Print side | Luk vindue

Jeg har ikke modtaget den nye boks?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: YouSee digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af digitale TV modtagere til brug på YouSee
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=46441
Udskrevet den: 05-Februar-2025 kl. 20:57


Emne: Jeg har ikke modtaget den nye boks?
Skrevet af: bkhansen
Emne: Jeg har ikke modtaget den nye boks?
Skrevet den: 03-September-2008 kl. 18:53

Hej.

Jeg har også været tilmeldt en ombytning af den gamle HD modtager til den nye HD modtager - men jeg har ikke modtaget én endnu.

Har i andre der har været tilmeldt modtaget én?

Hvorfor har jeg ikke fået én endnu?

Mvh
Brian




Svar:
Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 03-September-2008 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af bkhansen bkhansen skrev:

Hej.

Jeg har også været tilmeldt en ombytning af den gamle HD modtager til den nye HD modtager - men jeg har ikke modtaget én endnu.

Har i andre der har været tilmeldt modtaget én?

Hvorfor har jeg ikke fået én endnu?

Mvh
Brian

Det sidste spørgsmål skal du nok stille til YouSee.
Jeg ikke hørt fra nogen, der har fået en bytter endnu. Vi er mange, der venter og venter og venter..............



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 03-September-2008 kl. 19:18

Jeg har desvære heller ikke modtagen en HDD boks fra Yousee

Vi kikker efter posten de næste dage



Skrevet af: MasterK
Skrevet den: 03-September-2008 kl. 21:33
Har heller ikke modtaget noget fra YouSee. Har i andre fået noget som helst svar på jeres brev, hvor i accepterer ombytningen af Sagem 81 HD boksen med den nye HDD optager?.

Jeg har intet hørt fra yousee efter jeg har sendt brevet tilbage 


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 03-September-2008 kl. 21:55

Oprindeligt skrevet af MasterK MasterK skrev:

Har heller ikke modtaget noget fra YouSee. Har i andre fået noget som helst svar på jeres brev, hvor i accepterer ombytningen af Sagem 81 HD boksen med den nye HDD optager?.

Jeg har intet hørt fra yousee efter jeg har sendt brevet tilbage 

Det skulle vi da heller ikke have - vi skulle ha' boksen, når den kom. Senest 14 dage efter skulle vi returnere vores Sagem 81 HD.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: MasterK
Skrevet den: 03-September-2008 kl. 22:03
Ok, så afventer jeg med tålmodighed og håber at jeg er på listen :)


Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 03-September-2008 kl. 22:05
Jeg venter også spændt 


Skrevet af: bkhansen
Skrevet den: 04-September-2008 kl. 09:43

Jeg har lige snakket med Yousee ... De siger de lige har fået nyt edb-system, og det er der lidt problemer med. Så derfor kan de ikke sige hvornår de sender dem ud ...

Men ja, så hurtig så muligt siger de ... Hmm



Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 04-September-2008 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af bkhansen bkhansen skrev:

Jeg har lige snakket med Yousee ... De siger de lige har fået nyt edb-system, og det er der lidt problemer med. Så derfor kan de ikke sige hvornår de sender dem ud ...

Men ja, så hurtig så muligt siger de ... Hmm

Jeg har også lige talt med YouSee. De kommer ikke med den undskyldning, du beskriver, men manglende kapacitet. Boksene vil blive udsendt i denne eller næste uge. Håber de snar udmelder en dato. Vished er bedre end uvished.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: Brasch
Skrevet den: 05-September-2008 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af bkhansen bkhansen skrev:

Jeg har lige snakket med Yousee ... De siger de lige har fået nyt edb-system, og det er der lidt problemer med. Så derfor kan de ikke sige hvornår de sender dem ud ...

Men ja, så hurtig så muligt siger de ... Hmm

Jeg har også lige talt med YouSee. De kommer i med den undskyldning, du beskriver, men manglende kapacitet. Boksene vil blive udsendt i denne eller næste uge. Håber de snar udmelder en dato. Vished er bedre end uvished.

antallet de skal af med kan forhåbentlig ikke komme som en overraskelse for dem.



Skrevet af: klander
Skrevet den: 05-September-2008 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Brasch Brasch skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af bkhansen bkhansen skrev:

Jeg har lige snakket med Yousee ... De siger de lige har fået nyt edb-system, og det er der lidt problemer med. Så derfor kan de ikke sige hvornår de sender dem ud ...

Men ja, så hurtig så muligt siger de ... Hmm

Jeg har også lige talt med YouSee. De kommer i med den undskyldning, du beskriver, men manglende kapacitet. Boksene vil blive udsendt i denne eller næste uge. Håber de snar udmelder en dato. Vished er bedre end uvished.

antallet de skal af med kan forhåbentlig ikke komme som en overraskelse for dem.

Tror du ikke Det er TDC/ YouSee,



-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt




Skrevet af: dirtyjensen
Skrevet den: 05-September-2008 kl. 18:00
Ja. Har også talt med dem i dag. De regner med næste uge, os der skal have byttet vores Sagrm 81 har første prioritet.  Ialt 1600 stk skal sendes ud.


Skrevet af: smileguy
Skrevet den: 05-September-2008 kl. 18:32
tak for info :-)


Skrevet af: MasterK
Skrevet den: 06-September-2008 kl. 12:27
Takker for info, og den ER god nok, de har også fået nyt edb system (praktisk når man står for en stor opgave med at sende selektorer ud til den hungrende masse ;) )



Skrevet af: klander
Skrevet den: 06-September-2008 kl. 12:48

Oprindeligt skrevet af dirtyjensen dirtyjensen skrev:

Ja. Har også talt med dem i dag. De regner med næste uge, os der skal have byttet vores Sagrm 81 har første prioritet.  Ialt 1600 stk skal sendes ud.

Det lyder da godt, men første prioritet så havde vi haft dem den 2 sep,  næ do vi kommer sku sidst i køen fordi vi kun skal give 500 kr for den



-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt




Skrevet af: HenrikJ
Skrevet den: 06-September-2008 kl. 13:19
Det er da rart at vide at det er flere steder det er galt med levering. Elgiganten i Herning havde lige fået en sending i tirsdags men de måtte ikke udlevere dem før de havde fået grønt lys fra YouSee. I torsdags var svaret det samme hos dem. Den lokale Expert fik dem ikke før om 14 dage. TDC butikken talte ikke om de ikke kunne, men havde ikke flere hjemme. Men ok, alm butikker kommer nok ikke i første række. Det er bedre at ringe direkte til YouSee. Så sker der noget med det samme.

-------------
Henrik J


Skrevet af: dirtyjensen
Skrevet den: 06-September-2008 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af dirtyjensen dirtyjensen skrev:

Ja. Har også talt med dem i dag. De regner med næste uge, os der skal have byttet vores Sagrm 81 har første prioritet.  Ialt 1600 stk skal sendes ud.

Det lyder da godt, men første prioritet så havde vi haft dem den 2 sep,  næ do vi kommer sku sidst i køen fordi vi kun skal give 500 kr for den

Ja ok.  Det jeg mente at vi har første prioritet over dem der bestiller online fra yousee. My bad



Skrevet af: klander
Skrevet den: 06-September-2008 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af dirtyjensen dirtyjensen skrev:

Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af dirtyjensen dirtyjensen skrev:

Ja. Har også talt med dem i dag. De regner med næste uge, os der skal have byttet vores Sagrm 81 har første prioritet.  Ialt 1600 stk skal sendes ud.

Det lyder da godt, men første prioritet så havde vi haft dem den 2 sep,  næ do vi kommer sku sidst i køen fordi vi kun skal give 500 kr for den

Ja ok.  Det jeg mente at vi har første prioritet over dem der bestiller online fra yousee. My bad

Ja der har du nok ret, men jeg har nu lige pluselig ikke så travlt med at få den med alle de problemer folk har med den, Jeg mener at jeg i Aug sagde at vi med garanti blev "Betatester igen" og det ser ud til at holde vand desværre .



-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt




Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 07-September-2008 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af dirtyjensen dirtyjensen skrev:

Ja. Har også talt med dem i dag. De regner med næste uge, os der skal have byttet vores Sagrm 81 har første prioritet.  Ialt 1600 stk skal sendes ud.

Det lyder da godt, men første prioritet så havde vi haft dem den 2 sep,  næ do vi kommer sku sidst i køen fordi vi kun skal give 500 kr for den



Helt enig! Havde vi været det mindste prioriteret hos Yousee havde vi haft den d. 2. september. Men næh nej...


