Hvilke rettigheder har jeg?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=42283
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 13:32
Emne: Hvilke rettigheder har jeg?
Skrevet af: GuffeDK
Emne: Hvilke rettigheder har jeg?
Skrevet den: 12-Juni-2008 kl. 16:46
Hej folkens jeg har sendt mit tv ind til TC for 3 gang med samme fejl. De har sagt de vil give mig et nyt tv et tilsvarende det jeg havede. Men da de ikke kan skaffe Philips så er det lidt svært at skaffe noget tilsvarende da jeg gerne vil ha amblight med. Har forsøgt at få pengene tilbage men det vil de slet ikke gå med til. Jeg kan enten få et panasonic eller et samsung hvilket jeg ikke helt er tilfreds med.
Men har jeg ikke rettighederne til at kræve pengene tilbage når de ikke kan lave tvet og ikke kan skaffe et tilsvarende
|
Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-Juni-2008 kl. 16:51
3 gange med samme fejl, så har du ret til at få dine penge tilbage. du kan jo evt. sige til dem at du så må gå i forbrugerklagenævnet, det hjælper nogen gange. men du skal stå fast på det. de prøver altid at hoppe over hvor gærdet er lavest.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: GuffeDK
Skrevet den: 12-Juni-2008 kl. 16:57
Okay må lige prøve at ringe til dem igen imorgen så
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-Juni-2008 kl. 16:59
det kan ikke skade. held og lykke.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-Juni-2008 kl. 17:09
du kan læse lidt om om dine rettigheder her.
http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/03/3/ - http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/03/3/
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: Sandal
Skrevet den: 12-Juni-2008 kl. 17:20
Det følger af købelovens § 78, stk. 1, at det er køberen der bestemmer, hvilken mangelsbeføjelse han vil gøre gældende.
Køberen kan derfor vælge at hæve købet. Ophævelse kan kun afvises af sælgeren, hvis han tilbyder afhjælpning (hvilket ikke lykkes i denne sag) eller omlevering.
Sælgeren skal ved omlevering levere en anden genstand, der stemmer overens med aftalen (bestemmelsens ordlyd). Karnovs lovkommentar foreskriver desværre intet om, hvad der præcis skal forstås herved, men min vurdering er, at omlevering som udgangspunkt kun kan foretages med samme model (som den der har manglen) eller med et produkt der har tilsvarende egenskaber/specifikationer.
Eftersom at TC ikke længere forhandler Philips produkter, er det min vurdering, at der ikke kan ske omlevering, da Ambilight (som kunder også efterspørger) er en væsentlig egenskab der kun findes på Philips produkter.
Køber kan derfor kræve købet ophævet.
------------- "Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
Skrevet af: GuffeDK
Skrevet den: 12-Juni-2008 kl. 17:58
Tak for de rigtig gode svar lyder som jeg har retten på min side
|
Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 09:00
Det er altså underligt at TC ryger ud i det her sager, og lader dem komme frem på den her måde. Hvad pokker er det der sker for dem??
Er de efterhånden så presset af konkurrencen, så love/regler, forbrugerservice, garanti og sikkerhed for kunderne ved at være en by i Rusland for dem?
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 09:15
er det nu TC igen, det stod der ikke i går.
ja, det er utroligt at de gider blive ved, med at give så dårlig service. det går jo imod dem, hvergang i klagenævnet.![](smileys/smiley18.gif)
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 09:20
flemming larsen skrev:
er det nu TC igen, det stod der ikke i går.
ja, det er utroligt at de gider blive ved, med at give så dårlig service. det går jo imod dem, hvergang i klagenævnet.![](smileys/smiley18.gif)
|
Det står nu da i det oprindelige, og ikke redigerede, indlæg at det er indbragt til TC for 3. gang :)
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 09:24
zulfo skrev:
flemming larsen skrev:
er det nu TC igen, det stod der ikke i går.
ja, det er utroligt at de gider blive ved, med at give så dårlig service. det går jo imod dem, hvergang i klagenævnet.![](smileys/smiley18.gif)
|
Det står nu da i det oprindelige, og ikke redigerede, indlæg at det er indbragt til TC for 3. gang :)
|
jeg var den første som svarede, og er rimelig sikker på at der ikke stod TC.
men uanset, om jeg skulle have overset det. så er det utroligt af TC.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: thor-thor
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 10:37
flemming larsen skrev:
jeg var den første som svarede, og er rimelig sikker på at der ikke stod TC.
men uanset, om jeg skulle have overset det. så er det utroligt af TC.
|
Som zulfo også skrev er 1 indlæg ikke redigeret! Så mon ikke det har stået der fra starten af!
