Print side | Luk vindue

Kodefri DVD/Bluray afspiller

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=43069
Udskrevet den: 29-April-2025 kl. 16:39

Emne: Kodefri DVD/Bluray afspiller
Skrevet af: Gauze
Emne: Kodefri DVD/Bluray afspiller
Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 11:28

Jeg leder efter en kodefri afspiller, hvor dvd-delen skal være kodefri. Jeg er godt klar over, at der endnu ikke findes en kodefri Bluray afspiller.

Jeg har kigget på Sony S300. Profile 2.0 behøver jeg ikke, spørgsmålet er dog, om den er kodefri på dvd siden?

Svar:
Skrevet af: kimols
Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af Gauze Gauze skrev:

Jeg leder efter en kodefri afspiller, hvor dvd-delen skal være kodefri. Jeg er godt klar over, at der endnu ikke findes en kodefri Bluray afspiller.

Jeg har kigget på Sony S300. Profile 2.0 behøver jeg ikke, spørgsmålet er dog, om den er kodefri på dvd siden?

hey,jeg har ikke hørt at s300 er kodefri,men det kan man vel få lavet.
jeg ved at du kan købe den for 1998,00 for tiden,så hvis du vil betale lidt oveni,ja så tror jeg du kan få den lavet kodefri et eller andet sted....menhvorfor har du ikke været med på fælleskøbet her,den var jo kodefri på standard siden,og en fantastisk blu-ray afspiller...

-------------
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 11:42

Kimols: Jeg var for sent ude, ellers havde jeg også hoppet på det fælleskøb.

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 11:45

Netop Sony S300 kan gøres kodefri  som BD-afspiller hos laserdisken for omkring 1500 kr. Jeg overvejer faktisk selv at investere i denne BD afspiller - af samme årsag.

Sony´en skal så supplere min Pana BD30, som er en smule mere på forkant i forholdet til Sony S300

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 11:48

Kimols: Jeg var for sent ude, ellers havde jeg også hoppet på det fælleskøb.

Ok 2 bad.....men jeg ville nu ikke købe denne der s 300,jeg har haft den godt billede men der er dem der bedre nu...gå ind på godpris.dk det er dem der har haft leveret til fælleskøb..De har en bd30 Panasonic blu-ray afspiller til 2850.00(har den selv..kanon)spørg dem ellere rettere sagt sig til dem du er fra recorder.dk side og er medlem,måske du så ka få den gjort kodefri med i prisen...

-------------
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 11:54
Er den Panasonic BD30 kodefri på dvd siden, kimols? Hvis ja, så kunne jeg godt hoppe på den. Lige pt. bruger jeg min PS3 til Bluray og en virkelig gammel Sony dvd afspiller til, ja dvd hehe. Men jeg vil gerne have svineriet samlet i en maskine, der ikke æder for meget strøm og som har HDMI.

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 11:59

Er den Panasonic BD30 kodefri på dvd siden, kimols? Hvis ja, så kunne jeg godt hoppe på den. Lige pt. bruger jeg min PS3 til Bluray og en virkelig gammel Sony dvd afspiller til, ja dvd hehe. Men jeg vil gerne have svineriet samlet i en maskine, der ikke æder for meget strøm og som har HDMI.
<nej det tror jeg ikke,men det var jo derfor du skulle spørge dem om hvis du købte den hos dem om de ville gøre den kodefri for dig,og hvis de ikke ville gøre det gratis,hvad det så ville koste(rabat måske)dig..Især når du fortæller dem at du er med på Recorder.dk....jeg tror du ville blive tilfreds med den maskine,osse udfra prisen2850.00.....billigt...ring til dem imorgen..

Michael Damgaard

Tlf. +45 57649438
Fax +45 57649439...god pris

-------------
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 12:02
Jeg har lige sendt dem en mail, så det kan være jeg er heldig.

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 12:04

Jeg har lige sendt dem en mail, så det kan være jeg er heldig.
      God ide.....og tro mig de gir en kanon god service...Har du været inde på hjemmesiden og set det tilbud jeg skakkede om??? på Panasonicen bd30????

-------------
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 12:07

Jeg har skrevet til dem ang. BD-50. Det kan være de stadig vil sælge en til en god pris ;P Vil de ikke sælge mig BD-50 til fælleskøbs prisen, så hopper jeg på en BD-30 vel og mærket, hvis den er kodefri. Hvis ikke, så venter jeg og ser tiden an. Sony skulle vidst også have nogle nye afspillere på markedet meget snart. Det samme gælder Pioneer.

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 12:15

Jeg har skrevet til dem ang. BD-50. Det kan være de stadig vil sælge en til en god pris ;P Vil de ikke sælge mig BD-50 til fælleskøbs prisen, så hopper jeg på en BD-30 vel og mærket, hvis den er kodefri. Hvis ikke, så venter jeg og ser tiden an. Sony skulle vidst også have nogle nye afspillere på markedet meget snart. Det samme gælder Pioneer.

Ok.....men jeg tror nu ikke de bliver kodefri af den grund,altså de nye,måske kun hvis de kører en kampagne....Pioneer afspillerene er helt sikkert guldet.....Mennnnnnnnnn de koster sku..... men måske du ka få en god pris på at få den kodefri,så er der jo penge at spare i forhold til de nye der kommer...

-------------
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 12:18
Jeg er godt klar over, at de nye afspillere sikkert ikke er kodefri, men det kan man jo betale sig fra. Køber jeg en Sony afspiller, så kan jeg benytte min fjernbetjening til tv'et og det er egentlig derfor, jeg gerne vil købe Sony ;)

Men vil de sælge mig en kodefri afspiller fra Panasonic til en god pris, så hopper jeg sikkert på den :)

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 12:25

Jeg er godt klar over, at de nye afspillere sikkert ikke er kodefri, men det kan man jo betale sig fra. Køber jeg en Sony afspiller, så kan jeg benytte min fjernbetjening til tv'et og det er egentlig derfor, jeg gerne vil købe Sony ;)

Men vil de sælge mig en kodefri afspiller fra Panasonic til en god pris, så hopper jeg sikkert på den :)
  Ok men så vent,de sony der er nu vil jeg ikke anbefale...har selv haft 300 og 500 modellen...og jeg har bd30 nu..det er der en grund til.............men smag og behag......held og lykke med beslutningen......lad mig høre hvad du kom frem til,når du når derhen...

-------------
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30

Skrevet af: Startrek
Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 14:32
BD30 kan også gørre kode fri på Blu-ray siden, da der finde en
modificering til denne, desværre er den kun Sony S300 og S500 som
Laserdiske kan modificer og ingen andre mærker eller modller, så man
skal til udlandet for at få BD30 modificering.

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 15:25

hvis de ikke kan give en god pris, så prøv at ringe til dem her. eller send en mail.

http://www.totaltv.dk/piz.asp?id=10984 - http://www.totaltv.dk/piz.asp?id=10984

jeg fik min BD50 til 3500,- kodefri. ellers er deres normalpris på BD30 2995,- og kan nok trykkes lidt.

du kan jo bare hilse fra jesper. også kaldet furious jt. det var ham som fik en god pris til os.

og de er på lager.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juni-2008 kl. 16:35

Mange tak for heads up. Jeg har lige smidt en mail i deres retning.

Print side | Luk vindue