Print side | Luk vindue

Fælles indkøb af Pioneer plasma (efterår)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=44855
Udskrevet den: 10-Februar-2025 kl. 17:07

Emne: Fælles indkøb af Pioneer plasma (efterår)
Skrevet af: MortenMJ
Emne: Fælles indkøb af Pioneer plasma (efterår)
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 10:23

Til alle der er interesseret i et billigt Pioneer plasma TV:

(Dette indlæg er skrevet af "Avenue" - bemærk venligst, at der ikke er tale om et officielt recordere.dk fælleskøb).
-------------------------------------------

Med det efterårsvejr vi har i øjeblikket kunne det ikke være mere oplagt at oprette ”efterårspallen”, som nogen sikkert allerede har hørt om. For at gøre det så overskueligt som muligt, bliver det kun muligt at bestille udvalgte Pioneer modeller.

Undertegnede og MortenMJ vil stå for koordineringen samt forespørgsel hos de udvalgte forhandlere. Det er simpelthen nødvendig med en stram topstyring, så ikke flere personer uafhængig af hinanden spørge de samme forhandlere – ”for mange kokke fordærver maden”.  Denne topstyring giver jo også mindre arbejde til jer andre ;) Frossenfisk har meldt sig som "transportminister", så må vi se hvad denne stilling indebærer ;)

Følgende Pioneer modeller:

………………………………………………………………………………….

• PDP-428XD - G8
  • PDP-508XD - G8
  • PDP-LX 5090 - G9
  • PDP-LX 5090H - G9 (følgende model er ikke mulig at bestille i UK)
  • PDP-LX 6090 - G9

…………………………………………………………………………........

Tidsplan:

• Leveringen vil så vidt muligt ske medio eller ultimo oktober 2008.
  • Indhentning af priser hos forhandlerne vel ske ultimo september 2008.
  • Vi satser på at bestille i primo oktober 2008 – så har folk fået deres løn ;)

Tidsplanen kan selvfølgelig skride lidt, men så vidt det er muligt går vi efter denne plan. Vi beslutter senere hvor pallerne bliver sendt hen i landet. Men der burde komme minimum 1 palle til både Jylland og København.

Pris:

• For at få den bedste pris kan det nok blive nødvendigt at bestille fra udlandet. Som udgangspunkt skal du regne med at PDP-LX 5090 kommer til at koste ca. 20.500 kr. ink. fragt til Danmark samt vægbeslag eller højtaler. Vi arbejder på at gøre det så billigt som muligt, men det bliver hverken 3000 kr. eller 4000 kr. billigere. Så har I nogenlunde et prisleje.

Bestillig:

• Bestilling er først til mølleprincippet. Skriv en PM til MortenMJ eller undertegnede hvilken model du ønsker og hvor i landet du bor (fx Boris eller København). Vi vil så løbende holder jer opdateret.

• Mvh Avenue og MortenMJ

Opdatering vedr. bestilling (11.09.08):

Leverandør: Milo Radio i København

................................................

Milo Radio tilbyder følgende:

§   PDP-LX 5090H 21.500 kr.                   5 års forsikring 1.995 kr.

§   PDP-LX 6090 38.499 kr.                      5 års forsikring 3.149 kr.

§   PDP-LX 6090H 39.999 kr.                   5 års forsikring 3.149 kr.

§   500 kr. for levering i Danmark. ”Dør til Dør”

……………………………………………………………………….

Valgte stod mellem to forhandlere, men Milo Radio havde et godt tilbud på 5090H modellen. Desuden var Milo også 300 kr. billigere i fragt og 250 kr. billigere i forsikring. Da 36 ud af 50 havde valgt en PDP-LX 5090H kunne det under ingen omstændigheder blive Krish fra UK. Flere af de tilmeldte ønskede desuden en dansk leverandør, ellers var de ikke interesseret.

Hvis vi sammenligner med sidste fælleskøb fra juni/juli mdr., så er 5090H blevet 2000 kr. billigere. Der er bare det lille ”men”, og det er, at det ikke er muligt at købe 5090 idet prisen ligger over 5090H. Hvis folk ikke ønsker at give 500 kr. mere for H-modellen, så må I gerne skrive en PM til mig. Det bedste tilbud på PDP-LX 5090 var på ca. 21.000 kr.

Det kommer til at foregå på den måde, at man skriver en PM til undertegnede, hvis man ønsker dette tilbud. I får så en PM retur med flere oplysninger samt en bonuskode, som I skal indtaste i feltet ”bemærkninger”, når I bestiller på Milo Radios hjemmeside. I vil desuden få en kode til Milo Radios hjemmeside, som gør det muligt at se diverse nedsatte tilbehør – tilbehør kan KUN købes sammen med skærm. Der vil desuden være mulighed for at bestille fragt samt forsikring derinde.

TILBUDET GÆLDER VED KØB AF MINIMUM 25 stk. og MAX 50 stk.

Afhængig af hvor hurtigt vi når op på de 25 stk. kan man få sit sit tv ultimo (med forbehold) september, ved selv at afhente dette i butikken i København – men mere herom.

Hvis det skulle vise sig, at der bliver problemer med leveringen pga. det høje antal, så er alle på ”først til mølle listen” garanteret et tv til den pris. Så hvis nykommende ønsker dette tilbud, så vil det være fornuftigt at blive skrevet på listen allerede nu.

…………………………………………………………………………

§   Forsikringen dækker som ”hovedregel” alt undtaget tyveri/indbrud og brand – hvilket din indboforsikring gør.

§   Pengene vil blive trukket fra din konto ved betaling og ikke ved levering. Der er fuld returret på alle betalinger til og med d.1/10-08.

Tidsplan:

Det vil fra i dag d. 9. september 2008 være muligt at bestille/betale.

Sidste frist for bestilling via web er onsdag d. 1. oktober 2008 kl. 12.00

Levering vil finde sted indenfor Danmarks grænser i uge 41 og 42 – dog med forbehold.

Til sidst vil jeg gerne bede folk om at lade være med at gå ud og råbe og skrige om dette tilbud til andre forhandlere (ligesom ved sidst fælleskøb), da det hurtigt kan gå den anden vej og i sidste ende ødelægge det for os selv.