Medmindre Guffe, på snedig vis, har hacket sig til at undgå at der nederst i indlægget, står når det er blever redigeret![](smileys/smiley2.gif)
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 10:43
thor-thor skrev:
flemming larsen skrev:
jeg var den første som svarede, og er rimelig sikker på at der ikke stod TC.
men uanset, om jeg skulle have overset det. så er det utroligt af TC.
|
Som zulfo også skrev er 1 indlæg ikke redigeret! Så mon ikke det har stået der fra starten af!
Medmindre Guffe, på snedig vis, har hacket sig til at undgå at der nederst i indlægget, står når det er blever redigeret![](smileys/smiley2.gif)
|
jamen, selv den bedste kan jo tage fejl.![](smileys/smiley2.gif)
derfor behøver i jo ikke køre personlig hetz.![](smileys/smiley36.gif)
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: GuffeDK
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 11:24
Jeg er ikke redigeret i noget ;)
Utroligt da jeg snakkede med dem idag blev tonen en helt anden. Da jeg sagde at jeg havede snakket med Forbrugerstyrelsens hotline og folk her inde fra. Så ville han prøve at skaffe et philips og vis det ikke ku lade sig gøre fik jeg pengene retur
|
Skrevet af: GuffeDK
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 11:32
Nu ringede de lige og sagde de kunne skaffe en 32PFL9603D det er jo slet ikke så ringe :D glad for vi fik løst problemet uden at skulle til alt mulig bøvl :D
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 11:39
jeg har bare set forkert.![](smileys/smiley19.gif)
det er da godt at det hele, er ved at ordne sig. de er nok lidt trætte, af folk herfra og forbrugernævnet.
men held og lykke med det nye.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 11:49
flemming larsen skrev:
thor-thor skrev:
flemming larsen skrev:
jeg var den første som svarede, og er rimelig sikker på at der ikke stod TC.
men uanset, om jeg skulle have overset det. så er det utroligt af TC.
|
Som zulfo også skrev er 1 indlæg ikke redigeret! Så mon ikke det har stået der fra starten af!
Medmindre Guffe, på snedig vis, har hacket sig til at undgå at der nederst i indlægget, står når det er blever redigeret![](smileys/smiley2.gif)
|
jamen, selv den bedste kan jo tage fejl.![](smileys/smiley2.gif)
derfor behøver i jo ikke køre personlig hetz.![](smileys/smiley36.gif)
|
Ked af at jeg fik startet en hetz ![](smileys/smiley2.gif)
Men det er godt at Guffe har fået løst problemet, selv om jeg ikke er tilhænger af "Det bliver sagt til en voksen"-fremgangsmåden med at fortælle forhandleren at man altså skriver om dem på et forum ![](smileys/smiley1.gif)
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 11:53
zulfo skrev:
[QUOTE=flemming larsen][QUOTE=thor-thor][QUOTE=flemming larsen]
Ked af at jeg fik startet en hetz ![](smileys/smiley2.gif)
|
jeg kan ta det, er vant til det.![](smileys/smiley36.gif)
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: clausewitz
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 11:57
zulfo skrev:
"Det bliver sagt til en voksen"-fremgangsmåden med at fortælle forhandleren at man altså skriver om dem på et forum ![](smileys/smiley1.gif) | Skulle lige læses to gange før jeg fangede den!
|
Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 13:14
GuffeDK skrev:
Jeg er ikke redigeret i noget ;)
Utroligt da jeg snakkede med dem idag blev tonen en helt anden. Da jeg sagde at jeg havede snakket med Forbrugerstyrelsens hotline og folk her inde fra. Så ville han prøve at skaffe et philips og vis det ikke ku lade sig gøre fik jeg pengene retur
|
Se, det er jo straks en helt anden situation. Det er sådan det bør lyde, allerede første gang man erkender, at produktet ikke kan laves. Så laver man en aftale med forbrugeren, der tilgodeser forbrugeren uden at være uretfærdig for forhandleren.
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 13:25
flemming larsen skrev:
zulfo skrev:
[QUOTE=flemming larsen][QUOTE=thor-thor][QUOTE=flemming larsen]
Ked af at jeg fik startet en hetz ![](smileys/smiley2.gif)
|
jeg kan ta det, er vant til det.![](smileys/smiley36.gif)
|
Jeg må undre mig over, at du efter 2700 indlæg her på stedet ikke ved at det fremgår nederst i indlægget hvorvidt der er rettet i indlægget...
