. Jeg har fundet P&P-radio på panasonic.dk og KrishAV på panasonic.co.uk, men det er ikke helt så nemt at finde ting på panasonic.de, når ens tyskkundskaber er mere end 10 år gamle og både støvet og rustne ;)
Jeg søgte alligevel, og fandt alle (begge) autoriserede Panasonic-forhandlere i Flensborg (24939) og Harrislee (24955), og der er Fleggaard ikke iblandt. Det er kun Media Markt og ProMarkt der kommer frem.
http://www.produkte.panasonic.de/routing/ - Søgning på autoriserede forhandlere i Tyskland
Nu har jeg ikke købt dette TV endnu, da jeg ikke nåede at være med - og stadig ville have haft dette afklaret i så fald... men synes lige jeg ville nævne det, så vi måske kunne få disse ting klargjort en gang for alle.
Om Panasonics hjemmeside så ikke er opdateret, det kan jeg af gode grunde ikke vide mig sikker på, men jeg har nu på fornemmelsen, at det ikke lige er hver dag de skifter ud i deres forhandlernet.
Nogen der kan af/be-kræfte noget af dette? Jeg står selv og vil ud og købe nyt TV meget snart :)
- Nicolai
EDIT: Små stavefejl rettet ;)
|
Skrevet den: 23-April-2008 kl. 22:06
Sende en mail til panasonic Dk og spørger(eller DE).
Har du en mail fra dem som siger den tæller. Så står du meget bedre den dag der sker noget.
Personlig er jeg lidt ligeglad, da jeg uden problemer kan kører ned of aflevere det.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
Skrevet den: 24-April-2008 kl. 12:38
Det eneste jeg ved med 100% sikkerheed er, at fleggaard køber igennem panasonic i tyskland. De er nok ikke officiel dealer, da det vel kræver de har en hel del panasonic produkter på hylderne, hvilket ikke er tilfældet. De forhandler rent faktisk ikke PZ85, så denne bestilling er udenom deres egentlig katalog. Herudover skal det siges, at de normalt kun handler med danske produkter, med dansk garanti.
MVH Martin K
|
Skrevet den: 24-April-2008 kl. 15:46
Fik mit brev idag.
Ser ud til jeg skal forsæt holde øje med denne tråd. Da der står de vil sige til Mr.Minister(martin) når de er på lager. ><
Håber de er der på onsdag (Jeg og min far har begge fri. Så vil være lettest)
EDIT: Vis der er nogen der ved hvor stor selve kassen er. Vil jeg gerne have det at vide. (For at finde ret ting hjem til transport)
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
|
Skrevet den: 24-April-2008 kl. 18:02
Da jeg hørte den første dato, gad slet ikke at vente så lang tid og besluttede mig bestille fra tyskland. Jeg bestilte i fredags og tv'et kom i går, men jeg var ikke hjemme og fik det i dag i stedet.
Jeg har i dag fået brev fra Fleggaard om, at Tv'et vil være klar til afhentning i næste uge. Hvis der er nogen, der er interesseret i at overtage min reservation, så sig til og jeg sender mailen videre til Fleggaard.
Mr. Minister, gider du at sende mig Martin K's mail-adr.?
|
Skrevet af: tvest
Skrevet den: 24-April-2008 kl. 18:28
Sparrow skrev:
Da jeg hørte den første dato, gad slet ikke at vente så lang tid og besluttede mig bestille fra tyskland. Jeg bestilte i fredags og tv'et kom i går, men jeg var ikke hjemme og fik det i dag i stedet.
Jeg har i dag fået brev fra Fleggaard om, at Tv'et vil være klar til afhentning i næste uge. Hvis der er nogen, der er interesseret i at overtage min reservation, så sig til og jeg sender mailen videre til Fleggaard.
|
Mr. Minister er ved at tjekke om jeg er på listen ellers er jeg interesseret er det dansk eller tysk?
|
Skrevet den: 24-April-2008 kl. 18:59
Sparrow skrev:
Mr. Minister, gider du at sende mig Martin K's mail-adr.? |
Kan godt forstå at du ikke kan vente. Når man har taget beslutningen vil man også gerne have legetøjet.
