Print side | Luk vindue

PS3 udsolgt?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41940
Udskrevet den: 28-April-2025 kl. 16:58

Emne: PS3 udsolgt?
Skrevet af: Boogie
Emne: PS3 udsolgt?
Skrevet den: 04-Juni-2008 kl. 18:41
Jeg har før haft en ps3 og overvejer at købe en igen nu da bl.a. GT5 kommer. Jeg har kigget lidt efter den på nettet og det ser ikke ud til at nogen har den på lager, hverken netbutikker, Elgiganten, Merlin osv.. Nogen der ved hvad årsagen er?

Svar:
Skrevet af: meta
Skrevet den: 04-Juni-2008 kl. 20:13
Måske har GTA4 ryddet lageret ....

-------------
+ 70 positive handler!

Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 04-Juni-2008 kl. 20:17
Hehe, der er måske en ny PS3 på vej, en small udgave af PS30 40gb, eller
en PS4, tro nok mere på den samll udgave af PS3

Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 04-Juni-2008 kl. 21:50

Oprindeligt skrevet af Boogie Boogie skrev:

Jeg har før haft en ps3 og overvejer at købe en igen nu da bl.a. GT5 kommer. Jeg har kigget lidt efter den på nettet og det ser ikke ud til at nogen har den på lager, hverken netbutikker, Elgiganten, Merlin osv.. Nogen der ved hvad årsagen er?

Jeg ved ikke lige hvorfor den er udsolgt. Men en ting er sikker GT5 kommer ikke lige foreløbig, desværre.

GT5 Prologue kom her for et par måneders tid siden, og er en slags taste af hvad det fulde spil kommer til at indeholde. Der er masser af spilletid i Prologuen, hvis man er fan af GT serien. Det er helt klart det af mine  PS3 spil jeg har brugt mest tid på.

Hvad angår det fulde spil GT 5. så snakker vi nok foråret 2009 tidligst før det kommer.

Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 04-Juni-2008 kl. 22:18
Jeg syntes jeg så en dato sidst på året for GT5? Men måske kiggede jeg kun på måneden og ikke på året...hmmm...ønsketænkning....

-------------

BORING!

Skrevet den: 05-Juni-2008 kl. 07:38

Jeg mener at have set GT5 til august ´08, men det kommer jo desværre nok først i ´09. Jeg har hørt om den smalle udgave, men hvis det er derfor ps3 pt. ikke er på lager nogen steder, må den smalle udgave være lige om hjørnet. I hverfald ikke ps4.

Nogle der ved, om konsoller og den slags plejer at falde lidt i pris om sommeren?

Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 05-Juni-2008 kl. 10:35

Apropos GT5 Prologue:
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1016113.ece - http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1016113.ece

Skrevet den: 05-Juni-2008 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Apropos GT5 Prologue:
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1016113.ece - http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1016113.ece

Cool idé... ærgeligt man ikke har en ps3 endnu

Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 05-Juni-2008 kl. 14:56
Uh, jeg skal fluks game ps3 når jeg har tid

Det ville være cool med rigtigt ræs. Har altid gerne villet prøve det. Go-kart og folkeræs er dælme for sjovt

Skrevet af: meta
Skrevet den: 05-Juni-2008 kl. 17:04
Har tilmeldt mig GT5 konkurrencen. Nu må vi se om der bliver tid til at prøve. Tror det kunne blive helt afhængighedsskabende at gå i gang

-------------
+ 70 positive handler!

Skrevet af: mattias.dk
Skrevet den: 09-Juni-2008 kl. 13:54
Nogen der har fundet en onlinebutik eller fysisk butik i Storkøbenhavn, der har den på lager?

Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 09-Juni-2008 kl. 14:19

Alle steder jeg har kigget har den Ps3 også været udsolgt.

Det lige fra Fona, Merlin, El-giganten, EBgames (eller hvad de hedder) og andre steder..

Tror selv grunden er GTA4 - da det kom ud røg samtlige PS3 maskiner.. Har ikke set en eneste på lager siden.

-------------
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!

Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 09-Juni-2008 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Alle steder jeg har kigget har den Ps3 også været udsolgt.

Det lige fra Fona, Merlin, El-giganten, EBgames (eller hvad de hedder) og andre steder..

Tror selv grunden er GTA4 - da det kom ud røg samtlige PS3 maskiner.. Har ikke set en eneste på lager siden.

Ja, og hvis ikke GTA sørgede for at få langet nogle PS3'ere over disken, så er jeg 100 på at MGS4 har..

Skrevet af: mattias.dk
Skrevet den: 09-Juni-2008 kl. 16:03
Jeg fandt en hos El-Giganten på Fisketorvet - bundle med FIFA08 og Ratchet & Clank

Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 09-Juni-2008 kl. 16:07

Bilka har/havde fra i dag en PS3 incl. National Treassure 2 (Blu-ray) til 2.999 kr.