------------- mvh Christian
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 14:00
cnn3 skrev:
flemming larsen skrev:
zulfo skrev:
[QUOTE=flemming larsen][QUOTE=thor-thor][QUOTE=flemming larsen]
Ked af at jeg fik startet en hetz ![](smileys/smiley2.gif)
|
jeg kan ta det, er vant til det.![](smileys/smiley36.gif)
|
Jeg må undre mig over, at du efter 2700 indlæg her på stedet ikke ved at det fremgår nederst i indlægget hvorvidt der er rettet i indlægget...
|
det er jeg sku da godt klar over, jeg har lavet en fejl. behøver jeg sige det 50 gange, før det bliver fattet?
du har aldrig skrevet en fejl, det har du garanteret. så prøv at komme videre.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 16:04
Hold da op, over 2800 indlæg (jeg tog lige fejl mht antallet)
------------- mvh Christian
|
Skrevet af: Simon, TC
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 16:36
Kandersen skrev:
Det er altså underligt at TC ryger ud i det her sager, og lader dem komme frem på den her måde. Hvad pokker er det der sker for dem??
Er de efterhånden så presset af konkurrencen, så love/regler, forbrugerservice, garanti og sikkerhed for kunderne ved at være en by i Rusland for dem?
|
Nej, og jeg forstår simpelthen heller ikke at der er grobund for denne tråd. Kunden kontakter os. Jeg siger at jeg er nødt til at checke op på fejlen på hans TV, for at vi kan vurdere om det er den samme fejl der tidligere er blevet reppet og dermed lave en ombytning eller hæve handlen.
Jeg fortæller ham at Der vil gå et par dage før jeg får kigget på det, pga. jeg havde en ekstra fridag og der var en helligdag umiddelbart efter. Alligevel ringer kunden flere gange de følgende dage, sidste gang mandag eller tirsdag, så vidt jeg husker. Jeg får tid til at kigge på hans TV tirsdag morgen, og ringer tilbage til ham umiddelbart efter.
Vi vælger at ombytte kundens TV og jeg lover at se om jeg kan skaffe et Philips 9603. Det kan jeg desværre ikke på det tidspunkt, så jeg tilbyder ham i stedet et Panasonic TX32LZD80, da jeg mener det er det 32" (den størrelse kunden ønskede) der leverer den ubetinget bedst billedkvalitet. Det ønsker kunden ikke da den er 'klam' og han vil i stedet have et 32" Samsung. Dét lover jeg så at undersøge for ham. På intet tidspunkt, er det blevet nævnt at ambilightfunktionen var en overvejende grund til at kunden valgte Philips TV'et, så mit mål var at finde et TV med samme eller bedre ydelse mht. billedkvalitet. Derfor Panasonic'en der er klart bedre end både kundens første Philips og 9603 modellen.
Kunden ringer så igen i dag og fortæller at han kun ønsker handlen ophævet eller et andet Philips TV, og først nu fortæller han så at ambilight funktionen var vigtig for ham og da der ikke er andre end Philips der har denne funktion, gør jeg selvfølgelig endnu et forsøg på at finde et Philips og det lykkedes så faktisk anden gang.
Vi har ikke noget ønske om at genere vores kunder, hvis de har et problem med en vare, men det er da klart at vi ønsker at beholde et salg, i stedet for at give kontanter retur. Det er jo trods alt en forretning vi kører. Hvis kunden ville være glad for en løsning hvor han i stedet fik et Panasonic eller et Samsung, som denne kunde ønskede, hvorfor så ikke finde en løsning vi alle kunne være glade for? Måske var han træt af ambilight og Philips i det hele taget, i betragtning af de problemer han havde haft med TV'et. Det er da klart at jeg aldrig havde tilbudt kunden et Panasonic hvis det i første omgang var blevet afklaret at ambilight simpelthen var enormt vigtigt for kunden.
Nu har jeg som sagt skaffet et Philips til ham som kan leveres i næste uge og han kan se TV med ambilight, sagen er løst og alle er tilfredse!..
Jeg synes det er sindssygt irriterende at hver gang Tape Connection nævnes, så er der nogle stykker herinde der farer i flint, og råber dommedag og det drejer sig altid om de samme 3-4 personer.
Hvis vi end ikke har en uge til at forsøge at løse en reklamation, hvor er vi så henne?
------------- Tape Connection MKII
|
Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 13-Juni-2008 kl. 19:07
Simon, TC skrev:
Kandersen skrev:
Det er altså underligt at TC ryger ud i det her sager, og lader dem komme frem på den her måde. Hvad pokker er det der sker for dem??
