Print side | Luk vindue

tidsfrist for indsigelse af betaling med

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Jura
Forumbeskrivelse: Forbruger køb. Love og regler. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=45739
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 11:56


Emne: tidsfrist for indsigelse af betaling med
Skrevet af: MDHell
Emne: tidsfrist for indsigelse af betaling med
Skrevet den: 21-August-2008 kl. 16:08

Jeg har for 11 dag siden modtaget bekræftigelse for at mine bestilte film hos Axelmusic.com, ville blive sendt. De er desværre ikke dukket op endnu og pengene blev trukket fra min konto dagen efter modtagelsen af ordreafsendelsesadvis.

I den pågældende mail står der også at man skal vente 28 dage fra modtagelsen af mailen, før men reklamerer overfor axelmusic.

Nu er mit spørgsmål, er der en tidsfrist på, hvis jeg skal gøre indsigelse mod og have en chance for evt at få det trukkede beløb retur???

det skal lige nævnes at jeg har bestilt 7 gange før hos dem uden problemer og uden så lang leveringstid.



-------------


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |



Svar:
Skrevet af: pgrundl
Skrevet den: 21-August-2008 kl. 20:32
Der er, så vidt jeg ved, ikke nogen der har fået deres film endnu (fra portofri uge). 11 dage er (desværre) meget normalt for tiden. På med tålmodigheden og vent et par dage til.


Skrevet af: MDHell
Skrevet den: 22-August-2008 kl. 05:04

Tusind tak for svar, jeg væbner mig med lidt mere tålmodighed



-------------


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |


Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 23-August-2008 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af pgrundl pgrundl skrev:

Der er, så vidt jeg ved, ikke nogen der har fået deres film endnu (fra portofri uge). 11 dage er (desværre) meget normalt for tiden. På med tålmodigheden og vent et par dage til.


Jeg modtog da 3 film derfra


Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 23-August-2008 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Oprindeligt skrevet af pgrundl pgrundl skrev:

Der er, så vidt jeg ved, ikke nogen der har fået deres film endnu (fra portofri uge). 11 dage er (desværre) meget normalt for tiden. På med tålmodigheden og vent et par dage til.


Jeg modtog da 3 film derfra   Tog lidt over en uge


Skrevet af: MDHell
Skrevet den: 23-August-2008 kl. 10:13
jeg forstår det godt nok heller ikke, jeg bestilte søndag d. 10.8, fik ordre og afsendelses bekræftigelse mandag d. 11.8. Jeg har ikke modtaget dem endnu. De plejer ikke at være så længe undervejs

-------------


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |


Skrevet af: pgrundl
Skrevet den: 23-August-2008 kl. 11:34
Oprindeligt skrevet af MDHell MDHell skrev:

jeg forstår det godt nok heller ikke, jeg bestilte søndag d. 10.8, fik ordre og afsendelses bekræftigelse mandag d. 11.8. Jeg har ikke modtaget dem endnu. De plejer ikke at være så længe undervejs


Jeg selv, og en bunke andre fik vores 12.8 bestillinger i går.


Skrevet af: MDHell
Skrevet den: 23-August-2008 kl. 11:40
hmm de skriver at man skal vente 28 dage med at kontakte dem hvis filmene ikke er dukket op, det er for længe at vente 

-------------


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |



Print side | Luk vindue