Print side | Luk vindue

Harmony remote: ’Siden kan ikke vises’

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=45212
Udskrevet den: 04-Maj-2025 kl. 13:58

Emne: Harmony remote: ’Siden kan ikke vises’
Skrevet af: filmfreak
Emne: Harmony remote: ’Siden kan ikke vises’
Skrevet den: 11-August-2008 kl. 18:39

Hej,

Efter at have startet programmet 'Logitech harmony remote software 7' i fredags blev det automatisk opdateret til version 7.4.3 og nu virker programmet ikke længere idet jeg nu blot får et vindue hvor der vises.

'Siden kan ikke vises - klik på næste for at fortsætte'.

Og så sker der ikke mere - dvs jeg ikke længere kan tilgå programmet og opdatere min fjernbetjening (harnony remote 555)

Det hjælper ikke at disable firewall / antivirus.

Er der andre her der har dette problem med v7.4.3 - og måske har en løsning på problemet.

pft

filmfreak

Svar:
Skrevet af: Ally
Skrevet den: 11-August-2008 kl. 18:51
Der skulle være ret store problemer med serverne i øjeblikket. Tjek evt. http://forums.logitech.com/logitech/board/message?board.id=programming&thread.id=14441&view=by_date_ascending&page=1 - her

Skrevet af: AlexSmedegaard
Skrevet den: 11-August-2008 kl. 18:53

Hej..

havde det samme problem med min harmony one i går, jeg prøvede at rette de ting jeg skulle UDEN at have USB sat til og så når jeg trykkede opdater fjernbetjeningen puttede jeg stikket i, og det virkede.

Held og lykke

Skrevet af: filmfreak
Skrevet den: 11-August-2008 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af AlexSmedegaard AlexSmedegaard skrev:

Hej..

havde det samme problem med min harmony one i går, jeg prøvede at rette de ting jeg skulle UDEN at have USB sat til og så når jeg trykkede opdater fjernbetjeningen puttede jeg stikket i, og det virkede.

Held og lykke

Jo tak, men problemet her er at jeg slet ikke kommer ind i programmet - får blot 'siden kan ikke vises' kort efter opstart :-(

Skrevet af: humperdink
Skrevet den: 11-August-2008 kl. 20:54

Kan tilslutte mig klubben, der har store kvaler med min Harmony 785'er i disse dage - for det første er den blevet spoleret af en fejlbehæftet firmware, der er blevet tvunget på dem og for det  andet kan jeg heller ikke komme ind i Harmony Remote softwaren i dag - får også beskeden om at siden ikke kan vises.

WAF er kritisk  HJÆÆÆÆLP

Skrevet af: Ally
Skrevet den: 11-August-2008 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af humperdink humperdink skrev:

Kan tilslutte mig klubben, der har store kvaler med min Harmony 785'er i disse dage - for det f�rste er den blevet spoleret af en fejlbeh�ftet firmware, der er blevet tvunget p� dem og for det  andet kan jeg heller ikke komme ind i Harmony Remote softwaren i dag - f�r ogs� beskeden om at siden ikke kan vises.

WAF er kritisk  HJ����LP

Opdatér igen. Fejlen skulle være rettet.

Skrevet den: 11-August-2008 kl. 21:35

Jeg kan desværre ikke komme igennem ... der må være en verden fyldt med fejlbehæftede remotes, der forsøger at få deres remotes tilbage til livet.

Skrevet af: kedden
Skrevet den: 11-August-2008 kl. 22:18
hej

havde nøjagtigt det samme problem med softwaren til min remote - omgik problemet ved at browse direkte til hjemmesiden som softwaren egentlig bare bruger

http://members.harmonyremote.com

/chr

Skrevet den: 11-August-2008 kl. 22:36
Tak for linket ... jeg har dog lige prøvet at opdatere remoten via hjemmesiden uden at det ændrede ved problemet

Print side | Luk vindue