Er de efterhånden så presset af konkurrencen, så love/regler, forbrugerservice, garanti og sikkerhed for kunderne ved at være en by i Rusland for dem?
|
Nej, og jeg forstår simpelthen heller ikke at der er grobund for denne tråd. Kunden kontakter os. Jeg siger at jeg er nødt til at checke op på fejlen på hans TV, for at vi kan vurdere om det er den samme fejl der tidligere er blevet reppet og dermed lave en ombytning eller hæve handlen.
Jeg fortæller ham at Der vil gå et par dage før jeg får kigget på det, pga. jeg havde en ekstra fridag og der var en helligdag umiddelbart efter. Alligevel ringer kunden flere gange de følgende dage, sidste gang mandag eller tirsdag, så vidt jeg husker. Jeg får tid til at kigge på hans TV tirsdag morgen, og ringer tilbage til ham umiddelbart efter.
Vi vælger at ombytte kundens TV og jeg lover at se om jeg kan skaffe et Philips 9603. Det kan jeg desværre ikke på det tidspunkt, så jeg tilbyder ham i stedet et Panasonic TX32LZD80, da jeg mener det er det 32" (den størrelse kunden ønskede) der leverer den ubetinget bedst billedkvalitet. Det ønsker kunden ikke da den er 'klam' og han vil i stedet have et 32" Samsung. Dét lover jeg så at undersøge for ham. På intet tidspunkt, er det blevet nævnt at ambilightfunktionen var en overvejende grund til at kunden valgte Philips TV'et, så mit mål var at finde et TV med samme eller bedre ydelse mht. billedkvalitet. Derfor Panasonic'en der er klart bedre end både kundens første Philips og 9603 modellen.
Kunden ringer så igen i dag og fortæller at han kun ønsker handlen ophævet eller et andet Philips TV, og først nu fortæller han så at ambilight funktionen var vigtig for ham og da der ikke er andre end Philips der har denne funktion, gør jeg selvfølgelig endnu et forsøg på at finde et Philips og det lykkedes så faktisk anden gang.
Vi har ikke noget ønske om at genere vores kunder, hvis de har et problem med en vare, men det er da klart at vi ønsker at beholde et salg, i stedet for at give kontanter retur. Det er jo trods alt en forretning vi kører. Hvis kunden ville være glad for en løsning hvor han i stedet fik et Panasonic eller et Samsung, som denne kunde ønskede, hvorfor så ikke finde en løsning vi alle kunne være glade for? Måske var han træt af ambilight og Philips i det hele taget, i betragtning af de problemer han havde haft med TV'et. Det er da klart at jeg aldrig havde tilbudt kunden et Panasonic hvis det i første omgang var blevet afklaret at ambilight simpelthen var enormt vigtigt for kunden.
Nu har jeg som sagt skaffet et Philips til ham som kan leveres i næste uge og han kan se TV med ambilight, sagen er løst og alle er tilfredse!..
Jeg synes det er sindssygt irriterende at hver gang Tape Connection nævnes, så er der nogle stykker herinde der farer i flint, og råber dommedag og det drejer sig altid om de samme 3-4 personer.
Hvis vi end ikke har en uge til at forsøge at løse en reklamation, hvor er vi så henne?
|
Tja, du mærker blot hvor svært det er, når man først har leveret dårlig service, så er det svært at komme af med det "mærke" igen. Men vil du ærligt påstå i har haft et TV til rep. 3 gange på én uge ? Uanset om det er samme fejl eller ej, så ville jeg ikke have det TV tilbage under nogen omstændigheder. Et godt råd, lav god og ordentlig kundeservice, det vil sige vær på forkant med disse sager, byt heller en gang for meget end en gang for lidt. Du har jo allerede set konsekvensen af de tidligere sager.
Hvis I vil reklamere med god service, så yd en god service.
|
Skrevet af: Simon, TC
Skrevet den: 14-Juni-2008 kl. 10:06
Hans j skrev:
Simon, TC skrev:
Kandersen skrev:
Det er altså underligt at TC ryger ud i det her sager, og lader dem komme frem på den her måde. Hvad pokker er det der sker for dem??
Er de efterhånden så presset af konkurrencen, så love/regler, forbrugerservice, garanti og sikkerhed for kunderne ved at være en by i Rusland for dem?
|
Nej, og jeg forstår simpelthen heller ikke at der er grobund for denne tråd. Kunden kontakter os. Jeg siger at jeg er nødt til at checke op på fejlen på hans TV, for at vi kan vurdere om det er den samme fejl der tidligere er blevet reppet og dermed lave en ombytning eller hæve handlen.
