PS3 spil hos axelmusic
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=46689
Udskrevet den: 27-April-2025 kl. 16:37
Emne: PS3 spil hos axelmusic
Skrevet af: CeeOOH
Emne: PS3 spil hos axelmusic
Skrevet den: 08-September-2008 kl. 09:16
Hej,
havde bare lagt mærke til at Axel Music, som noget nyt, sælger ps3 spil fra USA, og ville kommunikere dette videre.
|
Svar:
Skrevet af: jcoop
Skrevet den: 08-September-2008 kl. 11:01
Er de billigere så?
------------- [URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
Skrevet af: CeeOOH
Skrevet den: 08-September-2008 kl. 11:09
det synes jeg, omkring 40 Eur for de nye spil.
|
Skrevet af: broeman
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 07:09
De ser nu ikke meget billigere ud end andre steder, men kan man få nogen US releases tidligere kan den være god at have til ens indkøbsmuligheder.
Jeg håber at de sender alle spil. Dvd.co.uk sendte mig ikke et spil til over 180kr. forleden, så nogen af dem må også gå igennem Schweiz. Men jeg har indtil nu ikke haft nogen problemer med blu-rays fra axelmusic.com.
------------- Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 07:46
broeman skrev:
De ser nu ikke meget billigere ud end andre steder, men kan man få nogen US releases tidligere kan den være god at have til ens indkøbsmuligheder.
Jeg håber at de sender alle spil. Dvd.co.uk sendte mig ikke et spil til over 180kr. forleden, så nogen af dem må også gå igennem Schweiz. Men jeg har indtil nu ikke haft nogen problemer med blu-rays fra axelmusic.com. |
axelmusic sender dem alle. de sender nemlig fra et eu land, bla. belgien. så der vil aldrig være problemer.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: Klondike
Skrevet den: 11-September-2008 kl. 08:55
Det kan langt bedre betale sig at købe fra nogle af de andre engelske internet shops. Der for i EU udgaven af spillene til samme pris eller ofte billigere
|
Skrevet af: nybym
Skrevet den: 15-September-2008 kl. 18:25
hvilke internetshops er det så?
------------- Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 07:03
Jeg bruger mest de her, men der er mange andre.
http://www.game.co.uk/PS3/ - http://www.game.co.uk/PS3/
http://shop.gameplay.co.uk/webstore/plat_shop.asp?platform=PS3 - http://shop.gameplay.co.uk/webstore/plat_shop.asp?platform=P S3
http://www.365games.co.uk/index.php?categoryID=88 - http://www.365games.co.uk/index.php?categoryID=88
De helt nye spil koster højest 40 £, ofte omkring 35 eller billigere, og der florerer som regel ofte en Voucher code til game.co.uk så man kan få yderligere 3-5 £ rabat. Og hvis man ikke absolut vil have spillene på release dagen. så er jeg endnu ikke stødt på et spil der ikke har været nede i 29.95 senest en måned efter det er udkommet.
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 14:43
og man kommer ik til at betale told?
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 14:47
nybym skrev:
og man kommer ik til at betale told? |
det kommer jo an på hvor de sender fra. det er jo tit at de sender fra kanaløerne.
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 14:49
kanaløerne? kan du komme et nærmere?
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 15:27
der er en del af de uk baserede netshops, som sender fra nogle øer, som ligger ovre ved uk. men de hører ikke under eu. så i princippet kan du komme til at betale told og moms, hvis den bliver taget.
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 15:46
problemet er vel ik hvor de sender fra.. men hvor firmaet er registret eller har jeg misforstået noget?
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 15:48
Dem jeg linkede til sender fra England så der betaler du ikke told, eller moms.
Det enste du bateler er den pris du køber til, plus forsendelse som typisk er omkring 3 £. Hvis man bestiller flere spil på samme tid betaler man også kun porto en gang så det kan godt betale saig at købe flere spil af gangen.
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 15:51
super.. så tror jeg da nok lige der bliver sendt en bestilling af nogle spil..
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 15:58
nybym skrev:
problemet er vel ik hvor de sender fra.. men hvor firmaet er registret eller har jeg misforstået noget? |
der er jo så ingen problemer, når de sender fra uk.
men du har misforstået, det første. det er netop efter fra hvor de sender
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 16:40
Hvis du bestiller fra Game.co.uk så prøv den her kode den giver dig 3 £ rabat på ordrer over 30 £ hvis den stadig virker...