OBS.: DET ER KUN MULIGT AT BESTILLE VIA HJEMMEISDEN: http://www.miloradio.dk/ -

Svar:
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 12:34
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt:

• 1.    Frossenfisk 1 stk. PDP-LX 5090 / København
  • 2.    Panadda 1 stk. PDP-LX 5090 / ?
  • 3.    MortenMJ 1 stk. PDP-LX 5090 (PDP-LX 6090) / Esbjerg
  • 4.    Avenue 1 stk. PDP-LX 5090 (PDP-428XD)/ København
  • 5.  Rlvrlv 1 stk. PDP-LX 5090H / Bogø (v/ Sjælland/Falster)

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 12:36
Er du sikker på, at du kan få 428XD/508XD til efteråret? Jeg tror faktisk at de er ved at være udsolgt her og der

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 05-August-2008 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Er du sikker på, at du kan få 428XD/508XD til efteråret? Jeg tror faktisk at de er ved at være udsolgt her og der

Det er et godt spørgsmål, for jeg tror at du har ret i at de godt kan være ved at være udsolgt til den tid - det var mest for at holde en dør åben, hvis der var nogen der ønskede et godt, men lidt billigere TV, end 9G-modellerne.
Men kan 8G ikke skaffes på bestillingstidspunktet, så må dem der måtte være interesseret i 8G jo tage stilling til om de evt. ønsker 9G i stedet for.

Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 15:55
Jeg tror ikke man skal regne med at der er g8 modeller til rådighed på det tidspunkt. Lageret er allerede ryddet i DK, og det samme sker for UK indenfor meget kort tid.

Vær forberedt til et rigtig godt tv - og en elmåler på Speed

Skrevet den: 05-August-2008 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg tror ikke man skal regne med at der er g8 modeller til rådighed på det tidspunkt. Lageret er allerede ryddet i DK, og det samme sker for UK indenfor meget kort tid.

Hehe, ja man må tage det sure med det søde - men køber man en Brabus eller en RUF, så er det nok heller ikke benzin-prisen man går mest op i Men det lyder godt, at dem der allerede har købt, er tilfredse med hvad de ser

Skrevet den: 05-August-2008 kl. 16:34
Opdatering:

• 2.    Panadda 1 stk. PDP-LX 5090 / Odense
  • 6.  Killerfly 1 stk. PDP-LX 5090 / Lyngby

Skrevet af: Ziggy Starman
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 18:44
Hej, jeg er mugligvis meget interesseret i at være med her, men først vil jeg gerne lige være helt sikker på, at jeg forstår hvor der bestilles fra? o_O Det lyder som om det drejer sig om mere end én forhandler?
In any case, er der så tale om europæiske E-modeller, så tunere vil virke her i DK, og får vi 2 års reklamationsret?

Super godt initiativ, thumbs up! :)

Skrevet den: 05-August-2008 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af MortenMJ MortenMJ skrev:

Hehe, ja man må tage det sure med det søde - men køber man en Brabus eller en RUF, så er det nok heller ikke benzin-prisen man går mest op i Men det lyder godt, at dem der allerede har købt, er tilfredse med hvad de ser

Har du ikke fået set de nye epispder af Top Gear? - du ved jo godt at Jeremy Clarkson's forestilling om en energieffektiv bil er en bil som kommer hurtigst fra A-B

Men ja, jeg er tilfreds med billedet - det står rigtig godt. Jeg ser dog MINDRE tv efter jeg har købt det - og det hænger sammen med at signalkvaliteten for de programmer jeg normalt ser ikke er særlig god, og derfor henter jeg det ned på pc'en istedet..

Til gengæld bruger jeg mere tid på at spille og se blu ray derpå

Skrevet af: johnjkj
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 19:07
Anima, du skriver at du ser mindre tv efter du har købt det, og at det hænger sammen med signalkvaliteten. Er det fordi at det dårlige signal nu er blevet mere tydligt (pga. de 50") - ellers hvordan skal man forstå det?

Skrevet den: 05-August-2008 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Ziggy Starman Ziggy Starman skrev:

Hej, jeg er mugligvis meget interesseret i at være med her, men først vil jeg gerne lige være helt sikker på, at jeg forstår hvor der bestilles fra? o_O Det lyder som om det drejer sig om mere end én forhandler?
In any case, er der så tale om europæiske E-modeller, så tunere vil virke her i DK, og får vi 2 års reklamationsret?

Super godt initiativ, thumbs up! :)

Jeg kan godt forstå, at du ikke kan forstå hvor der bestilles fra, for det er der nemlig slet ikke taget stilling til endnu. 

Fremgangsmåden bliver, at vi kontakter x antal forhandlere i ind- og udland, men før vi kan forlange at få gode tilbud fra forhandlerne, må vi vide hvor mange vi nogenlunde bliver samlet set, da prisen jo nok afhænger af den samlede mængde. Hvornår vi tager kontakt til forhandlerne mv. fremgår af "tidsplanen" i det første indlæg her i tråden.

Hvis du beslutter dig for at du gerne vil være med på vognen her, så sender du bare en PM (husk at angive ønsket model, samt hvilken by du bor i) - så skriver vi dig på listen.

Skrevet den: 05-August-2008 kl. 19:33
Alright, så er jeg ved at have forstået tror jeg! 

Tror dog jeg bliver nødt til at vente til her den 22. august med at kunne sige, om jeg er frisk, for der får jeg løn, og er lige nødt til at se hvad min typiske løn ved mit nye arbejde er før jeg er sikker på jeg overhovedet har nok penge når tiden kommer!

Skrevet den: 05-August-2008 kl. 19:41

Alright, så er jeg ved at have forstået tror jeg! 

Tror dog jeg bliver nødt til at vente til her den 22. august med at kunne sige, om jeg er frisk, for der får jeg løn, og er lige nødt til at se hvad min typiske løn ved mit nye arbejde er før jeg er sikker på jeg overhovedet har nok penge når tiden kommer!

Det er helt i orden, der er tid nok endnu til at beslutte sig - i princippet helt ind til medio september, hvor vi gerne skal have en idé om hvor mange der ønsker at bestille.

Skrevet af: dak93
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 20:09

vil en tuner virke selvom det er importeret fra england?

-------------
Michael

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af dak93 dak93 skrev:

vil en tuner virke selvom det er importeret fra england?

Hvis det er Pioneer - så er svaret - ja

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: Avenue
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 21:11

Ellers kan der henvises til tidligere tråd om fælleskøb af selv samme Pioneer modeller, hvis man ellers har tid til at læse de 137 sider. Der kan man stor set få svar på alle sine spørgsmål. Vil gå så langt og sige, at de fleste spørgsmål bliver besvaret op til flere gange ;) Men vi hjælper selvfølgelig gerne med de relevante spørgsmål, der skulle komme, men håber ikke vi kommer op på 137 sider i denne tråd :)

http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39743&PN=4 - http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39743&PN=4

..................................

