Transformers BD - Endelig
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41480
Udskrevet den: 31-Januar-2025 kl. 02:07
Emne: Transformers BD - Endelig
Skrevet af: zirio
Emne: Transformers BD - Endelig
Skrevet den: 25-Maj-2008 kl. 00:41
Så skete det endelig, Paramount smider den på BD...
Jeg går ikke ud fra, at det kun er mig, der er super glad!
http://www.bbfc.co.uk/website/Classified.nsf/0/51A6C3F40331921A802574520042A316?OpenDocument - Transformers
BD
Mvh Zirio forum_posts.asp?TID=40992&PN=1 - CineZirio
Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordøst
|
Svar:
Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 25-Maj-2008 kl. 10:10
zirio skrev:
Så skete det endelig, Paramount smider den på BD...
Jeg går ikke ud fra, at det kun er mig, der er super glad!
http://www.bbfc.co.uk/website/Classified.nsf/0/51A6C3F40331921A802574520042A316?OpenDocument - Transformers BD
|
Det var de godt nok overraskende længe om.
------------- Mvh Otto
|
Skrevet af: JoJu
Skrevet den: 25-Maj-2008 kl. 11:14
Ifølge dette http://www.tvshowsondvd.com/news/Transformers-Sunbow-Deal-Questions-Answered/9692 - http://www.tvshowsondvd.com/news/Transformers-Sunbow-Deal-Qu estions-Answered/9692 bliver den udgivet den 2. september (står et stykke nede i artiklen)
------------- Pioneer PDP-428XD (ISF Kalibreret)
Pioneer BDP-LX70A
Onkyo TX-SR875
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/JoJuJim - Min blu-ray og dvd samling
|
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 25-Maj-2008 kl. 11:48
Skrevet af: Ticarno
Skrevet den: 25-Maj-2008 kl. 20:23
Jeg Ville Blive ekstremt skuffet, når nu Michael Bay har gjort et så stort nummer ud af Transformers.
vil nok kun overveje at køber filmen hvis den kun har et dd+ spor.
Jeg forventer et PCM spor med masser af dynamik i..
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 25-Maj-2008 kl. 20:26
ugens bedste nyhed.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet den: 25-Maj-2008 kl. 22:04
flemming larsen skrev:
ugens bedste nyhed. |
Korrekt!...Jeg håber ligeså at der kommer PCM eller andet tabsfrit lydformat på!..Der var godt gang i HD-DVDskiven (med et DD+ spor), men jeg regner da med et PCM-spor skulle være bedre!..
|
Skrevet af: maf007
Skrevet den: 28-Maj-2008 kl. 21:12
Paramount Home Entertainment has revealed the specs for the upcoming Blu-ray release of Michael Bay's blockbuster hit ' http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=741 - Transformers ', due to hit store shelves on September 2nd. On this two disc special edition, video will be presented in 2.35:1 1080p AVC and be accompanied by both a 5.1 PCM and 5.1 Dolby TrueHD lossless soundtracks
Source: http://www.blu-ray.com/" target=parent rel=nofollow>Blu-ray.com
|
Skrevet den: 28-Maj-2008 kl. 21:23
det kan jo ikke gøres meget bedre. så skal vi bare have sommeren overstået, så det kan blive september.
|
Skrevet den: 28-Maj-2008 kl. 21:24
Blæret med HD-lyd. Så skal jeg os' ha' Blu-ray-udgaven
Men mon ikke jeg får genset HD DVD'en et par gange over sommeren?
|
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 28-Maj-2008 kl. 21:46
Jeg har købt den på hd-dvd udsalg for ca en 50'er - det er den ikke engang værd men smag og behag.
|
Skrevet den: 28-Maj-2008 kl. 21:50
Stampe skrev:
Jeg har købt den på hd-dvd udsalg for ca en 50'er - det er den ikke engang værd men smag og behag. |
der må jeg så sige at du må have dårlig smag.
|
Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 08:35
Den er alt for fed den film.