-------------
A. Brink


Skrevet af: Brasch
Skrevet den: 07-September-2008 kl. 18:39
med det bøvl der åbenbart er med boksen er jeg ikke specielt ked af jeg ikke har modtaget den endnu. Jo længere der går jo tættere er det på der kommer en opdatering og sagem 81 er da efterhånden begyndt at virke, så den vil jeg da gerne beholde indtil samsungen dur


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 08-September-2008 kl. 14:57
Ser ud som om der heller ikke kommer nogen boks i dag! 

-------------
A. Brink


Skrevet af: skalbjerg
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 07:02

Kontaktede YouSee igår, de kunne ikke finde mit brev vedrørende ombytning til ny boks. De sender nu et nyt brev, som så skal returneres til dem, ak ja, det går bare så godt. De siger, at posten har smidt brevet væk......

Måske er der flere breve som de ikke har fået.



-------------
Skalbjerg


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af skalbjerg skalbjerg skrev:

Kontaktede YouSee igår, de kunne ikke finde mit brev vedrørende ombytning til ny boks. De sender nu et nyt brev, som så skal returneres til dem, ak ja, det går bare så godt. De siger, at posten har smidt brevet væk......

Måske er der flere breve som de ikke har fået.



Er det for real?! Jesus Kristensen! Måske jeg også lige skulle forhøre mig om "posten" har smidt min returseddel væk...


-------------
A. Brink


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 11:16
YouSee har dags dato oplyst, at der kan gå 2 - 3 uger, inden boksen bliver fremsendt.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

YouSee har dags dato oplyst, at der kan gå 2 - 3 uger, inden boksen bliver fremsendt.


Noooo!! Var det nogen begrundelse (læs: undskyldning)?


-------------
A. Brink


Skrevet af: Mmmm
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 12:36

Jeg bestilte torsdag aften i sidste uge via telefon ved yousee.

Og den ligger klar til afhentning pa posthuset



Skrevet af: Chrissian
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

YouSee har dags dato oplyst, at der kan gå 2 -
3 uger, inden boksen bliver fremsendt.



ARJ OK!?! Hvad Hulen bilder de sig ind?! Kunne de ikke finde en løsning
her og nu i stedet for at de trækker det i langdrag?

Hvis de kan se, at der een, de IKKE har modtaget den der ombytningsslip
fra, må de også kunne se, HVEM de har modtaget en slip fra?! Ud fra det,
kunne man jo være fristet til at tro, at dét med, at deres edb-system er
nede, bare er for at holde os hen indtil de får solgt det de gerne vil sælge
den første måned for så derefter sende resten ud til os, der 'kun' skal
betale 500 kr. for den.

Jeg håber, de har bare lidt serviceminded-hed til overs og i det MINDSTE
lader os få ombytningen gratis for deres fadæse! For det er skoda en
fadæse af rang; ligegyldigt om de skyder skylden på EDB-systemet, så
ligger fejlen hos DEM! Og når man kan gå ned i en TDC-butik og se, at
de mindst har 20 på lager (Nørrebrocentret), så ulmer vreden ikke
mindre!

Løsningsforslag: Lad dem, som har den gamle HD-sagem, gå ned i den
nærmeste TDC-butik og få den byttet til den nye Samsung!

Chrissian



Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 16:01
Helt enig! Men men men.... Den har jeg også prøvet. Den går desværre heller ikke. Jeg er helt måløs over den behandling! Og jeg er bange for at skulle jeg sætte ord på den her, ville jeg blive forvist fra forumet. 
Hvad der er endnu mere mystisk er, at man tilsyneladende sagtens kan bestille den over telefon men de kan ikke finde ud af at sende ud til os der har bestilt den for adskellige måneder siden!


-------------
A. Brink


Skrevet af: dirtyjensen
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 17:15

Det kan bare ikke passe! 2-3 uger!

Har godt nok lyst til at sige de kan beholde den. Men så klapper de nok bare i deres fede hænder, og siger så slap vi af med ham. Så mangler vi bare 1599 andre.

Føj Yousee.



Skrevet af: Brasch
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 18:16

jeg tror lidt konkurrence ville være godt for både yousee og stofa. Nu ved jeg ikke med resten af landet, men i det meste af kbh er der ingen reelle alternativer, da stofa og yousee leverer forskellige steder og der de fleste steder er forbudt at sætte parabol op.

Det kunne da være man skulle snige sig op på taget og smide sin egen parabol op og se hvor længe der går inden det bliver opdaget. Problemet er nok mere at trække et antennekabel 3 etager ned uden noget lægger mærke til det



Skrevet af: smileguy
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 20:42
2 - 3 uger, det er f... for dårligt. kontakter dem i morgen og giver dem en skideballe.


Skrevet af: megholm
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 21:01
Hey, fik at vide idag at de ville sende dem i næste uge. Brokkede mig
selvfølgelig, men han var så skideforstående og sagde at han syntes det var
latterligt at vi ikke havde fået dem først, så det var lidt svært at hidse sig
rigtigt op


Skrevet af: smileguy
Skrevet den: 09-September-2008 kl. 21:48

Oprindeligt skrevet af megholm megholm skrev:

Hey, fik at vide idag at de ville sende dem i næste uge. Brokkede mig
selvfølgelig, men han var så skideforstående og sagde at han syntes det var
latterligt at vi ikke havde fået dem først, så det var lidt svært at hidse sig
rigtigt op

Ja det kan jeg selvfølgelig godt se, hvis vi får dem i næste uge går det nok, men jeg har ikke tænkt mig at vente 2 - 3 uger på den, så må de finde en anden løsning. evt afhente en selv i TDC Butik og sende en kasse til Sagem 81 så vi kan sende en retur....



Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 08:20
Det har jeg netop også foreslået. At vi blot kunne tage vores sagem hd 81 med ned i butikken, bytte den for en samsung HDD og smække en plovmand over disken. Men det kan åbenbart ikke lade sig gøre! Hvorfor forstår jeg virkelig ikke!

-------------
A. Brink


Skrevet af: Nezer
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af Mmmm Mmmm skrev:

Jeg bestilte torsdag aften i sidste uge via telefon ved yousee.

Og den ligger klar til afhentning pa posthuset



Hvad vil det sige? Der har da på intet tidspunkt været mulighed for Sagem HD-81 ejere at "bestille" den via telefonen, vi skulle jo sende en slip retur med angivelse om vi ville have den ene eller anden boks...
Hvis du har haft mulighed for at bytte via telefonen må du gerne lige melde tilbage...


Skrevet af: Chrissian
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Asbjørn Brink Asbjørn Brink skrev:

Det har jeg netop også foreslået. At vi blot kunne
tage vores sagem hd 81 med ned i butikken, bytte den for en samsung
HDD og smække en plovmand over disken. Men det kan åbenbart ikke
lade sig gøre! Hvorfor forstår jeg virkelig ikke!


Det forstår jeg virkelig heller ikke!
Det kan ikke være så svært?! For at undgå evt. snyd (Det er vel derfor de
ikke gør det? Eller er det bare på pga dårlig kundeservice? ), kunne
man jo tage sin Yousee-faktura med ned i butikken sammen med sit
sygesikringsbevis, så de kan notere kundenummer mv. Det burde vel
egentligt være nok til at man kan få udleveret kræet?

Så kan de jo eftersende pakkelabel til returnering af den gamle og
EVENTUELT fakturere os de 500 kr. via regning. Ja, eventuelt er
highlight'et, for, efter denne tur vi nu har været igennem, mangler det så
ikke bare, at vi ikke får boxen kvit og frit?!? Een eller anden
kompensation, burde vi ihvertfald været berettiget til!? Også fordi, det
endnu engang ser ud til, at vi skal være betatestere for dem.

C


Skrevet af: Sandal
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 14:31

Oprindeligt skrevet af Chrissian Chrissian skrev:

Det forstår jeg virkelig heller ikke!
Det kan ikke være så svært?!

Jeg har tidligere skrevet det samme i en anden tråd, men gentager gerne:

YouSee har ingen butikker. TDC har butikker, men bare fordi at YouSee i selskabsmæssig henseene er en del af TDC, så fungerer de helt uafhægige af hinanden. Altså køber TDC boksene af YouSee, hvorfor de ikke bare kan sælge dem til jer for 500 kr. I har lavet en aftale med YouSee om ombytning, men denne har TDC butikken intet med at gøre.