@Ziggy Starman

Ja, du har masser af tid endnu - husk bare - "først til mølleprincippet"!!

Skrevet den: 05-August-2008 kl. 23:23
Opdatering:

• 7.  Auri 1 stk. PDP-LX 5090H / Svendborg

Skrevet af: Frossenfisk
Skrevet den: 06-August-2008 kl. 00:23
Jeg har lige kigget på valutakurser.dk. Pundet står pt. i kurs 940. Lad os håbe at denne lave kurs holder, eller at den bliver endnu lavere...

Skrevet den: 06-August-2008 kl. 06:08
Oprindeligt skrevet af johnjkj johnjkj skrev:

Anima, du skriver at du ser mindre tv efter du har købt det, og at det hænger sammen med signalkvaliteten. Er det fordi at det dårlige signal nu er blevet mere tydligt (pga. de 50") - ellers hvordan skal man forstå det?

Ja - jeg har direkte valgt almindeligt SKOD tv fra, og istedet brugt mere tid på film og spil, da det virkelig er et fedt tv til blu ray. Ment på den måde, at på 50" får man virkelig at se hvordan danske tvstationer virkelig burde i fængsel for at udsende i så dårlig kvalitet. Det er slet ikke til at begribe.

Dog er der en del at hente gennem digitalt, som jeg ikke har fået endnu - give me my box man!

Det er nærmest en pinsel at se komprimerede SD signaler når man har set blu ray

Skrevet den: 06-August-2008 kl. 17:23

Jeg droppede tv-kiggeriet for flere år siden, men det var nu på grund af programmerne, og ikke billedkvaliteten...

Anima: Du købte en undermonteret højtaler, ikke? Er du tilfreds med den, både lyden såvel som udseendet?

Skrevet af: furious jt
Skrevet den: 06-August-2008 kl. 18:14

Anima har du stofa?

Jeg har viasat og synes det er en forøjelse at se tv. Men nu har jeg så heller ikke set hd matariale endnu 

Frossenfisk: Underhøjtaleren levere ok lyd ift det er en tv højtaler. Jeg er i hvertfald godt tilfreds

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet af: dak93
Skrevet den: 06-August-2008 kl. 18:17

er der nogen erfaring med g9 modellerne?

jeg var mest interesseret i g8 modellen på baggrund af rygter omkring at det er bedre at købe en model som der ikke har været problemer med.

Synes der er lang tid til at i vil bestille. Er der mulighed for at rykke tiden lidt frem til den grå sommer:-)

-------------
Michael

Skrevet den: 06-August-2008 kl. 18:26

jeg var mest interesseret i g8 modellen på baggrund af rygter omkring at det er bedre at købe en model som der ikke har været problemer med.

Synes der er lang tid til at i vil bestille. Er der mulighed for at rykke tiden lidt frem til den grå sommer:-)

Ingen problemer ved mit g9, nogle har sagt at deres g9 summer, men det gør plasma jo. Så jeg tror ikke du skal være bange for noget. I mine øjne er g9 fuldt på højde med g8 og i flere tests skirver de også at markedst bedste(g8) tv har fået sin afløser(g9) Så no worries mate

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet af: Sempaii
Skrevet den: 06-August-2008 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Frossenfisk Frossenfisk skrev:

Jeg droppede tv-kiggeriet for flere år siden, men det var nu på grund af programmerne, og ikke billedkvaliteten...

Anima: Du købte en undermonteret højtaler, ikke? Er du tilfreds med den, både lyden såvel som udseendet?

hmm 50" blære model og så ik en digital Box ?!?!

-------------
Panasonic TH-42PX80 :)
Panasonic NV-HD620
Denver DVD-438
Xbox-moddet
Kenwood KRF-V7010
Infinity 5.1

Skrevet af: sauron
Skrevet den: 06-August-2008 kl. 19:36
hvis nogle af dem der skal til at købe ville være interaseret i en fod( til side højtaler)ti lx5090 sælger jeg min til afhentnig i starten af september da jeg flytter og skal have det op at hænge. den er ca. 1 !/2måned gammel. men give mig en pm hvis i der er en der er interaserret. og undskyld lån af tråden

-------------
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii

Skrevet den: 06-August-2008 kl. 21:41

Nej, vi satser stadig på levering medio oktober. Så skulle du da have købt i sidste fællestråd for blot 1 1/2 mdr. siden.

Skrevet af: kode0225
Skrevet den: 06-August-2008 kl. 23:47

Opdatering:

er med på pdp-lx 5090h /  københavn

Skrevet af: kode0225
Skrevet den: 06-August-2008 kl. 23:50
ER MED PÅ 1 STK PDP-LX 5090H / BRØNDBY

Skrevet den: 06-August-2008 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af kode0225 kode0225 skrev:

ER MED PÅ 1 STK PDP-LX 5090H / BRØNDBY

Tak for dit tilsagn, du er hermed tilføjet listen.

Skrevet den: 06-August-2008 kl. 23:52
Opdatering:

• 8.  Kode0225 1 stk. PDP-LX 5090H / Brøndby

Skrevet af: Bruce
Skrevet den: 07-August-2008 kl. 00:30
Jeg er med på PDP-LX 5090H  / København

Skrevet den: 07-August-2008 kl. 00:45
Bruce -> Tak for dit tilsagn, du er hermed tilføjet listen, som derefter ser således ud:

• 9.  Bruce 1 stk. PDP-LX 5090H / København

Skrevet af: Panadda
Skrevet den: 07-August-2008 kl. 01:15

Hej igen!

Såfremt det bliver muligt vil jeg helst have en H model. Ved godt at det måske ikke bliver muligt, men hvis nu... ja så er det altså H-modellen jeg foretrækker. HT'er mv. er jeg ikke interesseret i, så det vil jeg helst undgå.

Mvh

Jesper

-------------
Jesper

Skrevet den: 07-August-2008 kl. 01:28
Oprindeligt skrevet af Panadda Panadda skrev:

Hej igen!

Såfremt det bliver muligt vil jeg helst have en H model. Ved godt at det måske ikke bliver muligt, men hvis nu... ja så er det altså H-modellen jeg foretrækker. HT'er mv. er jeg ikke interesseret i, så det vil jeg helst undgå.

