Print side | Luk vindue

Zepto tilbud

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=42450
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 17:10

Emne: Zepto tilbud
Skrevet af: thor-thor
Emne: Zepto tilbud
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 11:54

Tja hvor nemt kan det være når man vil have et Zepto 32 til 2500.

Man kommer ind på Zepto.dk, et øjeblik efter er man på tv siden, hvor man vælger den rigtige model, sekunder senere kan man "konfigurere" sit køb, hvorefter man ubesværet får betalt og checker ud igen.

Under 5 minutter og et nyt tv er på vej!

T

Ps. Sarkasme kan være anvendt i ovenstående 

pps. Indtil videre er jeg ikke engang kommet ind på hjemmesiden efter at have forsøgt næsten fra kl. 10

Svar:
Skrevet af: mortenf
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 11:56
www.zepto.dk er ikke kørende lige nu. Eller meget meget langsom

Skrevet af: Helskov
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 11:58

Lykkedes mig at komme igennem. Tog kun en time at komme fra første side til betaling. Den mangler pt stadig at loade siden med Orderconfirmation. Men har da modtaget en mail fra Zepto som takker for ordren.

Har bestilt en skærm til søster som lige pt har mit gamle Sony 28" widescreen trinitron. Kanont Tv.

Problemet er bare at vægten ødelægger møblerne.

-------------
-----------------------------
Best Regards

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af Helskov Helskov skrev:

Lykkedes mig at komme igennem. Tog kun en time at komme fra første side til betaling. Den mangler pt stadig at loade siden med Orderconfirmation. Men har da modtaget en mail fra Zepto som takker for ordren.

Har bestilt en skærm til søster som lige pt har mit gamle Sony 28" widescreen trinitron. Kanont Tv.

Problemet er bare at vægten ødelægger møblerne.

Lige et tip til siden. Hav tålmodighed!! Efter man har trykket forsæt i bestlling ser det måske ikke ud som om der sker noget. Men den har opfattet det. Nogle gange tog det 5min eller mere før der skete noget.

-------------
Best Regards

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 12:04
Tja og jeg kom aldrig ind - selom jeg prøvede en time

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: jnvir
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 12:18

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Computersalg.dk startede salget af 40 stk. kl. 12:00. *Har* bestilt 1...

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af jnvir jnvir skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Computersalg.dk startede salget af 40 stk. kl. 12:00. *Har* bestilt 1...

Skulle lige bestille en til min kollega. Prøvede hos computersalg. Men de er allerede solgt efter 5min.

-------------
Best Regards

Skrevet af: gullip
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 14:00
Fik bestilt en, men ved ikke om jeg var hurtig nok.
De skriver man skal have en PDF med ordrebekræftelsen før man er sikker. Men har screenshot af den ordrebekræftelse som kom frem på skærmen efter bestillingen, burde den ikke være bindende?

Skrevet af: KurtN
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 14:32

Siger UDSOLGT !

-------------
Panasonic 50PX600 plasma TV, 2006
Vantage HD-7100TS 2008 m. Canaldigital
Marantz 2252B Receiver, 1978
4 x JBL 4311 Studio Monitors, 1978
SME 2000 Plinth, SME 3012 II Tonearm, Stanton EEE, 1978

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 14:51
Har lige fået bekræftigelse på PDF via mail.
Så den burde være finno.
Så er søster glad

-------------
Best Regards

Skrevet af: StoneColdO
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 15:07
Skulle nogen ligge inde med to reservationer/køb og som gerne vil af med det ene, vil jeg gerne aftage det.

Skrevet af: insideout
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 17:44

Oprindeligt skrevet af gullip gullip skrev:

Fik bestilt en, men ved ikke om jeg var hurtig nok.
De skriver man skal have en PDF med ordrebekræftelsen før man er sikker. Men har screenshot af den ordrebekræftelse som kom frem på skærmen efter bestillingen, burde den ikke være bindende?

Nej vil jeg ikke mene, den du får sidst på skærmen er en tak for din ordre ikke en ordre bekræftigelse. Der var udsolgt kl. ca. 13:15 så alle der herefter sidder med en tak for ordre efter kl 13:15 skal ikke regne med en pdf ordre bekræftigelse, inkl. myself  

Var klog nok til ikke at fortælle min søn at jeg ville købe et tv til hans værelse, det var jo Zepto's lottospil man frivilligt deltog i

-------------
Mvh

Henrik

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af insideout insideout skrev:

Nej vil jeg ikke mene, den du får sidst på skærmen er en tak for din ordre ikke en ordre bekræftigelse. Der var udsolgt kl. ca. 13:15 så alle der herefter sidder med en tak for ordre efter kl 13:15 skal ikke regne med en pdf ordre bekræftigelse, inkl. myself  

Okay, jeg røg også først igennem 13.25. Det er bare super underligt, at 9:54 fungerer hjemmesiden optimalet, og da tilbuddet starter er det overhovedet ikke til at komme igennem de næste 3 timer også pludselig kommer man igennem og indenfor få minutter er der udsolgt af 800 skærme(?). Der var eftersigende kun blevet bestilt 13-15 skærme ved 12 tiden pga. hjemmesiden var så sløv.

Hvis de vil have et godt ry, burde de levere skærme til tilbudsprisen til dem som fik en bestilling med tilbudsprisen igennem. Synes det virker fesent, at de ikke kan tænke lidt frem og få en fikset en ordenlig server, det siger da sig selv med al den medieomtale og sidste gangs succes, at det vil blive et eftertragtet tilbud.

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 19:52

Har faktisk en til at ligge i kurven stadig! Men man får måske besked om at det ikke kan lade sig gøre hvis man gennemfører handlen.

Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 20:10

Oprindeligt skrevet af insideout insideout skrev:

Okay, jeg røg også først igennem 13.25. Det er bare super underligt, at 9:54 fungerer hjemmesiden optimalet, og da tilbuddet starter er det overhovedet ikke til at komme igennem de næste 3 timer også pludselig kommer man igennem og indenfor få minutter er der udsolgt af 800 skærme(?). Der var eftersigende kun blevet bestilt 13-15 skærme ved 12 tiden pga. hjemmesiden var så sløv.

Hvis de vil have et godt ry, burde de levere skærme til tilbudsprisen til dem som fik en bestilling med tilbudsprisen igennem. Synes det virker fesent, at de ikke kan tænke lidt frem og få en fikset en ordenlig server, det siger da sig selv med al den medieomtale og sidste gangs succes, at det vil blive et eftertragtet tilbud.

Nu er den nok blevet tvunget i knæ af alle disse som sad med 5-6 computere hver for at komme igennem .

Kan da godt forstå, de ikke bare går ud og lægger deres system om til en meget kraftigere serverpark, for at afvikle dette stunt.

Men hvor mange har læst eller set denne skærm i aktion ?

Men kravet er måske "bare det er billigt så køber jeg "lortet" "?

Derudover bliver det sikkert også noget nær normalpris på 32" indefor ½ år.

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 20:25

Det er jo lige som med youtube:

Er du interesseret i noget lort...          ;           ;           ;          nej tak

Er du sikker, det er gratis/billigt......                                ok, så giv mig et vognlæs

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 20:52
Ved ikke om det er lort, derfor i "".

Men jeg har læst på comon.dk, at det er et OEM produkt produceret af vetsel i Tyrkiet.

Jeg kender ham ikke , men tilsyneladende har der også været Medionfjernsyn fra vetsel, i hvertfald når man ser på produktbilleder.

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 20:58

Nej, tag bare mit udtryk med et gran salt

Jeg var selv en hårsbredde fra at bestille et til soveværelset.

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 21:13

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Nu er den nok blevet tvunget i knæ af alle disse som sad med 5-6 computere hver for at komme igennem .

Kan da godt forstå, de ikke bare går ud og lægger deres system om til en meget kraftigere serverpark, for at afvikle dette stunt.

Kan du så forklare hvorfor siden pludselig kørte optimalt 13.20, og efter få minutter var der udsolgt? Tvivler på at tilstrømningen af loads på siden er gået fra flere tusinde til få lige fra det ene øjeblik til det andet. Det kan bare være lidt tankevækkende.

Hvis du ikke har lagt mærke til det, så er det er billigt fjernsyn og kan være et godt alternativ til soveværelse eller lign. så selvom om det ikke er et specielt vidunder af et TV kan det nok dække nogles behov til soveværelset, så gider ikke tage diskussionen op om, hvorfor man vælger dette TV.

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 21:35

Kan du så forklare hvorfor siden pludselig kørte optimalt 13.20, og efter få minutter var der udsolgt? Tvivler på at tilstrømningen af loads på siden er gået fra flere tusinde til få lige fra det ene øjeblik til det andet. Det kan bare være lidt tankevækkende.

Hvis du ikke har lagt mærke til det, så er det er billigt fjernsyn og kan være et godt alternativ til soveværelse eller lign. så selvom om det ikke er et specielt vidunder af et TV kan det nok dække nogles behov til soveværelset, så gider ikke tage diskussionen op om, hvorfor man vælger dette TV.

Tjaa, nu er sker det jo sådan at it-systemer kan køre godt til en vis belastning, for derefter at gå i "koma", derefter kører systemet og skal opdatere databaserne i baggrunden, på et tidspunkt mindskes belastningen og systemet kan så få færdiggjort den ventende jobkø. Så jeg kan ikke tro andet end det er belastningen som har været årsag.
Jeg har intet imod billigt, tværtimod. Men det undrer mig, at folk går amok over et "godt" tilbud alene pga prisen. Det var jo ikke engang specielt godt tilbud, førprisen er jo bare voldsomt høj, eller rettere sagt det gætter jeg på, eftersom det er et OEM-produkt fra en, så vidt jeg ved, ikke særlig anerkendt producent.
Har selv et Prosonic LCD med indbygget DVD i soveværelset, konen synes det er godt nok, jeg er ved at kaste op over, at se på det.

Skrevet den: 16-Juni-2008 kl. 21:54

Tjaa, nu er sker det jo sådan at it-systemer kan køre godt til en vis belastning, for derefter at gå i "koma", derefter kører systemet og skal opdatere databaserne i baggrunden, på et tidspunkt mindskes belastningen og systemet kan så få færdiggjort den ventende jobkø. Så jeg kan ikke tro andet end det er belastningen som har været årsag.
Jeg har intet imod billigt, tværtimod. Men det undrer mig, at folk går amok over et "godt" tilbud alene pga prisen. Det var jo ikke engang specielt godt tilbud, førprisen er jo bare voldsomt høj, eller rettere sagt det gætter jeg på, eftersom det er et OEM-produkt fra en, så vidt jeg ved, ikke særlig anerkendt producent.
Har selv et Prosonic LCD med indbygget DVD i soveværelset, konen synes det er godt nok, jeg er ved at kaste op over, at se på det.

Hvor finder man et nogenlunde tilsvarende produkt mht. størrelse og pris. Umiddelbart har jeg ikke set noget 32" til under 3200-3300 :) Ville bestille det til min bror (for hans penge self. ), da han nok snart flytter, alternativet ville være han kunne sidde med mit gamle CRT fjernsyn, som nok ville komme til at fylde hele soveværelse.

Print side | Luk vindue