NW04GME4
|
Skrevet den: 16-September-2008 kl. 16:51
bestilte hos game365
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
Skrevet den: 20-September-2008 kl. 18:18
bestilte to spil.. kun det ene er kommet? plejer GAME365 at sende to spil i samme kuvert?
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
Skrevet den: 20-September-2008 kl. 23:13
ingen som ved det?
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
Skrevet den: 21-September-2008 kl. 10:42
Er ikke helt sikker, men tror kun de sender et spil i hver kuvert.
|
Skrevet den: 21-September-2008 kl. 10:54
ok.. så må den jo dukke op på et tidspunkt
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
Skrevet af: amorbavian
Skrevet den: 22-September-2008 kl. 13:38
Koden virker stadig Klondike. TAK! Har dog ikke bestilt endnu, men bare tjekket koden.
Er det paalidelige, Game fra UK? Altsaa de sender til tiden osv.?
For saa vil jeg da gerne spare 30DKK paa min Fallout bestilling..
Ellers er de naeste par maaneder ikke gode for pengepungen! Jeg skal have fat i: Fifa 09, Fallout, COD, Little Big Planet, maaske NBA09 og sikkert noget mere, jeg glemmer lige nu...
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 22-September-2008 kl. 19:13
Jep de sender som regel preorder så man har spillet på udgivelses dagen hvis man bor i UK. Så ofte har man det en eller to dage efter udgivelses dagen i DK.
Og ja det er rigtigt mange gode titler på vej.
Personligt venter jeg mest på Fifa 09, og Farcry 2, men der er mange andre der ser spændende ud.
|
Skrevet den: 22-September-2008 kl. 19:15
nu har jeg fået det sidste spil.. har kun positivt at sige om GAME365..
Panasonic DMP-BD100
Samsung SMT-H3126
Integra DTR-50.2
|
Skrevet den: 23-September-2008 kl. 10:23
Jeg har osse kun gode oplevelser med game365.
Jeg glemte Mirrors Edge og Hawx foer. Og naturligvis Farcry, men ligger udgivelsen fast paa den?
Det er satans at alle kommer paa en gang. Ikke kun pga. pengene, men man kan jo ikke naa at spille det hele! Men saa har man spil til det naeste aars tid 
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 23-September-2008 kl. 22:09
Ja der kommer så mange spil så det er svært at bestemme sig for hvilke man skal købe 
Jeg vil helt sikkert have Fifa 09, og farcry 2. men har mange andre i kikkerten.
Mirror's edge ser også rigtigt godt ud, fall out 3 skal jeg også ha på et eller andet tidspunkt, så er der COD 5, måske endda det bye NFS selvom jeg normalt ikke bryder mig om arcade racers, så ser det ud som om de går tilbage i stilen ala most wanted / underground, så måske er det meget fedt. og en masse andre spil.
Jeg har prøvet LBP og det er ikke lige mig. Men det er helt sikkert et kvalitets spil hele vejen igennem, bare selve gamplayet der ikke tiltaler mig.
EDIT !
Glemte det næsten, men farcry 2 står til release 24/10.
|
Skrevet den: 28-September-2008 kl. 12:12
Jeg kom i tanker om at der er jo altid tricket med at købe to billige spil på nettet og udnytte butikkernes "byt to spil og køb LBP til 9KR" tilbud!! 
Jeg har f.eks. 3 spil jeg skal bytte, hvilket betyder at jeg "får" LBP og Fifa 09 for knap 200DKK (skal jo ud at købe det 4.spil).
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 28-September-2008 kl. 12:42
hmm ja det lyder da godt nok ok. Gad vide om de virkelig tager alle spil i bytte undtagen Motorstorm og ROF. Så tror jeg da nok jeg skal se at få bestilt nogle skod spil. hvis jeg kan få det for 9 Kr.
|
Skrevet den: 28-September-2008 kl. 13:21
Det gør de. Jeg har før lavet "tricket". Det er ikke nogen problem, når det klart er udtrykt hvilke de ikke tager. Du kan evt. spørge først. Hvis der f.eks. står "visse titler er undtaget" så SKAL du naturligvis spørge.
Coolshop har nogle titler fra ca. 119-149DKK. Du kan også bestille noget, som du kan give lidt mere for og spille lidt, inden f.eks. LBP udkommer.
Man kan gøre det igen og igen, når der som regel er sådanne tilbud på de store udgivelser. Håber ikke at de læser med her, cheferne hos EB og GAME. 
-------------
BORING!
|
Skrevet den: 28-September-2008 kl. 14:01
|