Jeg fortæller ham at Der vil gå et par dage før jeg får kigget på det, pga. jeg havde en ekstra fridag og der var en helligdag umiddelbart efter. Alligevel ringer kunden flere gange de følgende dage, sidste gang mandag eller tirsdag, så vidt jeg husker. Jeg får tid til at kigge på hans TV tirsdag morgen, og ringer tilbage til ham umiddelbart efter.
Vi vælger at ombytte kundens TV og jeg lover at se om jeg kan skaffe et Philips 9603. Det kan jeg desværre ikke på det tidspunkt, så jeg tilbyder ham i stedet et Panasonic TX32LZD80, da jeg mener det er det 32" (den størrelse kunden ønskede) der leverer den ubetinget bedst billedkvalitet. Det ønsker kunden ikke da den er 'klam' og han vil i stedet have et 32" Samsung. Dét lover jeg så at undersøge for ham. På intet tidspunkt, er det blevet nævnt at ambilightfunktionen var en overvejende grund til at kunden valgte Philips TV'et, så mit mål var at finde et TV med samme eller bedre ydelse mht. billedkvalitet. Derfor Panasonic'en der er klart bedre end både kundens første Philips og 9603 modellen.
Kunden ringer så igen i dag og fortæller at han kun ønsker handlen ophævet eller et andet Philips TV, og først nu fortæller han så at ambilight funktionen var vigtig for ham og da der ikke er andre end Philips der har denne funktion, gør jeg selvfølgelig endnu et forsøg på at finde et Philips og det lykkedes så faktisk anden gang.
Vi har ikke noget ønske om at genere vores kunder, hvis de har et problem med en vare, men det er da klart at vi ønsker at beholde et salg, i stedet for at give kontanter retur. Det er jo trods alt en forretning vi kører. Hvis kunden ville være glad for en løsning hvor han i stedet fik et Panasonic eller et Samsung, som denne kunde ønskede, hvorfor så ikke finde en løsning vi alle kunne være glade for? Måske var han træt af ambilight og Philips i det hele taget, i betragtning af de problemer han havde haft med TV'et. Det er da klart at jeg aldrig havde tilbudt kunden et Panasonic hvis det i første omgang var blevet afklaret at ambilight simpelthen var enormt vigtigt for kunden.
Nu har jeg som sagt skaffet et Philips til ham som kan leveres i næste uge og han kan se TV med ambilight, sagen er løst og alle er tilfredse!..
Jeg synes det er sindssygt irriterende at hver gang Tape Connection nævnes, så er der nogle stykker herinde der farer i flint, og råber dommedag og det drejer sig altid om de samme 3-4 personer.
Hvis vi end ikke har en uge til at forsøge at løse en reklamation, hvor er vi så henne?
|
Men vil du ærligt påstå i har haft et TV til rep. 3 gange på én uge ?
|
Nej, det vil jeg ikke påstå, og det har jeg heller ikke skrevet nogen steder. TV'et har været til rep. 2 gange siden kunden købte det for ca. halvandet år siden.
------------- Tape Connection MKII
|
Skrevet af: GuffeDK
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 15:33
Hans j Skrev at det var 3 gang det var sendt ind ikke at det havede været til rep 3 gange.
Simon jo jeg har sagt at ambilight var vigtigt for mig. Men kan godt være vi har misforstået hinnanden så, eller jeg ikke udtrykte det klart nok, det må du undskylde så. Men sagde det allerede dengang jeg snakkede med dig da vi fandt ud af den skulle byttes, der sagde jeg at jeg gerne ville ha et philips igen fordi jeg godt kunne lide billedet og ambilight..
Havede heller ikke lige hørt at du havede en ekstra fridag osv.
Men har os være lidt "gnaven" her på det sidste har haft travlt med alt muligt. Har været lidt stresset osv.. også når lortet ikke virker når man lige vil slappe lidt af med lidt bold i tv efter en hård dag kan det godt være ret træls..
|
Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 20:57
Simon, TC skrev:
Jeg synes det er sindssygt irriterende at hver gang Tape Connection nævnes, så er der nogle stykker herinde der farer i flint, og råber dommedag og det drejer sig altid om de samme 3-4 personer.
Hvis vi end ikke har en uge til at forsøge at løse en reklamation, hvor er vi så henne?
|
Nu kommer kommentarene jo altså ikke bare ud af den blå luft, men på baggrund af en oplevelse fra en forbruger. Jeg gad at vide, om du ville være lige så irretabel, hvis vi havde skrevet noget på baggrund af en positiv oplevelse?
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
|