Blærerøvs CGI effekter og action hele vejen igennem. Skønt med film hvor man bare kan slå hjernen fra, heheh. Glæder mig til 2'eren
Bliver spændende når BD versionen kommer på gaden
|
Skrevet af: Gelardi
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 10:59
slet http://www.blu-ray.com/news/?id=1335 -
------------- SONY KDL-46HX855 SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 11:12
Yes drenge, den kommer til September!.
http://www.highdefdigest.com/news/show/Paramount/Disc_Announcements/Transformers_Blasts_to_Blu-ray_This_September/1775 - Highdef
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 11:18
zirio skrev:
Yes drenge, den kommer til September!.
http://www.highdefdigest.com/news/show/Paramount/Disc_Announcements/Transformers_Blasts_to_Blu-ray_This_September/1775 - Highdef
Mvh Zirio forum_posts.asp?TID=40992&PN=1 - CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordøst
|
det er bare totalt fedt at den kommer til september. men er det så kun i us, og går de så den modsatte vej og laver regionskodning, eller fortsætter de fra hd dvd, med at de ikke har regioner på?
|
Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 11:21
Bliver spændende om HD-lyd vil tilføre den noget ekstra.
HD DVD udgaven fik topkarakter med DD+ (1.5mbps) på highdefdigest, så jeg forventer lige en ordentlig tilbagemelding fra Naiera .
|
Skrevet af: slate
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 11:59
flemming larsen skrev:
Stampe skrev:
Jeg har købt den på hd-dvd udsalg for ca en 50'er - det er den ikke engang værd men smag og behag. |
|
Må melde mig under fanerne.... elendig film Og mener at jeg blødte 70,- i sin tid
------------- Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo
DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 12:02
Hans j skrev:
HD DVD udgaven fik topkarakter med DD+ (1.5mbps) på highdefdigest, så jeg forventer lige en ordentlig tilbagemelding fra Naiera .
|
Mener faktisk at den fik 1' pladsen i bedste lyd afstemningen blandt highdefdigest's best of 2007 afstemninger.
------------- Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 12:02
slate skrev:
flemming larsen skrev:
Stampe skrev:
|
Må melde mig under fanerne.... elendig film Og mener at jeg blødte 70,- i sin tid
|
men aligevel er der rigtig mange, som glæder sig til at den kommer på blu-ray. så det er jo dejligt.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 12:04
slate skrev:
Hans j skrev:
|
Mener faktisk at den fik 1' pladsen i bedste lyd afstemningen blandt highdefdigest's best of 2007 afstemninger.
|
men sikke en lorte film.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 12:09
flemming larsen skrev:
slate skrev:
Hans j skrev:
|
|
men sikke en lorte film. |
Jamen hvis man har taget fejl ved sit indkøb og forventede en Café Noir film, så kan jeg da godt forstå de bliver skuffet.
Okay det er jo lidt tyndbenet plot den bygger på, men den er rigtig
flot lavet og synes jeg ret sjov samtidig. Det er en "drengerøvsfilm"
og mere skal den ikke regnes for.
Men handlingen bliver sikkert meget bedre og dybere når de udgiver den på BD.
|
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 12:10
flemming larsen skrev:
slate skrev:
Hans j skrev:
Bliver spændende om HD-lyd vil tilføre den noget ekstra. HD DVD udgaven fik topkarakter med DD+ (1.5mbps) på highdefdigest, så jeg forventer lige en ordentlig tilbagemelding fra Naiera . |
|
Det må man måske ikke synes?
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 12:15
lunddal skrev:
flemming larsen skrev:
slate skrev:
Hans j skrev:
Bliver spændende om HD-lyd vil tilføre den noget ekstra. HD DVD udgaven fik topkarakter med DD+ (1.5mbps) på highdefdigest, så jeg forventer lige en ordentlig tilbagemelding fra Naiera . |
|
men sikke en lorte film.
|
Det må man måske ikke synes? |
jo, vi har hver vores mening.
det sjove er at først skriver han at filmen er dårlig, og så henviser til at den har fået en første plads.
og du har ikke set det gule hoved, efter min bemærkning??
