At handle med Pixmania er en sand prøvelse og kan kun anbefales til personer udstyret med ekstremt stor tålmodighed.
Jeg bestilte den 28. december 2007 et Sony Bravia KDL-40S2510 og en Sony recorder RDR-HXD870 og betalte med Visa kort. Pengene blev trukket den 3. januar. 10.januar fik jeg besked på at udstyret var kommet og ville blive leveret af fragtmand. FEDT tænkte jeg.![Smile](http://www.recordere.dk/forum/smileys/smiley1.gif)
Fragtmanden kom og jeg kunne konstatere at det var forkert model recorder de havde sendt så jeg nægtede at modtage den. Den 30. januar fik jeg en e-mail hvor de har evalueret den returnerede recorder "som tilstand ny" - skulle da bare mangle siden den aldrig blev åbnet!
På forespørgsel om hvornår jeg så ville modtage den vare jeg havde bestilt og betalt for fik jeg kun en sludder for en sladder - de er meget glade for at sende e-mails om at jeg vil modtage en e-mail fra en anden af deres afdelinger.
19. februar fik jeg besked fra fragtmanden om at nu var der kommet en recorder til mig så jeg tog ud og hentede den (det var den rigtige model).
Når jeg kommer hjem og skal til at sætte den til opdager jeg at den er beregnet på Frankrig - den har ikke dansk sprog og man kan således ikke få f.eks. danske undertekster. Nu er min tålmodighed slut - jeg hæver købet og kræver pengene for recorderen i retur.
Jeg kontakter dem pr. telefon og får (for en gangs skyld) fat i en kompetent person på deres callcenter som sender mig returdokumenter. At returnere en forkert leveret vare kostede mig i øvrigt 265 kr. i porto!!
Den 17. marts får jeg en ny e-mail hvor de har evalueret recorderen "som tilstand ny".
Den 18., en ny e-mail - og denne fik mig helt op i det røde felt.![Angry](http://www.recordere.dk/forum/smileys/smiley7.gif) ![Angry](http://www.recordere.dk/forum/smileys/smiley7.gif)
De skriver at det glæder dem at informere mig at jeg i forbindelse med min bestilling er blevet krediteret 2.422 I MIN PIX SPAREBØSSE!!! som kan bruges til betaling af fremtidige bestillinger.
Jeg ringte og brokkede mig højlydt og fik samme dag besked på at beløbet var afsendt til min konto. Det fremgik også af deres hjemmeside - det eneste sted det ikke fremgik var på min konto.
10. april stadig ingen penge - ringe og brokke og true - de svarede at der var sket en fejl (jaja!) og idag 15. april stod så beløbet på min konto.
Jeg er tilfreds med mit udstyr (købte samme recorder i Bilka), men uanset hvilke slagtilbud Pixmania kommer med fremover - NEJ TAK!
mvh
Staffan
|