YouSee og TDC kunne selvfølgelig indgå en aftale om, at kunder bare kunne bytte deres gamle boks i butikken, men så længe en sådan aftale ikke foreligger, så må I holde jer til YouSee.



-------------
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Oprindeligt skrevet af Chrissian Chrissian skrev:

Det forstår jeg virkelig heller ikke!
Det kan ikke være så svært?!

Jeg har tidligere skrevet det samme i en anden tråd, men gentager gerne:

YouSee har ingen butikker. TDC har butikker, men bare fordi at YouSee i selskabsmæssig henseene er en del af TDC, så fungerer de helt uafhægige af hinanden. Altså køber TDC boksene af YouSee, hvorfor de ikke bare kan sælge dem til jer for 500 kr. I har lavet en aftale med YouSee om ombytning, men denne har TDC butikken intet med at gøre.

YouSee og TDC kunne selvfølgelig indgå en aftale om, at kunder bare kunne bytte deres gamle boks i butikken, men så længe en sådan aftale ikke foreligger, så må I holde jer til YouSee.

Mange af os indgik aftale med TDC Kabel TV i 2006. Først i sommeren 2007 kom navnet YouSee til. Det skal bemærkes, at det er TDC Kabel TV A/S, der nu har navnet YouSee A/S. Samme selskab, men nyt navn. Derfor ikke underligt, at det kan være svært for folk ikke at tænke i jura, men i det praktiske.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: Chrissian
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Oprindeligt skrevet af Chrissian Chrissian skrev:

Det forstår jeg virkelig heller ikke!
Det kan ikke være så svært?!



Jeg har tidligere skrevet det samme i en anden tråd, men gentager
gerne:


YouSee har ingen butikker. TDC har butikker, men bare fordi at
YouSee i selskabsmæssig henseene er en del af TDC, så fungerer de helt
uafhængige af hinanden. Altså køber TDC boksene af YouSee, hvorfor de
ikke bare kan sælge dem til jer for 500 kr. I har lavet en aftale med
YouSee om ombytning, men denne har TDC butikken intet med at
gøre.


YouSee og TDC kunne selvfølgelig indgå en aftale om, at kunder bare
kunne bytte deres gamle boks i butikken, men så længe en sådan aftale
ikke foreligger, så må I holde jer til YouSee.



Stadig vil jeg mene, at det ikke kan være særligt svært!? Selvom 'de
er helt uafhængige af hinanden', som du skriver, er de vel egentligt i
bund og grund en del af samme koncern og dermed have en eller anden
form for ovenliggende kundepolitik, der kan komme deres kunder til
gode... Især når 1600 (Sekstenhundrede!!!) kunder er havnet i
situation som denne her.

Det er jo helt grotesk, at man kan gå ned i en TDC-butik og se, hvor
mange HDD-samsung-bokse de har på lager og endnu mere grotesk, at
folk kan ringe ind til yousee og bestille sådan en fætter og modtage den
få dage efter.

Deres undskyldning med, at deres EDB-system er nede og åbenbart
derfor ikke kan finde ud af, hvem der står listet hvor til hvad, er et
problem som ikke bør gå ud over deres betroede kunder (for det er vel
egentligt det vi er? Eller også er det bare en kombination af deres
monopol og vores trang til innovativ elektronik(inden for Københavnsk
kabel-TV ihvertfald), der gør vi bliver hængende?    ). Derfor vil jeg
gerne understrege og stadig mene, at det virkelig ikke kan være særligt
svært, at finde en løsning henad det som jeg foreslog (kundenr+ID+TDC-
butik=Samsungboks med hdd). De kan vel finde ud af kommunikere med
hinanden?



Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af Chrissian Chrissian skrev:

Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Oprindeligt skrevet af Chrissian Chrissian skrev:

Det forstår jeg virkelig heller ikke!
Det kan ikke være så svært?!



Jeg har tidligere skrevet det samme i en anden tråd, men gentager
gerne:


YouSee har ingen butikker. TDC har butikker, men bare fordi at
YouSee i selskabsmæssig henseene er en del af TDC, så fungerer de helt
uafhængige af hinanden. Altså køber TDC boksene af YouSee, hvorfor de
ikke bare kan sælge dem til jer for 500 kr. I har lavet en aftale med
YouSee om ombytning, men denne har TDC butikken intet med at
gøre.


YouSee og TDC kunne selvfølgelig indgå en aftale om, at kunder bare
kunne bytte deres gamle boks i butikken, men så længe en sådan aftale
ikke foreligger, så må I holde jer til YouSee.



Stadig vil jeg mene, at det ikke kan være særligt svært!? Selvom 'de
er helt uafhængige af hinanden', som du skriver, er de vel egentligt i
bund og grund en del af samme koncern og dermed have en eller anden
form for ovenliggende kundepolitik, der kan komme deres kunder til
gode... Især når 1600 (Sekstenhundrede!!!) kunder er havnet i
situation som denne her.

Det er jo helt grotesk, at man kan gå ned i en TDC-butik og se, hvor
mange HDD-samsung-bokse de har på lager og endnu mere grotesk, at
folk kan ringe ind til yousee og bestille sådan en fætter og modtage den
få dage efter.

Deres undskyldning med, at deres EDB-system er nede og åbenbart
derfor ikke kan finde ud af, hvem der står listet hvor til hvad, er et
problem som ikke bør gå ud over deres betroede kunder (for det er vel
egentligt det vi er? Eller også er det bare en kombination af deres
monopol og vores trang til innovativ elektronik(inden for Københavnsk
kabel-TV ihvertfald), der gør vi bliver hængende?    ). Derfor vil jeg
gerne understrege og stadig mene, at det virkelig ikke kan være særligt
svært, at finde en løsning henad det som jeg foreslog (kundenr+ID+TDC-
butik=Samsungboks med hdd). De kan vel finde ud af kommunikere med
hinanden?

De kan ikke bruge undskyldningen om ny IT til noget. Man kan ringe til YouSee og få oplyst om man står på deres liste. Ergo ved de hvem, der skal ha' en bytter.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: Chrissian
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:


De kan ikke bruge undskyldningen om ny IT til noget. Man kan ringe til
YouSee og få oplyst om man står på deres liste. Ergo ved de hvem, der skal
ha' en bytter.



Nemlig!


Skrevet af: twocat_cph
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 16:27
det sidste nye jeg har hørt fra en af bosserne i yousee er at der ikke er nogen tidshorisont på hvornår os gamle sagem 81 betatestere får den nye samsung med HD , da de  ved et uheld har skudt deres guldkalv ( det nye EDB system )  og det liggger underdrejet og vil ikke makke ret .

Der kan gå 1 uge eller 3 uger eller op til 3 -6 måneder , før vi får vores Samsung med hard disk og der er ikke sendt en eneste Harddisk samsung fra lageret  til os gamle trofaste  HD 81 beta testere .. PGA Guldkalven deres nye edb system er gået i ged .   Gad vide om det er et fransk computer system der er det nye de  bruger der ikke virker  , alt der har med Frankrig at gøre  går altid i ged , Sagem lavede osse fly robotter for hæren de virker heller ikke  og de bliver sure når vi ikke kan fransk og taler engelsk  .



Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 16:46

Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:

det sidste nye jeg har hørt fra en af bosserne i yousee er at der ikke er nogen tidshorisont på hvornår os gamle sagem 81 betatestere får den nye samsung med HD , da de  ved et uheld har skudt deres guldkalv ( det nye EDB system )  og det liggger underdrejet og vil ikke makke ret .

Der kan gå 1 uge eller 3 uger eller op til 3 -6 måneder , før vi får vores Samsung med hard disk og der er ikke sendt en eneste Harddisk samsung fra lageret  til os gamle trofaste  HD 81 beta testere .. PGA Guldkalven deres nye edb system er gået i ged .   Gad vide om det er et fransk computer system der er det nye de  bruger der ikke virker  , alt der har med Frankrig at gøre  går altid i ged , Sagem lavede osse fly robotter for hæren de virker heller ikke  og de bliver sure når vi ikke kan fransk og taler engelsk  .

Noooo!!! Er det for real?! Det kan da virkelig ikke skyldes at deres EDB systemer gået ned. Især ikke når man, som joern siger, kan ringe ind og få at vide om man er på listen (selvom jeg selv har prøvet og det kunne hun ikke oplyse. men hun virkede nu heller ikke som den mest erfarne). Jeg er helt blæst omkuld af Yousee's behandling!

Og det kommer simpelthen fra en Yousee boss?...