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 12:20
Hans j skrev:
flemming larsen skrev:
slate skrev:
Hans j skrev:
|
|
Jamen hvis man har taget fejl ved sit indkøb og forventede en Café Noir film, så kan jeg da godt forstå de bliver skuffet.
Okay det er jo lidt tyndbenet plot den bygger på, men den er rigtig flot lavet og synes jeg ret sjov samtidig. Det er en "drengerøvsfilm" og mere skal den ikke regnes for.
Men handlingen bliver sikkert meget bedre og dybere når de udgiver den på BD.
|
ja, det er ikke en oscar film, heldigvis. for mange af dem er godtnok kedelige.
det er jo en film som bare skal ses for, flotte effekter, action og så bliver lyden nok bedre på blu-ray end hd dvd.
off topic. hvad med blu-ray covers. stadig interesseret?
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 12:28
flemming larsen skrev:
det sjove er at først skriver han at filmen er dårlig, og så henviser til at den har fået en første plads.
|
Det faktum at andre mente at det var Best soundtrack 2007 mener jeg ikke nødvendigvis skal influere på min egen holdning om at det er en tyndbenet farvelade film på højde med "Sommer i Tyrol"
Jeg morede mig bare tilbage i starten af året da jeg så ovennævnte afstemning. Især når man husker på hvordan udgivelsen blev angrebet forbi der ikke var lossless lydspor... og det allerede tilbage da udgivelsen blev annonceret.... nå ja og highdef gav den da vist også fulde stjerner for lyden.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 12:31
slate skrev:
flemming larsen skrev:
|
Det faktum at andre mente at det var Best soundtrack 2007 mener jeg ikke nødvendigvis skal influere på min egen holdning om at det er en tyndbenet farvelade film på højde med "Sommer i Tyrol"
Jeg morede mig bare tilbage i starten af året da jeg så ovennævnte afstemning. Især når man husker på hvordan udgivelsen blev angrebet forbi der ikke var lossless lydspor... og det allerede tilbage da udgivelsen blev annonceret.... nå ja og highdef gav den da vist også fulde stjerner for lyden.
|
som sagt, vi har alle ret til vores mening. du synes det er noget lort, jeg synes den er god. skal vi ikke bare lade det være ved det?
|
Skrevet af: Iron Man
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 12:34
slate skrev:
Mener faktisk at den fik 1' pladsen i bedste lyd afstemningen blandt highdefdigest's best of 2007 afstemninger. |
Transformers vandt først og fremmst 1. pladsen for bedste lyd pga. lydmixet /lyddesignet.
Det bliver ikke bedre af, at den udkommer med loss-less.
Lydkvaliteten bliver dog bedre. Der findes i forvejen masser af film, hvor lydkvaliteten er bedre end Transformers, men selve lyddesignet er meget flot og bombastisk.
|
Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 13:09
Jeg kan kun sige to ord: MEGAN FOX . Så pyt med lyden, effekterne, handlingen etc. Kom ikke og sig, at jeg ikke er "dyb" .
/Nils
-------------
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 16:56
Iron Man skrev:
slate skrev:
Mener faktisk at den fik 1' pladsen i bedste lyd afstemningen blandt highdefdigest's best of 2007 afstemninger. |
Transformers vandt først og fremmst 1. pladsen for bedste lyd pga. lydmixet /lyddesignet.
Lydkvaliteten bliver dog bedre. Der findes i forvejen masser af film, hvor lydkvaliteten er bedre end Transformers, men selve lyddesignet er meget flot og bombastisk. |
Spørgsmålet er blot om du kommer til, at kunne høre forskel ?
Det er det jeg synes bliver spændende, det er jo ikke nok bare at kunne få HD-lyden ud, den skal også ud via et godt anlæg.
Men jeg skal nok teste det når den kommer som favoritfilm i BlockBuster (eller en som gider låne mig den på BD).