Men da det var et begrænset antal, er de sikkert væk nu.

Skrevet af: slate
Skrevet den: 09-Juni-2008 kl. 16:15

Kunne måske skyldes at der igen har været produktionsvanskeligheder med laseren til BD drev.... det kan jo hurtigt tynde ud på lageret.

-------------
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107

Skrevet af: Dæncker
Skrevet den: 09-Juni-2008 kl. 21:39
Jeg savner bare et ps3 tilbud der kommer ned på de magiske 2500 kr. Kvickly Xtra har gjort det en gang før, så det må komme igen. Og gerne snart tak! 

Skrevet den: 09-Juni-2008 kl. 22:07

Man når aldrig de tilbud alligevel - jeg vil bare gerne have finger i en til de 3000 inkl. GTA4 f.eks ;D

Well, kan nu sagtens vente på de får et stabilt lager igen engang.

-------------

Skrevet af: Emilos88
Skrevet den: 09-Juni-2008 kl. 22:07
Jeg opgav at vente på de gode tilbud længere, så bestilte en i Bilka idag skulle få den i morgen, glæder mig til noget HD

Skrevet den: 09-Juni-2008 kl. 22:54

Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Jeg opgav at vente på de gode tilbud længere, så bestilte en i Bilka idag skulle få den i morgen, glæder mig til noget HD

Nice da - det går pænt hurtigt med deres levering ser det ud til. Tillykke med den :-)

-------------

Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 15:03

Så fik jeg også bestilt PS3.

PS3 inkl. Uncharted og Ratchet & Clank
GTA4
Guitar Hero inkl. guitar
Motorstorm
Fjernbetjening

Nu glæder jeg mig bare til det kommer :)

-------------

Skrevet af: sovedyret
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 15:49

Jeg har nu ventet i halvanden mdr. på at få min 40Gb PS3 tilbage fra rep. og Nordisk Film har lovet levering i næste uge, så satser meget på at der kommer noget der.. Kunne ikke engang få min lokale Fona hvor den er købt til bare at give mig en ny, når nu Nordisk Film alligevel bare ombytter min gamle, da Fona heller ikke har nogle..

Usselt er det!!

Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 18:34

Det da godt nok skod ... Må da håbe den levering så virkelig kommer næste uge.. Hvad er/var der galt med den?

-------------

Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 11:55
Nu er det 1½ måned siden jeg oprettede tråden og PS3 er stadig helt umulig at opdrive, nok endnu sværere! Øv...

Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 12:47
Det lyder da mystisk at den ikke skulle være til at opdrive nogen som helst steder. Jeg kender da en der lige har købt en i Fona i sidste uge. Hvor i landet er du da fra, siden det er så umuligt ?

Skrevet af: lasped
Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 13:17

Jeg gik også og ventede på et prisfald, men nu kan jeg altså ikke vente mere.

Desværre er den ikke til at få fat i her i Århus! Alle butikker udskyder hele tiden deres leveringstidspunkt.

Skrevet af: deepmagic
Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 13:28
Coolshop har lige fået nogen på lager i dag :)

Skrevet af: rapsacdk
Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 14:12
Sony har annonceret ny udgave med 80 GB HD og DS3, den kommer i august. Dog stadig ingen BC...

Skrevet af: skipper
Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

Sony har annonceret ny udgave med 80 GB HD og DS3, den kommer i august. Dog stadig ingen BC...

Hvor har du læst det? Er det også i Europa? Det er da interessant, da jeg slev gik og ventede på en PS3 bundlet med en DS3 controller.

/Skipper

-------------
/Skipper

Skrevet af: skipper
Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 15:02
En http://www.vgchartz.com/forum/thread.php?id=33812 - google søgning senere....

-------------
/Skipper

Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 15:09
Måske er grunde den, at Sony er hold op med at prod. PS3, da der skal
komme en ny model, som så igen er blivet forsinket (det er jo Sony), og de
PS3 der kan fås nu, er de få der er tilbage og der kan findes på på div. lager
?

Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 15:42

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

komme en ny model, som så igen er blivet forsinket (det er jo Sony), og de
PS3 der kan fås nu, er de få der er tilbage og der kan findes på på div. lager
?

Det er nok noget i den stil... Spørgsmålet er så om man skal vente en måneds tid og se hvad der sker -eller prøve at få fat på een nu...hmmm

Skrevet af: Lightyear
Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 16:41

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

komme en ny model?

Nu er den eneste forskel jo kun, at harddisken vokser fra 40GB til 80GB. Men jo, de skal jo have tømt lagrene for den gamle model, så den burde være til at få fat i indtil der ikke er flere tilbage.

