Print side | Luk vindue

Flimmer ved PS3 på Pioneer 427XA

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=44876
Udskrevet den: 26-April-2025 kl. 19:42

Emne: Flimmer ved PS3 på Pioneer 427XA
Skrevet af: Christian Otte
Emne: Flimmer ved PS3 på Pioneer 427XA
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 16:23
Fornyligt har jeg fået et problem med de tynde linjer i PS3-menuen - dem, der dukker op ved at trykke på Home-knappen (dårlig forklaring, men I forstår, når I ser filmen). Jeg har prøvet beggge HDMI-indgange, og problemet er der ved begge. Jeg mistænkte det så for at være HDMI-kablet, som jeg fik byttet i Hi-Fi-Klubben, men nej, stadig samme problem.

Hvad tror I, at problemet kan være? Har også prøvet at pille lidt ved indstillingerne i både TV'et og PS3'en, men intet synes at hjælpe. Og fejlen er der ved både 720p og 1080i.

Film med problemet her: http://www.youtube.com/watch?v=lpyTp9BnBhw - http://www.youtube.com/watch?v=lpyTp9BnBhw

Svar:
Skrevet af: HeartWare
Skrevet den: 05-August-2008 kl. 16:28
Linket er til en eller anden stupid musik-video...

-------------
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver

Skrevet den: 05-August-2008 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Linket er til en eller anden stupid musik-video...

Ha ha, my bad - linket skulle være i orden nu.

Skrevet af: jrued
Skrevet den: 07-August-2008 kl. 11:17

Under skærmindstillinger er der et punkt der hedder 24Hz man kan vælge mellem auto eller afbryd. vælg afbryd.

det ville jeg skyde på ville løse problemet, uden dog at være helt sikker. det har før løst noget der kunne ligne det problem!

Skrevet af: dkmsd
Skrevet den: 07-August-2008 kl. 12:11

Hej Christian Otte,
Havde samme fejl på mit TV. Har haft det til rep. af flere omgange. Men til sidst fandt de fejlen.

Det er et stel der er defekt på tv'et (eller også manglede det). Så en tur til rep. med det !!

Mit kom tilbage og virker perfekt.

Mvh.

DKMSD

Skrevet den: 10-August-2008 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af jrued jrued skrev:

Under skærmindstillinger er der et punkt der hedder 24Hz man kan vælge mellem auto eller afbryd. vælg afbryd.

det ville jeg skyde på ville løse problemet, uden dog at være helt sikker. det har før løst noget der kunne ligne det problem!

Er det på PS3'en? eller mit tv?

Oprindeligt skrevet af dkmsd dkmsd skrev:

Hej Christian Otte,
Havde samme fejl på mit TV. Har haft det til rep. af flere omgange. Men til sidst fandt de fejlen.

Det er et stel der er defekt på tv'et (eller også manglede det). Så en tur til rep. med det !!

Mvh.

DKMSD

Nåh, for satan - ja, hvis tippet fra fyren over mig ikke funger, så må jeg hellere få ringet til Tape Connection i morgen!

Skrevet af: jrued
Skrevet den: 11-August-2008 kl. 11:50
det er på ps3'en

Skrevet den: 06-November-2008 kl. 14:33
Oprindeligt skrevet af dkmsd dkmsd skrev:

Hej Christian Otte,

Mvh.

DKMSD

Graver lige emnet op igen - har nu endelig fået taget mig sammen til at få sendt det til reparation, og de kommer og henter tv'et på lørdag. Har du noget, som jeg kan sige til dem for at sikre mig, at jeg slipper for at de skal have det frem og tilbage som med dig :) ? Bare så de slipper for at prøve alle mulige løsninger af!

Print side | Luk vindue