@Flemming: Ja jeg er, skal bare lige have det til at passe.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 17:06
Hans j skrev:
Iron Man skrev:
slate skrev:
Lydkvaliteten bliver dog bedre. Der findes i forvejen masser af film, hvor lydkvaliteten er bedre end Transformers, men selve lyddesignet er meget flot og bombastisk.
|
Det er det jeg synes bliver spændende, det er jo ikke nok bare at kunne få HD-lyden ud, den skal også ud via et godt anlæg.
Men jeg skal nok teste det når den kommer som favoritfilm i BlockBuster (eller en som gider låne mig den på BD).
|
det er bare ok.
jeg skal have transformers, når den kommer på blu-ray. og så kan vi sikkert godt finde ud af noget med et lån, så du kan sammenligne.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 17:08
flemming larsen skrev:
Hans j skrev:
Iron Man skrev:
slate skrev:
|
|
det er bare ok.
jeg skal have transformers, når den kommer på blu-ray. og så kan vi sikkert godt finde ud af noget med et lån, så du kan sammenligne. |
Fedest så kan du låne min HD DVD udgave
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 17:15
ok, så går jeg bare lige ud og køber en afspiller inden.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 17:20
Hans j skrev:
Det er det jeg synes bliver spændende, det er jo ikke nok bare at kunne få HD-lyden ud, den skal også ud via et godt anlæg. |
Hvad taler for, at man ikke skulle kunne det???? Der er jo forskel på alle andre film.
Jeg har ikke hørt, at det skulle være en "magisk" udgave af Dolby Digital Plus der ligger på HD-DVD udgaven af Transformers.
Du tror måske ikke mit anlæg er godt nok til Loss-less lyd?
|
Skrevet af: pr76
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 17:26
nbu001 skrev:
Jeg kan kun sige to ord: MEGAN FOX . Så pyt med lyden, effekterne, handlingen etc. Kom ikke og sig, at jeg ikke er "dyb" .
/Nils
|
Ja vist man ikke kan lide filmen, så kan man jo altid se på hende
Hum må gerne hå et af mig .
Jeg glæder mig dog rigtigt meget til at den kommer på BD, for jeg var næsten lige ved at hoppe på HD vognen pga Transformer.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 17:46
Pierre skrev:
nbu001 skrev:
/Nils
|
Ja vist man ikke kan lide filmen, så kan man jo altid se på hende
Hum må gerne hå et af mig .
Jeg glæder mig dog rigtigt meget til at den kommer på BD, for jeg var næsten lige ved at hoppe på HD vognen pga Transformer.
|
Synes faktisk også at det var en ganske god tju-bang film. Underholdende uden at aktivere de små grå for meget . Kunne nok også finde på at købe den på BD .
/Nils
-------------
|
Skrevet af: smiletime
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 18:29
Hvorfor er det, at den kun har 5.1 og ikke 7.1 PCM/DolbyHD? Troede det var fordelen ved HD film, at der er plads til 7.1 ukomprimeret lydspor.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 19:04
Ja, der er plads til det, men det er ikke ensbetydende med at alle film får et 7.1 lydspor.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 19:24
zirio skrev:
Mvh Zirio forum_posts.asp?TID=40992&PN=1 - CineZirio Nordøst |
A hva' for noget kabel??
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 20:06
Iron Man skrev:
Hans j skrev:
Det er det jeg synes bliver spændende, det er jo ikke nok bare at kunne få HD-lyden ud, den skal også ud via et godt anlæg. |
Hvad taler for, at man ikke skulle kunne det???? Der er jo forskel på alle andre film.
Jeg har ikke hørt, at det skulle være en "magisk" udgave af Dolby Digital Plus der ligger på HD-DVD udgaven af Transformers.
Du tror måske ikke mit anlæg er godt nok til Loss-less lyd? |
Jeg siger heller ikke man ikke kommer til det, jeg siger det bliver spændende om man kan. Grunden til jeg er spændt på det er, at den har fået topkarakter i lydkvalitet og det tror jeg kun den kan få hvis den også har en ordentlig lydkvalitet og ikke kun godt mixet.
