Print side | Luk vindue

Ekstraudstyr til TomTom

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Navigation og CarFi
Forumbeskrivelse: GPS navigation, bilradio, anlæg, TV og DVD til bilen
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=42932
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 14:39

Emne: Ekstraudstyr til TomTom
Skrevet af: Jan Ekelund
Emne: Ekstraudstyr til TomTom
Skrevet den: 26-Juni-2008 kl. 13:37

Hejsa.

Har netop investeret i en TT 930T. Jeg mener at være vidende om, at den medflg. sugekop er stort set værdiløs. Jeg har søgt højt og lavt efter en holder til fastmontering, som jeg vil montere på et beslag a´la en mobiltelefon. Nu er mit spgm. om nogen har viden om en hjemmeside/firma, hvor den slags udstyr (inkl. monteringsbeslag til min bil) kan købes for en fornuftig penge ??.

Jeg har været forbi TT.s egen hjemmeside. Der sendes man videre til et engelsk firma, hvor det dog koster det meste af spidsen på en jetjager.

Hilsen Ekelund

-------------
Jan Ekelund

Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 26-Juni-2008 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af Jan Ekelund Jan Ekelund skrev:

Hejsa.

Har netop investeret i en TT 930T. Jeg mener at være vidende om, at den medflg. sugekop er stort set værdiløs. Jeg har søgt højt og lavt efter en holder til fastmontering, som jeg vil montere på et beslag a´la en mobiltelefon. Nu er mit spgm. om nogen har viden om en hjemmeside/firma, hvor den slags udstyr (inkl. monteringsbeslag til min bil) kan købes for en fornuftig penge ??.

Jeg har været forbi TT.s egen hjemmeside. Der sendes man videre til et engelsk firma, hvor det dog koster det meste af spidsen på en jetjager.

Hilsen Ekelund

jeg kender ikke nogen steder.

men lad endelig være med at bestille hos TT selv. jeg bestilte en taske for ca 40 dage siden, de trak pengene efter 10 dage, og tasken er først sendt i går.

og da jeg prøvede at anullere det, var det mere eller mindre umuligt. det eneste de kunne var at sende den, og så kunne jeg returnere den, og det gider man jo heller ikke.

så hold dig derfra.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: henrik.aalborg
Skrevet den: 26-Juni-2008 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af Jan Ekelund Jan Ekelund skrev:

Hejsa.

Hilsen Ekelund

Hej Jan.

Prøv at kigge på http://www.brodit.se - www.brodit.se - dér kan du både finde beslag specielt til din bil, samt en aktiv holder til din Tomtom. Jeg har købt et sæt, og er ganske tilfreds - jeg bestilte hos http://www.klingtech.dk - www.klingtech.dk

mvh
Henrik

Skrevet af: rs-6200
Skrevet den: 07-Juli-2008 kl. 17:07

hej jeg har sådan et beslag liggende til fast montering  med dreje fod som kan monteres  jeg købte den  til min tt 730 men har  afleveret min tt da der var alt for mange fejl på dem efter opdatering af det nye kort som tt ikke kunnne finde ud af

du kan se den på dpa shoppen vare nr 5707494010687

som passer til din hilsen  rs

Print side | Luk vindue