Print side | Luk vindue

kabel mellem bærbar og pana TX-37LZD80

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41568
Udskrevet den: 05-Maj-2025 kl. 00:01

Emne: kabel mellem bærbar og pana TX-37LZD80
Skrevet af: dallas
Emne: kabel mellem bærbar og pana TX-37LZD80
Skrevet den: 26-Maj-2008 kl. 20:06

ja overskriften siger vel det hele. Jeg ved godt der er mange tråde om emnet, men jeg føler mig alligevel noget lost. Jeg aner slet ikke hvilke kabler jeg kan bruge til at koble min bærbare sammen med mit nye Panasonic TX-37LZD80. På min bærbare er der er et S-videostik(kompatibelt med 4-ben S-videokabel) og et VGA stik. På fjernsynet er der pc-stik, hdmi stik, audio in- og out og digital audio out.

håber nogen kan hjælpe, gerne med links til kabler jeg kan købe.

Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 26-Maj-2008 kl. 20:13

VGA>VGA, lyd fra PCen med et lydkort kabel til til det Input der korresponderer med VGA, (hvis der er et), er der ikke, så lyd fra PC til Reciver med lydkortkabel.  

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: dallas
Skrevet den: 26-Maj-2008 kl. 20:17

det var hurtig service:-D

jeg får fat i et vga kabel. men det andet er noget sort for mig. lydkortkabel? og hvilken reciever? korresponderer med vga? Jeg er SLET ikke på hjemmebane i det her!

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 26-Maj-2008 kl. 20:22

Minijack>RCA kabel til VGA lyd In (som sagt hvis der er en), ellers samme kabel tilsluttes til Reciver for lyd der igennem. Alternativt lyd fra PCen via externe højttalere 2.0, 2.1 eller hvad du nu har.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Print side | Luk vindue