Jeg aner intet om dit anlæg jeg ved ikke om mit kan gengive så godt jeg kommer til at høre forskel, derfor er det fedt jeg måske kan låne BD udgaven af Flemming til den tid .
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 20:21
Hans j skrev:
Iron Man skrev:
Hans j skrev:
Du tror måske ikke mit anlæg er godt nok til Loss-less lyd?
|
Jeg siger heller ikke man ikke kommer til det, jeg siger det bliver spændende om man kan. Grunden til jeg er spændt på det er, at den har fået topkarakter i lydkvalitet og det tror jeg kun den kan få hvis den også har en ordentlig lydkvalitet og ikke kun godt mixet.
Jeg aner intet om dit anlæg jeg ved ikke om mit kan gengive så godt jeg kommer til at høre forskel, derfor er det fedt jeg måske kan låne BD udgaven af Flemming til den tid .
|
det er ikke et måske, du kan låne den dagen efter jeg har set den. når nu du gider hente covers, hos mig kan du vel ikke bo så langt fra taastrup.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 21:12
Hans j skrev:
Jeg siger heller ikke man ikke kommer til det, jeg siger det bliver spændende om man kan. Grunden til jeg er spændt på det er, at den har fået topkarakter i lydkvalitet og det tror jeg kun den kan få hvis den også har en ordentlig lydkvalitet og ikke kun godt mixet. |
Det er helt sikkert ikke kun pga. mixet, Transformers lyder fantastisk på HD DVD. Jeg har selv haft den på herhjemme. TrueHD kan jo ikke lave lort om til Guld og Transformers lyder da også bedre end flere Loss-less spor. Jeg tror ikke underboen var glad
DD+ har dog sine begrænsninger også på Transformers, endda specielt på Transformers da den har nogle action sekvenser som virkelig kan udnytte et Loss-less spor. Det er dog helt sikkert ikke alle som kan udnytte forskellen til TrueHD sporet optimalt. The Mummy filmene kommer jo også med loss-less (DTS-MA) mod DD+ på HD DVD, der skulle man også gerne opleve en forskel.
Det er i øvrigt sjovt, at se mange af de folk som vrøvler over, at der ikke er loss-less lyd på filmene bare benytter nogle små loussy designer højttalere. Hvis man virkelig gik op i lyd vil man da ikke gå på kompromis med højttalerne
Men nu får vi selvfølgelig at se når den kommer, jeg ser helt sikkert frem til en et reference lydspor uanset, hvor meget bedre TrueHD sporet end er.
|
Skrevet den: 29-Maj-2008 kl. 21:23
Iron Man skrev:
zirio skrev:
Mvh Zirio forum_posts.asp?TID=40992&PN=1 - CineZirio Nordøst |
A hva' for noget kabel?? |
Når når når, Nordost, ikke så sur Andy!...
Men som du selv siger, så håber jeg også, at der kommer noget lignende et reference-lydspor, på Transformers!...Mulighederne er der i hvert fald!..
I denne forbindelse, kunne det være interessant, at lave en blindtest, mellem HD-DVD og BD'en!..Det bliver self lidt svært, da det umiddelbart kun kan gøres på LG-afspiller!..Men hvis der er nogen der er frisk på 1 blindtest, når filmen kommer, så skal jeg da gerne ligge hus til!..
Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordost
|
Skrevet af: smiletime
Skrevet den: 31-Maj-2008 kl. 06:16
Naiera skrev:
Ja, der er plads til det, men det er ikke ensbetydende med at alle film får et 7.1 lydspor. |
Hmm okay.. det forstår man jo ikke, når det er en film, som Transformer. Kunne forstå, hvis det var en film uden action scener eller lignende.
|
Skrevet af: Aqaitas
Skrevet den: 02-Juni-2008 kl. 21:51
Jeg glæder mig også til Transformers kommer på Blu-Ray. Imens vi venter på den kommer så kan vi jo glæde os over at optagelserne til Transfomers 2 er begyndt i dag
------------- You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 01:13
Aqaitas skrev:
Jeg glæder mig også til Transformers kommer på Blu-Ray. Imens vi venter på den kommer så kan vi jo glæde os over at optagelserne til Transfomers 2 er begyndt i dag |
Og da det er blevet meldt ud, at Megan Fox ER med i 2'eren, så bliver det pludselig en must-see film .