-------------
A. Brink


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 16:46

Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:

det sidste nye jeg har hørt fra en af bosserne i yousee er at der ikke er nogen tidshorisont på hvornår os gamle sagem 81 betatestere får den nye samsung med HD , da de  ved et uheld har skudt deres guldkalv ( det nye EDB system )  og det liggger underdrejet og vil ikke makke ret .

Der kan gå 1 uge eller 3 uger eller op til 3 -6 måneder , før vi får vores Samsung med hard disk og der er ikke sendt en eneste Harddisk samsung fra lageret  til os gamle trofaste  HD 81 beta testere .. PGA Guldkalven deres nye edb system er gået i ged .   Gad vide om det er et fransk computer system der er det nye de  bruger der ikke virker  , alt der har med Frankrig at gøre  går altid i ged , Sagem lavede osse fly robotter for hæren de virker heller ikke  og de bliver sure når vi ikke kan fransk og taler engelsk  .

Hvis deres nye IT-system er gået helt ned, hvordan kan det så mon være, at de hos kundeservice kan se, hvilken dag vores breve er modtaget i posten og hvlken dag, det er registreret i deres system? Den er for langt ude.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 16:52

Jeg er helt enig med joern. Den med deres edb-system holder simpelthen ikke.

Hvor fik du iøvrigt det oplyst joern? I almindelig Yousee kundeservice? Jeg har nemmerlig forsøgt, men de siger at det kan de ikke se... Prøver lige at ringe igen igen igen igen...



-------------
A. Brink


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 16:59

Mærkelige udmeldinger fra Yousee... Nu har jeg endelig talt med en (hvad der lød som) kompetent medarbejder fra Yousee.

Han sagde intet om deres EDB system, men at de var igang med at sende dem ud og at vi ville modtage dem indenfor 2-4 uger. Hans begrundelse for at det tog så lang tid var at de havde så mange og at sende ud, men at de gjorde det så hurtigt som muligt.

Jeg tvivler dog selv noget på den forklaring, da jeg endnu ikke har hørt om en eneste der har modtaget en boks som erstatning for sagem HD 81'eren. Men de havde da registreret at jeg har rykket for den adskellige gange...  Desuden kan det vel næppe tage 2-4 uger at sende sølle 1600 bokse afsted....? Eller er det bare mig der er for krævende?



-------------
A. Brink


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af Asbjørn Brink Asbjørn Brink skrev:

Jeg er helt enig med joern. Den med deres edb-system holder simpelthen ikke.

Hvor fik du iøvrigt det oplyst joern? I almindelig Yousee kundeservice? Jeg har nemmerlig forsøgt, men de siger at det kan de ikke se... Prøver lige at ringe igen igen igen igen...

Jeg har talt med YouSee Digital Kundeservice, hvor jeg fik oplyst, at mit returbrev var modtaget i deres indgåede post den 05.02.2008 og registreret den 11.02.2008. Det tog lidt tid, men den kvindelige medarbejder fandt "mig" på listen - det var helt specifikt det, jeg bad om.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af Asbjørn Brink Asbjørn Brink skrev:

Mærkelige udmeldinger fra Yousee... Nu har jeg endelig talt med en (hvad der lød som) kompetent medarbejder fra Yousee.

Han sagde intet om deres EDB system, men at de var igang med at sende dem ud og at vi ville modtage dem indenfor 2-4 uger. Hans begrundelse for at det tog så lang tid var at de havde så mange og at sende ud, men at de gjorde det så hurtigt som muligt.

Jeg tvivler dog selv noget på den forklaring, da jeg endnu ikke har hørt om en eneste der har modtaget en boks som erstatning for sagem HD 81'eren. Men de havde da registreret at jeg har rykket for den adskellige gange...  Desuden kan det vel næppe tage 2-4 uger at sende sølle 1600 bokse afsted....? Eller er det bare mig der er for krævende?

De skulle have startet med at pakke dem noget før.
Hvis de havde gjort det, ville de have været pakket før, de fik IT-problemer.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: dirtyjensen
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 18:40

Gider ikke at vente mere. Lejer en HD HDD Box i 6 måneder for ialt 354kr ved TDC. Så når vores ombytning kommer, skifter jeg bare den lejet ud. Færdig...



Skrevet af: twocat_cph
Skrevet den: 10-September-2008 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Chrissian Chrissian skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:


De kan ikke bruge undskyldningen om ny IT til noget. Man kan ringe til
YouSee og få oplyst om man står på deres liste. Ergo ved de hvem, der skal
ha' en bytter.



Nemlig!


Ja Joern du har ret på sin vis , men den Boss fra Yousee fortalte mig at det er det nye  computer systemet i deres  lager i odense der ikke køre   og jeg tror det er fordi Yousee er vokset sig til en så  stor og stiv blæksprutte  at  de forskellige arme ikke kan samarbejde og der samtidig var  en idiot i et sted i yousee der fik den geniale  ide at implimenterer nyt computer system,  samtidig med at det ikke er hverdag i yousee samtidig med  udsendelsen af 1600 ombytter bokse , til os gamle Beta testere  ..

Pesonligt mener jeg at ledelsen de øverste chefer sgu skamme sig og hvis de har nogen ære tilbage , så vil de  beordre lagret at sende os vores samsunger med HDD  manuelt express  og så må de sgu selv slås med deres fucking computer bagefter .  De burde nedbryde systemerne og putte kunderne i centrum og stoppe med at danse om deres Guldkalve til   computersystemer der er skyld i dårlig service ..


Skrevet af: bkhansen
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 09:38

Bare lige for at rakke yousee endnu længere ned:

Den 16.06.08 fik jeg et brev om jeg har 771 kr tilgode.
Tror i jeg har modtaget dem?

Nej nej, jeg har ringet næsten hver uge for at rykke. Nu er det gået 3 måneder og jeg har stadig ikke modtaget dem.

De sidste nye er at de har skrevet checken, men at der kan gå ca. 14 dage før den kommer ud.

Da jeg skal ud at rejse i 2 måneder spurgte jeg om jeg kunne vente med at betale ombytningsprisen til den nye HD da de havde været 3 måneder om at give mig mine penge retur. Nej det kunne ikke lade sig gøre ... pfff ...

1. Jeg har ikke fået mine penge (3 måneder siden)
2. Jeg har ikke fået min ombytning(som alle i andre heller ikke har)

Vil prøve at ringe i dag igen ... har i nogle ideer til hvad jeg skal sige.



Skrevet af: twocat_cph
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 13:40
Oprindeligt skrevet af bkhansen bkhansen skrev:

Bare lige for at rakke yousee endnu længere ned:

Den 16.06.08 fik jeg et brev om jeg har 771 kr tilgode.
Tror i jeg har modtaget dem?

Nej nej, jeg har ringet næsten hver uge for at rykke. Nu er det gået 3 måneder og jeg har stadig ikke modtaget dem.

De sidste nye er at de har skrevet checken, men at der kan gå ca. 14 dage før den kommer ud.

Da jeg skal ud at rejse i 2 måneder spurgte jeg om jeg kunne vente med at betale ombytningsprisen til den nye HD da de havde været 3 måneder om at give mig mine penge retur. Nej det kunne ikke lade sig gøre ... pfff ...

1. Jeg har ikke fået mine penge (3 måneder siden)
2. Jeg har ikke fået min ombytning(som alle i andre heller ikke har)

Vil prøve at ringe i dag igen ... har i nogle ideer til hvad jeg skal sige.



prøvde osse det samme at yousee skyldte mig penge og de sendte mig en check , da den ankom om adresseret til Veliko Tarnovo var checken ugyldig og da den var for gammel 2 uger  over gyldigheds dato , så jeg smed den ud og jeg ringede til yousee , og fortalte at jeg var i bulgarien , uha nej jeg skulle ikke have smidt checken ud men sendt den tilbage og forlangte de satte pengene ind på min bank konto , det kunne de kun med møje og besvær gøre men det var ikke normal procedure  . næ når vi skylder dem penger voldtager de os med gebyrer bål og brand hvis vi ikke betaler til tiden  , men når de skylder os penge  er de månder om at betale .. Det med den udsmidte check kostede en måneds ventetid mere ..

Send dem en rykker og læg et rykker gebyr på 100 kr oven i og skriv de har 7 dage til at betale og skriv at hvis de ikke betaler 871 kr , så går sagen til inkasso og RKI ...  Så kan de smage deres egen medicin ha ha ha Det ender selvfølgelig med at de kun betaler 771 kr .  jeg ville næsten ønske jeg havde sendt dem en rykker fra bulgarien haha men jeg fik da mine penge efter flerer måneder .  