Mvh

Jesper

Som nævnt tidligere, så er det mest sandsynlige, at det bedste tilbud vi får er fra udlandet. Bliver det tilfældet, så vil det rigtigt nok ikke være muligt at bestille H-modellerne.

Men da vi ikke på forhånd kan vide hvor mange vi bliver og hvem der vil komme med det bedste tilbud, vil der være mulighed for at tilmelde sig med ønske om en (eller flere) af de modeller som står listet i den første post her i tråden.

Mht. tilbehør, så er udgangspunktet at vi vil forsøge at få en pris på skærmene alene og så evt. med nogle fordelagtige priser på tilbehøret også - de fleste skal jo trods alt nok bruge enten fod eller beslag til deres TV. Men det må vi lige vende tilbage til når tiden nærmer sig.

Skrevet den: 08-August-2008 kl. 14:04

Oprindeligt skrevet af Sempaii Sempaii skrev:

Nej, skærmen bliver udelukkende til DVD/Blu Ray og konsolspil.

Godt at se det går frem af med tilmeldingerne

Skrevet den: 09-August-2008 kl. 15:06

Oprindeligt skrevet af Sempaii Sempaii skrev:

Nej, skærmen bliver udelukkende til DVD/Blu Ray og konsolspil.

Godt at se det går frem af med tilmeldingerne

Ja, nu er der jo stadig lang tid til vi regner med at indhente tilbud, men jeg håber da at vi kan blive en god flok - det giver et lidt bedre forhandlingsgrundlag når vi skal forsøge at presse forhandlerne lidt.

Mvh
Morten

Skrevet den: 09-August-2008 kl. 18:20

Ja, jeg har med undermonteret højttaler, og lyden derfra er OVER gennemsnittet.

Og ja, jeg ser ikke vildt meget tv. Jeg spiller en masse PS3 og ser en masse film istedet, og det kan klart anbefales i dette genudsendelsesmareridt.

Top Gear kan alligevel hentes som torrents 1 år før de vises på TV3 - og så i en bedre kvalitet

Skrevet den: 09-August-2008 kl. 18:28

Top Gear kan alligevel hentes som torrents 1 år før de vises på TV3 - og så i en bedre kvalitet

PUHAAAAA

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet den: 09-August-2008 kl. 23:30
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

PUHAAAAA

Du får lige denne for at få humøret på ret køl igen http://www.youtube.com/watch?v=ABWyXKT5qt4 - TRYK HER

Skrevet af: RMB4Y
Skrevet den: 10-August-2008 kl. 15:42

Vi er to fra Vestsjælland, men vil gerne vide lidt om priserne fra de forskellige forhandler når tiden kommer, for det må vel være en fordel at købe her i DK. Frem for at spare 500-1.000 ,- fra Kris, hvis Fona vil være med igen som med deres tidligere tilbud vil det være dejligt

Nå men 2 stk. 5090 til Vestsjælland ( helst DK Forhandler men ikke et must )

Skrevet den: 10-August-2008 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af RMB4Y RMB4Y skrev:

Vi er to fra Vestsjælland, men vil gerne vide lidt om priserne fra de forskellige forhandler når tiden kommer, for det må vel være en fordel at købe her i DK. Frem for at spare 500-1.000 ,- fra Kris, hvis Fona vil være med igen som med deres tidligere tilbud vil det være dejligt

Nå men 2 stk. 5090 til Vestsjælland ( helst DK Forhandler men ikke et must )

Hej RMB4Y

Prisen ved seneste fælleskøb var £2.150 (inkl. bulklevering og enten fod, vægbeslag eller højttaler) hos Krishav og det er det billigste fælleskøb der har været af Pioneer LX 5090. Jeg har fået lovning på at vi i hvert fald kan købe til samme pris igen, men vi agter naturligvis at forsøge at få presset prisen yderligere - både hos Krishav, men også hos andre forhandlere i ind- og udland.

Der vil nok altid være delte meninger om hvor stor en besparelse der skal til, for at det er fordelagtigt nok at vælge en udenlandsk forhandler frem for en dansk - men dette er alt sammen noget som vi må tage stilling til når vi har nogle konkrete tilbud på hånden til oktober.

Men hvis du/I, efter at have læst ovenstående, ønsker at blive skrevet på listen, så send mig venligst en PM med oplysninger om hvilken model I ønsker og evt. mere konkret hvilken by I kommer fra.

Mvh
Morten

Skrevet den: 10-August-2008 kl. 21:40
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt: (13 stk.)

• 10. KissmeTiger 1 stk. PDP-LX 5090 / Århus
  • 11. RMB4Y 2 stk. PDP-LX 5090 / Slagelse
  • 12. AndZ 1 stk. PDP-LX 5090 / København

Skrevet den: 10-August-2008 kl. 21:54
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt: (13 stk.)

• 11. RMB4Y 1 stk. PDP-LX 5090 / Slagelse
  • 12. RAMBY´s ven 1 stk. PDP-LX 5090 / Slagelse
  • 13. AndZ 1 stk. PDP-LX 5090 / København

Skrevet den: 11-August-2008 kl. 02:38
Mange spørger til tilbehør til deres Pioneer plasma TV (fod, vægbeslag, højttalere):

Der er ikke på nuværende tidspunkt truffet nogen beslutning om hvorvidt der vil blive indhentet tilbud med eller uden tilbehør eller om der evt. bliver et fælleskøb af tilbehør ved siden af - men det skal vi nok vende tilbage til, når tiden nærmer sig. Men en oplagt mulighed vil da være, at få forhandlerne til at give os en pris på en "pakkeløsning", hvor man f.eks. kan vælge ét stk. tilbehør til sit TV, som så vil være inkluderet i prisen - (det er jo nok de færreste, som slet ikke skal have nogen form for tilbehør med til deres TV).

Skrevet af: Auri
Skrevet den: 11-August-2008 kl. 09:36

Hej

jeg så lige at expert reklamerer med lx 5090H til 25.995 i deres avis.

Hvis der er nogel der ikke kan vente, jeg mener lx5090 er ca. 2500 billigere.

mvh Auri

Skrevet den: 11-August-2008 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af Auri Auri skrev:

Hej

jeg så lige at expert reklamerer med lx 5090H til 25.995 i deres avis.

