Print side | Luk vindue

Parre en brugt ps3 remote

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=43938
Udskrevet den: 29-April-2025 kl. 21:18

Emne: Parre en brugt ps3 remote
Skrevet af: SLETTET_20120103
Emne: Parre en brugt ps3 remote
Skrevet den: 16-Juli-2008 kl. 17:52
Hvordan gør jeg?

Jeg har købt denne brugt, men den er parret til et andet system, og derfor kan jeg ikke bruge den.

Jeg har læst at man skal holde start og enter nede, men jeg kan ikke få den til at virke - hvad gør jeg forkert?

Igen bud?

Svar:
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 16-Juli-2008 kl. 18:18

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Hvordan gør jeg?

Jeg har købt denne brugt, men den er parret til et andet system, og derfor kan jeg ikke bruge den.

Jeg har læst at man skal holde start og enter nede, men jeg kan ikke få den til at virke - hvad gør jeg forkert?

Igen bud?

har du prøvet at gå ind i menuen tilbehør og registrere bluetooth remoten igen... dette skal gøres med controlleren, og først når den er registreret kan du bruge den... og et wildcard.. tjek batterierne

-------------
Mvh

René

Skrevet den: 16-Juli-2008 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Hvordan gør jeg? Jeg har købt denne brugt, men den er parret til et andet system, og derfor kan jeg ikke bruge den. Jeg har læst at man skal holde start og enter nede, men jeg kan ikke få den til at virke - hvad gør jeg forkert? Igen bud?

har du prøvet at gå ind i menuen tilbehør og registrere bluetooth remoten igen... dette skal gøres med controlleren, og først når den er registreret kan du bruge den... og et wildcard.. tjek batterierne

Kan du ikke fortælle mig sådan meget pædagogisk hvordan? - jeg sidder og er meget frustreret, og tænker ikke ret godt lige nu

Mange tak for svaret

PS: har skiftet batterier, og er inde i "Register BD remote Control", og gør som anvist, men skærmen ændrer sig ikke.

Edit 2:

Hvad i al hulan.. nu virker det sq - Den fattede det bare ikke de første 5 gange

Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 16-Juli-2008 kl. 19:03

Jamen øvelse gør mester

Tillykke med sejren over teknikken

-------------
Mvh

René

Skrevet den: 16-Juli-2008 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Jamen øvelse gør mester

Tillykke med sejren over teknikken

JOH TAAAARK

Skrevet af: Gauze
Skrevet den: 16-Juli-2008 kl. 23:34

Anima: Super det fik den til at virke. Jeg lavede samme nummer med min nye DS3 constroller, men den skal altså kobles til usb porten, for at kunne registreres :)

Skrevet den: 17-Juli-2008 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Gauze Gauze skrev:

Anima: Super det fik den til at virke. Jeg lavede samme nummer med min nye DS3 constroller, men den skal altså kobles til usb porten, for at kunne registreres :)

Jamen jeg var også inde og havde gjort nøjagtigt som jeg var blevet fortalt. enter + start, vent til skærmen ændrer sig - jeg sad bare flere gange uden der skete noget

Men ligesom da jeg havde skrevet det sidste indlæg prøvede jeg lige igen - og så virkede det sq

Print side | Luk vindue