Skrevet af: twocat_cph
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 17:29
Har lige skrevet og faxet  denne klage  til yousee og sendt kopi til kontant  i DR .

I februar sendte jeg svar kupon ind til yousee hvor jeg sagde ja tak , til at ombytte den fejlbehæftede Sagem 81 HD ready boks og få en Samsung HD boks med Harddisk for 500 kr. 

Det var meningen at boksen skulle frigives i Juli/ August  , men den var forsinket fortalte de i yousee kundeservice og lovede at os gamle beta testere på Sagem HD 81 skulle blive nogle de første der fik den og de lovede den ville komme i uge 37 , . Den blev frigivet til salg i TDC Fona og diverse butikker tirsdag den 2 september ugen før uge 37 og i den 1 dag i uge 37 mandag den 8 september  ringede jeg til yousee kundeservice og spurgte om status på min lovede HD boks og de sagde at der kunne gå op til 3 uger og det var pga. det nye Edb system fejlede og at de intet kunne gøre , da det var lagret i Odense der var EDB fejl  og jeg prøvede at fastholde dem på deres løfter om at jeg fik den i uge 37 og bad om det var muligt at jeg selv kunne hente den i en TDC butik , nej det kunne ikke lade sig gøre og jeg forlangte at tale med en af bosserne og efter samtale med en af bosserne i Yousee digital tv kundeservice i går den 10 september,  fik jeg den nedslående  at der ingen status var for os gamle 1500 beta testere af Sagem HD 81 , der var blevet tilbudt en ombytter til en Samsung dekoder  med harddisk , bossen sagde at der kunne gå op til flere måneder for dem at rette deres EDB fejl i lagret og jeg måtte vente  .

Det må være på tide at Yousee nedbryder deres EDB system og putter kunderne i Centrum , når edb systemet er så stift at bosserne i digital TV´s kundeservice  ikke kan løse problemet og gøre noget for at løse det .

Det er så sjofelt og utilstedeligt  at vi gamle trofaste beta testere på Sagem hd 81 ikke kan få lov til at hente den lovede Samsung i en TDC butik , hvorfor kan de ikke bare sende vores Samsung Dekoder nu manuelt og så selv løse deres EDB problemer på lagret senere eller tilbyde os at hente den i en TDC butik og vi kan samtidig  aflevere vores fejl behæftede Sagem  .  Det er for meget at de har dekoderen i deres TDC butikker Fona og Elgiganten i stort antal , men fordi lagret  har EDB problemer, med os gamle sagem 81 kunder , sjofler de os gamle trofaste beta testere til ved ikke at holde det de lovede i telefonen at vi 1500 betatestere  ville være nogle af de første til at modtage boksen og så blive vi de sidste til at modtage den fordi deres EDB system kokser .  

Her er en masse klager om det på forum for der er 1500 trofaste beta testere  der mangler dekoderen som de lovede , og de brokker sig her og mig selv inkluderet    :

forum_posts.asp?TID=46441&PN=1 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46441& PN=1 forum_posts.asp?TID=46696&PN=1 -

forum_posts.asp?TID=46696&PN=1 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46696& PN=1

 Det er for dårligt.

Venlig Hilsen Heinz Tomis




Skrevet af: allando
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 17:46

Jeg har fået følgende svar fra Yousee:

Du skal ikke foretage dig noget, vi har haft nogle
problemer med udsending i forbindelse med sagem 81
ombytningen. Dette må jeg beklage, men boksen skulle
være på vej til dig, og du skulle meget gerne have boksen
i løbet af næste uge.
 
Endelig....!!!???


Skrevet af: Lars Lautrup
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:

Har lige skrevet og faxet  denne klage  til yousee og sendt kopi til kontant  i DR .


Jeg tror desværre ikke at den har den store effekt hos "Kontant", men måske en eller anden kan få henvendelsen manøvreret hen det rigtige sted hos YouSee.

Du bruger nemlig i stor stil betegnelsen "betatestere", hvilket signalerer at man fra starten er klar over, at det produkt man har, er lidt halvdefekt med fejl her og der. Det giver samtidig en udeforstående den oplevelse, at det er en lidt flot ting at YouSee ombytter med en ny model og at vi er nogle brokkehoveder fordi vi skal vente en uge eller to..

Jeg er ikke betatester. Jeg er en kunde, der har købt en Sagem 81 til fuld pris (og ja, den var dyr!).
Ja, jeg har - med forhåbning om at få en bedre fungerende boks - hjulpet TDC/YouSee med at teste forskellige ny firmware, men det ændrer ikke ved at produktet fra starten har været defekt.

TDC/YouSee kunne ikke rette problemerne og valgte til sidst at skrotte boksen. Derfor er det kun rimeligt, at boksen ombyttes hurtigst muligt hos alle de kunder, der har købt en defekt boks - og det burde gøres som det første.



-------------
Med venlig hilsen

Lars Lautrup
http://www.geocaching.dk - www.geocaching.dk


Skrevet af: Richardy
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 18:55

Kan ikke klage over deres levering. Bestilte mandag på Yousee´s hjemmeside og fik den med posten idag.

Men man bliver da lidt overrasket når man ser eksisterende kunder der ryger bag i køen.



Skrevet af: twocat_cph
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Jeg har fået følgende svar fra Yousee:

Du skal ikke foretage dig noget, vi har haft nogle
problemer med udsending i forbindelse med sagem 81
ombytningen. Dette må jeg beklage, men boksen skulle
være på vej til dig, og du skulle meget gerne have boksen
i løbet af næste uge.
 
Endelig....!!!???


Det vil jeg godt se før jeg tror på det , blæksprutten yousee har så mange arme at  :   they dont see  at all and all the ants runs in different direction in total confusion , for idag talte jeg en boss i yousee , vedkommende  havde stadig  ingen tidhorisont på hvornår     samsungen kommer til os gamle sagem 81ere ..


Skrevet af: dirtyjensen
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:

Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Jeg har fået følgende svar fra Yousee:

Du skal ikke foretage dig noget, vi har haft nogle
problemer med udsending i forbindelse med sagem 81
ombytningen. Dette må jeg beklage, men boksen skulle
være på vej til dig, og du skulle meget gerne have boksen
i løbet af næste uge.
 
Endelig....!!!???



Det vil jeg godt se før jeg tror på det , blæksprutten yousee har så mange arme at  :   they dont see  at all and all the ants runs in different direction in total confusion , for idag talte jeg en boss i yousee , vedkommende  havde stadig  ingen tidhorisont på hvornår     samsungen kommer til os gamle sagem 81ere ..

Altså. Hvis jeg lejer en box ved TDC i feks. fredag. Så binder jeg mig for 6 måneder. Jeg får da vel stadig boxen med posten engang for 500kr, eller tror i jeg bliver slettet for den så?

 



Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af dirtyjensen dirtyjensen skrev:

Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:

Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Jeg har fået følgende svar fra Yousee:

Du skal ikke foretage dig noget, vi har haft nogle
problemer med udsending i forbindelse med sagem 81
ombytningen. Dette må jeg beklage, men boksen skulle
være på vej til dig, og du skulle meget gerne have boksen
i løbet af næste uge.
 
Endelig....!!!???



Det vil jeg godt se før jeg tror på det , blæksprutten yousee har så mange arme at  :   they dont see  at all and all the ants runs in different direction in total confusion , for idag talte jeg en boss i yousee , vedkommende  havde stadig  ingen tidhorisont på hvornår     samsungen kommer til os gamle sagem 81ere ..

Altså. Hvis jeg lejer en box ved TDC i feks. fredag. Så binder jeg mig for 6 måneder. Jeg får da vel stadig boxen med posten engang for 500kr, eller tror i jeg bliver slettet for den så?

 

Selvfølgelig får du din boks for kr. 500. Hvis du skal slettes, skal du da selv be' om det.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: dirtyjensen
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af dirtyjensen dirtyjensen skrev:

Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:

Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Jeg har fået følgende svar fra Yousee:

Du skal ikke foretage dig noget, vi har haft nogle
problemer med udsending i forbindelse med sagem 81
ombytningen. Dette må jeg beklage, men boksen skulle
være på vej til dig, og du skulle meget gerne have boksen
i løbet af næste uge.
 
Endelig....!!!???



Det vil jeg godt se før jeg tror på det , blæksprutten yousee har så mange arme at  :   they dont see  at all and all the ants runs in different direction in total confusion , for idag talte jeg en boss i yousee , vedkommende  havde stadig  ingen tidhorisont på hvornår     samsungen kommer til os gamle sagem 81ere ..