Hvis der er nogel der ikke kan vente, jeg mener lx5090 er ca. 2500 billigere.

mvh Auri

Så det også godt, men sammenlignet med fælleskøb her på siden, så er det nu ikke specielt billigt - prisen ved seneste fælleskøb i Fona var således 23.500 Kr. for H-modellen - lad mig dog igen understrege, at det ikke er sikkert at det bliver muligt at bestille H-modellen ved dette fælleskøb, da den ikke kan købes i udlandet, hvorfra de bedste tilbud ofte kommer.

Skrevet den: 11-August-2008 kl. 12:44
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt: (14 stk.)

• 12. RMB4Y's ven 1 stk. PDP-LX 5090 / Slagelse
  • 14. Murphy13 1 stk. PDP-LX 5090 / Århus

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 02:07
Et par brugere har spurgt ind til muligheden for at flytte dette fælleskøb frem til afvikling på et tidligere tidspunkt; det ligger dog helt fast, at vi så vidt muligt, agter at følge den oprindeligt opstillede tidsplan.

Nu hvor der allerede er 14 købere skrevet på listen, vil det også skabe alt for mange unødige diskusioner, hvis vi pludseligt begynder at afvige fra de betingelser som blev opstillet, da folk tilkendegav deres interesse.

Jeg håber dog, at dem som gerne vil have et nyt lækkert TV hurtigst muligt, vil slå koldt vand i blodet - jeg tror bestemt at det økonomisk vil kunne betale sig, at vente på dette fælleskøb - det er jo essensen med alle anstrengelserne (at vi forhåbentligt kommer til at spare nogle penge).

Skrevet af: Marqzen
Skrevet den: 12-August-2008 kl. 07:30
Hvad kommer 428XD ned i?

Skrevet af: Donny
Skrevet den: 12-August-2008 kl. 12:33

Oprindeligt skrevet af Marqzen Marqzen skrev:

Hvad kommer 428XD ned i?

Tror ikke du kan købe 428XD til den tid .. Desværre ..

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 14:08
Puha, så var undertegnede lige i KBH her i weekenden og under et besøg i Fona 2000 spottede jeg lige LX5090 på display! @_@

Jeg har før set en 63" skærm i  anden butik, men alligevel overraskede de 50" mig sindssygt meget, hah! OMG det var som et surt hul; det sugede nærmest hele rummet til sig! XD

De havde et eller andet slideshow sat på med nogle billeder i MEGET høj opløsning - selvom jeg stillede mig en halv meter fra skærmen var det som at se på silke, så glat var billedet! o_O;

Jeg tror lige jeg må måle min stue op igen og se om der overhovedet er plads til sådan et monster! :D

Prisen var forresten 24.999,-, og det vides ikke om højttalere og/eller fod var inkluderet.

Hvis I vil se the beauty in action, så kig ind i Fona på Strøget! ;)

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 15:28

Puha, så var undertegnede lige i KBH her i weekenden og under et besøg i Fona 2000 spottede jeg lige LX5090 på display! @_@

Jeg har før set en 63" skærm i  anden butik, men alligevel overraskede de 50" mig sindssygt meget, hah! OMG det var som et surt hul; det sugede nærmest hele rummet til sig! XD

De havde et eller andet slideshow sat på med nogle billeder i MEGET høj opløsning - selvom jeg stillede mig en halv meter fra skærmen var det som at se på silke, så glat var billedet! o_O;

Jeg tror lige jeg må måle min stue op igen og se om der overhovedet er plads til sådan et monster! :D

Prisen var forresten 24.999,-, og det vides ikke om højttalere og/eller fod var inkluderet.

Hvis I vil se the beauty in action, så kig ind i Fona på Strøget! ;)

Hehe, ja markedets bedste tv er svært ikke at falde for

Hver dag når jeg kommer hjem fra en hård arbejdsdag, så laver jeg lige denne Og sætter mig i sofaen. Og jeg bliver stadig forbløffet over billedkvaliteten. Men nu var jeg så også vant til et sharp lcd

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 12-August-2008 kl. 17:11

Sku da godt du ikke gør sådan her

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 18:05
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt: (15 stk.)

• 01.    Frossenfisk 1 stk. PDP-LX 5090 / København
  • 02.    Panadda 1 stk. PDP-LX 5090 / Odense
  • 03.    MortenMJ 1 stk. PDP-LX 5090 (PDP-LX 6090) / Esbjerg
  • 04.    Avenue 1 stk. PDP-LX 5090 (PDP-428XD)/ København
  • 05.  Rlvrlv 1 stk. PDP-LX 5090H / Bogø (v/ Sjælland/Falster)
  • 06.  Killerfly 1 stk. PDP-LX 5090 / Lyngby
  • 07.  Auri 1 stk. PDP-LX 5090H / Svendborg
  • 08.  Kode0225 1 stk. PDP-LX 5090H / Brøndby
  • 09.  Bruce 1 stk. PDP-LX 5090H / København
  • 15. Marraffay 1 stk. PDP-LX 5090H / Malmø

Skrevet af: KAZZENS
Skrevet den: 12-August-2008 kl. 19:54
Hejsa efter meget lang tids overvejelse har jeg besluttet at vores første fladskærm skal være en  PDP-LX 5090 - G9..

Jeg går ud fra jeg ikke "behøver" h modellen, tv skal bruges til tv kig fra fælles antenne, dvd film, blue ray og ps3.

Så jeg vil meget gerne signes up til det her fælleskøb. Jeg går efter at der skal en højtaler med til tv'et.

Bliver spændene... jeg bor i Holbæk

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 20:40
Kazzens ->

Tak for din tilkendegivelse, jeg skriver dig på listen med det samme. Jeg tror at du vil være fint stillet med 5090.

Der er ikke på nuværende tidspunkt truffet nogen beslutning om hvorvidt der vil blive indhentet tilbud med eller uden tilbehør eller om der evt. bliver et fælleskøb af tilbehør ved siden af - men det skal vi nok vende tilbage til, når tiden nærmer sig. Men en oplagt mulighed vil da være, at få forhandlerne til at give os en pris på en "pakkeløsning", hvor man f.eks. kan vælge ét stk. tilbehør til sit TV, som så vil være inkluderet i prisen - (det er jo nok de færreste, som slet ikke skal have nogen form for tilbehør med til deres TV).

Mvh
Morten

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 20:42
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt: (16 stk.)

• 16. Kazzens 1 stk. PDP-LX 5090 / Holbæk

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Sku da godt du ikke gør sådan her

det er pio jeg har købt, ikke pana 

Deet gas

Kazzenz: Tror også du sagtens kan nøjes med lx5090. Btw you have choosen wisely my friend! Du får ikke bedre før næste generation kommer

Det ser godt ud med alle de tilmeldinger. Trode ikke I ville få så mange med, men det er sq da cool!!