/Nils
-------------
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 01:15
Damn right you are.. Jeg fatter ikke hun bor sammen med "David" fra beverly hills 90210.. HAN er sgu helddig
------------- You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 10:52
Fcuk, er det rigtigt, han har altid virket som lidt af et skvat på mig. Det må hun da uden problemer kunne gøre bedre .
-------------
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 10:55
Helt sikkert hun kunne gøre det bedre. Man fatter ikke lige hvordan han har fået hende. Og så er hun mega nymfoman så skidderikken er sgu mega heldig
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:07
Iron Man skrev:
Men nu får vi selvfølgelig at se når den kommer, jeg ser helt sikkert frem til en et reference lydspor uanset, hvor meget bedre TrueHD sporet end er. |
Du er i avisen i dag...: http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1015322.ece - http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1015322.ece
Sorry, men den lå lige til midterbenet...
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:09
Non-Desperado skrev:
Iron Man skrev:
Men nu får vi selvfølgelig at se når den kommer, jeg ser helt sikkert frem til en et reference lydspor uanset, hvor meget bedre TrueHD sporet end er. |
Du er i avisen i dag...: http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1015322.ece - http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1015322.ece
Sorry, men den lå lige til midterbenet...
|
|
Skrevet af: Halsted
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:10
Aqaitas,
At hun er nymfoman er ikke ensbetydende med at han er heldig i længden Jeg tror han lever et hårdt liv med hende
/Halsted
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:12
Halsted.
Det er muligt men jeg tog helt sikker chancen, hvis jeg fik mugligheden
|
Skrevet af: MJ (udmeldt)
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:14
Hun er en godte
Burde smide filmen på igen nu her, men er det ikke lidt fail at glo film når man har arbejde udenfor i haven der kalder? Især når vejret er så fint??
Argh svært valg
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:15
hehe, man kan kun sige, citat start: "oh my god" citat slut.
/Halsted
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:16
MartinJohansen.
Jeg har også noget at skulle lave udenfor idag, men jeg har besluttet mig for at se den i aften
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:16
Martin,
LOL, du må hellere gå i haven, det er farligt at komme i selskab med en nymfoman
/Halsted
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:17
Tror jeg går ud i haven.. graver et hul og hopper i
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:17
lyder fornuftigt.
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:20
Martin,
Sørg for at grave dybt nok
/Halsted
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:24
det lyder godtnok som, i snart skal bruge noget køkkenrulle.
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 11:31
LOL
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 14:32
Både lummert ude og inde Ta' et koldt brusebad drenge
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 16:12
flemming larsen skrev:
det lyder godtnok som, i snart skal bruge noget køkkenrulle. |
Køkkenrulle? Hvad med et håndklæde
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 16:13
Aqaitas skrev:
flemming larsen skrev:
det lyder godtnok som, i snart skal bruge noget køkkenrulle. |
Køkkenrulle? Hvad med et håndklæde
|
jeg var flink, jeg mente toiletpapir.
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 16:15
He he, helt i orden
|
Skrevet af: Rechain
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 20:16
Glæder mig også :) det er en af de film jeg venter allermest på (udover LOTR og Tilbage til Fremtiden) til Blu-Ray.
/Rechain
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 20:19
Af en eller anden grund føler jeg at jeg bør tage et tre timer langt iskoldt brusebad nu . Men på den anden side, skal man jo også tænke på vandreserverne .
/Nils
-------------
|
Skrevet den: 03-Juni-2008 kl. 22:54
Drenge, drenge!..Kunne vi ikke komme tilbage til den oprindelige tråd, også kan i gå ud og hygge jer!
...
Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordost
|
Skrevet den: 04-Juni-2008 kl. 09:32
Jeg så underligt nok min HD Transformers i går aftes god film forresten!