Men synes det er dårlig stil at springe fra et fælleskøb uden at få enderne bundet ordentlig af inden. Vores fælles pris er stadigvæk bestemt af et vist antal.
|
Skrevet af: saaroe
Skrevet den: 24-April-2008 kl. 23:22
Hvis nogen af jer har fortrudt, så vil jeg gerne overtage en reservation.
/Søren
|
Skrevet af: tvest
Skrevet den: 25-April-2008 kl. 16:41
tvest skrev:
Sparrow skrev:
|
Mr. Minister er ved at tjekke om jeg er på listen ellers er jeg interesseret er det dansk eller tysk?
|
Sparrow jeg er ikke på listen. Jeg vil meget gerne overtage din reservation, har sendt dig en pm 
|
Skrevet den: 25-April-2008 kl. 23:50
saaroe - en pm er sendt til dig, da vi har valgt at springe fra dette ellers så gode tilbud, og købe bil istedet for.
mvh benny
|
Skrevet den: 26-April-2008 kl. 03:27
bennyg skrev:
saaroe - en pm er sendt til dig, da vi har valgt at springe fra dette ellers så gode tilbud, og købe bil istedet for.
mvh benny
|
Er bilen Full HD?
Det ville jo være totalt nederen, at få en bil på kun 720 kg., når en rigtig bil er på 1080 kg. eller derover ;)
|
Skrevet den: 26-April-2008 kl. 07:15
Nej men bilen er mere praktisk over sommeren, da vi så lettere kan komme rundt, istedet for at sidde inde og se tv hele tiden, så køber vi tv til vinter istedet for
|
Skrevet den: 26-April-2008 kl. 19:07
Nogle der kan oplyse hvor stor kassen er?
Mvh
Nikolaj
|
Skrevet den: 27-April-2008 kl. 12:24
Var der nogen fra københavns området der ville være med på at deles om transporten?
|
Skrevet den: 27-April-2008 kl. 14:40
[QUOTE=Mr.Minister]
Er der en reservation der er ledig?
|
Skrevet den: 27-April-2008 kl. 14:53
Jeg har skrevet til Fleggaard og afbestilt. Har skrevet til dem, at den første overtager eller saaroe og nr 2 er tvest,
|
Skrevet den: 27-April-2008 kl. 14:55
KasperH skrev:
Var der nogen fra københavns området der ville være med på at deles om transporten? |
ca 110x75x35
|
Skrevet den: 27-April-2008 kl. 14:58
PSkyum skrev:
Sparrow skrev:
|
Kan godt forstå at du ikke kan vente. Når man har taget beslutningen vil man også gerne have legetøjet.
Men synes det er dårlig stil at springe fra et fælleskøb uden at få enderne bundet ordentlig af inden. Vores fælles pris er stadigvæk bestemt af et vist antal.
|
Jeg kan godt forstå din bekymring, men prisen var bestemt ud fra 10 stk og ikke ca. 17, som vi kom op på. Uanset hvad, så er der pt. mindst to der vil overtage, så du kan være helt rolig 
|
Skrevet den: 27-April-2008 kl. 14:59
KasperH skrev:
Var der nogen fra københavns området der ville være med på at deles om transporten? |
Yep, bor i KBH N. Prøver at skaffe en stor bil, men det er ikke helt nemt. Hvis du har nemt ved det ville det være kanon. Jeg kører gerne med som selskab/chauffør.
I øvrigt,
Jeg har skrevet til fleggaard og spurgt til den udvidede forsikring, vi kan tegne til 1395.- Jeg er interesseret i, om de 6 års ekstra forsikring også inkluderer afhentning og transport, for så vil jeg sku gerne slippe lidt ekstra for at være dækket så længe.
Vh Peter
|
|