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 21:36

@furious jt

Nej, men du kunne jo ikke vente med at bestille ;)

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Avenue Avenue skrev:

Dine quoting skills fails!!  [edit] Nå nu fik du det rettet

Nej jeg kunne ikke vente, men jeg synes dælme det er flot I har fået samlet så mange! Håber I får en super pris, men det gør I uden tvivl.

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 22:28

Nej jeg kunne ikke vente, men jeg synes dælme det er flot I har fået samlet så mange! Håber I får en super pris, men det gør I uden tvivl.

Det håber vi da bestemt også, men rygtet spreder sig vel som en steppeild - så det bliver forhandlerne der tager kontakten til os!? Lidt storhedsvanvid skader vel ikke

Skrevet af: Marraffay
Skrevet den: 12-August-2008 kl. 22:28

Et par brugere har spurgt ind til muligheden for at flytte dette fælleskøb frem til afvikling på et tidligere tidspunkt; det ligger dog helt fast, at vi så vidt muligt, agter at følge den oprindeligt opstillede tidsplan.

Nu hvor der allerede er 14 købere skrevet på listen, vil det også skabe alt for mange unødige diskusioner, hvis vi pludseligt begynder at afvige fra de betingelser som blev opstillet, da folk tilkendegav deres interesse.

I tilfælde af der skulle være snak om at rykke pallen tidligere frem er jeg helt frisk på en sensommer palle istedet for en efterårs nyser :) Altså... hvis det sku være :)

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 22:31

Det håber vi da bestemt også, men rygtet spreder sig vel som en steppeild - så det bliver forhandlerne der tager kontakten til os!? Lidt storhedsvanvid skader vel ikke

hehe det håber jeg sq for jer. så slipper I da for en del arbejde

Hvad betyder det at der står 2 modeller ved een person? Skal de have 2 tv?

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet den: 12-August-2008 kl. 22:39

hehe det håber jeg sq for jer. så slipper I da for en del arbejde

Hvad betyder det at der står 2 modeller ved een person? Skal de have 2 tv?

RMB4Y har bestilt 2 stk. - men det ene er til en ven.

Hvis du mener der hvor der står en model i parantes, så er det fordi at det endnu ikke er besluttet, om det skal være den ene eller den anden model folk vil have.

Skrevet den: 13-August-2008 kl. 12:54
nu er et pioneer lx509 vel ikke at "nøjes" :-) håber skam jeg har tv der til ihvertfald de næste 10 år.. Jeg glæder mig allerede, men venter gerne lidt mere.. det game 32' crt tv vil nok gerne en tur på skrammelpladsen..

Skrevet af: RMB4Y
Skrevet den: 13-August-2008 kl. 14:55

Vi var nogle stykker der var med hos Tape Connection i går ( ham Otto er q god )

det var måske en ide også at spørge dem ang. fælleskøbet

jeg tror de havede 2-3 stk. 6090 samt 4-5 stk. 5090 stående i kasser inde i foretningen så de sælger da en del pioneer

og ja! jeg kan godt huske Tape Connection og pioneer sagen for nogle år siden men det endte da vist med at det var pioneer.dk der ikke ville hjælpe

Skrevet af: Arnold
Skrevet den: 13-August-2008 kl. 22:31

Hey morten

Du må gerne skrive mig på listen til et stk lx5090.

Hvis indkøbet kunne rykkes lidt frem, ville det dog klart være at foretrække for mit vedkommende.  

Skrevet den: 13-August-2008 kl. 22:39
Opdatering:

• 17. Arnold 1 stk. PDP-LX 5090 / København

Skrevet den: 13-August-2008 kl. 22:41

@ Arnold

Nogen vil rykke leveringen frem mens andre tilbage, derfor holder vi stadig fast i nuværende tidsplan altså levering primo oktober.

Skrevet af: Arnold
Skrevet den: 13-August-2008 kl. 22:55
Ok forståeligt nok, det er ikke altid let at tilfredsstille alle. Jeg er forøvrigt fra københavn.

Skrevet den: 13-August-2008 kl. 22:57
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt: (17 stk.)

Skrevet af: KissmeTiger
Skrevet den: 13-August-2008 kl. 23:40
Glimrende initiativ Avenue og MortenMJ !

Det kunne være interessant at vide lidt om hvem I er i kontakt med, hvem I har tænkt jer at tage kontakt til og selvfølgelig også hvilke priser/tilbud I bliver præsenteret for. Måske andre potentielle købere (os på listen), eller de øvrige forummedlemmer for den sags skyld, kunne komme med relevante indspark og inspiration.
Kunne være rart at blive orienteret løbende

-------------
Panta rei

Skrevet den: 14-August-2008 kl. 01:19
Oprindeligt skrevet af KissmeTiger KissmeTiger skrev:

Glimrende initiativ Avenue og MortenMJ !

Det kunne være interessant at vide lidt om hvem I er i kontakt med, hvem I har tænkt jer at tage kontakt til og selvfølgelig også hvilke priser/tilbud I bliver præsenteret for. Måske andre potentielle købere (os på listen), eller de øvrige forummedlemmer for den sags skyld, kunne komme med relevante indspark og inspiration.
Kunne være rart at blive orienteret løbende

At der ikke er meldt noget konkret ud desangående endnu skyldes bestemt ikke at vi ikke vil holde jer informeret om hvad der sker - men som det også fremgår af det første indlæg i tråden, så regner vi først med at begynde at indhente tilbud ultimo september - af den simple grund, at vi så bedre kan komme med et kvalificeret bud på hvor mange købere der vil være samlet set. Da prisen jo nok afhænger af mængden, så vil vi hellere se tiden an (og komme med nogle konkrete udmeldinger), end at rende med en halv vind på nuværende tidspunkt.

Jeg forestiller mig at vi kontakter forhandlere i Danmark, Tyskland, UK og Sverige. Vi har da også nogle konkrete i tankerne - men der er ikke udarbejdet en udtømmende liste på nuværende tidspunkt. Men forslag modtages da gerne - overhold blot venligst det som avenue også skriver i den første post: Nemlig at lade os stå for kontakten til div. forhandlere - for hvis der er en helt masse der begynder at ringe/skrive rundt til forhandlerne, så ender det med at blive noget rod, hvor flere forhandlere kan få flere og modstridende henvendelser og så daler seriøsiteten jo noget.