/Halsted
|
Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 10-Juni-2008 kl. 10:44
Indtil den kommer kan I noejes med denne her. The original shizzznit:
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3434060/-/Product.html?searchstring=transformers&searchsource=0 - http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3434060/-/Product.html?se archstring=transformers&searchsource=0
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 10-Juni-2008 kl. 10:48
eller bestille den, til den 15/10
http://www.dvdstrax.dk/index.php?SCREEN=item&item=168620&department=&Group=31&Sector=19 - http://www.dvdstrax.dk/index.php?SCREEN=item&item=168620 &department=&Group=31&Sector=19
|
Skrevet den: 10-Juni-2008 kl. 10:57
Den kommer nok foer til UK end til DVDstrax, saa jeg venter nok. Og saa bliver den billigere derovre
Men fuck det er lang ventetid. Gider ikke gense den foer den kommer paa Blu-ray. Den film skal bare ses med ordentlig billede og lyd ellers taber den det meste af sine kvaliteter!
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 10-Juni-2008 kl. 11:14
amorbavian,
Det DD plus lydspor som er på HD udgaven er skam rigtig godt, det kan sagtens tåle et gensyn inden BD versionen udkommer
/Halsted
|
Skrevet den: 10-Juni-2008 kl. 12:40
Jo jo - hvis man har en HD-DVD afspiller! Jeg satsede dog paa den sikre hest
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 18:13
Ved ikke om det bare er mig der er langsom, men jeg fandt lige dette inde på blu-ray.com
http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=741
Der står, kort fortalt - Transformers BD medbringer et Dolby TrueHD-lydspor
|
Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 18:17
Transformers på Blu-ray bliver vel det samme overførlse som HD-DVD
version, selv og jeg gerne havde ønske DTS-HD MA eller PCM lyd, men
hvorfor laven om på noget der var så god på HD-DVD.
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 18:20
Der var jo "kun" et DD+ på HD-DVD'en
|
Skrevet af: Boffer24
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 18:34
Jeg glæder mig også til den kommer på BD. Jeg har den også på HDDVD og
jeg syntes ikke at lydsporet er godt på den. Der mangler helt klart noget
"punch" i bassen i udvalgte scener. Jeg tror at der er andre der har samme
opfattelse som mig rundt omkring.
Så jeg ser bestemt frem til et TrueHD lydspor
|
Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 18:35
Derfor kan man god gå hele vejen, og smide DTS-HD MA på, ikke ?
Også selfølige skal bilde også værre i en højer bit-rate, end HD-DVD
versione.
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 18:39
Jo bevares
Er det et 7.1 TrueHD de smider på?
|
Skrevet af: multix
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 18:59
venligst lånt fra en anden super blu-ray nørd Fritte
http://img262.imageshack.us/img262/3694/1409331bhec8.jpg">
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:08
Boffer24 skrev:
Jo bevares
Er det et 7.1 TrueHD de smider på?
|
Ikke iflg det link jeg referer til - Men om det kan ændres inden udsendelsesdato, ved jeg ikke, men det er da muligt.
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:10
Men iflg dette link, så kommer der også et PCM 5.1
http://forums.highdefdigest.com/showthread.php?t=56322
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:18
så er det så lige, hvad den danske udgave bliver i. vi bliver jo tit snydt i forhold til både us og uk.
man kan bare se den nye rambo, 7.1 i us og 5.1 i uk. men begge to har så noget BD-LIVE, men det har den norske ikke,
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:18
We like PCM
Vi må vist bare vente og se når den udkommer
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:24
flemming larsen skrev:
så er det så lige, hvad den danske udgave bliver i. vi bliver jo tit snydt i forhold til både us og uk.
man kan bare se den nye rambo, 7.1 i us og 5.1 i uk. men begge to har så noget BD-LIVE, men det har den norske ikke,
|
Aj i helvede så tror da pokker jeg ikke kan finde 5.1 på min Rambo og jeg generelt bare ikke fattede en hat af hvorfor anmelderen herinde så den i 7.1 ...