Altså. Hvis jeg lejer en box ved TDC i feks. fredag. Så binder jeg mig for 6 måneder. Jeg får da vel stadig boxen med posten engang for 500kr, eller tror i jeg bliver slettet for den så?

 

Selvfølgelig får du din bok for kr. 500. Hvis du skal slettes, skal du da selv be' om det.

 

Ok. Tror jeg smutter derned og lejer en så. Kan godt se det er træls hvis den så kommer i næste uge.  Så har jeg tabt 354 kr, men det går nok



Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 20:42
Jeg kan ikke mindes at have modtaget noget brev fra TDC med en slip der skulle returneres. Jeg købte Sagem 81 sidste år til 999,- så vidt jeg husker. Så jeg har vel sagtens ingen 500,-kr ombytningsret?
Hilsen Ole


-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 20:47

Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Jeg kan ikke mindes at have modtaget noget brev fra TDC med en slip der skulle returneres. Jeg købte Sagem 81 sidste år til 999,- så vidt jeg husker. Så jeg har vel sagtens ingen 500,-kr ombytningsret?
Hilsen Ole

Du burde have fået et brev. Prøv at ringe til YouSee. Det har intet med prisen at gøre eller hvornår du har købt den af de officielle kanaler.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 20:51

slettet



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 20:54
Se http://yousee.dk/privat/nyheder/publish.php?id=17451 - her Kokkeole.

-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Se http://yousee.dk/privat/nyheder/publish.php?id=17451 - her Kokkeole.


Ha, jeg vidste at jeg havde set det et sted før.
Tak. Jeg vil ringe til kundeservice i morgen.

Hilsen Ole


-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126


Skrevet af: klander
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af Richardy Richardy skrev:

Kan ikke klage over deres levering. Bestilte mandag på Yousee´s hjemmeside og fik den med posten idag.

Men man bliver da lidt overrasket når man ser eksisterende kunder der ryger bag i køen.

Det gælder om at få nye kunder, når de så er i hus er det en anden sag . Du er ny kunde du skal give 2199 kr for boksen, vi gamle kunder skal kun give 500 kr, du er 1699 kr mere værd.

Alt de dårlige undskyldninger om EDB fejl osv osv tror jeg ikke på, hvis du ringer til dem og snakker med 100 YouSee medarbejder får du 100 forskellige svar. De har glemt at der er noget der hedder intern information, for der er ikke 2 medarbejder der ved det samme. Og så burde de sku informere deres kunder der har en Sagem HD81 om hvor de står og hvornår vi ca kan regne med at få den "hvis vi får den".

Kan vi ikke slå os sammen her på denne her side, og få en der er god til at skrive et officiel brev hvor vi så skriver under og så sende det til YouSee. For lige nu er vi helt grin, vi kan gå ind i en butik og købe alle de bokse vi vil, men få den sendt som er lovet os for et ½ år siden nope..



-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt




Skrevet af: twocat_cph
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af Richardy Richardy skrev:

Kan ikke klage over deres levering. Bestilte mandag på Yousee´s hjemmeside og fik den med posten idag.

Men man bliver da lidt overrasket når man ser eksisterende kunder der ryger bag i køen.

Det gælder om at få nye kunder, når de så er i hus er det en anden sag . Du er ny kunde du skal give 2199 kr for boksen, vi gamle kunder skal kun give 500 kr, du er 1699 kr mere værd.

Alt de dårlige undskyldninger om EDB fejl osv osv tror jeg ikke på, hvis du ringer til dem og snakker med 100 YouSee medarbejder får du 100 forskellige svar. De har glemt at der er noget der hedder intern information, for der er ikke 2 medarbejder der ved det samme. Og så burde de sku informere deres kunder der har en Sagem HD81 om hvor de står og hvornår vi ca kan regne med at få den "hvis vi får den".

Kan vi ikke slå os sammen her på denne her side, og få en der er god til at skrive et officiel brev hvor vi så skriver under og så sende det til YouSee. For lige nu er vi helt grin, vi kan gå ind i en butik og købe alle de bokse vi vil, men få den sendt som er lovet os for et ½ år siden nope..



jeg tror det er bedre at vi individuelt skriver til dem , som jeg har gjort . se tidligere i tråden mit brev til dem , grunden er at et  brev med mange underskrifter kan de lettere  ignorere , men flerer hundrede individuelle skriflige klager over vi ikke kan hente den i en tdc butik   sendt fra deres site kan de ikke sidde overhørig   og ditto telefon opkald . 

link til skriftlig klage til yousee  

http://yousee.dk/privat/kundeservice/kontakt/index.php?area=%20digi&area=digi&lvl=Abonnementssp%25F8rgsm%25E5l%20 - http://yousee.dk/privat/kundeservice/kontakt/index.php?area= digi&area=digi&lvl=Abonnementssp%25F8rgsm%25E5l

Jeg har både faxet og emailet dem gør det samme .



Her er min blog på nationen i ekstrabladet , i kunne osse blogge det på avisernes blog eller anndre steder ...

http://twocat.nationenblog.dk/ - http://twocat.nationenblog.dk/






Skrevet af: Richardy
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:

Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Oprindeligt skrevet af Richardy Richardy skrev:

Kan ikke klage over deres levering. Bestilte mandag på Yousee´s hjemmeside og fik den med posten idag.

Men man bliver da lidt overrasket når man ser eksisterende kunder der ryger bag i køen.

Det gælder om at få nye kunder, når de så er i hus er det en anden sag . Du er ny kunde du skal give 2199 kr for boksen, vi gamle kunder skal kun give 500 kr, du er 1699 kr mere værd.

Alt de dårlige undskyldninger om EDB fejl osv osv tror jeg ikke på, hvis du ringer til dem og snakker med 100 YouSee medarbejder får du 100 forskellige svar. De har glemt at der er noget der hedder intern information, for der er ikke 2 medarbejder der ved det samme. Og så burde de sku informere deres kunder der har en Sagem HD81 om hvor de står og hvornår vi ca kan regne med at få den "hvis vi får den".

Kan vi ikke slå os sammen her på denne her side, og få en der er god til at skrive et officiel brev hvor vi så skriver under og så sende det til YouSee. For lige nu er vi helt grin, vi kan gå ind i en butik og købe alle de bokse vi vil, men få den sendt som er lovet os for et ½ år siden nope..



jeg tror det er bedre at vi individuelt skriver til dem , som jeg har gjort . se tidligere i tråden mit brev til dem , grunden er at et  brev med mange underskrifter kan de lettere  ignorere , men flerer hundrede individuelle skriflige klager over vi ikke kan hente den i en tdc butik   sendt fra deres site kan de ikke sidde overhørig   og ditto telefon opkald . 

link til skriftlig klage til yousee  

http://yousee.dk/privat/kundeservice/kontakt/index.php?area=%20digi&area=digi&lvl=Abonnementssp%25F8rgsm%25E5l%20 - http://yousee.dk/privat/kundeservice/kontakt/index.php?area= digi&area=digi&lvl=Abonnementssp%25F8rgsm%25E5l

Jeg har både faxet og emailet dem gør det samme .



Her er min blog på nationen i ekstrabladet , i kunne osse blogge det på avisernes blog eller anndre steder ...

http://twocat.nationenblog.dk/ - http://twocat.nationenblog.dk/




 

Har lejet den. Turde sgu ikke købe den. Og der går jo nok ikke flere år før der kommer en ny og bedre boks. Men kan sagtens følge dig, og det er en stærk kritisabel forretningsgang. Men tror nu de fleste virksomheder ville gøre sådan da det er tallene på bundlinien der tæller



Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 12-September-2008 kl. 08:49
Jeg er helt klart med på klagevognen. Har allerede sendt klagemail, så nu faxer jeg også lige en... 

-------------
A. Brink


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 12-September-2008 kl. 09:02
Hvis man vil klage kan man iøvrigt blot sende en mail til digitaltkabeltv@yousee.dk... Husk at skrive jeres kundenummer og/eller jeres navn og adresse.

Der er jo ikke rigtig så meget andet vi kan stille op end at bombardere dem med klager fra ellers trofaste kunder (der ikke har noget andet valg!).