Skrevet af: vermeij
Skrevet den: 14-August-2008 kl. 08:51
Hvad forventer i at PDP-LX 6090 - G9 skal koste.

Skrevet af: Auri
Skrevet den: 14-August-2008 kl. 11:00

Hvis tilbuddene først indhedtes ultimo september, er det så ikke lidt optimistisk at tro på levering af måske op til 50 Pioneer til medio oktober!

Jeg kan forestille mig at der er en forhandler der selv laver et indlæg når tilmeldingslisten er blevet lang nok, for at "presse" folk til at købe først, så de evt. får leveret først! bare en tanke! hvar det ikke det der sket med Fona, Køge ved sidste fælleskøb?

Det bliver prisen selvfølgelig ikke dårligere af, men det kan ende med at fælleskøbet trækker yderligere ud inden det endelige tilbud accepteres fra fælleskøbet.

Håber en dansk forhandler ser tråden og byder ind med en god pris.

Auri

Skrevet den: 14-August-2008 kl. 11:01

@ Vermeij

Pas, men håber på lige så stor % afslag i prisen som på PDP-LX 5090. Men ellers kan du skrives op til både PDP-LX 6090 og PDP-LX 5090 og se tiden an?

Skrevet den: 14-August-2008 kl. 11:14

@ Auri

Jo, det kan selvfølgelig blive et problem at levere så mange skærme på én gang. Jeg havde ikke lige taget højde for, at så mange var interesseret, så din problematik er korrekt. Men det er som sagt et luksus problem som jeg ser det. Og leveringen kan sagtens blive i ultimo oktober, hvis vi bestiller i primo oktober.

Mht. sidste fælleskøb skød de hinanden i foden, da flere pludselig sprang på Fonas tilbud, hvis vi kan undgå lignende eksempel herinde, vil vi alle få en rigtig god pris. Så jeg kan kunne opfordre folk til at stikke en finger i jorden først.

Skrevet den: 14-August-2008 kl. 11:50

Jeg synes det vil være fornuftigt at holde forhandlerne hemmeligt. Så er I sikre på der ikke er andre der kontakter dem og forplumre det hele.

I kan jo bare skrive til de tilmeldte at I har fået det og det tilbud fra henholdsvis dansk, uk og tysk forhandler. Forhandlernavnene kan så oplyses på senere tidspunkt eller via pb til de tilmeldte

Bare et forslag. Jeg glæder mig personligt til at følge dette fælleskøb, selvom jeg ikke er med

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet den: 14-August-2008 kl. 12:52

@ Furious jt

Præcis, vi er nødt til en stram "topstyring" ellers går det her simpelthen i ged.

Skrevet den: 14-August-2008 kl. 18:12
Jeg vil bare lige sige at jeg syntes, at det er et rigtig rigtig godt initiativ som der her er gang i. Glæder mig som et lille barn til at høre priserne :-)

Skrevet den: 14-August-2008 kl. 22:54
Oprindeligt skrevet af KAZZENS KAZZENS skrev:

Jeg vil bare lige sige at jeg syntes, at det er et rigtig rigtig godt initiativ som der her er gang i. Glæder mig som et lille barn til at høre priserne :-)

Tak for det - vi håber naturligvis også på nogle fornuftige priser, til alle bedste :-)

Skrevet den: 14-August-2008 kl. 22:56
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt: (18 stk.)

• 18. Jbo83 1 stk. PDP-LX 5090 (H) / København

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 16:08

Tak for det - vi håber naturligvis også på nogle fornuftige priser, til alle bedste :-)

I bør jo nok også liige tænke på hvordan de skal leveres. Hvis det eksempelvis er fra Krish, så skal i jo arrangere "drop off points" rundt om i landet - individuel levering æder en god del af den besparelse.

Hvis i tænker på Fona, så bør i nok også tage kontakt til dem i god tid. PDP-LXx090 er en uhøre populær model, og kan jo godt være der kommer til at gå 2-3 uger før i får leveret pga. leveringstid osv

Men synes det er godt at i er 2 mænd - jeg synes jeg havde lidt (for) travlt da jeg stod for det sidste fælleskøb (og det var jo oveni eksamentiden .

God vind, og glæd jer til et fedt tv!

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 16:56
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt: (19 stk.)

• 18. Jbo83 1 stk. PDP-LX 5090 (H) / København
  • 19. Lopez 1 stk. PDP-LX 5090 / København

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 17:01

I bør jo nok også liige tænke på hvordan de skal leveres. Hvis det eksempelvis er fra Krish, så skal i jo arrangere "drop off points" rundt om i landet - individuel levering æder en god del af den besparelse.

Hvis i tænker på Fona, så bør i nok også tage kontakt til dem i god tid. PDP-LXx090 er en uhøre populær model, og kan jo godt være der kommer til at gå 2-3 uger før i får leveret pga. leveringstid osv

Men synes det er godt at i er 2 mænd - jeg synes jeg havde lidt (for) travlt da jeg stod for det sidste fælleskøb (og det var jo oveni eksamentiden .

God vind, og glæd jer til et fedt tv!

Tak for de gode råd Anima

Vi mener at have taget nogenlunde højde for levering rundt om i landet, ved at vi er to personer om det her (en i øst og en i vest). Og hvis udfaldet bliver bulklevering fra udlandet, så har vi allerede på nuværende tidspunkt folk i så vel øst som vest, som kan modtager pallerne og som formentligt kan være behjælpelig med den videre levering, på nogle fornuftige vilkår for alle parter.

Mht. lagerstatus i div. butikker/kæder, så har du helt ret og det kan vi selvfølgelig heller ikke holde for eller love noget om på vegne af de respektive forhandlere.

Mvh
Morten

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 17:16

Jeg har aldrig før overvejet et fælleskøb af denne type før, men er fristet nu. Så derfor har lige et par spørgsmål vedr. "reglerne" i den forbindelse:

1) Er der nogen deadline for bestilling? Kan man f.eks. også bestille efter at I har indhentet tilbud? (Jeg ved godt at at "forhandlingsstyrken" er størst, jo flere man er ved indhentelse af tilbud)

2) Nu er der jo også mange der har bestilt 5090H - udelukker det ikke Krish i England, da de ikke har denne model på det engelske marked endnu?

Ellers må jeg sige at jeg synes dette fælleskøb er totalt cool - 19 tilmeldinger allerede, og der kommer vel i snit ca. én ny om dagen. Så hatten af for det.