Grr vi bliver altid snydt :-(
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:29
MartinJohansen skrev:
flemming larsen skrev:
|
Aj i helvede så tror da pokker jeg ikke kan finde 5.1 på min Rambo og jeg generelt bare ikke fattede en hat af hvorfor anmelderen herinde så den i 7.1 ...
Grr vi bliver altid snydt :-(
|
sådan er det at bo i et lille land. desværre.
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:35
Tja det er jo ikke engang derfor - jeg har bestilt min i UK og går ud fra det er en "EU" version ?
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:38
MartinJohansen skrev:
Tja det er jo ikke engang derfor - jeg har bestilt min i UK og går ud fra det er en "EU" version ? |
jeg ved uk har en version, norge og sverige har hver deres, og den danske er udsat, grundet produktions problemer.
|
Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:45
Den danske rambo skulle dog være på trapperne nu.
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:46
Pade2204 skrev:
Den danske rambo skulle dog være på trapperne nu. |
nogen dato, evt link?
|
Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:50
Pas, det var hvad nordisk film sagde i sidste uge. De har dog førhen også sagt de droppede den helt, så altså :-)
|
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 20:53
det er latterligt hvis de dropper den. så skal de da bare have nogle tæv.
|
Skrevet af: BusinessBo
Skrevet den: 27-Juli-2008 kl. 21:12
De kan da ikke bare droppe den, fordi de har lidt problemer med den.
Forstår ikke helt hvad problemet er, når filmen er kommet ud i andre lande. Så kan det da kun være underteksterne der driller, og det burde da ikke være nok til at droppe den helt.
------------- Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
Skrevet den: 28-Juli-2008 kl. 08:34
Den danske Rambo kom da i starten af denne måned!
I kan da bl.a købe den her:
http://www.dvdstrax.dk/index.php?SCREEN=item&item=157795 &department=&Group=31&Sector=2
Eller svarer jeg i Øst, og i snakker i Vest?
|
Skrevet den: 28-Juli-2008 kl. 08:38
zirio skrev:
|
har du selv tjekket teksterne, det står med flag i anden række.
|
Skrevet af: JoJu
Skrevet den: 28-Juli-2008 kl. 15:17
zirio skrev:
http://www.dvdstrax.dk/index.php?SCREEN=item&item=157795 &department=&Group=31&Sector=2
|
Dette er den norske version. Den har DTS-HD High Resolution 5,1 og er klippet i formattet 1,78:1, hvor den amerikanske og engelske er i 2,35:1 og har DTS-HD Master Audio 5,1 (England) og 7,1 (USA). Der er ikke danske undertekster på den norske udgivelse.
------------- Pioneer PDP-428XD (ISF Kalibreret)
Pioneer BDP-LX70A
Onkyo TX-SR875
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/JoJuJim - Min blu-ray og dvd samling
|
Skrevet den: 28-Juli-2008 kl. 16:52
JoJu skrev:
zirio skrev:
|
Dette er den norske version. Den har DTS-HD High Resolution 5,1 og er klippet i formattet 1,78:1, hvor den amerikanske og engelske er i 2,35:1 og har DTS-HD Master Audio 5,1 (England) og 7,1 (USA). Der er ikke danske undertekster på den norske udgivelse. |
Jamen der kan man roligt sige, at jeg blev sat til vægs. Men tak for infoen, så blev jeg det klogere. Men til dem der overvejer at købe dem med danske undertekster, det er på ingen måde nødvendigt. Det er scener der tæller, ikke underteksterne.
|
Skrevet den: 28-Juli-2008 kl. 17:05
zirio skrev:
Jamen der kan man roligt sige, at jeg blev sat til vægs. Men tak for infoen, så blev jeg det klogere. Men til dem der overvejer at købe dem med danske undertekster, det er på ingen måde nødvendigt. Det er scener der tæller, ikke underteksterne.
|
jamen, selv den bedste kan jo tage fejl.
og vi er stadig nogen som godt kan lide tekster på film.
|
|