-------------
A. Brink


Skrevet af: megholm
Skrevet den: 12-September-2008 kl. 09:48
Har dags dato sendt følgende mail:

Jeg har en Sagem HD81, som i har lovet at jeg kunne få ombyttet til den nye Samsung med HDD ligeså snart den var på markedet, "i løbet af sommeren 2008". Det er nu ikke længere sommer, boksen står i butikker over hele landet, og min boks er stadig ikke blevet ombyttet. Under hele den periode jeg har ejet boksen har der været tekniske fejl på den, og i er nu stoppet med at yde support til den. Jeg menr ikke jeg på noget tidspunkt har fået hvad jeg har betalt for, og ddet tilt rods har jeg tålmodigt ventet på at jeres nye model skulle komme. Nu har jeg ikke tålmodigheden længere, jeres behandling af de kunder, som faktisk har været jer mest trofaste, er en skandale. Jeg har endnu ikke hørt om at en ejer af Sagem HD81 har fået ombyttet til en Samsung, og må derfor gå ud fra at det er samtlige kunder der endnu ikke har modtaget den ydelse i lovede dem for meget lang tid siden. Det er ufatteligt pinligt!


Ps. Denne mail er sendt videre til dagspressen, Kontant på DR samt Basta på TV2.


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 12-September-2008 kl. 11:03
Dejligt at høre! Jo flere jo bedre... Jeg håber virkelig noget af pressen vil tage det her op! 

-------------
A. Brink


Skrevet af: HenrikJ
Skrevet den: 12-September-2008 kl. 11:29
Ja det er flot at reklamere med noget der skulle være aktuelt den 2 septemper når virkeligheden er en anden. Den tirsdag stod jeg i den lokale Elgigant og der stod en åben papkasse fuld af Samsung HDD bokse der lige var ankommet. Men de måtte ikke udlevere dem for YouSee ifølge ekspedienten. Og beskeden var den samme to dage senere. Men har siden ringet til kundeservice og fik at vide at det lød mærkeligt og passede ikke. Men mange er sikkert kommet på andre tanker efter alt det negative omtale omkring den nye boks. Man kan bare ikke sige man er klar den 2 septemper og så slet ikke være det. En ommer

-------------
Henrik J


Skrevet af: twocat_cph
Skrevet den: 12-September-2008 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af HenrikJ HenrikJ skrev:

Ja det er flot at reklamere med noget der skulle være aktuelt den 2 septemper når virkeligheden er en anden. Den tirsdag stod jeg i den lokale Elgigant og der stod en åben papkasse fuld af Samsung HDD bokse der lige var ankommet. Men de måtte ikke udlevere dem for YouSee ifølge ekspedienten. Og beskeden var den samme to dage senere. Men har siden ringet til kundeservice og fik at vide at det lød mærkeligt og passede ikke. Men mange er sikkert kommet på andre tanker efter alt det negative omtale omkring den nye boks. Man kan bare ikke sige man er klar den 2 septemper og så slet ikke være det. En ommer


Ja en mega ommer, jeg er bekendt med at emnet har været oppe og vende på et møde og at de intet kan gøre da systemet er låst og de ingen tidhorisont har og jeg læste følgende som en kundeservice medarbejder i yousee skrev til bruger her i forummet og læst det for en yousee service medarbejder følgende :
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Jeg har fået følgende svar fra Yousee:

Du skal ikke foretage dig noget, vi har haft nogle
problemer med udsending i forbindelse med sagem 81
ombytningen. Dette må jeg beklage, men boksen skulle
være på vej til dig, og du skulle meget gerne have boksen
i løbet af næste uge.
 
Endelig....!!!???


Medarbejderen  fortalte mig at det ovenstående svar fra yousee  ikke passer , og de ingen tidhorisont har .
De kunne heller ikke forklare hvorfor de ikke kunne sende den manuelt og bruge papir og kugle ramme , og bagefter løse problemet med deres edb system  , men det må de ikke , men de stakler i kundeservice  knokler på at løse problemet og helt ærligt tror jeg at de virkelig føler det er pinligt , men de stakler i kunderservice og bosserne der er ofre for et stift   og totalt kunde / medarbejder og  menneske fjendske system   hvor EDB  maskinerne hersker og har taget magten fra dem  ...  Hellige vorde EDB systemet det skal adlydes ellers vanker der et spark i røven med en fyreseddel


Skrevet af: twocat_cph
Skrevet den: 12-September-2008 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Richardy Richardy skrev:

Har lejet den. Turde sgu ikke købe den. Og der går jo nok ikke flere år før der kommer en ny og bedre boks. Men kan sagtens følge dig, og det er en stærk kritisabel forretningsgang. Men tror nu de fleste virksomheder ville gøre sådan da det er tallene på bundlinien der tæller



 


[/QUOTE]


Uha da , da jeg nævnte at jeg også var fristet til at gå ud og leje en for sevice medarbejderen sagde vedkommende at det kunne skabe problemer med ombytteren , og sagde at så kunne deres magthaver ( det Nye EDB system ) slet ikke håndtere det at man skulle have ombyttet sagem til samsung og samtidig havde lejet en samsung før ombytter  , og det kunne skabe flerer komplikationer at leje en samsung før ombytteren kom ,  sådan forstod jeg det .  


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 12-September-2008 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:

Oprindeligt skrevet af Richardy Richardy skrev:





 

Har lejet den. Turde sgu ikke købe den. Og der går jo nok ikke flere år før der kommer en ny og bedre boks. Men kan sagtens følge dig, og det er en stærk kritisabel forretningsgang. Men tror nu de fleste virksomheder ville gøre sådan da det er tallene på bundlinien der tæller




Uha da , da jeg nævnte at jeg også var fristet til at gå ud og leje en for sevice medarbejderen sagde vedkommende at det kunne skabe problemer med ombytteren , og sagde at så kunne deres magthaver ( det Nye EDB system ) slet ikke håndtere det at man skulle have ombyttet sagem til samsung og samtidig havde lejet en samsung før ombytter  , og det kunne skabe flerer komplikationer at leje en samsung før ombytteren kom ,  sådan forstod jeg det .  
[/QUOTE]

Den medarbejder skulle have sine skolepenge igen.
Vi er da indtil flere, der har mere end én boks. Helt problemfrit.
Det kan da alene blive YouSee's problem ikke kundens.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: twocat_cph
Skrevet den: 12-September-2008 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:



Den medarbejder skulle have sine skolepenge igen.
Vi er da indtil flere, der har mere end én boks. Helt problemfrit.
Det kan da alene blive YouSee's problem ikke kundens.

 



Ja Jørgn,   men det er i forhold til deres nye edb system og ombytteren der er kikset , men som vi alle ved så går yousee`s   problemer ud over os game sagem ombyttere ,  og det at vi lejer en boks , kan give edb systemet flerer problemer for os , surt og totalt fucked up at vi skal vente ..


Skrevet af: twocat_cph
Skrevet den: 12-September-2008 kl. 19:29
Har lige mailet til Basta tv2 og oprettet blog på TV 2 om vores manglende samsung
http://blog-dyn.tv2.dk/twocat_cph/ - http://blog-dyn.tv2.dk/twocat_cph/



Skrevet af: megholm
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 13:19
Er der stadig ingen som har modtaget deres ombytter-pakke?


Skrevet af: MasterK
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 13:43
Ikke her


Skrevet af: klander
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 13:44
Næe tror ikke vi får den før jul

-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt




Skrevet af: dkwolf
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 13:46
venter stadigvæk på min ombytter.

har lige snakket med kundeservice og de siger at folk skulle have dem inden for den næste uge her. Om det så passer er jo noget andet, men jeg håber da på det.

-------------
Thomas

Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system


Skrevet af: megholm
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 13:57
Altså den her uge eller næste uge?


Skrevet af: dkwolf
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af megholm megholm skrev:

Altså den her uge eller næste uge?


de sagde at man kunne forvente at modtage den inden for max 3 uger, dvs. inden næste mandag her.


-------------
Thomas

Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system


Skrevet af: klander
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 15:08

Oprindeligt skrevet af dkwolf dkwolf skrev:

Oprindeligt skrevet af megholm megholm skrev:

Altså den her uge eller næste uge?


de sagde at man kunne forvente at modtage den inden for max 3 uger, dvs. inden næste mandag her.

3 uger fra idag er ikke næste mandag, næste mandag er 1 uge

og da du skriver at du har snakket med dem idag såeeee



-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt




Skrevet af: dkwolf
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:


3 uger fra idag er ikke næste mandag, næste mandag er 1 uge

og da du skriver at du har snakket med dem idag såeeee



Mener 3 uger fra salgs dato af :)


-------------
Thomas

Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 17-September-2008 kl. 17:58

Jeg modtog dd. denne fra Yousee som svar på min skriftlige klage:

"Tak for din e-mail af 9. september 2008 om dit digitale kabel-tv abonnement.