Skrevet af: Bruce
Skrevet den: 15-August-2008 kl. 17:20
Jeg har booket mig på en H model, men i tilfælde af, at denne ikke bliver mulig, så er jeg klar på en O model istedet.

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af johnjkj johnjkj skrev:

Jeg har aldrig før overvejet et fælleskøb af denne type før, men er fristet nu. Så derfor har lige et par spørgsmål vedr. "reglerne" i den forbindelse:

1) Er der nogen deadline for bestilling? Kan man f.eks. også bestille efter at I har indhentet tilbud? (Jeg ved godt at at "forhandlingsstyrken" er størst, jo flere man er ved indhentelse af tilbud)

2) Nu er der jo også mange der har bestilt 5090H - udelukker det ikke Krish i England, da de ikke har denne model på det engelske marked endnu?

Ellers må jeg sige at jeg synes dette fælleskøb er totalt cool - 19 tilmeldinger allerede, og der kommer vel i snit ca. én ny om dagen. Så hatten af for det.

1) Vi ser helst at folk tilkendegiver deres interesse inden vi tager kontakt til forhandlerne (netop for at få så mange tilmeldinger som muligt, da det selvsagt bør kunne give os bedre priser) - se nærmere detaljer i "tidsplanen" i det første indlæg. Når det så er sagt, så vil jeg da ikke afvise, at det vil være muligt at springe med på fælleskøbet efter at vi har indhentet tilbud. Men som sagt - for både vores og din egen skyld, så vil det være mest smart at du skriver dig på med det samme (du skal blot sende en PM med angivelse af by og ønsket model), hvis du har besluttet dig for at du skal have et Pioneer 9G TV.

2) Selvfølgelig er der et vist hensyn at tage, hvis det ender med at en stor procentdel ønsker at købe en H-model, men det er ikke noget der i første omgang får indflydelse på hvorfra vi indhenter tilbud, da vi ønsker at holde så mange muligheder åbne som muligt. Og mon ikke at flere af dem der oprindeligt har ønsket en H-model, vælger at tage en 5090'er i stedet for, hvis prisen er rigtig fornuftig (som Bruce f.eks. allerede har givet udtryk for i posten herover).

I øvrigt: Tak for de pænt ord

Mvh
Morten

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 17:51
@ Johnjkj

I øvrigt - et andet aspekt: En fordel ved at blive skrevet på listen nu i stedet for om mange uger er "først til mølle-princippet" - både mht. levering men også for det tilfælde, at der af en eller anden grund ikke kan skaffes TV til alle til den pris som vi måtte ende med at blive tilbudt.

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 18:31

@ Johnjkj

I øvrigt - et andet aspekt: En fordel ved at blive skrevet på listen nu i stedet for om mange uger er "først til mølle-princippet" - både mht. levering men også for det tilfælde, at der af en eller anden grund ikke kan skaffes TV til alle til den pris som vi måtte ende med at blive tilbudt.

Ja, det har du helt ret i - jeg kan godt se fordelene ved at være lidt hurtig her.

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 18:46

Jeg er meget interesseret i et G9.

Har bestilt et 508XD for en uge siden, men har ikke hørt noget om lagerstatus endnu :(

Derfor er det fristende, at vente lidt og få den nye model. Syntes Fona tilbuddet fra sidste fælleskøb, var en rigtig fin pris, da jeg er interresseret i forsikring alá edbforsikring.dk/FonaExtra og meget gerne vil kunne betale kontant, da jeg ikke har så mange penge i banken :)

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af Donny Donny skrev:

Jeg er meget interesseret i et G9.

Har bestilt et 508XD for en uge siden, men har ikke hørt noget om lagerstatus endnu :(

Derfor er det fristende, at vente lidt og få den nye model. Syntes Fona tilbuddet fra sidste fælleskøb, var en rigtig fin pris, da jeg er interresseret i forsikring alá edbforsikring.dk/FonaExtra og meget gerne vil kunne betale kontant, da jeg ikke har så mange penge i banken :)

der Forsvandt jo også en masse penge i brønby forleden er det noget du kender noget til

-------------
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 18:53

@Johnjkj

Endvidere kan hver palle indeholde 6 stk., hvis vi altså bestiller fra UK.  Så det er bedre at være nr. 20 end nummer 35 på listen, hvis du kan følge mig :)

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 19:01

@sauron

Haha, så er det lidt dumt at tilmelde sig hos en politbetjent ;)

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 19:12

@sauron

Hehe, så skulle jeg da nok have et 6090 til hvert værelse, kunne da være meget fedt og noget voldsomt lyd til hvert rum..

Kan jo være Fona ser tråden (syntes han havde indlæg i sidst fælleskøb tråd), og byder sig ind, så må man jo hoppe på..

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 20:39
Det var Claus Hyttel som styrede Fona-tilbuddet, men han sagde jo at det var "One time only"

Skrevet af: Marraffay
Skrevet den: 15-August-2008 kl. 21:40

Oprindeligt skrevet af Bruce Bruce skrev:

Jeg har booket mig på en H model, men i tilfælde af, at denne ikke bliver mulig, så er jeg klar på en O model istedet.

Hvor mange modeller er det lige der findes i 5090 serien? Kender godt til "H" men har dog ikke hørt om "O" og "D". Nogen der kan henvise til nogen specs på disse?

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 23:49

@sauron

Hehe, så skulle jeg da nok have et 6090 til hvert værelse, kunne da være meget fedt og noget voldsomt lyd til hvert rum..

Kan jo være Fona ser tråden (syntes han havde indlæg i sidst fælleskøb tråd), og byder sig ind, så må man jo hoppe på..

ja ville ik være dårligt. home cinema choice har ligde andmeldt lx6090 og 5090 og kalder dem de beste tv man kan køber jeg er godt nok også super glad for mit. men 6090 ville være lækert kærsten er bare ik enig

-------------
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii

Skrevet den: 15-August-2008 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af sauron sauron skrev:

@sauron

ja ville ik være dårligt. home cinema choice har ligde andmeldt lx6090 og 5090 og kalder dem de beste tv man kan køber jeg er godt nok også super glad for mit. men 6090 ville være lækert kærsten er bare ik enig

har du et link til den test, for jeg har lige kigget siden igennem og kan ikke finde testen

lx5090 bedste tv.. HELL YEAH

-------------
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs

Skrevet den: 16-August-2008 kl. 01:10
Opdatering:

Følgende har allerede bestilt: (20 stk.)