Print side | Luk vindue

Q-link vs. TV-link

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Teknik & Teori
Forumbeskrivelse: Generel teknik og teori.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=436
Udskrevet den: 03-Februar-2025 kl. 05:43

Emne: Q-link vs. TV-link
Skrevet af: Shumway
Emne: Q-link vs. TV-link
Skrevet den: 10-Februar-2004 kl. 09:28

Hej med jer,

Jeg står overfor at skulle investere i et nyt fjernsyn, og valget står i øjblikket mellem et Panasonic og et JVC.
Jeg har en Panny DMR-E50 med Q-link, og det virker jo sikkert fint med Panny tv'et.
Men er der nogen der ved hvordan det arbejder sammen med JVC's TV-link system (som skulle være noget af det samme)?
Jeg tænker her mest på Direct Record funktionen.

Mvh
Lars

Mit spørgmsål er nu blevet uaktuelt, da jeg alligevel valgte
Panny's TX32PD30 model. UHADADA for et godt billede det
apparat har. Det var lige så jeg var ved at tisse i bukserne
Nu skal jeg så bare vente 14 dage på at Panasonic får fremstillet et eksemplar til mig .

Svar:
Skrevet af: mixiburger
Skrevet den: 08-April-2004 kl. 09:53

Hej Shumway....Jeg kunne godt tænke mig at spørge dig om du har samme problem med din PD30 som jeg har....

Brummer dit tv meget???

Når jeg feks. sidder og ser tv om aften ved lav lydstyrke så lyder det som der ligger en lille barbermaskine inde tv´et og brummer...Vil bare lige høre dig om dit gør dit gør det samme..

MVH Mixiburger

Skrevet af: resurrection
Skrevet den: 21-April-2004 kl. 22:12

Hej Mixiburger.

Jeg har et panny TX-36PF10F og det "brummer" også en del. Iflg. min forhandler skulle det være pga. billedrøret og det er der vist ikke noget at gøre ved. Jeg lægger dog ikke så meget mærke til det mere - det var mest i starten, men det er rigtigt, at det nogen gange godt kan være lidt irriterende.

/Martin

Skrevet af: mixiburger
Skrevet den: 22-April-2004 kl. 10:54

Hej resurrection...Ja jeg kan ikke leve med det så nu har sat det til salg i den blå avis...Nu er det så bare hvad jeg så skal have...

Måske noget Philips med Pixel Plus?? Men jeg må jo bare ud og kigge mig omkring....

/Michael

Skrevet af: Lyx0r
Skrevet den: 06-Maj-2004 kl. 22:09
Har i prøvet at smide nogle stumper gummi eller tæpper under det, det kan være at det øger støjen hvis den får lov til at stå på f.eks et træguld og smide vibrationerne videre i resten af hytten... ;)

-------------
By the time you read this, you've already read it.

Print side | Luk vindue