Print side | Luk vindue

Video on Demand virker ikke

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=43845
Udskrevet den: 08-Juni-2025 kl. 10:52


Emne: Video on Demand virker ikke
Skrevet af: Miths
Emne: Video on Demand virker ikke
Skrevet den: 14-Juli-2008 kl. 23:41
"Der opstod en fejl under afspilningen - prøv venligst igen senere".

Og det gjorde jeg så. Og endnu engang. Og et par gange mere - inklusiv et par genstarter af boksen, to gange fordi den crashede efter fejlmeddelelsen.

Efter at have læst i en anden tråd VOD-problemerne skulle være ovre (den ene gang jeg prøvede i januar eller februar var det voldsomme synkroniseringsproblemer efter jeg havde brugt pause), besluttede jeg at jeg ville tage den nye Rambo film sammen med aftensmaden.
Det var ikke just vellykket - og den Canal+ Selector film jeg forsøgte mig med i stedet, gav også samme fejl under forsøg på afspilning.

Har jeg bare været meget uheldig at ramle ind i en sjælden fejl, eller virker dette system bare generelt ikke ordentligt endnu?



Svar:
Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 14-Juli-2008 kl. 23:44
Det virker fint hos mig... Som altid så kontakt supporten.

-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: Miths
Skrevet den: 15-Juli-2008 kl. 01:11
Nu gider den sgu ikke engang ulejlige sig med en fejlmeddelelse mere, nu genstarter den bare boksen efter nogle sekunder med sort skærm når jeg forsøger at afspille en af filmene.

Nå, men heldigvis hører jeg da ellers til dem der har haft yderst få problemer med Zaptor siden januar eller februar, så jeg kan vel se igennem fingre med det her.
Jeg havde også egentlig tænkt mig at se den nye Rambo på Blu-ray alligevel, så den vil jeg så købe i stedet.



Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 15-Juli-2008 kl. 10:58
Miths det lyder meget mystisk... Prøv at gå ind i indstillinger->Teknik og se hvad VOD group står til.

Smid evt. dit kundenummer.


-------------
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...


Skrevet af: andershede
Skrevet den: 15-Juli-2008 kl. 16:20
Jeg har samme problem nu. Har virket så fint tidligere , men nu er det bare noget møg. 
"der opstod et problem med afspilningen af filmen - prøv venligt igen senere"
Tidligere skrev den at det var et bredbåndsspørgsmål, men nu er det den der fejlmeddelse.

Bor i Vejle

VOD group: Failed
står der i opsætning-teknik


Skrevet af: Miths
Skrevet den: 15-Juli-2008 kl. 19:11
Virker stadig ikke her. Jeg prøvede lige igen, og fik denne gang en mere specifik fejlmeddelelse der også nævnte evt. båndbreddeproblem.
Der var også en fejlkode som jeg ikke ikke rigtigt nåede at se inden skærmen gik i sort og boksen genstartede.

Inden da havde jeg tjekket i indstillingerne som foreslået, hvor der stod "VOD group: 1004".


Skrevet af: andershede
Skrevet den: 15-Juli-2008 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

Jeg har samme problem nu. Har virket så fint tidligere , men nu er det bare noget møg. 
"der opstod et problem med afspilningen af filmen - prøv venligt igen senere"
Tidligere skrev den at det var et bredbåndsspørgsmål, men nu er det den der fejlmeddelse.

Bor i Vejle

VOD group: Failed
står der i opsætning-teknik


kundenummer 9324521


Skrevet af: andershede
Skrevet den: 16-Juli-2008 kl. 14:39
Det virker igen nu
VOD group: 14003



Print side | Luk vindue