Print side | Luk vindue

Reparation af Sanyo Z3?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=44586
Udskrevet den: 11-Februar-2025 kl. 16:53

Emne: Reparation af Sanyo Z3?
Skrevet af: -cc-
Emne: Reparation af Sanyo Z3?
Skrevet den: 30-Juli-2008 kl. 14:10
Hej folkens.

Står med det problem at min Sanyo Z3 projektor i noget tid ikke har virket. Den vil ikke vise noget billede og når den gør blinker den bare med flimmer og får så blå skærm igen.

Garantien er desværre udløbet og har haft den åbnet før.

Er der nogen  herinde der kan lave sådan en? Mod betaling selvfølgelig?

Mvh. Christian

Svar:
Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 10:09
Eller er den bare til at blive smidt ud / solgt som reservedele?

Kan ikke selv identificere problemet, der muligvis er noget simpelt.

Håber der er en der kan hjælpe.

Skrevet af: Sert
Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 10:31
Hvor gammel er den da?

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 10:46
Den er købt i September 2005, men har ellers aldrig fejlet noget.

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 11:03
Jeg mener der er 3 år's garanti på sanyo produkter i Europa, vender lige tilbage om lidt

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 11:09
Den er god nok du får lige et link http://www.sanyonordic.com/produkte_daten/projektoren/datasheet/SANYO_PLV_Z1X_Z3_ENG.pdf - her

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 11:11
Lyder da helt kanon. Også selv om den har været åbnet?

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 11:13
Det skal jeg ikke kunne sige noget om...

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 11:15
Det er da helt sikkert et forsøg værd. Man kan vel altid sige den har været åbnet for at se til pæren. Skal jeg så kontakte dem der hvor jeg købte den eller ringe til Sanyo Danmark?

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 11:19
Jeg ville ringe til sanyo danmark, de må kunne fortælle dig hvad du skal gøre

Sert

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 11:24
Mange tak for hjælpen Sert, går straks igang med at ringe rundt 

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 15:33
NP

Skrevet den: 07-August-2008 kl. 22:31
Har du fået den lavet?

Skrevet den: 08-August-2008 kl. 11:16
Den er ved at blive sendt så må vi se om de vil lave den på garantien. Skulle dog markere en rubrik om at hvis jeg ikke vil godtage deres tilbud om reparation kunne jeg komme til at betale op til 1250 kr, hvilket ikke er så betrykkede, men håber det går  

Skrevet af: puggie
Skrevet den: 31-August-2008 kl. 00:31

Oprindeligt skrevet af -cc- -cc- skrev:

Den er ved at blive sendt så må vi se om de vil lave den på garantien. Skulle dog markere en rubrik om at hvis jeg ikke vil godtage deres tilbud om reparation kunne jeg komme til at betale op til 1250 kr, hvilket ikke er så betrykkede, men håber det går  

Jeg står lidt i samme situation som dig, min projektor opfører sig lidt underligt indimellem... Min er købt i Januar 2006 så jeg går ud fra der stadig er garanti hvis de 3 år gælder... Da du snakkede med Sanyo DK nævnede du så det med de 3 år? Og hvad sagde de til det? Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal opkræves 1250.- hvis der er garanti på din Z3er nemlig?

Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 31-August-2008 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af puggie puggie skrev:

Oprindeligt skrevet af -cc- -cc- skrev:

Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal opkræves 1250.- hvis der er garanti på din Z3er nemlig?

Det er vel fordi de har kigget på hvad der er galt med den. Det skal de have betaling for, hvis man ikke ønsker at få den lavet.

Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 31-August-2008 kl. 12:06
Nej, dte er vel en slags sikkerhed for dem at de får noget ud af deres tid.

Det er vel det samme som at du skal godtage at komme til at betale 450 kroner i Fona eller andet sted for at få lavet din computer indenfor garantiperioden, og der så ikke er noget galt med den.

Skrevet af: Bornholmeren
Skrevet den: 31-August-2008 kl. 12:16
Kan oplyse om, at efter det har været i TV, er El giganten stoppet med at opkræve gebyr ved reparation hvis de ikke kan finde nogen fejl....

-------------
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,

Skrevet den: 31-August-2008 kl. 12:25
Ja det er kun hvis det der skal laves ikke kan dækkes af garantien og jeg så ikke vil betale det det koster at få den lavet..
Og jo de bekræftede at der er 3 års garanti, ingen problemer der.

Print side | Luk vindue