Skrevet af: A_Nielsen
Skrevet den: 18-Juli-2008 kl. 10:41
Og man kan selv sætte en større harddisk i, så jeg ser ingen grund til at vente på den nye udgave af PS3

-------------

Skrevet den: 18-Juli-2008 kl. 11:06

Og man kan selv sætte en større harddisk i, så jeg ser ingen grund til at vente på den nye udgave af PS3

Bortset fra at du FAAR en stoerre HDD til samme pris, som nuvaerende 40GB har.

-------------

BORING!

Skrevet af: jrued
Skrevet den: 18-Juli-2008 kl. 11:16

Ja men om det er 80 eller 40 GB er for mig det samme HDD skal stadig skiftes til en større på et tidspunkt om man så venter to år fordi man har 80 eller 1 fordi man har 40 er vel ligegyldigt?!

hvis man alligevel kan leve med 80 Gb uden at skifte ville jeg da mene man også kan med en 40 GB

Skrevet den: 18-Juli-2008 kl. 12:23

hvis man alligevel kan leve med 80 Gb uden at skifte ville jeg da mene man også kan med en 40 GB

Den paastand er jo lidt ude i hampen. Der er jo 50% mere. Dvs. nu naar spillene skal bruge 5-6GB paa HDD kan du derfor have dobbelt saa mange spil paa en 80GB foer du skal skifte

Ligegyldig diskussion egentlig. Man tager hvad man synes passer en. 40GB er IMO for lidt, isaer naar du traekker systemet fra, saa er der vel kun 30GB tilbage. Det er ikke mange demoer og spil foer du skal slette. Og ja HDD er billige nu, men ikke for alle naar de lige har brugt 3000. Saa vil de maaske heller bruge pengene paa et spil

Jeg ville dog vente en maande og saa faa en 80GB- hvis jeg skulle koebe nu.

-------------

BORING!

Skrevet den: 18-Juli-2008 kl. 12:42

Ja enig, nok en ligegyldig diskussion, men det det jeg mener. 40 GB har du til ti spil og 80 har du til 20 groft sagt.

Selv om man går ud og køber en 40 GB nu vil jeg stadig mene der går lang tid til man har brugt alle 40 GB fra person til person self. så hvis man ikke kan vente med at få en PS3 kan jeg ikke se nogen grund til at vente til 80 Gb da man ikke får mere maskine får pengene, kun plads. så om man bruger 900 på ny hdd om 1 eller 2-3 år er sgu for mig det samme. har snart haft min 40 Gb 1 år og har stadig 17 GB tilbage.

Jeg har heller ikke trængen til at gemme demo jeg ikke synes var fede, eller trailers

hvis jeg var SONY ville jeg sgu nok smide en 250 Gb i og så tage lidt mere for den!

Skrevet af: JesperLund
Skrevet den: 18-Juli-2008 kl. 12:55
Er det ikke bare at smide en 250 GB 2.5" SATA disk i? http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=425133 - Pris < 500 kr. Den gamle 40 GB smider man i et USB kabinet til 100 kr. og bruger den til backup af data på PC, eller hvis man lige skal have et par filer med over til vennerne..

-------------
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.

Skrevet af: vasif
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 11:58

Nogen som kender status på Playstation 3 40 GB?

Den er stort set udsolgt overalt, mem den nye med 80 GB skulle lande i butikkerne i slutningen af August..

Tror Sku jeg venter på den..

Skrevet af: frimann85
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 12:37
Ellers køb en brugt på dba..?

Skrevet af: vasif
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 12:45
Jeg er ikke så meget for at købe en brugt PS3.. Specielt når prisen ikke er speciel billig, i forhold til at købe en ny.

Skrevet af: mfhj
Skrevet den: 07-August-2008 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Nogen som kender status på Playstation 3 40 GB?

Den er stort set udsolgt overalt, mem den nye med 80 GB skulle lande i butikkerne i slutningen af August..

Tror Sku jeg venter på den..

Ser ud som om den kommer 27/8: (hvert fald i UK)

http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=280;-1;-1;-1&sku=841449 - http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=280;-1;-1 ;-1&sku=841449

Skrevet af: Tirzah
Skrevet den: 07-August-2008 kl. 11:57
Den kommer også til Danmark d. 27/8

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_14 3&products_id=55906

Den kommer til at koste 3800 kr. for 80 GB versionen

Ps. Jeg er ny og kan ikke få linket til at virke

Skrevet af: kylle_one
Skrevet den: 07-August-2008 kl. 12:30
Det er dyrt sammenlignet med 40'eren til 2800 kr

Skrevet den: 07-August-2008 kl. 13:36

Oprindeligt skrevet af kylle_one kylle_one skrev:

Det er dyrt sammenlignet med 40'eren til 2800 kr

ja ouha 1000 kr for 40 Gb ekstra det holder ikke helt. den falder nok ret hurtigt i pris!

Print side | Luk vindue