 

Indledningsvis vil vi gerne beklage ventetiden du oplever ved ombytning af dit Sagem 81 modtager til vores nye Samsung boks med harddisk.

 

Jeg kan bekræfte, at vi modtog i februar 2008 dit svarkort, med ønske om ombytning til vores Samsung boks med harddisk når det kom på markedet.

Dette skete 2. september 2008.

 

Yousee tog et nyt system i brug for nylig, til registrering af digitalt kabel-tv. I det forløbne uge har det viste sig, at funktionen ved ombytning af hardware ikke har virket optimalt, og derfor er din og mange andres ordrer desværre blevet forsinket.

 

Jeg kan oplyse, at der bliver arbejdet på højtryk for at rette op på fejlen, og din ordre vil blive behandlet så hurtigt som muligt. Du vil naturligvis høre nærmere fra os når ombytningen kan finde sted.

 

 

Venlig hilsen

 

Annie Ludwig

Specialkonsulent"

 



-------------
A. Brink


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 17-September-2008 kl. 18:02

Har iøvrigt svaret hende at jeg gerne vil bede om præcis information om hvornår jeg kan forvente at modtage boksen...



-------------
A. Brink


Skrevet af: dkwolf
Skrevet den: 17-September-2008 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af Asbjørn Brink Asbjørn Brink skrev:

Har iøvrigt svaret hende at jeg gerne vil bede om præcis information om hvornår jeg kan forvente at modtage boksen...



det tror jeg ikke du kan forvente at få.
nu hvor de har de store problemer med det nye system kan de nok ikke give dig et svar, eller nogen af de vist nok ca 1600 andre der også venter på en Samsung HDD HD boks.
Ud fra jeg kan skaffe fra mine kilder i TDC så bliver alt tastet manuelt.... og 1600 ombytnings ordre i hånden, godt det ikke er mig siger jeg bare.


-------------
Thomas

Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system


Skrevet af: kokkeole
Skrevet den: 17-September-2008 kl. 21:55
Jeg modtog aldrig brevet.
Ringede til kundeservice i dag.
De sender så brevet, som jeg skal returnere, hvorpå de sender boksen sammen en returemballage til Sagem81.
Ja, det var kort fortalt hvad beskeden lød på. Hun sagde iøvrigt at så måtte jeg være en af dem der ikke modtog brevet i sin tid.
Hilsen Ole


-------------
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126


Skrevet af: huztler
Skrevet den: 19-September-2008 kl. 13:25
Jeg blev ringet op af Tom Petersen fra TDC idag. De sagde at der var en masse menesker på overarbejde i weekenden for at fikse problemerne. Så boksen ville ankomme mellem 1-2 uger forsikrede han mig.


Skrevet af: megholm
Skrevet den: 19-September-2008 kl. 14:18
Hvis du læser tråden igennem, vil du se at de har sagt 1-2 uger lige siden 2 September. Men på et eller andet tidspunkt må det jo passe....


Skrevet af: filmfreak
Skrevet den: 19-September-2008 kl. 14:54

Der står noget her:

http://yousee.dk/privat/nyheder/ - http://yousee.dk/privat/nyheder/



Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 19-September-2008 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Der står noget her:

http://yousee.dk/privat/nyheder/ - http://yousee.dk/privat/nyheder/

Så er vi oppe på små 6 uger. Det kan ikke komme som den store overraskelse, at der er mange, der har ønsket en ombytter. Langt de fleste har de kendt til i flere måneder før lanceringen af den nye Samsung. Hvorfor skal de kunder, der har ventet på en bytter, først have mange uger senere end de, der har bestilt på nettet siden den 02. september 2007? 



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 19-September-2008 kl. 16:04
Ja, det er simpelthen ufatteligt.

Mit eget problem er dog blevet løst. Og nu skaber jeg formentlig oprør herinde når jeg skriver at jeg har fået min nye samsung. Ovenpå en del mail-korrespondance med klageafdelingen, blev jeg igår ringet op af en Yousee medarbejder. Denne fortalte at hvis jeg havde mulighed for det kunne jeg komme forbi Yousee på Amager med min gamle Sagem, så ville der stå en ny samsung klar til mig. Med mistro begav jeg mig således her til formiddag mod amager hvor der fisme stod en Samsung H3126 klar til mig - mod al forventning! Og nu har jeg så lige smækket den til fladskærmen(e) og det funker bare!

Så jeg kan jo kun anbefale alle jer andre (der har mulighed for at komme forbi amager) at skrive en mail til yousee. Håber iøvrigt I modtager jeres boks så hurtigt som overhovedet muligt!!!


-------------
A. Brink


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 19-September-2008 kl. 16:31

Oprindeligt skrevet af Asbjørn Brink Asbjørn Brink skrev:

Ja, det er simpelthen ufatteligt.

Mit eget problem er dog blevet løst. Og nu skaber jeg formentlig oprør herinde når jeg skriver at jeg har fået min nye samsung. Ovenpå en del mail-korrespondance med klageafdelingen, blev jeg igår ringet op af en Yousee medarbejder. Denne fortalte at hvis jeg havde mulighed for det kunne jeg komme forbi Yousee på Amager med min gamle Sagem, så ville der stå en ny samsung klar til mig. Med mistro begav jeg mig således her til formiddag mod amager hvor der fisme stod en Samsung H3126 klar til mig - mod al forventning! Og nu har jeg så lige smækket den til fladskærmen(e) og det funker bare!

Så jeg kan jo kun anbefale alle jer andre (der har mulighed for at komme forbi amager) at skrive en mail til yousee. Håber iøvrigt I modtager jeres boks så hurtigt som overhovedet muligt!!!

Til lykke med det, men hvad ville de have gjort, hvis du havde boet i Jylland eller på Fyn?



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: abrinkk
Skrevet den: 19-September-2008 kl. 16:39
Ja, det tænker jeg jo også... Og jeg er jo også godt klar over at mange af jer ikke har mulighed for lige at smutte forbi Amager. Jeg har vist bare været heldig.

-------------
A. Brink


Skrevet af: joern.loenborg
Skrevet den: 19-September-2008 kl. 16:54

Oprindeligt skrevet af Asbjørn Brink Asbjørn Brink skrev:

Ja, det tænker jeg jo også... Og jeg er jo også godt klar over at mange af jer ikke har mulighed for lige at smutte forbi Amager. Jeg har vist bare været heldig.

Ja, heldig og vedholdende.



-------------
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.


Skrevet af: klander
Skrevet den: 19-September-2008 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Asbjørn Brink Asbjørn Brink skrev:

Ja, det tænker jeg jo også... Og jeg er jo også godt klar over at mange af jer ikke har mulighed for lige at smutte forbi Amager. Jeg har vist bare været heldig.

Ja, heldig og vedholdende.

Jeg har lige snakket med en YuoSee medarbejder ved kundeservice for lige at tjekke om de har fået mit brev det havde de, jeg sagde til ham at det var for ringe at vi skulle vente så længe på den, når jeg faktisk kunne gå ind til TDC på strøget i Århus og hente 10 stk hvis jeg ville. til det sagde han at det kunne jeg bare gøre og så kunne de i butikken slette den der skulle sendes til mig  ingen problem i det.  Hvis det er rigtigt sagde jeg og jeg gør vil jeg ikke få problemer med det bagefter nej sagde han hvis de ved hvad de har med at gøre i butikken kan det lade sig gøre. Hvad så hvad skal man  jeg stoler ikke på nogen fra TDC/YouSee og dem ved TDC I Århus ved knap nok hvad de laver.



-------------
Med Venlig Hilsen

Kurt




Skrevet af: LGR01
Skrevet den: 19-September-2008 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

[QUOTE=joern.loenborg]

til det sagde han at det kunne jeg bare gøre og så kunne de i butikken slette den der skulle sendes til mig  ingen problem i det.  Hvis det er rigtigt sagde jeg og jeg gør vil jeg ikke få problemer med det bagefter nej sagde han hvis de ved hvad de har med at gøre i butikken kan det lade sig gøre. Hvad så hvad skal man  jeg stoler ikke på nogen fra TDC/YouSee og dem ved TDC I Århus ved knap nok hvad de laver.



Men til hvilket pris? Kan du betale kun 500 kroner? Ellers kan vel alle hente en og betale fuld pris.
Leif



Print side | Luk vindue