Sony U93 gps
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Navigation og CarFi
Forumbeskrivelse: GPS navigation, bilradio, anlæg, TV og DVD til bilen
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=43186
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 19:37
Emne: Sony U93 gps
Skrevet af: Sonylcd
Emne: Sony U93 gps
Skrevet den: 01-Juli-2008 kl. 16:14
hej jeg har lige købt en sony gps model u93 og vil lige spørge om hvordan den holder som følger med skal bruges rigtig bag på holdern sidder der sådan noget sort plastik skal det tages af før brug eller bruges den sådan for hvis man tager den af er der sådan noget gel agtig noget som klister og den så kan tages af igen hvis man sætter den på instumentbordet håber det er til at forstå
------------- sony
|
Svar:
Skrevet den: 01-Juli-2008 kl. 21:34
Skrevet af: phlux
Skrevet den: 01-August-2008 kl. 18:02
Sonylcd skrev:
hej jeg har lige købt en sony gps model u93 og vil lige spørge om hvordan den holder som følger med skal bruges rigtig bag på holdern sidder der sådan noget sort plastik skal det tages af før brug eller bruges den sådan for hvis man tager den af er der sådan noget gel agtig noget som klister og den så kan tages af igen hvis man sætter den på instumentbordet håber det er til at forstå |
Du skal pille det sorte beskyttelsesfilm af, når du bruger holderen.
Beskyttelsesfilmen bruges når holderen ikke er i brug, da det sikrer at det "gel" der er på holderen ikke bliver støvet og mister gribeevnen - ellers kan en skylning i koldt vand i 2-3 sek. klare det og "gel'et" bliver som nyt igen.
"Gel'et" er iøvrigt fremragende til at holde holderen på plads. Holderen sidder super godt fast i min mondeo med blødt nubret plastik på instrumentbrættet.
|
Skrevet den: 01-August-2008 kl. 18:47
phlux tak ved du os hvordan man kan gøre sådan at den måler hvor hurtigt jeg køre altså hvor mange km/h jeg køre har prøvet at læst manuelen men der står intet overhovedet
------------- sony
|
|