Print side | Luk vindue

TDC TV

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=43219
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 12:26


Emne: TDC TV
Skrevet af: xiuxiu
Emne: TDC TV
Skrevet den: 01-Juli-2008 kl. 22:51
Jeg har desværre fået proppet TDC TV ned over hovedet af bestyrelen i boligforeningen og vil lige høre jeres erfaringer med det. jeg har læst mig frem til at kvaliteten er ok men ikke nogen prangende, men det som jeg er mest rystet over er prisen. 400,- om måneden for familie pakken + en 256/128 (hvem i hulens navn kan leve med det) og jeg kan desværre ikke beholde min elskede 20mbit fordi TDC åbenbart ikke understøtter det når man har TDC TV her. Hvad betaler I for det og hvilke forbindelser har I fået fordi det eneste jeg kan læse inde på deres side er om et kampagne tilbud på TV+2mbit

-------------
Mvh Thomas

Vienna Acoustics BBG
April Stello AI500
Logitech Squeezebox Touch
Yamaha YSP-2200
Audiotrak Prodigy Cube
Sennheiser 580



Svar:
Skrevet af: yderside
Skrevet den: 02-Juli-2008 kl. 11:11
Jeg har en bredbånd city og kører med 8 Mbit ned, det var vist hvad der var max på vores forbindelser fra Centralen. Så hvis din central kan leverer det, så burde det være muligt at få f.eks. City med 20 Mbit

-------------
Premier League 2007/2008 - Manchester United
Champions League 2007/2008 - Manchester United

Espania Campeones


Skrevet af: xiuxiu
Skrevet den: 02-Juli-2008 kl. 12:01
Underligt...fik at vide at jeg ikke kunne bruge Bredbånd City når jeg kører med TDC TV. Jeg har nemlig en 20mbit TDC nu fra Bredbånd City som jeg ikke kan beholde og fik desuden at vide at Bredbånd City ikke understøtter TDC TV  

-------------
Mvh Thomas

Vienna Acoustics BBG
April Stello AI500
Logitech Squeezebox Touch
Yamaha YSP-2200
Audiotrak Prodigy Cube
Sennheiser 580


Skrevet af: moho
Skrevet den: 02-Juli-2008 kl. 12:09

Hvordan kan man få noget proppet ned over hovedet? Da prisen her i Århus STOFA  skulle stige fra kr 175, til 245 og herfra til 310, idenfor et halvt år,  fik vi kun den lille pakke "Tvunget via boligforeningen", så hvordan kan nogen tvinges til betale kr 400 fast per måned. Og hertil kommer så extra for HD, Film med videre, der mangler bestemt noget?

Den er jeg slet ikke med på, det er jeg ikke.



-------------
Har Stofa, Basispakke! Forvirrelsesfreak og andre Århushistorier. Den korrekte opløsning i det vandrette plan for HD er lige netop ___?


Skrevet af: xiuxiu
Skrevet den: 02-Juli-2008 kl. 12:17

det er så 400,- inkl en 256/128 forbindelse som iøvrigt ikke har frit forbrug. hvis jeg skal have en 2mbit (stadig for lille) så kommer jeg af med over 500,- om måneden. man kan sgu godt købe guld for dyrt, men det er desværre nogen koldbøtter der bestemmer sådan noget her hvor jeg bor

 



-------------
Mvh Thomas

Vienna Acoustics BBG
April Stello AI500
Logitech Squeezebox Touch
Yamaha YSP-2200
Audiotrak Prodigy Cube
Sennheiser 580



Print side | Luk vindue