Print side | Luk vindue

Ny Garmin nuvi 760 / mangler lader 220v

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Navigation og CarFi
Forumbeskrivelse: GPS navigation, bilradio, anlæg, TV og DVD til bilen
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=44614
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 19:38

Emne: Ny Garmin nuvi 760 / mangler lader 220v
Skrevet af: tyros1
Emne: Ny Garmin nuvi 760 / mangler lader 220v
Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 00:55

Hejsa

Så fik jeg købt ny GPS hos elmutanten/men der er ikke 220v oplader med?

hører den ikke med som standard i pakken?? Har mistanke om at apperatet har været ude før måske og derfor mangler lader??

den hørte i fulgte med till min gamle mio 710 og skal man bruge den som fodgænger en del  synes jeg man har brug for den.

Har nu 6 dages returret og skal have testet maskinen men hvis der er flere mærkelige ting undervejs ryger den retur til fordel for en mio tror jeg

-------------
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50
Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III
Squeezebox duet/Radio og IPAD
NAS Synology 211

Svar:
Skrevet af: jnvir
Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 01:00

Hvis du mener Elgiganten, kan du læse, at strømtilslutningen er 12 V. Hvad begrunder du din mistanke om, at apparatet har været ude før, med?

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 01:20
jeg tænker på deres returret må jo give nogle returvarer som har været på prøve hos andre/ som sælges igen hvor man kan have glemt at lægge alt ved - men øv øv hvis din oplysning er korret så skal jeg ud at inverstere i ekstra udstyr med det samme(har lige kastet min mio oplader i skraldespansk da jeg tog det som selvfølge at der var 220v lader med en ny GPS)

Skrevet af: SJ
Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 01:39
Der medfølger ikke en oplader. Den koster omkring 200 kr. Endvidere gælder de 14 dages returret ikke, når forsejlingen på æsken er blevet brudt.

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 02:01
Nej hvis forseglingen er brudt har man nu 6 dages returret har jeg fået oplyst idag - men anyway er jeg er nu alligevel lidt imponeret af Garmins funktioner specielt mp3 delen med slideshow/med musik er lidt hyggelig selv om det er ren pop  og så kan man vælge en 4 hjulstrækker som bil

Skrevet af: SJ
Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 02:19
Ved du om man kan vælge et menneske, hvis man vil gå i stedet for at køre i bil?

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 02:25

Ja man kan vælge fodgænger/ præcis som i min tidligere mio ven

Imorgen skal den på sin første køretur....

gonat

Skrevet af: THMhome
Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 10:53

Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Ved du om man kan vælge et menneske, hvis man vil gå i stedet for at køre i bil?

Når de køretøjer der er lagt ind som standart bliver kedelige, kan der hentes flere her http://www8.garmin.com/vehicles/bundles/allvehicles.html - http://www8.garmin.com/vehicles/bundles/allvehicles.html

-------------
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 11:01

Den Kan ikke sættes til cykel som mio kan?  men der er heller ikke cykelseholder med som til mio.

Kan man downloade en Porsche/den skal jo passe til bilen

Skrevet af: THMhome
Skrevet den: 31-Juli-2008 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af tyros1 tyros1 skrev:

Den Kan ikke sættes til cykel som mio kan?  men der er heller ikke cykelseholder med som til mio.

Kan man downloade en Porsche/den skal jo passe til bilen

Kabelstrips og gaffatape, så kommer du langt  Men du kan downloade en cykel så det er en cykel der kører rundt på kortet.

-------------
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Skrevet af: WilliamP
Skrevet den: 21-August-2008 kl. 09:23
Kan det også passe, der ikke ligger en gul/orange seddel i de nye Garminer
hvorpå der står en kode men så skal registrerer inde på garmin.com???

Skrevet af: engel
Skrevet den: 22-August-2008 kl. 21:38
760 skal ikke registres (min skulle i hvert tilfælde ikke)

-------------
engel

Print side | Luk vindue